Je weet niet wat Tapas is? Wat valt daar aan uit te leggen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
Misschien moet je eerst uitleggen wat het is.
Yup dat! Kan het zo snel op internet niet vinden allemaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:54 schreef Cheiron het volgende:
Is dat wat in de AH bij de vlees/kaas ligt? Die kleine pakjes? Met geitenkaas allemaal?
Dan zou ik het maar eens gaan proberen want het is keilekker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb het in mn handen gehad.. maar het zag er niet zo lekker uit. Ik heb het trouwens wel netjes teruggelegd.
geen ervaring dus
Krijg je winstdeling ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar eens gaan proberen want het is keilekker.
Hoe weet jij nou weer dat het keilekker is? Net moest je nog op gaan zoeken wat jullie eigenlijk verkopen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar eens gaan proberen want het is keilekker.
Moet ik hier op reageren of zie je zelf wel in dat je dom loopt te posten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat het keilekker is? Net moest je nog op gaan zoeken wat jullie eigenlijk verkopen...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet ik hier op reageren of zie je zelf wel in dat je dom loopt te posten?
quote:
Het is niet zo iets nee maar wel nieuw. aub alleen reageren als je iets te melden hebt trouwens. Anders gewoon je klep houden. Maakt het wel zo overzichtelijk. Dank u.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:08 schreef pvc_boer het volgende:
Ik las AH Talpas lijn.
Na bakker bart met zn bolletjes stunt in talpa vorm kwam, dacht ik dat AH ook iets nieuws had.
Ik dacht dat het ging om een telefoonlijn die je kon bellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet niet wat Tapas is? Wat valt daar aan uit te leggen?
Als jij nu eens niet zo gefrustreerd doetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je eens leert lezen zie je dat ik post dat ik het zo snel niet kan vinden op internet.![]()
Ja daar wor je toch moe van? Je stelt hier een normale vraag en dan krijg je allemaal van die achterlijke opmerkingen. Wat moet je daar nou mee?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Als jij nu eens niet zo gefrustreerd doetKnuppel.
Niet dat ik het je ga vertellen maar als ik het je zou vertellen dan zou het je niets zeggen. Dus daarom zeg ik ook niets.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
HE ARMA TOFFE OLDBIE WAAR WERK JE?
Kijk eens op de verpakking van de AH Tapas lijn, want op Armageddon zijn werk worden die gemaakt!!!!111!!!11EINS!!1!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
HE ARMA TOFFE OLDBIE WAAR WERK JE?
*zucht*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kijk eens op de verpakking van de AH Tapas lijn, want op Armageddon zijn werk worden die gemaakt!!!!111!!!11EINS!!1!!
Da's ook een gekke naam voor een bedrijf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet dat ik het je ga vertellen maar als ik het je zou vertellen dan zou het je niets zeggen. Dus daarom zeg ik ook niets.
Nope Hoogvliet ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Kunnen we proefverpakkingen krijgen? En is AH de enige die het levert, want AH is duur.
Tapas zijn die keilekkere hapjes om urenlang met een stukske stokbrood wat weg te happen terwijl je urenlang sociaal doet!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:31 schreef Furious het volgende:
Tapas, da's toch dat eten voor die metrosexueel bewuste mensen?
Dan kan het nog want daarna stink je nog minimaal 24 uur gigantisch uit je smoel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tapas zijn die keilekkere hapjes om urenlang met een stukske stokbrood wat weg te happen terwijl je urenlang sociaal doet!
En veel, veel wijn drinktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tapas zijn die keilekkere hapjes om urenlang met een stukske stokbrood wat weg te happen terwijl je urenlang sociaal doet!
Ik probeerde het nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie het alweer. Het is niet aan dit paupervolk van FOK besteed. Gooi er maar een slotje op.
Ja zeg, straks ontken je de holocaust ook nog, slot!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:37 schreef Armageddon het volgende:
!!!!!!!!!!! EINZ ZWEI DREI ARBEIT MACHT FREI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROLLERLOL
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
ZEGGE ARMA HOU HET SERIEUS, HOU HET SERIEUS!
Hebben ze ook zoeen knoflookolijvending? Serieus?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |