Dan ben je zeker niet veel gewend...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:29 schreef Wishjuh het volgende:
Ik kan niet wachten op de fakesIk heb me daar met BB5 toch dubbel om gelegen... dat wil je niet weten... tot slappe lach aan toe
Heerlijk hehe
Nou ik had toen pas net dit ondekt... dus ik was toen inderdaad niet veel gewendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dan ben je zeker niet veel gewend...
Als je dat zo belangrijk vindt zet je toch lekker jouw naam inquote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef LionKing het volgende:
Ik ga er zeker ook weer een paar maken. Altijd leuk om te doen en te bekijken. En nog maanden later zie je eigen plaatjes in allerlei andere forums opduiken, uiteraard zonder bronvermelding.
Ik verheug me het meest op dát topic jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef APK het volgende:
Ik vond de ambachtelijk slechte fakes over het algemeen een stuk leuker.
Vooral omdat de technische eisen wat lager liggen komt daar wel een hoop humor door die het daglicht bij de 'echte fakers' blijf het een mooie term vinden nooit gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef APK het volgende:
Ik vond de ambachtelijk slechte fakes over het algemeen een stuk leuker.
Terechte Verschrikkelijke Photosoepquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:48 schreef Canisfire het volgende:
tvp
Fotosoepen is oké olé oléquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Terechte Verschrikkelijke Photosoep
Maar van de beginletters van Bluezz kan je nog TVP maken, kan van die beginletters van jouw geen afkorting/woord vindenquote:
Alsje.. site waar de streams vermeldt staanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
kan iemand mij die streams van BB6 even sturen, of in ieder geval een link naar de site waar de streams vermeldt staan? bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |