Fok! is een datingforum.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
Heeft Fok eigenlijk geen datingforum?
Je hebt nog gelijk ookquote:
Omdat ze verder niks meer gezegd heeftquote:Op zondag 30 juli 2006 01:41 schreef k_man het volgende:
Waarom merkt trouwens niemand op dat Claudia hier gepost heeft?
Oh, na het maandje waarvoor ik betaald heb is het ook weer afgelopen hoor. Ik had eigenlijk uit nieuwsgierigheid (dat zegt ook iedereen daar) een gratis profiel aangemaakt, maar heb toch maar betaald toen ik ineens meerdere itneresseberichten spontaan kreegquote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef broer het volgende:
Ik vind het wel knap dat je al die moeite neemt, DaMart. Zelf heb ik anderhalve week ingeschreven gestaan bij Paiq, maar ik kan de interesse voor totaal onbekenden niet lang genoeg opbrengen. Dan gaan er wat berichtjes over en weer en ondertussen ben ik weer afgeleid. Dus daar heb ik me maar weer uitgeschreven. Ik zie wel wat er gebeurt. Als er al iets gebeurt.
Waarom dacht je dat al die msn-icoontjes overal staan? En al die mailadressen? Dat is echt niet zodat je kunt mailen dat iemand zulke zinnige dingen over Big Brother zei.quote:
Ik had het zelf al eens verwoord in een gedicht (in een oude LPT en een gedichtentopic te vinden)... maar ik zal dat nummer wel eens opzoeken, en kijken of het van toepassing is!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:43 schreef k_man het volgende:
Het gevoel van DM deed me trouwens denken aan Wonderfull Life van Black.
quote:This could be the very minute, I'm aware I'm alive.
quote:Artist: Black
Song: Wonderful Life
Here I go out to sea again
The sunshine fills my hair
And dreams hang in the air
Gulls in the sky and in my blue eyes
You know it feels unfair
There's magic everywhere
Look at me standing
Here on my own again
Up straight in the sunshine
No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to hide and cry
It's a wonderful, wonderful life
Sun in your eyes
The heat is in your hair
They seem to hate you
Because you're there
And I need a friend
Oh, I need a friend
To make me happy
Not stand here on my own
Look at me standing
Here on my own again
I need a friend
Oh, I need friend
To make me happy
Not so alone
Look at me here
Here on my own again
Ik krijg wel eens mailtjes van mensen met vragen over bepaalde vakantiebestemmingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat al die msn-icoontjes overal staan? En al die mailadressen? Dat is echt niet zodat je kunt mailen dat iemand zulke zinnige dingen over Big Brother zei.
En wat dacht je van het fotoboek?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat al die msn-icoontjes overal staan? En al die mailadressen? Dat is echt niet zodat je kunt mailen dat iemand zulke zinnige dingen over Big Brother zei.
Ik had die tekst eigenlijk nooit zo goed beluisterd. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:43 schreef k_man het volgende:
Het gevoel van DM deed me trouwens denken aan Wonderfull Life van Black.
the Smiths hebben er ook een nummer over, maar dat is helemaal diep triest.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:46 schreef DaMart het volgende:
Ik had het zelf al eens verwoord in een gedicht (in een oude LPT en een gedichtentopic te vinden)... maar ik zal dat nummer wel eens opzoeken, en kijken of het van toepassing is!
Zelf vind ik 'Chocolate' van Snow Patrol bijvoorbeeld ook best wel op mij van toepassing. Vooral het begin van het nummer:
quote:
HOW SOON IS NOW
I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Of nothing in particular
You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does
I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and the heir
Of nothing in particular
You shut your mouth
How can you say
There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry
And you want to die
When you say it's gonna happen now,
Well, when exactly do you mean?
See I've already waited too long
And all my hope is gone
You shut your mouth
How can you say
O. Misschien moet ik ook maar eens interessante dingen gaan posten in plaats van altijd in slowchats rondhangen. Krijg ik misschien ook eens mail.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef k_man het volgende:
Ik krijg wel eens mailtjes van mensen met vragen over bepaalde vakantiebestemmingen.
Volgens mij is er vrijwel niemand die door heeft dat het niet zo'n vrolijk liedje is als het in eerste instantie lijkt. Ik vind het mooi.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had die tekst eigenlijk nooit zo goed beluisterd. Maar je hebt gelijk.
Mijn sig helpt daar ook bij denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
O. Misschien moet ik ook maar eens interessante dingen gaan posten in plaats van altijd in slowchats rondhangen. Krijg ik misschien ook eens mail.
quote:You’re too important for anyone
You play the role of all you long to be
But I, I know who you really are
You’re the one who cries when you’re alone
[Chorus:]
But where will you go
With no one left to save you from yourself
You can’t escape
You can’t escape
You think that I can’t see right through your eyes
Scared to death to face reality
No one seems to hear your hidden cries
You’re left to face yourself alone
But where will you go (where will you go)
You can’t escape
The truth
I realize you’re afraid (I realize)
But you can’t abandon everyone
You can’t escape
You don’t want to escape
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone?
I can hear you when you whisper
But you can’t even hear me screaming
Where will you go (where will you go)
You can’t escape
The truth
I realize you’re afraid (I realize)
But you can’t reject the whole world
You can’t escape
You won’t escape
You can’t escape
You don’t want to escape
Nou ja, die e-mailadressen zijn ook handig om dvd's en concertkaartjes te ruilen/verkopen. En om meets af te sprekenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef broer het volgende:
En van boeken lezen op Italiaanse terrasjes?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet van koffie, K.
Dat is een reisgids, daar op tafel. Ik dacht eigenlijk dat het een foto was van haar achtertuin of zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:55 schreef k_man het volgende:
En van boeken lezen op Italiaanse terrasjes?
O, ja. Natúúrlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, die e-mailadressen zijn ook handig om dvd's en concertkaartjes te ruilen/verkopen. En om meets af te spreken![]()
Klopt. Maar soms ontwikkelen de dingen zich anders dan Danny zich in eerste instantie had voorgesteld.quote:Maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk.
Fok was ooit begonnen als forum voor BB, niet om te daten toch.
Yeah right.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:56 schreef k_man het volgende:
De kans is natuurlijk levensgroot dat wyccie mijn droomvrouw is, maar ze wil niet eens naar een meeting komen.![]()
Speciaal voor BosBeetle?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet van koffie, K.
[..]
Maar zo bedoelde ik het niet eigenlijk.
Fok was ooit begonnen als forum voor BB, niet om te daten toch.
En geef haar eens ongelijk!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:56 schreef k_man het volgende:
maar ze wil niet eens naar een meeting komen.
Wat moeten we nou met jullie aan? Zo krijgt DO2 toch nooit een meet georganiseerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
En geef haar eens ongelijk!
Hoewel... Tijdens de vakantie komt er natuurlijk geen hond naar zo'n meeting. Dan zou ik het zelfs in mijn eentje kunnen. In dat geval vind ik het wel wat, geloof ik.
"Geen zelfdiscipline"?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:01 schreef broer het volgende:
DaMart, misschien moet je aan je datingprofiel ook nog toevoegen dat je wel dingen belooft - zoals gaan slapen - maar dat je je er niet aan houdt.
Hee, wakker worden. Je slaapwandelt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:59 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor BosBeetle?
'Oh, en als we gezellig samen zijn, en ik zeg dat ik ga slapen... dan ga ik natuurlijk nog lang NIET slapen he!'quote:Op zondag 30 juli 2006 02:01 schreef broer het volgende:
DaMart, misschien moet je aan je datingprofiel ook nog toevoegen dat je wel dingen belooft - zoals gaan slapen - maar dat je je er niet aan houdt.
Het zal aan mij liggen, maar iets zegt me dat hij daar ook niet al te hard mee bezig is.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:01 schreef k_man het volgende:
Zo krijgt DO2 toch nooit een meet georganiseerd?![]()
Ik meen het hoor!quote:Op zondag 30 juli 2006 02:03 schreef DaMart het volgende:
Ik houd niet van koffie. Dus ik ga wel weer over mijn imaginaire vriendin dromen.
Nu echt echt!
Echt waar!
In dat geval wil ik niet weten wat je nu aan het doen bent.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef DaMart het volgende:
'Oh, en als we gezellig samen zijn, en ik zeg dat ik ga slapen... dan ga ik natuurlijk nog lang NIET slapen he!'
Zoiets?![]()
Wel verdorie. Als ik ontdek dat mijn imaginaire vriendin ook bij jou komt zwaait er wat!quote:Op zondag 30 juli 2006 02:03 schreef DaMart het volgende:
Ik houd niet van koffie. Dus ik ga wel weer over mijn imaginaire vriendin dromen.
A_R ging ons toch uitnodigen voor een meet bij hem thuis... iets met een barbecue en zo, om er zeker van te zijn dat Erik ook komt.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, maar iets zegt me dat hij daar ook niet al te hard mee bezig is.
Ow ja, Erik, nog zo eentje die niet durft.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
A_R ging ons toch uitnodigen voor een meet bij hem thuis... iets met een barbecue en zo, om er zeker van te zijn dat Erik ook komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |