Ach, het dagelijkse troll-uurtje. Gewoon ff uit laten razen. Klaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef deedeetee het volgende:
Moeten we hier nu steeds weer geteisterd worden door meki en BG die niet echt over iets zinnig willen discussiëren ?
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #47
Ach - het is een beetje tegen wicht tegen lionsguy en incomplete, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef deedeetee het volgende:
Moeten we hier nu steeds weer geteisterd worden door meki en BG die niet echt over iets zinnig willen discussiëren ?
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #47
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - het is een beetje tegen wicht tegen lionsguy en incomplete, zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - het is een beetje tegen wicht tegen lionsguy en incomplete, zullen we maar zeggen.
informatie voor boer en tuinder?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef Incomplete het volgende:
[..]
![]()
Het regent nog steeds, be happy.![]()
Die donor krijgt héél veel kindjes als hij niet uit kijkt staan ze straks in rijen dik op zijn stoepquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef Doderok het volgende:
Over humanitaire crises geproken, wisten jullie dat één man heel Schotland van sperma moet voorzien?![]()
http://news.yahoo.com/s/a(...)nfamilychildrensperm
Lijkt me geen gezonde ontwikkeling.... krijg je niet een boel genetische fout-codes als die kinderen van de toekomst onwetend later iets met elkaar krijgen. Terwijl de biologische vader dezelfde blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef Doderok het volgende:
Over humanitaire crises geproken, wisten jullie dat één man heel Schotland van sperma moet voorzien?![]()
http://news.yahoo.com/s/a(...)nfamilychildrensperm
Op basis van de reacties die ik van Incomplete gelezen heb, komt hij op mij over als een fatsoenlijke user. Zijn reacties lees ik ook altijd met interesse.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Drugshond het volgende:
Het is helemaal geen interessant topic
Misschien moet je het topic zelf eens lezen. Het gaat er niet om dat ze teveel zouden verdienen. Het gaat om de hypocrisie. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Drugshond het volgende:
Alleen dan krijg je een discussie van de NOS is een links bolwerk en dan mag het opeens niet.
Maar wel deel 2 NOS-presentatoren verdienen meer dan minister #2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Drugshond het volgende:
Het is helemaal geen interessant topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |