Blijkbaar kan dat niet Missy.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
en kan het dan nu eindelijk weer over tapas gaan?
wat een gemauw zeg.
Heb jij ze al geprobeerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
en kan het dan nu eindelijk weer over tapas gaan?
wat een gemauw zeg.
Ik probeer ze niet ik maak ze liever zelf. Heb ik 2 keer plezier.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij ze al geprobeerd?
Ik zag ze wel liggen bij AH, nadat we net een kar volgeladen hadden om zelf Tapa's te maken
nee, ik vind ze te duur, sinds ik op mezelf woon, ben ik niet zo rijk meer, en maak ze liever zelf..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij ze al geprobeerd?
Ik zag ze wel liggen bij AH, nadat we net een kar volgeladen hadden om zelf Tapa's te maken
Even een linkje naar het topicquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, ik vind ze te duur, sinds ik op mezelf woon, ben ik niet zo rijk meer, en maak ze liever zelf..
wa heb je allemaal gemaakt?
heb je ons prachtige tapas topic ook al gezien?
Dat kan en dat is je goed recht.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
een normale prijs?
geen idee. die prijs zal vast wel nodig zijn, maar ik ben gewoon niet bereid dat te betalen voor een paar hapjes..
Dat kan en dat is je goed recht.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
een normale prijs?
geen idee. die prijs zal vast wel nodig zijn, maar ik ben gewoon niet bereid dat te betalen voor een paar hapjes..
Maar wat koop je dan als alternatief? Dat spul wat in die bakjes zit komt namelijk uit Spanje en Italie. Lijkt mij dat je dat hier in Nederland niet los kan kopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee , ik vind het ook veel te hoog voor wat je er voor kriijgt. Als je het los koopt heb je meer een kost het vaak minder
nouja, als je die stukjes chorizo neemt, de kan ikz elf ook wel snijdenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar wat koop je dan als alternatief? Dat spul wat in die bakjes zit komt namelijk uit Spanje en Italie. Lijkt mij dat je dat hier in Nederland niet los kan kopen.
Hangen die dan als complete worst ook in de AH? Wist ik niet. Ben maar systeembeheerder daar.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, als je die stukjes chorizo neemt, de kan ikz elf ook wel snijden
Als je je adresjes weet kun je daar best aan komenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar wat koop je dan als alternatief? Dat spul wat in die bakjes zit komt namelijk uit Spanje en Italie. Lijkt mij dat je dat hier in Nederland niet los kan kopen.
Zal straks eens een poll maken om een redelijke prijs te verkrijgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef Chielus het volgende:
verander dan eens snel de prijzen in da systeem, ik vind 3 en halve euri voor 5 stukjes worst toch wel redelijk aan de prijzige kant.
Vermeld je dan ook de precieze inhoud van zo'n bakje er bij?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal straks eens een poll maken om een redelijke prijs te verkrijgen.
Dan word het morgen bedenk ik me net. Kan ik even nakijken wat het precies allemaal is.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vermeld je dan ook de precieze inhoud van zo'n bakje er bij?
Is makelijker beslissen dan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |