Welke?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, de laatste tijd weer iets beter.
Ik heb slaappillen tegenwoordig (en die waren hard nodig).
Zapiclon Sandoz-7,5 (ze zijn eigenlijk nog net iets te licht). Maar slaappillen kan zwaar verslavend werken dus ik doe het nog ff rustig aan.quote:
Je had 6 weken beloofd!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
nog 2 weken dan ben ik er weer van de partij
jah maar de andere 3 ben ik in Nederland - mischien -quote:
Donequote:Op zondag 30 juli 2006 18:10 schreef tong80 het volgende:
Mag deze op slot, sorry ik liet me gaan. Onder wie 37 kinderen.
ff inlezenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
Kan er niet wat strenger gemod worden in de Midden Oosten topics - ik kan aan anderen echt niet uitleggen waarom zo iemand als lionsguy18 daar gewoon kan posten.
Felle discussie op het randje.....Met wat half persoonlijk geflame erachter aan.quote:
Jammer, je ziet toch wel dat lionsguy18 echte Stormfront-reacties post? Ik vind het echt jammer, ik wil graag aan mensen kunnen vertellen dat ik op Fok! post en me niet hoeven schamen om dat dit soort dingen gewoon kunnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Felle discussie op het randje.....Met wat half persoonlijk geflame erachter aan.
Kan er niet zoveel mee.... zo loopt die discussie al #40+ topics lang.
Ik ga hier niet overdreven aan de rem trekken, omdat er toch zinvolle en waardevolle bijdrages voorbij komen.
Dat laatste heb je gelijk in. Ik zal proberen die engerd te negeren dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef Drugshond het volgende:
Hij heeft een uitgesproken oer-conservatieve mening met een diepe religieuze inslag.
Dat is imo niet hetzelfde als een typische stormfront reaktie.
In feite is die reeks zo krom als het maar zijn kan.... vele brandhaarden in de wereld worden niet belicht met vele duizenden burger slachtoffers, terwijl Libanon en Israel met een vergrootglas worden bekeken en onderzocht en elke burgerslachtoffer op de weegschaal wordt gelegd.
Moreel technisch gezien is het een bezopen conflict. En een gebed zonder einde.
Dat is wellicht wel de beste houding. Ik zal wel wat meer proberen te volgen en te sturen waar nodig.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in. Ik zal proberen die engerd te negeren dan.
Laat ook maar. De topicverstorende user is nu weer verdwenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef rutger05 het volgende:
Wil een mod even gaan kijken in Israël, Libanon/Gaza, oorlog #42 . Bij voorbaat dank.
Omdat ik er een neutrale discussie van wil maken. We hebben al genoeg picca's gezien van Hezbollah met een nazi-groet (daar hebben we ook al felle discussies over gehad, daar zijn zelfs al mensen voor genote, omdat ze in repeatmode deze plaatjes bleven doorposten). Het is al moeilijk genoeg om er een beetje een normale discussie van te maken (ik zie dat de gemoederen weer hoog oplopen).quote:Op maandag 31 juli 2006 01:10 schreef manhattan het volgende:
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #43
Waarom zijn er plaatjes uit mijn openingspost verwijderd om daar andere plaatjes aan toe te voegen, Drugshond ?
Ik was er te laat bij.... topics vliegen er weer doorheen als koek.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laat ook maar. De topicverstorende user is nu weer verdwenen.
Ik vind het hoogst kwalijk wat je doet. Die plaatjes die ik gepost heb geven een stuk van de ándere kant van het verhaal weer. Nu staan er plaatjes in de o.p van huilende libaneze kinderen en Libaneze slachtoffers+ Israeliers die hun naam op een bom zetten. Dat is géen volledig beeld. Drugshond, ik vind het respectloos wat je gedaan hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat ik er een neutrale discussie van wil maken. We hebben al genoeg picca's gezien van Hezbollah met een nazi-groet (daar hebben we ook al felle discussies over gehad, daar zijn zelfs al mensen voor genote, omdat ze in repeatmode deze plaatjes bleven doorposten).
Jij kunt ook zien dat de vorige openingspost niet objectief was. Ik heb mijn eigen versie daarvan gepost, en dán wordt ïe opeens weggehaald.quote:Het is al moeilijk genoeg om er een beetje een normale discussie van te maken (ik zie dat de gemoederen weer hoog oplopen).
Daar heb ik een fout gemaakt, dus wat dat betreft geen probleem.quote:zijn die bebloede foto's die je poste zijn ook achter een link gezet..... (zie ook opmerking picca's in het OP).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |