U wilt ook wat olijven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Tapa's zijn lekker en arma is supertof dus
Ken je die tent 'ff w88' , bij het station? Daar kun je ook goede tapas eten voor 8 euro p.p. Korenbeurs is ook goed te doen maar wel iets duurder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Tapa's zijn lekker en arma is supertof dus
Ik wil ook gratis bakjes!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je lief bent stuur ik je wat bakjes gratis op.
Oh cool, ga ik eens een keer proberen danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ken je die tent 'ff w88' , bij het station? Daar kun je ook goede tapas eten voor 8 euro p.p. Korenbeurs is ook goed te doen maar wel iets duurder.
Ben je goed in pijpen of je tieten laten zien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef Blackness het volgende:
[..]
Ik wil ook gratis bakjes!
Wat moet ik daarvoor doen?
Heaumeauquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je goed in pijpen of je tieten laten zien?
Oeh, ik ben heeeeel lief. Maar pijpen doe ik niet, ik ben een meneerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je lief bent stuur ik je wat bakjes gratis op.
Doet er niet toe, ik wil nog steeds die bakjes en ik wil er geen sexuele handelingen voor uit hoeven voeren. Opties?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welke kerel noemt zichzelf nu blackness? De tering. Hoe ging het met de verbouwing? goed?
Gothic 110% ouwe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
Zou wel weer een gothic zijn of een neger
Tuuk wist ik dat. Als tonks en jij me even mailen zal ik even wat opsturen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oeh, ik ben heeeeel lief. Maar pijpen doe ik niet, ik ben een meneer.
Maar dat wist je, hoop ik, al.
Krijg ik dan niet een kuub (of meer) zand voor m'n deur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuuk wist ik dat. Als tonks en jij me even mailen zal ik even wat opsturen.
Hallo! Ik ben tegenwoordig serieus hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet een kuub (of meer) zand voor m'n deur?.
Goeie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben tegenwoordig serieus hoor.![]()
Jamaar tonks durft ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben tegenwoordig serieus hoor.![]()
Wat jij zegt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ga het eens even over tapas hebben! [afbeelding]
En ik, stelletje schoremquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |