Dat ook, maar bovendien hebben we gewoon gewonnen. De twee helft kan je toch niet als een deel van de oefencampagne meetellen?quote:
Klopt, tot ze gingen wisselen stond het 0-1.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
En dan speel je ook nog eens met een van je beste opstellingen..
Ik hoop op Van der Meyde en Sivok.
Weet je in welke minuten er werd gewisseld? En wie?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, tot ze gingen wisselen stond het 0-1.
Sivok is voor de bank, van der Meyde denk ik te duur.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
Jemig zeg. 2-1 verliezen van een club die de laatste jaren ongelooflijk ver is weggezakt. En dan speel je ook nog eens met een van je beste opstellingen..
Ik hoop op Van der Meyde en Sivok.
Roger is nog gebleseerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Speelden Gabri en Roger?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen - Grygera
Gabri - Sneijder - Roger
Van der Meyde - Huntelaar - Perez.
Ogararu, Emanuelson, Babel, Rosenberg, Vertonghen en Lindenbergh waren de wissels in de 2e helft, vast niet tegelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet je in welke minuten er werd gewisseld? En wie?
Je vergeet iets: Ten Cate gaat met de punt naar achteren spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen - Grygera
Gabri - Sneijder - Roger
Van der Meyde - Huntelaar - Perez.
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabriquote:
Wat zei ie dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
En dat vind ik jammer, maar we zullen zien komend seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je vergeet iets: Ten Cate gaat met de punt naar achteren spelen.
De Spaanse Theo Lucius, miskoop etc. Roger noemde hij iemand die uitstekend speelt zonder tegenstander en zonder balquote:
Dat zei Steef? Dan komt het allemaal goed jongens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Spaanse Theo Lucius, miskoop etc. Roger noemde hij iemand die uitstekend speelt zonder tegenstander en zonder bal.
Hij speelde, zoals gewoonlijk, heel goed lees ik daar in dat bericht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef PLAE@ het volgende:
Huh. Was Pienaar ziekNormaal is ie toch geblesseerd?
![]()
Steef is objectief hoor, die noemde Huntelaar "uitstekend gescout voor het 4-3-3 systeem" en vond Stam, mits fits, een absolute versterking, alleen niet tegen de prijs die Ajax er voor heeft betaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zei Steef? Dan komt het allemaal goed jongens.
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Leuke club hoor, BVB.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Haruhi het volgende:
Steef weet niks. En mm word fan van BVB
gaan we weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij speelde, zoals gewoonlijk, heel goed lees ik daar in dat bericht.
Kan er niks anders van maken Soep!quote:Op het veld waren het de Borussen die lange tijd het beste voetbal lieten zien, met Nelson Valdez en Steven Pienaar als opvallendste spelers.
Iets zegt me dat jij Pienaar alleen van het internet en de TV kentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan er niks anders van maken Soep!
Dat klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij Pienaar alleen van het internet en de TV kent
Geweldige uitspraak.quote:De coach (Ten Cate, -Roeni3) was wel ontevreden over het feit dat zijn spelers zich niet goed verweerden bij de soms harde overtredingen van de thuisclub. ,,Dat mannetje daar´´, zei hij wijzend op Steven Pienaar die zijn oude teamgenoten kwam begroeten, ,,heeft er wat neergeschoffeld. En dat is prima hoor, hij speelt met zijn hart. Maar dan vliegt hij ook maar eens door de lucht, hoe aardig hij ook is.´´
* -Wolf- bestelt een uitshirt met KANSLOOS, 00quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:26 schreef Nashje het volgende:
Steef heeft natuurlijk altijd gelijk.
Daar gaat ons fantastische seizoen. Nou, ik duik maar in m'n winterslaap. Tot volgend jaar.
De laatste tijd wel ja. Hoewel hij wel een paar keer heeft laten zien dat hij goed kan voetballen. Zoals bij Arsenal uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef Haruhi het volgende:
Dat schort er bij Ajax inderdaad aan, maar Pienaar is gewoon een domme kaartenpakker
Dat is ook alweer jaren geleden, verder is het na zijn blessure alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja. Hoewel hij wel een paar keer heeft laten zien dat hij goed kan voetballen. Zoals bij Arsenal uit.
Dat zei ik. De laatste tijd (twee jaar) is het een domme kaarten pakker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is ook alweer jaren geleden, verder is het na zijn blessure alleen maar bergafwaarts gegaan.
Van Arsenal hebben we gewoon 0-1 gewonnen, die 2e helft sloeg nergens meer op. Jammer van deze uitslag, maar zolang het Ten Cate weer een beetje duidelijker is geworden kan het me ook weinig schelen. Als we Kopenhagen maar 2x kloppen en psv even tussendoor de fruitschaal ontnemen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:26 schreef Nashje het volgende:
Steef heeft natuurlijk altijd gelijk.
Daar gaat ons fantastische seizoen. Nou, ik duik maar in m'n winterslaap. Tot volgend jaar.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef soccerbrain het volgende:
stam gaat falen...is duidelijk opgebrand....verder hebben ze niet echt spelers die de kar kunnen trekken....+ ten cate heeft te weinig uitstraling en verleden om ajax-spelers te motiveren...hij is gewoon modale slappe hap...hij lult maar wat maar heeft voor een topclub geen echte visie........het zal weer een moeizaam seizoen worden...zeker weten!
Ja, iedereen die een andere mening over Ajax dan jullie heeft is meteen domquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef Haruhi het volgende:
Ah daar hebben we soccerbrainless.
Ik denk ook dat Ado dit seizoen duidelijk de beste papieren heeft voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef soccerbrain het volgende:
stam gaat falen...is duidelijk opgebrand....verder hebben ze niet echt spelers die de kar kunnen trekken....+ ten cate heeft te weinig uitstraling en verleden om ajax-spelers te motiveren...hij is gewoon modale slappe hap...hij lult maar wat maar heeft voor een topclub geen echte visie........het zal weer een moeizaam seizoen worden...zeker weten!
Heb jij je seizoenskaart al wel binnen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef soccerbrain het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ado dit seizoen duidelijk de beste papieren heeft voor het kampioenschap.
Laat je niet gek maken hoor, je bent hartstikke slim!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een andere mening over Ajax dan jullie heeft is meteen dom
Hij moet het antwoord schuldig blijven...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen
Ik lach me zo dood als ie tegen jullie scoortquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:01 schreef Haruhi het volgende:
[..]Kolkka speelt nu bij Feyenoord hoor.
van ado verwacht ik niet meer dan lijfsbehoud en dat zou weer een hele goede prestatie zijn....maar ajax zullen we zoals zo vaak wel verslaan....daar genieten wij nml het meest van!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ado dit seizoen duidelijk de beste papieren heeft voor het kampioenschap.
Ach of je nou maar 4-1 of met 4-0 wint, dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik lach me zo dood als ie tegen jullie scoort
Hehe, 1988 voor het laatst meen ik. En toen was jij -2quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:08 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
van ado verwacht ik niet meer dan lijfsbehoud en dat zou weer een hele goede prestatie zijn....maar ajax zullen we zoals zo vaak wel verslaan....daar genieten wij nml het meest van!!
die gelkoppies zagen we doormidden....
verder geef ik gewoon mijn visie en achteraf klopt dat ook bijna altijd....vandaar ook het woordje brain in mijn naam....ik kijk gewoon in mijn glazen bol en weet zeker dat 020 een kut seizoen gaat draaien...ha
Durf jij de SOCCERBRAIN in twijfel te trekken?!?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe, 1988 voor het laatst meen ik. En toen was jij -2![]()
dank je!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Durf jij de SOCCERBRAIN in twijfel te trekken?!?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jemig, hij komt helemaal niet zo oud over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe, 1988 voor het laatst meen ik. En toen was jij -2![]()
Ja en nu gelieve u in het topic van de clubje uit Rotterdam begeven,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een andere mening over Ajax dan jullie heeft is meteen dom
Daar zit wel wat in, hij heeft tenslotte een soccerbrain... Sorry soccerbrain, hoeveelste denk je dat Ajax wordt dit seizoen? En wordt Grygera nog verkocht? En C. Ronaldo? En gaat Ronaldo ooit nog op zijn oude niveau terug komen? Wie wordt EK in 2008?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nederlands, een moeilijke maar mooie taal?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja en nu gelieve u in het topic van de clubje uit Rotterdam begeven,
De clubje uit Rotterdam?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja en nu gelieve u in het topic van de clubje uit Rotterdam begeven,
Hij heeft inderdaad een punt drie punten. Meerdere zelfsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De clubje uit Rotterdam?![]()
Laat die jongen z'n mening geven, hij deed tenminste moeite om het te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef soccerbrain het volgende:
ik heb het hier al vaker geschreven± mijn hooft heeft groot respect
Jammer van het topic? Er is nog genoeg mbit over op het internet hoor, maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zozo, hoogwaardige discussie zie ik.![]()
Jammer van het topic.
Ach zo gaat het elk Ajax topic toch tegenwoordig? Met als verschil dat het dit topic pas vanaf pagina 5 begon.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van het topic.
Ja, valt weer mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach zo gaat het elk Ajax topic toch tegenwoordig? Met als verschil dat het dit topic pas vanaf pagina 5 begon.
ik heb niet zoveel problemen met cercle...het zijn meestal 3 punten voor club en ik vind ze wel schattigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
Groen witte tabletten op jochie? Cercle olee![]()
Kampioen? We winnen alles incl de CLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:35 schreef Haruhi het volgende:
Maar we worden ook kampioen hoor.....
motivatie graag!!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kampioen? We winnen alles incl de CL![]()
We hebben Stam.quote:
Lopen er een keer geen DK's en Doopy's te trollen, is het weer niet goed?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van het topic.
Neej jij in een Ajax topic beloofd veel goedsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lopen er een keer geen DK's en Doopy's te trollen, is het weer niet goed?
Wij hadden K2, en 2 seizoenen niets gewonnenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
We hebben KJH.
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben Stam.
We hebben KJH.
En m'n glazenbol liegt nooit
Bewijst maar eens dat een team echt niet kan draaien op een of twee man, zo'n speler kan wel zorgen dat een team kan gaan draaien. Vorig seizoen begon Ajax goed, atlhans het spel was goed alleen geen goals..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wij hadden K2, en 2 seizoenen niets gewonnen
Dit basseer je op?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet...
Heb vooral tegen Arsenal gezien waarom Stam nog steeds van wereldniveau isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...
Is ie ook, maar ik vraag me af hoeveel wedstrijden hij kan spelen dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb vooral tegen Arsenal gezien waarom Stam nog steeds van wereldniveau is
Mwah tegen Arsenal zag je al een paar acties waarmee je hem kon onderscheiden van de rest hoor, gewoon slim stappen bijv.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef daaaaan het volgende:
Beetje vroeg om al een mening over Stam te hebben. Doe over maandje of 2 maar.
Gentile, van Eijkeren, Dik Heesen, Iliohan, Grunholz...Dat waren pas wereldtoppersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...
wegwezen??? let op je woorden schooierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Gentile, van Eijkeren, Dik Heesen, Iliohan, Grunholz...Dat waren pas wereldtoppers![]()
En nu wegwezen hier.
ontopic:
hecht weinig waarde aan dit duelletje. Vorige week wonnen we van Arsenal, dus dat zit wel goed.
Bitjes-soep, torrentspionquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd Ajax - Arsenal (Bergkamp's Testimonial) kan downloaden?
Usenetquote:
het brain weet allesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd Ajax - Arsenal (Bergkamp's Testimonial) kan downloaden?
wat is er fout aan iemand helpen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Haruhi het volgende:
Ook dat je nu op de banlijst zou kunnen te komen staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |