abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40402185
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik probeer de repeterende wekker uit te slaan.
Probeer het eens met argumenten. Na zoveel jaar moet het zo langzamerhand toch duidelijk zijn dat je kinderachtige opmerkingen niet werken.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:32:23 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40402208
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:58 schreef SCH het volgende:

Spreek je ook de mensen van de plantsoenendienst die even staan te roken op jouw kosten aan?
Ik ken een beetje doorgeslagen fanatiek persoon in Nederland die dat deed, ik was er zelfs een keer bij.

Best hilarisch trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40402210
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Probeer het eens met argumenten. Na zoveel jaar moet het zo langzamerhand toch duidelijk zijn dat je kinderachtige opmerkingen niet werken.
Heb je dan geen enkel zelfinzicht?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:33:40 #204
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402259
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef Tikorev het volgende:

[..]

kan je ook op miij reageren..?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:34:23 #205
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_40402279
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar het heeft niets met links of rechts te maken. Als je het echt zo wilt zien dan vind ik het journaal en nova behoorlijk naar rechts opgeschoven met hun enorme aandacht voor Wilders, Pastors en Verdonk.
Aandacht staat niet gelijk aan 'opschuiven'. Dat is op deze manier onderbouwd in ieder geval een onzinnige stelling. Deze personen zijn veel in het nieuws geweest in de afgelopen twee jaar en dus horen nieuwsrubrieken daar aandacht aan te besteden. Bij Verdonk bijvoorbeeld is er altijd wel een tegenstander als gast in de studio bij Nova, dus het zijn nauwelijks promotiepraatjes voor haar beleid.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_40402329
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:34 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Aandacht staat niet gelijk aan 'opschuiven'. Dat is op deze manier onderbouwd in ieder geval een onzinnige stelling. Deze personen zijn veel in het nieuws geweest in de afgelopen twee jaar en dus horen nieuwsrubrieken daar aandacht aan te besteden. Bij Verdonk bijvoorbeeld is er altijd wel een tegenstander als gast in de studio bij Nova, dus het zijn nauwelijks promotiepraatjes voor haar beleid.
Grappig dat ik dus nooit hoor als het over links gaat.
pi_40402401
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De namen van de leden van de Raad van Bestuur en hun jaarsalaris inclusief pensioentoelage staan gewoon vermeld in het verslag. Niet die van de presentatoren, maar zo gaat het bij bedrijven en instellingen ook, die vermelden ook niet de salarissen van al het personeel maar enkel dat van de leidinggevenden.
Presentatoren zitten ook in de NOS redactie die bijvoorbeeld bepalen dat een bepaald salaris van een ziekenhuisdirecteur het vermelden waard is in het Journaal. Als collega topverdiener in de publieke sector kun je het dan niet maken jezelf buiten schot te houden wanneer je salaris zelf nieuws wordt.

En nieuws was het. Iedereen behalve de NOS zelf heeft er aandacht aan besteed:

BNR: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Telegraaf: Mega-verdieners bij NOS
Elsevier: NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
AD: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Geenstijl: Bezuinigen met de NOS
NRC: 369.000 euro voor NOS-presentator
Nu.nl: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
NieuwNieuws: 'NOS betaalt beter dan overheid'
Trouw: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Planet: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Volkskrant: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister

Ik blijf dat hypocriet vinden.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40402418
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar kunt U dus zelf uw conclusies over trekken.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_40402446
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dus moet het NOS openen met het 8 uur journaa: we verdienen .... Het is dat u het weet. Nee dus, totaal geen neiuwswaarde. Zo moeilijk is dat toch niet?
Totaal geen nieuwswaarde? Zowat elke media heeft er vandaag over bericht. Behalve de NOS...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:41:00 #210
79262 Dwersdriever
pi_40402454
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Probeer mij niet je links-rechts-discussie in te trekken. Ben ik niet in geïnteresseerd. Jij komt met een niet onderbouwde stelling dat verschillende uitzendingen van de publieke omroep naar rechts opschuiven.

Ik kan me overigens goed voorstellen dat veel mensen in Nederland zich druk maken over al dan niet vermeende verspillingen in de publieke sector. De invloed van de Nederlandse overheid op de economie via de belastingdruk groeit nog altijd jaar na jaar en het lijkt erop alsof dat een trend is die niet te stoppen is.

De discussie over deze topsalarissen is slechts een symptoom van bovenstaande onrust onder een deel van de belastingbetalende burgers.
We Came A Long Time Ago
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:43:44 #211
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402537
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Presentatoren zitten ook in de NOS redactie die bijvoorbeeld bepalen dat een bepaald salaris van een ziekenhuisdirecteur het vermelden waard is in het Journaal. Als collega topverdiener in de publieke sector kun je het dan niet maken jezelf buiten schot te houden wanneer je salaris zelf nieuws wordt.

BNR: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Telegraaf: Mega-verdieners bij NOS
Elsevier: NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
AD: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Geenstijl: Bezuinigen met de NOS
NRC: 369.000 euro voor NOS-presentator
Nu.nl: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
NieuwNieuws: 'NOS betaalt beter dan overheid'
Trouw: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Planet: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister
Volkskrant: Drie NOS-presentatoren verdienen meer dan minister

Ik blijf dat hypocriet vinden.
De presentator bepaalt niet dat het vermelden van een topsalaris het vermelden waard is. ze bepalen dat de kamervragen en ophef met als reden de salarissen het vermelden waard zijn.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:45:56 #212
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402618
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:40 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Totaal geen nieuwswaarde? Zowat elke media heeft er vandaag over bericht. Behalve de NOS...
Het is wel raar dat de NOs het niet meld en de rest wel.
Maar jouw voorbeeld klopt gewoon niet. Ze vermelden toch niet alle top 100 salarissen. alleen diegene die een rel ofzo opleveren. Ze zijn niet voor niks nieuwsverspreider.

in dit geval hadden ze zichzelf wel kunnen vermelden, maar jouw voorbeeld slaat echt nergens op.
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:46:58 #213
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_40402647
Moet de TT eigenlijk niet zijn: "NOS-presentatoren krijgen meer dan minister."?

zo lijkt het net alsof het terecht is!
The End Times are wild
pi_40402680
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

en ophef met als reden de salarissen het vermelden waard zijn.
Jij vindt dus dat de hele ophef van vandaag over de salarissen van de NOS presentatoren reden had moeten zijn voor de NOS om erover te berichten?

Of zaten zowat alle media, van Volkskrant, AD tot Telegraaf er naast met hun berichtgeving?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:49:16 #215
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40402707
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:

Oh god, krijgen we nu het "ambtenaren verdienen geen geld, dat krijgen ze" gezeik weer?

Ze werken ervoor, dus dat verdienen ze ja.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40402775
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Heeft RTL er vanavond wel over bericht? Volgens mij ook niet, ik zie het in ieder geval niet terug op hun videosite.

Daarbij vind ik het niet vergelijkbaar met de eerdere nieuwsgevallen van schaamteloze zelfverrijking (die Essent-topman bijvoorbeeld). Het is m.i. eerder nieuws dat de toppresentatoren van de NOS slechts een schijntje verdienen in vergelijking met hun collega's bij andere omroepen, en er toch voor kiezen om niet de overstap te maken naar het grote geld bij bijvoorbeeld Talpa.
pi_40402818
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat de hele ophef van vandaag over de salarissen van de NOS presentatoren reden had moeten zijn voor de NOS om erover te berichten?

Of zaten zowat alle media, van Volkskrant, AD tot Telegraaf er naast met hun berichtgeving?
Ieder maakt zo zijn eigen keuzes. De meeste media hebben hier overigens gewoon het ANP- of Novum-bericht overgenomen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:53:44 #218
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402841
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als iedereen het bericht ben je er niet toe verplicht. ik weet niet in hoeverre dit buiten fora nieuws is. Zijn er prominenten verontwaardigd. Is de werkgevers organisatie boos? als iedereen erover bericht vindt ik dat ze het wel even hadden kunnen vermelden. Dat betelent niet dat ik de NOS hypocriet vindt. Als een ander nieuwsfeit door bijna iedereen wordt vermeld vind ik ook dat ze het dan wel even kunnen vermelden. Zo raar is dat toch niet?
Overigens zijn het alleen kranten en tijdschriften die erover berichten. Of zijn er ook nieuwszenders bij?
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:55:12 #219
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402875
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:

Kan jij beoordelen of het wel of niet terecht is dan?
And that is the news.''
pi_40402941
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Daarbij vind ik het niet vergelijkbaar met de eerdere nieuwsgevallen van schaamteloze zelfverrijking (die Essent-topman bijvoorbeeld).
Dus de plusminus 90% van de media die er vandaag wel over hebben bericht zaten allemaal fout?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:58:27 #221
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402966
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dus de plusminus 90% van de media die er vandaag wel over hebben bericht zaten allemaal fout?
nee. Wat is dat van rare conclusie. het ging toen om mensen die ongecontroleerd zichzelf bonussen gaven. andere discussie dus.
And that is the news.''
pi_40402986
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ieder maakt zo zijn eigen keuzes. De meeste media hebben hier overigens gewoon het ANP- of Novum-bericht overgenomen.

Waarom reageer je niet op het RTL-gedeelte uit mijn post? Dat is natuurlijk het medium dat vergelijkbaar is met het NOS Journaal.
pi_40403021
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:58 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nee. Wat is dat van rare conclusie.
Ik bedoelde de 90% van de media die vandaag wel aandacht hebben besteed aan de topsalarissen van de NOS presentatoren.
pi_40403092
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:58 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op het RTL-gedeelte uit mijn post?
Ik heb het RTL nieuws niet gezien vandaag. Maar het feit dat zowel de Telegraaf, als de Volkskrant, als de NRC, als het AD en zowat alle nieuwssites er aandacht aan hebben besteed behalve de NOS toont imo aan dat het groot nieuws was vandaag.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:02:01 #225
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40403093
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Heeft RTL er vanavond wel over bericht? Volgens mij ook niet, ik zie het in ieder geval niet terug op hun videosite.

Daarbij vind ik het niet vergelijkbaar met de eerdere nieuwsgevallen van schaamteloze zelfverrijking (die Essent-topman bijvoorbeeld). Het is m.i. eerder nieuws dat de toppresentatoren van de NOS slechts een schijntje verdienen in vergelijking met hun collega's bij andere omroepen, en er toch voor kiezen om niet de overstap te maken naar het grote geld bij bijvoorbeeld Talpa.
Misschien zijn die presentatoren niet gevraagd.

En juist aan Talpa kun je dus zien dat een grote naam niet betekend dat er dan dus ook veel mensen naar het programma kijken.

Ik denk zelfs dat de redactie meer invloed heeft op het aantal kijkers van een programma dan de presentator. Men kijkt niet naar Philip of Mart (alhoewel Sacha hier misschien buiten valt ), men kijkt naar 'het journaal' en 'studio sport'.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:03:21 #226
79262 Dwersdriever
pi_40403130
quote:
Het is m.i. eerder nieuws dat de toppresentatoren van de NOS slechts een schijntje verdienen in vergelijking met hun collega's bij andere omroepen, en er toch voor kiezen om niet de overstap te maken naar het grote geld bij bijvoorbeeld Talpa.
Talpa heeft geen nieuwsuitzending, dus dat is geen vergelijkingsmateriaal.

Als je persé wil vergelijken zou je eventueel het RTL Nieuws kunnen nemen. Zonder wat nadere informatie ben ik er nog niet van overtuigd dat Loretta Schrijver veel meer verdiend dan Philip Freriks of dat Harmen Siezen tandenknarsend naar het salaris van Rick Nieman kijkt.
We Came A Long Time Ago
pi_40403317
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik bedoelde de 90% van de media die vandaag wel aandacht hebben besteed aan de topsalarissen van de NOS presentatoren.
Maar die zijn niet goed of fout. Een rare kwalificering voor mensen die wel of geen neiuws brengen.
And that is the news.''
pi_40404150
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Knarf het volgende:

[..]

Misschien zijn die presentatoren niet gevraagd.
Jack van Gelder is lang in onderhandeling geweest met Talpa, en kon daar meer verdienen dan bij de NOS.
quote:
Ik denk zelfs dat de redactie meer invloed heeft op het aantal kijkers van een programma dan de presentator. Men kijkt niet naar Philip of Mart (alhoewel Sacha hier misschien buiten valt ), men kijkt naar 'het journaal' en 'studio sport'.
Mensen als Mart Smeets en Jack van Gelder hebben denk ik een groot aandeel in de hoge kijkcijfers van het late night-programma Studio Sportzomer, en hebben veel ervaring op sportgebied. Vergelijkbare programma's bij de commercielen kwamen qua kijkdichtheid niet in de buurt.
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Talpa heeft geen nieuwsuitzending, dus dat is geen vergelijkingsmateriaal.
Waar staat dat het om de journaallezers gaat? Ik vermoed in ieder geval Mart Smeets en Jack van Gelder bij deze grootverdieners horen, en de derde persoon zal dan wellicht Philip Freriks zijn.
pi_40407446
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:34 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

uhm .. Nova heeft niets met de NOS te maken hoor
pleased to meet you
pi_40407591
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik had een voorbeeld gegeven:

Topinkomens blijven stijgen

...dan wordt toch duidelijk hoe hypocriet hun opstelling is als ze de namen van hun eigen topverdieners niet prijs willen geven.
heb jij dat bericht wel gelezen ?
ten eerste wordt er niemand door het slijk gehaald
en ten tweede gaat het daar niet alleen om salarissen die dubbel zo hoog zijn maar ook om bonussen van miljoenen ..
en daar zou je dan geen nieuws over mogen brengen/vraagtekens bij zetten omdat je zelf ook een topsalaris hebt ?
pleased to meet you
pi_40407692
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 02:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat wel. NOVA is van de VARA, NPS en de NOS.
pi_40407753
kende dit nieuwsbericht niet maar als het klopt is het wel uberhumor
  Trouwste user 2022 woensdag 2 augustus 2006 @ 03:34:11 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_40407756
Dione

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40407924
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 03:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat wel. NOVA is van de VARA, NPS en de NOS.
Nova is van de Vara/NPS en de parlementaire nieuwtjes van DenHaag vandaag zijn van de NOS ..
de NOS heeft dus niets te maken met wie er aan de tafel zit commentaar te leveren op wie dan ook
pleased to meet you
pi_40407961
Inderdaad, nova is niet politiek gebonden, ik kijk er graag naar
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:06:08 #236
79262 Dwersdriever
pi_40408798
quote:
Waar staat dat het om de journaallezers gaat?
Het gaat om jouw stelling dat de salarissen bij de publieke omroep zo veel lager zijn dan die voor gelijke functies bij de commerciële omroepen. Die klopt gewoon niet. Is Wilfred Genee zoveel beter betaald dan Tom Egberts? Caroline Tensen was ook bij de PO al een absolute topverdiener.
quote:
Ik vermoed in ieder geval Mart Smeets en Jack van Gelder bij deze grootverdieners horen, en de derde persoon zal dan wellicht Philip Freriks zijn.
Jack van Gelder is geen werknemer van de NOS. In ieder geval twee jaar geleden was hij nog een freelancer die per uur betaald werd.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:09:32 #237
79262 Dwersdriever
pi_40408809
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 02:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Leren lezen. Het gaat erom dat volgens SCH een aantal programma's, waaronder NOVA, naar rechts aan het opschuiven zijn omdat ze aandacht besteden aan het trio Pastors/Verdonk/Wilders. Dat is op die manier gesteld volstrekte onzin. Dit punt van de discussie staat los van het verhaal over de grootverdieners bij de NOS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dwersdriever op 02-08-2006 07:21:56 ]
We Came A Long Time Ago
  woensdag 2 augustus 2006 @ 08:33:06 #238
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40409229
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Jack van Gelder is lang in onderhandeling geweest met Talpa, en kon daar meer verdienen dan bij de NOS.
[..]
Dan zullen de secundaire arbeidsvoorwaarden misschien veel slechter geweest zijn. En misschien durfde hij niet. Bij studio sport zit hij niet echt op de schopstoel, dus moest Talpa wel erg overbieden voordat Jack dat risico wilde nemen.
quote:
Mensen als Mart Smeets en Jack van Gelder hebben denk ik een groot aandeel in de hoge kijkcijfers van het late night-programma Studio Sportzomer, en hebben veel ervaring op sportgebied. Vergelijkbare programma's bij de commercielen kwamen qua kijkdichtheid niet in de buurt.
[..]
Barend en van Dorp deden het ook goed bij RTL.
quote:
Waar staat dat het om de journaallezers gaat? Ik vermoed in ieder geval Mart Smeets en Jack van Gelder bij deze grootverdieners horen, en de derde persoon zal dan wellicht Philip Freriks zijn.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_40409365
Publieke Omroep
pi_40409515
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Publieke Omroep
Anders had je nooit werk gehad
pi_40409522
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Anders had je nooit werk gehad
Inderdaad, voor RTL4 ben ik veel te goed
pi_40409534
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Bovendien ben je te rechts voor het RTL nieuws
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_40409539
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, voor RTL4 ben ik veel te goed ambtenaar-achtig.
pi_40409642
Ambtenaren
pi_40409649
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Bovendien ben je te rechts voor het RTL nieuws
En veuls te dik
pi_40411466
En SCH gaat weer met het topic aan de haal waarna het niveau ineens nog lager is dan de gemiddelde Onzin thread
pi_40411528
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef _The_General_ het volgende:
En SCH gaat weer met het topic aan de haal waarna het niveau ineens nog lager is dan de gemiddelde Onzin thread
Het is een SCHande - in een goed inhoudelijk Tikorev-topic met nieuwe inzichten en veel originaliteit kritische opmerkingen maken. Boehoe
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:43:34 #248
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40411576
quote:
Publieke Omroep
quote:
quote:
Ambtenaren
quote:
En veuls te dik
pi_40411602
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een SCHande - in een goed inhoudelijk Tikorev-topic met nieuwe inzichten en veel originaliteit kritische opmerkingen maken. Boehoe
originele en kritische opmerkingen?
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Publieke Omroep
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef SCH het volgende:
Ambtenaren
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef SCH het volgende:

[..]

En veuls te dik
Bedoel je niet kinderachtig gepost?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:45:25 #250
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40411623
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik heb het RTL nieuws niet gezien vandaag. Maar het feit dat zowel de Telegraaf, als de Volkskrant, als de NRC, als het AD en zowat alle nieuwssites er aandacht aan hebben besteed behalve de NOS toont imo aan dat het groot nieuws was vandaag.
Het is komkommertijd, hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')