U wilt ook wat olijven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Tapa's zijn lekker en arma is supertof dus
Ken je die tent 'ff w88' , bij het station? Daar kun je ook goede tapas eten voor 8 euro p.p. Korenbeurs is ook goed te doen maar wel iets duurder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Tapa's zijn lekker en arma is supertof dus
Ik wil ook gratis bakjes!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je lief bent stuur ik je wat bakjes gratis op.
Oh cool, ga ik eens een keer proberen danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ken je die tent 'ff w88' , bij het station? Daar kun je ook goede tapas eten voor 8 euro p.p. Korenbeurs is ook goed te doen maar wel iets duurder.
Ben je goed in pijpen of je tieten laten zien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef Blackness het volgende:
[..]
Ik wil ook gratis bakjes!
Wat moet ik daarvoor doen?
Heaumeauquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je goed in pijpen of je tieten laten zien?
Oeh, ik ben heeeeel lief. Maar pijpen doe ik niet, ik ben een meneerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je lief bent stuur ik je wat bakjes gratis op.
Doet er niet toe, ik wil nog steeds die bakjes en ik wil er geen sexuele handelingen voor uit hoeven voeren. Opties?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welke kerel noemt zichzelf nu blackness? De tering. Hoe ging het met de verbouwing? goed?
Gothic 110% ouwe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
Zou wel weer een gothic zijn of een neger
Tuuk wist ik dat. Als tonks en jij me even mailen zal ik even wat opsturen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oeh, ik ben heeeeel lief. Maar pijpen doe ik niet, ik ben een meneer.
Maar dat wist je, hoop ik, al.
Krijg ik dan niet een kuub (of meer) zand voor m'n deur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuuk wist ik dat. Als tonks en jij me even mailen zal ik even wat opsturen.
Hallo! Ik ben tegenwoordig serieus hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet een kuub (of meer) zand voor m'n deur?.
Goeie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben tegenwoordig serieus hoor.![]()
Jamaar tonks durft ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben tegenwoordig serieus hoor.![]()
Wat jij zegt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ga het eens even over tapas hebben! [afbeelding]
En ik, stelletje schoremquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:09 schreef Aventura het volgende:
Verkeerde tapastopic, Yvonne.
Wat voor tapas maken ze daar bij jou, eentje met irritantjes erin?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Armageddon het volgende:
En onder welke steen kom jij vandaan? Tapas is booming koeiehol.
Frikandel jochie?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat voor tapas maken ze daar bij jou, eentje met irritantjes erin?
En vaak een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef ChrisJX het volgende:
Ik snij net zo lief zelf een paar plakjes worst of trek een blik olijven open. Is een stuk goedkoper.
Ik kan je vertellen dat er alleen maar een stijgende lijn in zit. Oftewel het verkoopt als een tierelier.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:42 schreef Pilootje het volgende:
Waarschijnlijk wordt dus alleen de worst gesneden daar
Hele tapas gebeuren is alweer lang afgelopen.
Ligt dat ook niet aan het weer?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er alleen maar een stijgende lijn in zit. Oftewel het verkoopt als een tierelier.
Wat MMM zegt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ga het eens even over tapas hebben!
Nee, als je een beetje ontopic blijft is er zeker een goede discussie mogelijk er gaat dus geen slot opquote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef Armageddon het volgende:
Pleur er maar een slot op. Met de meeste fokkers is geen normale discussie mogelijk.
Dan voer je die discussie lekker zelf ouwe.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje ontopic blijft is er zeker een goede discussie mogelijk er gaat dus geen slot op
AH Talpas lijn?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef yvonne het volgende:
Zijn jullie nou onderhand klaar
Snotver!
En Tapa's zijn helemaal niet "uit"Tapa's zullen altijd "in" blijven.
Enne:
Talpa
Dit is nu precies de reden waarom ik altijd snel een ban had op FOK! yvonne. Je stelt een normale vraag en 80% van de antwoorden zijn van een niveau tokkie of nog erger. De mensen die normaal reageren zijn op één hand te tellen. Ik hou me nu nog in maar vroeger had ik die kanker vmbo'ers echt de tering gewenst.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef yvonne het volgende:
Snotver!
Enne:
Talpa
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef yvonne het volgende:
Snotver!
Enne:
Talpa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |