Dan moet je toch eens beter gaan opletten, want op alle wat drukkere snelwegen in nederland gelden danwel alleen in de spits, danwel de gehele dag, inhaalverboden voor alles boven de 7,5 ton.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Inhaalverbod voor de LZV ja.. maar niet voor de andere vrachtwagens.
En ja hoor, ik heb mijn rijbewijs..
als je inhaalt merk je het verschil nauwlijks tussen een lzv en een gewone vrachtwagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Inhaalverbod voor de LZV ja.. maar niet voor de andere vrachtwagens.
En ja hoor, ik heb mijn rijbewijs..
Gewoon een algeheel inhaalverbod voor LZV.. lastig he?quote:
Ik bedoel ook helemaal niet het inhalen van LZV's door personenauto's maar door andere vrachtwagens en dan ook niet eens zozeer doordat ze langer zijn maar omdat de LZV's aan strengere regels moeten voldoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je inhaalt merk je het verschil nauwlijks tussen een lzv en een gewone vrachtwagen![]()
Je ziet ook zo ontzettend veel LZV's op de weg nu he?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik nou de enige persoon die nog nooit heeft gezien dat een Lzv werd ingehaald door een reguliere vrachtwagen?
Ik zie ze regelmatig jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:49 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Je ziet ook zo ontzettend veel LZV's op de weg nu he?
Ja die zijn er, en nee dat zijn er niet veel, en inderdaad dat is alleen op stukken waar sowieso al geen of amper files voorkomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:47 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Gewoon een algeheel inhaalverbod voor LZV.. lastig he?
En aangezien je al vraagt hoe die borden eruit zien geef je al aan dat het inhaalverbod voor vrachtwagens geldt wanneer het aan is gegeven en daarnaast niet. Ken genoeg situaties bij snelwegen waar het tweebaans is maar er door vrachtwagens mag worden ingehaald.
Grapjas met je fopsnor...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens beter gaan opletten, want op alle wat drukkere snelwegen in nederland gelden danwel alleen in de spits, danwel de gehele dag, inhaalverboden voor alles boven de 7,5 ton.
3 dagen zeker, gefeliciteerd nog
*zucht*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Grapjas met je fopsnor...
Maak er maar 3 jaar van, en ja je zal em veel langer hebben... ik ben trots op je!![]()
BAN the fuckerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:07 schreef worldpimber het volgende:
Ik ben wel een keer ingehaald door een LZV ja
nog grotere flauwekul, die paar meter extra inhalenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook helemaal niet het inhalen van LZV's door personenauto's maar door andere vrachtwagens en dan ook niet eens zozeer doordat ze langer zijn maar omdat de LZV's aan strengere regels moeten voldoen.
![]()
ik had als laatste een diamant, maar ben nu om gezondheidsredenen even niet achter het stuur te vinden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:13 schreef Bartholomeus het volgende:
*geeft klonk maar weeres de 5*
Nogsteeds die ster?
quote:
Ohjee, zo'n paturainboot? Moet je daar nou weer meequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had als laatste een diamant, maar ben nu om gezondheidsredenen even niet achter het stuur te vinden.
m'n baas is nu op sterretjes over gegaan, lelijke bakken....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ohjee, zo'n paturainboot? Moet je daar nou weer mee![]()
Ik rijd alleen de weekenden en de vakantieperiode's nog, ga weer studeren
Vraag me niet wat me bezielt
ah joh lachen manquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind je het erg als ik even een kotszakje pak![]()
Aangezien ik ook geen vaste auto meer heb, wilde m'n baas me laatst ook met zo'n apparaat wegsturen. Een van de eerste generatie Actros. Ik tegen hem: euh, je had het over vrachtwagen. Hij: ja die. Ik: wij begrijpen elkaar niet, ik zie geen vrachtwagen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n baas is nu op sterretjes over gegaan, lelijke bakken....
Ja, zie search.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al een [centraal] vrachtwagen topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |