Wat is er?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Help!
Ik houd erg van dingen die nooit veranderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef broer het volgende:
En dan ben je eindelijk terug, Claudia, en dan blijkt dat je nog stééds niks mist...
En dan krijg je weer dat gedoe van mensen die niet durven maar toch op de 'misschien'-lijst willen en natuurlijk de late afzeggers (net de mensen die je wilde zien dus waarom zou jij dan gaan?). Zit je daar tussen al dat barbecuevlees. Gaat het nog regenen ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als jij nu eens een meet zou regelen, Claudia.
Met wie?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:37 schreef wyccie het volgende:
Claudia, ik heb ook bijna gevochten.
Met al mijn pacifistische idealen vind ik de waarom-vraag toch relevanter.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Met wie?
'Wie' maakt 'waarom' meestal wel duidelijker. (Jeannette van Dam, 1987, gymtas)quote:Op zondag 30 juli 2006 13:48 schreef broer het volgende:
Met al mijn pacifistische idealen vind ik de waarom-vraag toch relevanter.
Wat had ze precies met die gymtas gedaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
(Jeannette van Dam, 1987, gymtas)
Je kan beter vragen wie ze erin had gestopt... en waarom!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:59 schreef broer het volgende:
[..]
Wat had ze precies met die gymtas gedaan?
Met Do2, en broer wilde ik ook wel, maar hij was bang voor me.quote:
't Ontgaat mij ook wie Jeanette van Dam is.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met Do2, en broer wilde ik ook wel, maar hij was bang voor me.
En wat is dat met die gymtas, ik begrijp het niet.
Oh ja, en dat natuurlijk. Maar misschien wordt dat wel duidelijk als de gymtas uitgelegd wordt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Lienekien het volgende:
't Ontgaat mij ook wie Jeanette van Dam is.
Kende jij mij soms?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:32 schreef Augustina het volgende:
(gymtas, 1987, vieze gymkleding; niet nader te noemen merk, een paar L.A. Gear gymschoenen; afgezet met roze, geurpen met pluche; kleur paars.)
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar voor dat begon heb je het wel leuk gehad daar???
En kunnen we binnenkort foto´s verwachten??
quote:
Thema : onderbuikgevoelensquote:Op maandag 31 juli 2006 01:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het alleen maar leuk gehad.En ik neem aan dat jij het daar niet anders hebt?
Ik heb veel foto's, dus noem maar een thema.De espresso-foto is reeds langsgekomen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |