abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:34:30 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40292722
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .

Vele nieuwssites kun je hier vinden.

Moderators.
  • SP3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Snarf
  • pi_40294249
    zodan, ff sticky gezet zodat ik niet voor niks een topic aanmaak
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      zaterdag 29 juli 2006 @ 11:41:44 #3
    89730 Drugshond
    pi_40296473
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, de laatste tijd weer iets beter.
    Ik heb slaappillen tegenwoordig (en die waren hard nodig).
    Welke?
      zaterdag 29 juli 2006 @ 17:33:19 #5
    89730 Drugshond
    pi_40301563
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 13:37 schreef Doderok het volgende:

[..]

Welke?
    Zapiclon Sandoz-7,5 (ze zijn eigenlijk nog net iets te licht). Maar slaappillen kan zwaar verslavend werken dus ik doe het nog ff rustig aan.
    pi_40310190
    nog 2 weken dan ben ik er weer van de partij
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      zaterdag 29 juli 2006 @ 23:39:21 #7
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40310287
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
    nog 2 weken dan ben ik er weer van de partij
    Je had 6 weken beloofd!
    Trotse papa van Eden
    pi_40310337
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef B4CO het volgende:

[..]

Je had 6 weken beloofd!
    jah maar de andere 3 ben ik in Nederland - mischien -
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_40316427
    Prettige vakantie Meki
    normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
      Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 18:10:02 #10
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_40327931
    Mag deze op slot, sorry ik liet me gaan. Onder wie 37 kinderen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_40328321
    Kan er niet wat strenger gemod worden in de Midden Oosten topics - ik kan aan anderen echt niet uitleggen waarom zo iemand als lionsguy18 daar gewoon kan posten.
      zondag 30 juli 2006 @ 18:25:07 #12
    89730 Drugshond
      zondag 30 juli 2006 @ 18:25:25 #13
    89730 Drugshond
    pi_40328358
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
    Kan er niet wat strenger gemod worden in de Midden Oosten topics - ik kan aan anderen echt niet uitleggen waarom zo iemand als lionsguy18 daar gewoon kan posten.
    ff inlezen
      zondag 30 juli 2006 @ 18:40:01 #14
    89730 Drugshond
    pi_40328775
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 18:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ff inlezen
    Felle discussie op het randje.....Met wat half persoonlijk geflame erachter aan.
    Kan er niet zoveel mee.... zo loopt die discussie al #40+ topics lang.
    Ik ga hier niet overdreven aan de rem trekken, omdat er toch zinvolle en waardevolle bijdrages voorbij komen.
    pi_40328829
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 18:40 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Felle discussie op het randje.....Met wat half persoonlijk geflame erachter aan.
    Kan er niet zoveel mee.... zo loopt die discussie al #40+ topics lang.
    Ik ga hier niet overdreven aan de rem trekken, omdat er toch zinvolle en waardevolle bijdrages voorbij komen.
    Jammer, je ziet toch wel dat lionsguy18 echte Stormfront-reacties post? Ik vind het echt jammer, ik wil graag aan mensen kunnen vertellen dat ik op Fok! post en me niet hoeven schamen om dat dit soort dingen gewoon kunnen.
      zondag 30 juli 2006 @ 18:50:19 #16
    89730 Drugshond
    pi_40329052
    Hij heeft een uitgesproken oer-conservatieve mening met een diepe religieuze inslag.
    Dat is imo niet hetzelfde als een typische stormfront reaktie.

In feite is die reeks zo krom als het maar zijn kan.... vele brandhaarden in de wereld worden niet belicht met vele duizenden burger slachtoffers, terwijl Libanon en Israel met een vergrootglas worden bekeken en onderzocht en elke burgerslachtoffer op de weegschaal wordt gelegd.

Moreel technisch gezien is het een bezopen conflict. En een gebed zonder einde.
    pi_40329113
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef Drugshond het volgende:
    Hij heeft een uitgesproken oer-conservatieve mening met een diepe religieuze inslag.
    Dat is imo niet hetzelfde als een typische stormfront reaktie.

In feite is die reeks zo krom als het maar zijn kan.... vele brandhaarden in de wereld worden niet belicht met vele duizenden burger slachtoffers, terwijl Libanon en Israel met een vergrootglas worden bekeken en onderzocht en elke burgerslachtoffer op de weegschaal wordt gelegd.

Moreel technisch gezien is het een bezopen conflict. En een gebed zonder einde.
    Dat laatste heb je gelijk in. Ik zal proberen die engerd te negeren dan.
      zondag 30 juli 2006 @ 18:57:10 #18
    89730 Drugshond
    pi_40329248
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste heb je gelijk in. Ik zal proberen die engerd te negeren dan.
    Dat is wellicht wel de beste houding. Ik zal wel wat meer proberen te volgen en te sturen waar nodig.
    pi_40340631
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef rutger05 het volgende:
    Wil een mod even gaan kijken in Israël, Libanon/Gaza, oorlog #42 . Bij voorbaat dank.
    Laat ook maar. De topicverstorende user is nu weer verdwenen.
    pi_40340709
    Israël, Libanon/Gaza, oorlog #43

Waarom zijn er plaatjes uit mijn openingspost verwijderd om daar andere plaatjes aan toe te voegen, Drugshond ?
      maandag 31 juli 2006 @ 01:18:59 #22
    89730 Drugshond
    pi_40340906
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:10 schreef manhattan het volgende:
    Israël, Libanon/Gaza, oorlog #43

Waarom zijn er plaatjes uit mijn openingspost verwijderd om daar andere plaatjes aan toe te voegen, Drugshond ?
    Omdat ik er een neutrale discussie van wil maken. We hebben al genoeg picca's gezien van Hezbollah met een nazi-groet (daar hebben we ook al felle discussies over gehad, daar zijn zelfs al mensen voor genote, omdat ze in repeatmode deze plaatjes bleven doorposten). Het is al moeilijk genoeg om er een beetje een normale discussie van te maken (ik zie dat de gemoederen weer hoog oplopen).
    Overigens zijn die bebloede foto's die je poste zijn ook achter een link gezet..... (zie ook opmerking picca's in het OP).
      maandag 31 juli 2006 @ 01:20:18 #23
    89730 Drugshond
    pi_40340932
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:07 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Laat ook maar. De topicverstorende user is nu weer verdwenen.
    Ik was er te laat bij.... topics vliegen er weer doorheen als koek.
    pi_40341004
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Omdat ik er een neutrale discussie van wil maken. We hebben al genoeg picca's gezien van Hezbollah met een nazi-groet (daar hebben we ook al felle discussies over gehad, daar zijn zelfs al mensen voor genote, omdat ze in repeatmode deze plaatjes bleven doorposten).
    Ik vind het hoogst kwalijk wat je doet. Die plaatjes die ik gepost heb geven een stuk van de ándere kant van het verhaal weer. Nu staan er plaatjes in de o.p van huilende libaneze kinderen en Libaneze slachtoffers+ Israeliers die hun naam op een bom zetten. Dat is géen volledig beeld. Drugshond, ik vind het respectloos wat je gedaan hebt.
    quote:
    Het is al moeilijk genoeg om er een beetje een normale discussie van te maken (ik zie dat de gemoederen weer hoog oplopen).
    Jij kunt ook zien dat de vorige openingspost niet objectief was. Ik heb mijn eigen versie daarvan gepost, en dán wordt ïe opeens weggehaald.
    quote:
    zijn die bebloede foto's die je poste zijn ook achter een link gezet..... (zie ook opmerking picca's in het OP).
    Daar heb ik een fout gemaakt, dus wat dat betreft geen probleem.
      maandag 31 juli 2006 @ 01:29:27 #25
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_40341091
    Je moet niet zo miepen, prima 'edit' van Drugshond.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')