leuk! welke verf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb verf gekocht.
En een aantal cd's en dvd's,.
Cd's:quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben armer, dus ik heb boeken en dvd's gehuurd.
tja, met johnny marrquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef dwerg het volgende:
Morrissey vond ik vooral goed met Johnny Marr, solo kon hij me niet zo boeien. Stijl kwam steeds meer boven inhoud. Goldfrapp daarentegen.
Je bent gek, dwerg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef dwerg het volgende:
solo kon hij me niet zo boeien. Stijl kwam steeds meer boven inhoud.
Ik flikker het overal bij, alleen niet bij tulpen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Dwerg, kun je ook snijbloemenvoedsel bij zonnebloemen doen? Of is dat niet nodig?
Dan ga ik het er nog even bij doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik flikker het overal bij, alleen niet bij tulpen.
Ik prefereer de term eigenwijs.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent gek, dwerg.
Zonnebloemen,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik moest bloemenvoedsel bij de zonnebloemen doen.
Jazeker. En zou er niet vóór deel 100 een meet plaatsvinden?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, na 99 komt 100 al. Toch?
Ja, EEN meet. Het is niet vermeld wat voor meet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Jazeker. En zou er niet vóór deel 100 een meet plaatsvinden?![]()
O, ik dacht dat je zei 'meteen'.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
Meeten? Waar, wanneer?
Dat rotgevoel is overigens alweer weggetrokken hoor...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het zo is. Ik zit thuis achter de computer, ontmoet weinig (nieuwe) mensen IRL, wacht al 26 jaar geduldig op die ene leuke vrouw die mijn leven compleet maakt, en telkens dringen mensen die dat geluk niet verdienen voor in de rij bij Cupido. Daardoor ben ik steeds op mezelf aangewezen om vermaak te zoeken, en als er dan eens gezellig live muziek is in het dorp, heb ik het na 10 minuten alweer gezien, omdat ik het niet gezellig vind om eenzaam tussen de wel gezellige mensen te staan. En dus ga ik in mijn eentje op het strand de zonsondergang maar zitten bekijken, om weer naar huis te gaan en alleen achter de pc te kruipen.
Nou ja, daarom dus!
Jij zegt flauwe grappen over Erik en DaMart wandelt het topic binnen.quote:
Nou, dat bericht stond er nog niet toen ik die quote ging opzoeken en posten...quote:Op zondag 30 juli 2006 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zegt flauwe grappen over Erik en DaMart wandelt het topic binnen.
Dat kán geen toeval zijn!
Dat bedoel ik. Dan móet het wel een of andere kosmische kracht zijn geweest!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:49 schreef DaMart het volgende:
Nou, dat bericht stond er nog niet toen ik die quote ging opzoeken en posten...
Daar sta ik ook sinds vorige week... alleen reageert niemand op mijn berichtenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Weet je, DaMart. Je moet je gewoon aanmelden op zo'n datingsite. Volgens mij kan dat best gaan lukken. Steeds meer mensen doen dat zo.
Zoals ik in die andere topic al zeg, wil ik ook wel wat meer het huis uit hoor. Fitness bijvoorbeeld, voor werken aan gezondheid, conditie en toch ook een beetje uiterlijk/figuur, niet eens zozeer om mensen te ontmoeten, al zal het mijn zelfvertrouwen wel vergroten.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Wel kut, zo'n gevoel, DaMart. En het enige wat ik kan zeggen is wat waarschijnlijk iedereen altijd tegen je zegt en waar je dus geen reet aan hebt: ga niet zitten wachten. Niet op die ene leuke vrouw, niet op nieuwe vrienden, niet op gezelligheid. Wachten is een garantie dat het je niet lukt.
Op de vraag hoe je dan wél actie moet ondernemen heb ik uiteraard geen antwoord...
Dat is al een goed begin.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef DaMart het volgende:
Al heb ik wel 2 spontane reacties gehad van mensen met een leuk profiel.
Als in uiterlijk, je eerste indruk van iemand bedoel je?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef broer het volgende:
Ik blijf erbij dat de eerste aantrekkingskracht in het beeld zit.
Ja. Van de meeste mensen weet je in één oogopslag of je er oud mee zou willen worden. Of eigenlijk: je weet het meteen als het niet zo is. Dan blijft er een kleine groep over die je misschien graag een kans zou willen geven. En toegegeven: dan wordt het belangrijker of je matcht.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
Als in uiterlijk, je eerste indruk van iemand bedoel je?
Bij mij werkt dat dus niet zo. Ik 'elimineer' wel zo op het eerste gezicht een grote groep (zeg maar gerust de mensen die je in hokjes kunt plaatsen), daar ga ik gewoon niet mee om. Maar verder speelt uiterlijk nauwelijks een rol. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat de grootste kakker of wigger uiteindelijk degene is met wie je oud zou kunnen worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Ja. Van de meeste mensen weet je in één oogopslag of je er oud mee zou willen worden. Of eigenlijk: je weet het meteen als het niet zo is. Dan blijft er een kleine groep over die je misschien graag een kans zou willen geven. En toegegeven: dan wordt het belangrijker of je matcht.
Maar de eerste indruk sluit al een heleboel mensen uit.
Dat hebben sommigen wel in hun profiel staan hoor. Iets in de trant van:quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin.![]()
En probeer verder niet te krampachtig te zoeken. Als je een date hebt, ga dan niet meteen vragen hoeveel kinderen ze wil.
Als titel had ze boven profiel: 'gezocht: zaaddonor' moeten zetten.quote:Mijn ideale man wil wel pappa worden. En niet over 10 jaar pas, want ik wil zsm mamma worden!
Ik heb zo'n gevoel dat je het in de ogen kunt zien. Een bepaalde oogopslag die iemand niet kan verbergen en die je vertelt hoe iemand is. Arrogant of verlegen, slim of dom, in het bezit van humor of niet. Dat soort essentiële dingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Bij mij werkt dat dus niet zo. Ik 'elimineer' wel zo op het eerste gezicht een grote groep (zeg maar gerust de mensen die je in hokjes kunt plaatsen), daar ga ik gewoon niet mee om. Maar verder speelt uiterlijk nauwelijks een rol. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat de grootste kakker of wigger uiteindelijk degene is met wie je oud zou kunnen worden.
Vertel eens over die oogopslagen en wat je erin kunt zien!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je het in de ogen kunt zien. Een bepaalde oogopslag die iemand niet kan verbergen en die je vertelt hoe iemand is. Arrogant of verlegen, slim of dom, in het bezit van humor of niet. Dat soort essentiële dingen.
Maar terwijl ik dit typ, realiseer ik me dat ik mijn mensenkennishand hier overspeel. Misschien moet ik eens iets opener worden.
"Want een kind maakt je leven pas compleet."quote:Op zondag 30 juli 2006 01:14 schreef DaMart het volgende:
Als titel had ze boven profiel: 'gezocht: zaaddonor' moeten zetten.
Gatver, dat soort mensen moeten maar naar de spermabank. Of adopteer een kind.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben sommigen wel in hun profiel staan hoor. Iets in de trant van:
[..]
Als titel had ze boven profiel: 'gezocht: zaaddonor' moeten zetten.
Ja, uhm, ik weet het niet, DaMart. Die zin in combinatie met die smiley... Ik word er een beetje iebelig van als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:20 schreef DaMart het volgende:
Vertel eens over die oogopslagen en wat je erin kunt zien!![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat je het in de ogen kunt zien. Een bepaalde oogopslag die iemand niet kan verbergen en die je vertelt hoe iemand is. Arrogant of verlegen, slim of dom, in het bezit van humor of niet. Dat soort essentiële dingen.
Ik bedoelde met die smiley alleen uit te drukken dat ik nieuwsgierig ben... honger naar kennis en zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, uhm, ik weet het niet, DaMart. Die zin in combinatie met die smiley... Ik word er een beetje iebelig van als je het niet erg vindt.
Zeker, maar een paar raakvlakken zijn altijd wel handig hoor, vaak zijn het kleine dingen die mijn interesse weten te trekken. Bijvoorbeeld dat iemand van strandwandelingen houdt of zo. Vaak staan er dan een hoop dingen in die me minder of zelfs helemaal niet aanspreken, maar als je alleen maar hetzelfde leuk vindt, dan wordt het ook niks, of in ieder geval erg saai, volgens mij.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En interesses hoeven inderdaad niet overeen te komen, het is beter om te kijken naar hoe jullie over bepaalde dingen in het leven denken.
quote:
Sowieso is het al een hele kunst om een berichtje te sturen dat wederzijdse interesse wekt, en daarvoor zijn die overeenkomsten ook erg handig. Meestal hoor ik overigens gewoon helemaal niets terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
Ja, een paar overeenkomsten zijn wel handig. Anders kun je nooit eens iets leuks met z'n tweeën gaan doen.
Dan ben je toch 24 jaar korter vrijgezel dan ik benquote:Op zondag 30 juli 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij mij zijn. Ik ben ondertussen al twee jaar vrijgezel. Onthoud dat goed voordat je advies van mij aanneemt.
Zo vaak kom ik die strandwandelingen niet tegen hoor. Wel zijn ze allemaal serieus en leuk... volgens zichzelf dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd dat die datingsites dat standaard toevoegden aan profielen, dat je van strandwandelingen houdt. Dat staat toch in vrijwel elk profiel? Net als 'veel humor, maar serieus als dat nodig is' en 'ik ben best wel een spontane, gekke meid'?
Fok! is een datingforum.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
Heeft Fok eigenlijk geen datingforum?
Je hebt nog gelijk ookquote:
Omdat ze verder niks meer gezegd heeftquote:Op zondag 30 juli 2006 01:41 schreef k_man het volgende:
Waarom merkt trouwens niemand op dat Claudia hier gepost heeft?
Oh, na het maandje waarvoor ik betaald heb is het ook weer afgelopen hoor. Ik had eigenlijk uit nieuwsgierigheid (dat zegt ook iedereen daar) een gratis profiel aangemaakt, maar heb toch maar betaald toen ik ineens meerdere itneresseberichten spontaan kreegquote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef broer het volgende:
Ik vind het wel knap dat je al die moeite neemt, DaMart. Zelf heb ik anderhalve week ingeschreven gestaan bij Paiq, maar ik kan de interesse voor totaal onbekenden niet lang genoeg opbrengen. Dan gaan er wat berichtjes over en weer en ondertussen ben ik weer afgeleid. Dus daar heb ik me maar weer uitgeschreven. Ik zie wel wat er gebeurt. Als er al iets gebeurt.
Waarom dacht je dat al die msn-icoontjes overal staan? En al die mailadressen? Dat is echt niet zodat je kunt mailen dat iemand zulke zinnige dingen over Big Brother zei.quote:
Ik had het zelf al eens verwoord in een gedicht (in een oude LPT en een gedichtentopic te vinden)... maar ik zal dat nummer wel eens opzoeken, en kijken of het van toepassing is!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:43 schreef k_man het volgende:
Het gevoel van DM deed me trouwens denken aan Wonderfull Life van Black.
quote:This could be the very minute, I'm aware I'm alive.
quote:Artist: Black
Song: Wonderful Life
Here I go out to sea again
The sunshine fills my hair
And dreams hang in the air
Gulls in the sky and in my blue eyes
You know it feels unfair
There's magic everywhere
Look at me standing
Here on my own again
Up straight in the sunshine
No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to hide and cry
It's a wonderful, wonderful life
Sun in your eyes
The heat is in your hair
They seem to hate you
Because you're there
And I need a friend
Oh, I need a friend
To make me happy
Not stand here on my own
Look at me standing
Here on my own again
I need a friend
Oh, I need friend
To make me happy
Not so alone
Look at me here
Here on my own again
Ik krijg wel eens mailtjes van mensen met vragen over bepaalde vakantiebestemmingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat al die msn-icoontjes overal staan? En al die mailadressen? Dat is echt niet zodat je kunt mailen dat iemand zulke zinnige dingen over Big Brother zei.
En wat dacht je van het fotoboek?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat al die msn-icoontjes overal staan? En al die mailadressen? Dat is echt niet zodat je kunt mailen dat iemand zulke zinnige dingen over Big Brother zei.
Ik had die tekst eigenlijk nooit zo goed beluisterd. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:43 schreef k_man het volgende:
Het gevoel van DM deed me trouwens denken aan Wonderfull Life van Black.
the Smiths hebben er ook een nummer over, maar dat is helemaal diep triest.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:46 schreef DaMart het volgende:
Ik had het zelf al eens verwoord in een gedicht (in een oude LPT en een gedichtentopic te vinden)... maar ik zal dat nummer wel eens opzoeken, en kijken of het van toepassing is!
Zelf vind ik 'Chocolate' van Snow Patrol bijvoorbeeld ook best wel op mij van toepassing. Vooral het begin van het nummer:
quote:
HOW SOON IS NOW
I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Of nothing in particular
You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does
I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and the heir
Of nothing in particular
You shut your mouth
How can you say
There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry
And you want to die
When you say it's gonna happen now,
Well, when exactly do you mean?
See I've already waited too long
And all my hope is gone
You shut your mouth
How can you say
O. Misschien moet ik ook maar eens interessante dingen gaan posten in plaats van altijd in slowchats rondhangen. Krijg ik misschien ook eens mail.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef k_man het volgende:
Ik krijg wel eens mailtjes van mensen met vragen over bepaalde vakantiebestemmingen.
Volgens mij is er vrijwel niemand die door heeft dat het niet zo'n vrolijk liedje is als het in eerste instantie lijkt. Ik vind het mooi.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had die tekst eigenlijk nooit zo goed beluisterd. Maar je hebt gelijk.
Mijn sig helpt daar ook bij denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
O. Misschien moet ik ook maar eens interessante dingen gaan posten in plaats van altijd in slowchats rondhangen. Krijg ik misschien ook eens mail.
quote:You’re too important for anyone
You play the role of all you long to be
But I, I know who you really are
You’re the one who cries when you’re alone
[Chorus:]
But where will you go
With no one left to save you from yourself
You can’t escape
You can’t escape
You think that I can’t see right through your eyes
Scared to death to face reality
No one seems to hear your hidden cries
You’re left to face yourself alone
But where will you go (where will you go)
You can’t escape
The truth
I realize you’re afraid (I realize)
But you can’t abandon everyone
You can’t escape
You don’t want to escape
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone?
I can hear you when you whisper
But you can’t even hear me screaming
Where will you go (where will you go)
You can’t escape
The truth
I realize you’re afraid (I realize)
But you can’t reject the whole world
You can’t escape
You won’t escape
You can’t escape
You don’t want to escape
Nou ja, die e-mailadressen zijn ook handig om dvd's en concertkaartjes te ruilen/verkopen. En om meets af te sprekenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef broer het volgende:
En van boeken lezen op Italiaanse terrasjes?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet van koffie, K.
Dat is een reisgids, daar op tafel. Ik dacht eigenlijk dat het een foto was van haar achtertuin of zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:55 schreef k_man het volgende:
En van boeken lezen op Italiaanse terrasjes?
O, ja. Natúúrlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, die e-mailadressen zijn ook handig om dvd's en concertkaartjes te ruilen/verkopen. En om meets af te spreken![]()
Klopt. Maar soms ontwikkelen de dingen zich anders dan Danny zich in eerste instantie had voorgesteld.quote:Maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk.
Fok was ooit begonnen als forum voor BB, niet om te daten toch.
Yeah right.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:56 schreef k_man het volgende:
De kans is natuurlijk levensgroot dat wyccie mijn droomvrouw is, maar ze wil niet eens naar een meeting komen.![]()
Speciaal voor BosBeetle?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet van koffie, K.
[..]
Maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk.
Fok was ooit begonnen als forum voor BB, niet om te daten toch.
En geef haar eens ongelijk!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:56 schreef k_man het volgende:
maar ze wil niet eens naar een meeting komen.
Wat moeten we nou met jullie aan? Zo krijgt DO2 toch nooit een meet georganiseerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
En geef haar eens ongelijk!
Hoewel... Tijdens de vakantie komt er natuurlijk geen hond naar zo'n meeting. Dan zou ik het zelfs in mijn eentje kunnen. In dat geval vind ik het wel wat, geloof ik.
"Geen zelfdiscipline"?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:01 schreef broer het volgende:
DaMart, misschien moet je aan je datingprofiel ook nog toevoegen dat je wel dingen belooft - zoals gaan slapen - maar dat je je er niet aan houdt.
Hee, wakker worden. Je slaapwandelt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:59 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor BosBeetle?
'Oh, en als we gezellig samen zijn, en ik zeg dat ik ga slapen... dan ga ik natuurlijk nog lang NIET slapen he!'quote:Op zondag 30 juli 2006 02:01 schreef broer het volgende:
DaMart, misschien moet je aan je datingprofiel ook nog toevoegen dat je wel dingen belooft - zoals gaan slapen - maar dat je je er niet aan houdt.
Het zal aan mij liggen, maar iets zegt me dat hij daar ook niet al te hard mee bezig is.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:01 schreef k_man het volgende:
Zo krijgt DO2 toch nooit een meet georganiseerd?![]()
Ik meen het hoor!quote:Op zondag 30 juli 2006 02:03 schreef DaMart het volgende:
Ik houd niet van koffie. Dus ik ga wel weer over mijn imaginaire vriendin dromen.
Nu echt echt!
Echt waar!
In dat geval wil ik niet weten wat je nu aan het doen bent.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef DaMart het volgende:
'Oh, en als we gezellig samen zijn, en ik zeg dat ik ga slapen... dan ga ik natuurlijk nog lang NIET slapen he!'
Zoiets?![]()
Wel verdorie. Als ik ontdek dat mijn imaginaire vriendin ook bij jou komt zwaait er wat!quote:Op zondag 30 juli 2006 02:03 schreef DaMart het volgende:
Ik houd niet van koffie. Dus ik ga wel weer over mijn imaginaire vriendin dromen.
A_R ging ons toch uitnodigen voor een meet bij hem thuis... iets met een barbecue en zo, om er zeker van te zijn dat Erik ook komt.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, maar iets zegt me dat hij daar ook niet al te hard mee bezig is.
Ow ja, Erik, nog zo eentje die niet durft.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
A_R ging ons toch uitnodigen voor een meet bij hem thuis... iets met een barbecue en zo, om er zeker van te zijn dat Erik ook komt.
Ik zit te proberen naar bed te gaan, maar kan de verleiding om te posten niet weerstan.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval wil ik niet weten wat je nu aan het doen bent.
Hoorden jullie me niet snurken dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Hoe komen we er nu achter of DM al weg is of niet?
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:04 schreef Augustina het volgende:
Espresso en een boek. Voor mij de perfecte combinatie. Mooier bestaat niet.![]()
Het was ongelooflijk fijn.quote:
het geeft wel meer diepte aan het geheel! Alsof ze geknield zit bij een graf, en je haar vanachter het grafkruis ziet.quote:
Wielrenner, winnaar tour, doping.quote:
Ben jij weggeweest?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
omdat het voelt alsof ik nooit ben weggeweest.
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:11 schreef broer het volgende:
Ik neem de honneurs voor Bupatih wel even waar.
"En je hebt de invoering van mijn nieuwe smiley gemist, Claudia."
Pas wel op voor je hem gebruikt. Die smiley is al min of meer tot persona non grata gebombardeerd in dit topic.quote:
Ik dacht dat dat deze smiley was:quote:Op zondag 30 juli 2006 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
Pas wel op voor je hem gebruikt. Die smiley is al min of meer tot persona non grata gebombardeerd in dit topic.
Wat is er?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Help!
Ik houd erg van dingen die nooit veranderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef broer het volgende:
En dan ben je eindelijk terug, Claudia, en dan blijkt dat je nog stééds niks mist...
En dan krijg je weer dat gedoe van mensen die niet durven maar toch op de 'misschien'-lijst willen en natuurlijk de late afzeggers (net de mensen die je wilde zien dus waarom zou jij dan gaan?). Zit je daar tussen al dat barbecuevlees. Gaat het nog regenen ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als jij nu eens een meet zou regelen, Claudia.
Met wie?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:37 schreef wyccie het volgende:
Claudia, ik heb ook bijna gevochten.
Met al mijn pacifistische idealen vind ik de waarom-vraag toch relevanter.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Met wie?
'Wie' maakt 'waarom' meestal wel duidelijker. (Jeannette van Dam, 1987, gymtas)quote:Op zondag 30 juli 2006 13:48 schreef broer het volgende:
Met al mijn pacifistische idealen vind ik de waarom-vraag toch relevanter.
Wat had ze precies met die gymtas gedaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
(Jeannette van Dam, 1987, gymtas)
Je kan beter vragen wie ze erin had gestopt... en waarom!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:59 schreef broer het volgende:
[..]
Wat had ze precies met die gymtas gedaan?
Met Do2, en broer wilde ik ook wel, maar hij was bang voor me.quote:
't Ontgaat mij ook wie Jeanette van Dam is.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met Do2, en broer wilde ik ook wel, maar hij was bang voor me.
En wat is dat met die gymtas, ik begrijp het niet.
Oh ja, en dat natuurlijk. Maar misschien wordt dat wel duidelijk als de gymtas uitgelegd wordt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Lienekien het volgende:
't Ontgaat mij ook wie Jeanette van Dam is.
Kende jij mij soms?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:32 schreef Augustina het volgende:
(gymtas, 1987, vieze gymkleding; niet nader te noemen merk, een paar L.A. Gear gymschoenen; afgezet met roze, geurpen met pluche; kleur paars.)
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar voor dat begon heb je het wel leuk gehad daar???
En kunnen we binnenkort foto´s verwachten??
quote:
Thema : onderbuikgevoelensquote:Op maandag 31 juli 2006 01:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het alleen maar leuk gehad.En ik neem aan dat jij het daar niet anders hebt?
Ik heb veel foto's, dus noem maar een thema.De espresso-foto is reeds langsgekomen.
quote:
Dat weet ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:12 schreef Claudia_x het volgende:
En door 'zoekcriteria' te gebruiken vind je natuurlijk zeker niet je droomvrouw. Je droomvrouw weet je op een manier te verrassen die je zelf niet voor mogelijk had gehouden. Zij valt buiten je zoekcriteria.
Nee, is niet gek. Maar het is ook maar zo tot op zekere hoogte. Je kunt je ook behoorlijk misplaatst voelen tussen leeftijdgenoten. En dan gaat het toch meer over hoe je 'in het leven staat', zoals dat dan heet. Dan kun je weer 'gelijken' vinden van alle leeftijden.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:16 schreef Claudia_x het volgende:
Het is toch niet zo gek dat je met mensen van je eigen leeftijd meer op één lijn zit?
Is dat zo? Want ook hier gaat het toch vooral om de kwestie hoe je 'in het leven staat'.quote:En vrouwen houden in het algemeen van mannen die net iets ouder zijn.
Wat mensen voor 'doortastend' houden betekent doorgaans zoiets als 'Jij ziet het zoals ik het zie' of 'Jij ziet het zoals ik het zou willen zien'. Dat je jezelf misplaatst kunt voelen temidden van leeftijdsgenoten is doodnormaal. De kans dat je herkenning vindt in een generatiegenoot is echter groter dan de kans dat je je herkend voelt door iemand die aanzienlijk ouder of jonger is. Hoe je de wereld ziet is voor een groot deel een product van de tijdsgeest, of je dat nu wilt of niet. Daar komt bij dat oudere/jongere mensen veelal andere beslommeringen hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Nee, is niet gek. Maar het is ook maar zo tot op zekere hoogte. Je kunt je ook behoorlijk misplaatst voelen tussen leeftijdgenoten. En dan gaat het toch meer over hoe je 'in het leven staat', zoals dat dan heet. Dan kun je weer 'gelijken' vinden van alle leeftijden.
Ik onderschat de tijdgeest niet. Dat ben ik ook wel met je eens. Ik denk alleen dat jij hem misschien een beetje overschat.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wat mensen voor 'doortastend' houden betekent doorgaans zoiets als 'Jij ziet het zoals ik het zie' of 'Jij ziet het zoals ik het zou willen zien'. Dat je jezelf misplaatst kunt voelen temidden van leeftijdsgenoten is doodnormaal. De kans dat je herkenning vindt in een generatiegenoot is echter groter dan de kans dat je je herkend voelt door iemand die aanzienlijk ouder of jonger is. Hoe je de wereld ziet is voor een groot deel een product van de tijdsgeest, of je dat nu wilt of niet. Daar komt bij dat oudere/jongere mensen veelal andere beslommeringen hebben.
Ben ik het niet mee eens. Ja, oké, een bepaald soort 'aantrekkelijk'. Uitstraling, zeg maar. Maar dat heeft niets te maken met hoe knap iemand is. Ik zie heel veel meisjes op straat lopen die ik erg mooi vind, maar waarvan ik zeker weet dat ik er nog geen drie woorden mee zou willen wisselen. Zou kúnnen wisselen, zelfs. Gelukkig zie ik ook nog af en toe meisjes die dan misschien iets minder knap zijn in de algemeen geaccepteerde betekenis, maar van wie ik wel denk dat ik een gesprek met ze zou kunnen hebben.quote:Heel sterk is volgens mij ook het verlangen om met mensen om te gaan die je aantrekkelijk vindt. Daarom blijven oudere mannen vaak hangen bij vrouwen die 'te jong' zijn.
Mja, ik vertrouw geen meisjes die ná 2000 zijn geboren...quote:Op maandag 31 juli 2006 03:33 schreef Claudia_x het volgende:
En als je naar een land als Indonesië gaat schijn je genoeg aanspraak te hebben.
Ach, het is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef Augustina het volgende:
Te gek.
Stom is dat. Die vervloekte hittegolf is nog niet een dag voorbij en vanochtend al lag ik de koelte te vervloeken, toen ik lag te rillen onder mijn lakentje.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef Augustina het volgende:
Gets, het regent alweer. Ik wil het weer zomers warm hebben eigenlijk.
Gaat het eigenlijk alweer gauw beter worden? Iemand hier die op de hoogte is van de weersverwachting?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stom is dat. Die vervloekte hittegolf is nog niet een dag voorbij en vanochtend al lag ik de koelte te vervloeken, toen ik lag te rillen onder mijn lakentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |