Deze term wordt over het algemeen voor de starting hand gebruikt. Dus voor de eerste 2 kaarten die je krijgt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:21 schreef Palau het volgende:
4 verschillende kleuren en geen paar vormend.
Het is heel makkelijk te bedenken als je de waardes van kaarten weetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef Palau het volgende:
haha ik poker dus nooit, dus ik wist dat niet zeker.
Ik zal ns opletten voor het goede antwoord, want ik vind poker wel interessant.
Helemaal uit jezelf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:15 schreef k_man het volgende:
Watson en Crick
moeder van mn ex zit in de kunst en was er een keer geweest, moet leuk zijn daar al heb ik er weinig mee (kunst dan)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:33 schreef Haruhi het volgende:
Daar ben je vorige week zeker geweest Jayhawk.
Dat zal best, maar van een plaatje weet ik t echt niet hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef Jayhawk het volgende:
dit is wel een bekende groep hoor, ik weet zeker dat je er een keer van gehoord hebt.
About what?quote:
Kan dat niet dan?quote:
Kan wel, maar vooral dat je Arabian Prince weet, die was er met hun doorbraak al niet meer bijquote:
en als ik zeg dat ik Straight Outta Compton hebquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Kan wel, maar vooral dat je Arabian Prince weet, die was er met hun doorbraak al niet meer bij
Dan zeg ik dat hij daar alleen op de credits staat, en niet op meerapt. Ergo: Bullshit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik Straight Outta Compton heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |