0-0quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef hayder het volgende:
weet iemand hoeveel het staat?
Dat ziet er wel uit als een basiselftal. Ben benieuwd hoe Perez het gaat doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Ik ga maar af op de Ajax netwerk chatquote:
Ik hoop goed, symphatiekste Ajax-spelerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een basiselftal. Ben benieuwd hoe Perez het gaat doen.
Ik zie het ook ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ben ik de enige die ziet dat het nummer niet klopt?
ze roepen trouwens in de chat dat het pas om 15:00 is begonnen.
Nee, ik heb in de op ook al gevraagd of een modje dat even wil corrigeren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ben ik de enige die ziet dat het nummer niet klopt?
ze roepen trouwens in de chat dat het pas om 15:00 is begonnen.
Goed elftalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijgt Grygera voortaan de voorkeur boven Urby?
Hoezo mís je die? Je hebt hem nog nooit zien spelen, wat een bullshitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal niet de vaste opstelling zijn, want ik mis ook Ogararu.
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem bij de serieuze wedstrijden in de basis verwacht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoezo mís je die? Je hebt hem nog nooit zien spelen, wat een bullshit.
Want? Omdat het een aankoop is? Verwacht je Krohn-Dehli ook in de basis?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem bij de serieuze wedstrijden in de basis verwacht.
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.quote:
Eh, zoveel is daar niet voor betaald hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.
Dan mag Nikos Machlas de rest van zijn leven wel in de basis bij Ajax staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.
Waar baseer je dat laatste op? Op het feit dat Ajax hem gekocht heeft? Of ben je al jaren Steaua Boekarest fan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Urby is beter dan Grygera en Oguraru is beter dan Heitinga.
Die heeft ook een aantal jaren in de basis gestaan, tegen beter weten in weliswaar, maar tochquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan mag Nikos Machlas de rest van zijn leven wel in de basis bij Ajax staan.
Misschien omdat Ogararu een ander type is dan Heitinga.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waar baseer je dat laatste op? Op het feit dat Ajax hem gekocht heeft? Of ben je al jaren Steaua Boekarest fan?
Heb Ogararu 3 wedstrijden zien spelen ofzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waar baseer je dat laatste op? Op het feit dat Ajax hem gekocht heeft? Of ben je al jaren Steaua Boekarest fan?
Ik wil kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik wil doelpunten.
Zó zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb Ogararu 3 wedstrijden zien spelen ofzo.
MyPa staat ook achterquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:28 schreef Jasza het volgende:
http://www.futbol24.com/f24_livenow.html
Beste en snelste livescore link
Heeft Van Marwijk wel eens van Ajax gewonnen??/quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:46 schreef Haruhi het volgende:
Niet te trots zijn op voor staan tegen een club waar Smolarek topscorer is he
Die van Babel kan je overigens zo laten hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:48 schreef Devano het volgende:
Sommige foto's in OP kunnen trouwens aangepast worden, portretfoto van bv. Gabri in Ajax shirt staat nu ook op Ajax.nl
Je hoeft ook niet te doen of het koekenbakkers zijn, maar winnen is altijd leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:46 schreef Haruhi het volgende:
Niet te trots zijn op voor staan tegen een club waar Smolarek topscorer is he
Ik heb al andere. Nieuw OP volgt spoedig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:48 schreef Devano het volgende:
Sommige foto's in OP kunnen trouwens aangepast worden, portretfoto van bv. Gabri in Ajax shirt staat nu ook op Ajax.nl
Hij kijkt alsof ie nog nooit een fototoestel heeft gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef DeTolk het volgende:
Het is dat ie zijn ogen en mond open heeft,
Gentenaar had last van z'n rug dus hij kon er niet bij zijn. de portretfoto is inmiddels wel gemaakt toen ie weer kon staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef Trancelocator het volgende:
Wat trouwens wel raar is is dat Gentenaar niet op de teamfoto staat. Verder ook geen nieuwe portretfoto's van hem. Vermeer staat er wel op, en het lijkt er nu wel erg op dat hij de tweede man achter Stekelenburg is.
Hij was geblesseerd aan zijn rug.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef Trancelocator het volgende:
Wat trouwens wel raar is is dat Gentenaar niet op de teamfoto staat. Verder ook geen nieuwe portretfoto's van hem. Vermeer staat er wel op, en het lijkt er nu wel erg op dat hij de tweede man achter Stekelenburg is.
Dan was het kennelijk toch wel heel ernstig. Je zou zeggen dat even snel een teamfoto nog wel zou lukken. Desnoods ondersteun je hem met iets.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is door zn rug gegaan op de fotodag
Was ook al bekend, hij heeft een dag later in zijn eentje nog geposeerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk wordt ie erin gephotoshopt want ze hebben wel een vervanger in keepershirt neergezet
Waar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk wordt ie erin gephotoshopt want ze hebben wel een vervanger in keepershirt neergezet
Is volgens mij gewoon Marco van Duin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:08 schreef -Wolf- het volgende:
ik had best die stand-in wel willen zijn.
Iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:07 schreef Xrenity het volgende:
Tering, hoop bliepjes ineens op die site
Ajax.nl zegt ene Roelofquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:10 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon Marco van Duin.
quote:Wie goed kijkt, constateert iets merkwaardigs. Dennis Gentenaar ontbreekt (de doelman is door zijn rug gegaan), maar stand-in Roelof neemt de honneurs waar
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Haruhi het volgende:
Na de wissels werd t schijnbaar dramatisch..
Perez, Rosales, Grygera en Maduro eruit voor respectievelijk Rosenberg, Babel, Emanuelson en Verthongen
Weten we ook wie er iig niet in de basis staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |