quote:
quote:
Sukkelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ging nog harder dan Bos Uit op Zandvoort. Kut pilonnen die daar in de bocht stonden.![]()
Wel vette en mooie details, alleen jammer dat je dan toch beter mooi weer rijder kunt zijn of iemand die makkelijk even de slang pakt na een ritje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zelf anodiseren. [afbeelding]
Check hier voor de betere voorbeelden.![]()
op de plattegrond die ik van Zandvoort heb staat helemaal geen "bos uit" sterker nog er komt geen bos op voorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ging nog harder dan Bos Uit op Zandvoort. Kut pilonnen die daar in de bocht stonden.![]()
_
Arie Luyendijk = Bos Uitquote:Op zondag 30 juli 2006 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op de plattegrond die ik van Zandvoort heb staat helemaal geen "bos uit" sterker nog er komt geen bos op voor![]()
Nee sukkelquote:Op zondag 30 juli 2006 08:33 schreef worldpimber het volgende:
SukkelDie dingen stonden er alleen voor je eigen veiligheid, als je die lijn rijdt kun je de grootste snelheid bereiken in die bocht zonder in de vangrail in te klappen/splatten.
![]()
Jij verveelt je anders nóóóóóit.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef kratjuh het volgende:
Verveling slaat toe .. En ik moet weer leren .. Bah ..
Ik ben ook net wakker, alcoholvrij, maar het lijkt wel een kater.quote:
Inderdaad ja, voor mij was het van 4:15 tot 11:15 slapen.. dus 7 uurtjes. Exclusief nadorst-offensief na zessenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben ook net wakker, alcoholvrij, maar het lijkt wel een kater.![]()
12 uur slapen maakt meer kapot dan je lief is.![]()
Krijg jij wel eens mailtjes van mijquote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef Knuffelslet het volgende:
katerTJE had ik gisteren
gisteren lekker alcoholvrij gehouden
wel lekker relaxen vandaag
Geschiedenisles voor diehards.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
op de plattegrond die ik van Zandvoort heb staat helemaal geen "bos uit" sterker nog er komt geen bos op voor![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef Knuffelslet het volgende:
katerTJE had ik gisteren
gisteren lekker alcoholvrij gehouden
wel lekker relaxen vandaag
Nadorst offensief.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Inderdaad ja, voor mij was het van 4:15 tot 11:15 slapen.. dus 7 uurtjes. Exclusief nadorst-offensief na zessen![]()
Mailtjesquote:Op zondag 30 juli 2006 12:34 schreef hicham het volgende:
Krijg jij wel eens mailtjes van mij
Hoef er geen reactie op maar weet niet of ze uberhaupt aankomen(2x)
Ben jij je na mijn nurburgring opmerkingen over Baka ook maar gaan inlezen voordat je het circuit opging? Mentale voorbereidingquote:
Had nog filmpjes van de BBQ, heb ik je nog niet over gemailedquote:[..]
Mailtjes
<Insert:Opmerking-van-Lars>quote:wat heeft zij wat ik niet heb?![]()
Ik kan zo wel 2 dingen noemen ...quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mailtjeswat heeft zij wat ik niet heb?
![]()
Nee, en ik herken dit circuit ook amper.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef hicham het volgende:
Ben jij je na mijn nurburgring opmerkingen over Baka ook maar gaan inlezen voordat je het circuit opging? Mentale voorbereiding
En nu al minstens 1 fout.quote:
19 september met MotorXtraquote:Op zondag 30 juli 2006 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, en ik herken dit circuit ook amper.
beetje raar getekend, en het is uiteraard het volledige circuit.
Weet nu wel dat mijn zwakke punt in de Hugenholtzbocht zat, en ik agressief instuurde en genoot bij de bocht waar Dr. Gerlach juist verongelukt is. Wanneer rijden we een volledig circuit?![]()
Vroeger met karten vond ik wel eens een "circuit"layout inclusief de rempunten, enz.quote:
Vandaar dat we geen tijden doorkregen van ze.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:00 schreef hicham het volgende:
Welk gedeelte van het circuit hebben Mercy & Raus eigenlijk gereden, misschien rijden ze bij MotorsportLifeStyle ook weer een andere baan
Hebben wij wel ergens tijden genoteerd danquote:Op zondag 30 juli 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaar dat we geen tijden doorkregen van ze.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Rusty Steel het volgende:
hoera hoera heb er de eerste (2) kilometers erop zitten!
het is een one kick wonder! en zelfs de lampen branden...
een korte opsomming van de kinderziektes:
Remolie in mn smoel (was da nou giftig??)
glij van t zadel af
amper achterrem
koppeling slipt ietsjes
tank scheef
katte-achterlichie verloren! (zal wel niet de laatste worden)
MAARRRR......
wat een F*KKING kick om langs t politie bureau te knallen, kinderen met de handen op de oren, buurmannen met de vuist omhoog, auto's voorbijscheuren en pislink om je heen kijken!! HEERLIJK!!!
vanavond is t feest*O*![]()
(Afbeelding)
Na 3 Guinness?quote:
We waren niet te meten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat hij niet op het achterwiel langs het politiebureau kan rijden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercy, je mattie gaat z'n als-een-scheermes-sturende RF verkopenMaar hij kan helemaal niet sturen toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:44 schreef RF900R-PAUL het volgende:
Nieuwe progressieve voorveren van wilbers en wp achterveer, in combinatie met Michelin Pilot Power voor en achter stuurt deze RF als een scheermes.Dus hoe weet ie dat
![]()
I know thatquote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef hicham het volgende:
Active topics
Hopeloze toevlucht voor als de rest van het forum niet snel genoeg post
Waarschijnlijk van het stukje rijden vanaf Racing Bikes naar zijn huisquote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij kan helemaal niet sturen toch?Dus hoe weet ie dat
ik leg meestalquote:Op zondag 30 juli 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I know that, maar voor een zonde is geen reden groot genoeg.
![]()
Je hebt Amerikaanse trekjes.![]()
![]()
Ik ben gisteravond nuttig geweest voor de mensheid, en heb honderden stuks vliegend ongedierte onschadelijk gemaakt. Net met een doekje mijn leren pak een beetje schoongemaakt.![]()
Mijn leer is niet waterbestendig.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
ik leg meestalbij terugkomst een natte keukendoek op mijn pak en daarna veeg je ze er zo af.
![]()
Linkje? Google werkt niet via Cpoy Paste.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding] Wiejjj kga naar Rizla Racing Day VII[afbeelding]
Jij hebt Islamitische trekjes, zal ik je een informatiepakket toesturenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I know that, maar voor een zonde is geen reden groot genoeg.
![]()
Je hebt Amerikaanse trekjes.![]()
![]()
Daar heb je toch een vrouw voorquote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik leg meestalbij terugkomst een natte keukendoek op mijn pak en daarna veeg je ze er zo af.
![]()
Welk leer is wel waterbestendig ?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn leer is niet waterbestendig.![]()
Moet ik het daarna gelijk weer met een lederspulletje inwrijven.
Ik ga tear offs ontwikkelen voor motorfietsen en pakken.![]()
![]()
tsss helmvizier is het eerste wat ik doe als ik weer thuis ben. Paar seconden zachtjes met een goede natte doek eroverheen en voila vliegjes er afquote:Op zondag 30 juli 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt Islamitische trekjes, zal ik je een informatiepakket toesturen
[..]
Daar heb je toch een vrouw voorBij mij komt het er ook nooit van, heb al moeite met mijn helmvizier
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn leer is niet waterbestendig.![]()
Moet ik het daarna gelijk weer met een lederspulletje inwrijven.
Ik ga tear offs ontwikkelen voor motorfietsen en pakken.![]()
![]()
[..]
Linkje? Google werkt niet via Cpoy Paste.![]()
Waar is je maatje Bazziek trouwens?Meer dan 24 uur niet posten ofzo.
![]()
![]()
Heb dat ook heel lang volgehouden.. na elke rit pak en helm schoonmaken.. maar dat bijna dagelijks doen kwam mij na een half jaar ook al de strot uitquote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tsss helmvizier is het eerste wat ik doe als ik weer thuis ben. Paar seconden zachtjes met een goede natte doek eroverheen en voila vliegjes er af![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i in actie
[afbeelding]
Was de eerste en tevens laatste motorrit![]()
Kom een keer langs.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:03 schreef hicham het volgende:
Jij hebt Islamitische trekjes, zal ik je een informatiepakket toesturen
Veroudering door water.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:04 schreef Gawaine het volgende:
Of bedoelde je spatwaterdicht ?
En wat doe je met dat vieze doekje?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Gawaine het volgende:
tsss helmvizier is het eerste wat ik doe als ik weer thuis ben. Paar seconden zachtjes met een goede natte doek eroverheen en voila vliegjes er af![]()
Misschien een idee voor een Fok! motormeetje met toeren in de omgeving.quote:
quote:Bazzieeee![]()
200 km/u in die bocht? Blaat, volgens mij ging ik er richting kneedownend misschien met 160 door terwijl me voorwiel weg wilde stuiteren, of ik heb niet goed gekeken of ik heb te weinig vertrouwen in jequote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
Nee sukkel![]()
herinner je nog dat ze de eerste sessie wel erg raar stonden?
Neerzetten is mensenwerk.![]()
Ik wilde precies over de buitenste pilonnen scheren, maar had niet echt zin om er mee in contact te komen met bijna 200 km/u in een bocht.En later had iemand ze wel getoucheerd en lagen ze gewoon twee sessies om zijn kant.
Losing my concentration.
Volgens mij zei ik bijna 200quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
200 km/u in die bocht? Blaat, volgens mij ging ik er richting kneedownend misschien met 160 door terwijl me voorwiel weg wilde stuiteren, of ik heb niet goed gekeken of ik heb te weinig vertrouwen in je![]()
![]()
De karts waren wel duidelijk, ask Berry.quote:Maargoed, waren het niet de karts, dan zijn het wel de paaltjes bij jou
Bazzie in tha house!!!!!!quote:
Damn, en precies vorige week ook al sociaal.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef BazzieK het volgende:
Jaja, gisteren gewoon een sociaal persoon uitgehangen, gezwommen, gefietst en uitgeweest![]()
![]()
Inderdaad, begint wel een beetje een patroon te worden zoquote:Op zondag 30 juli 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, en precies vorige week ook al sociaal.![]()
Het moet geen gewoontje worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
Waar is, kan ze ff een toertocht rond Assen organiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ik ook doenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm ik zou een blok om, maar het begint te regenen. Naja binnen wat bijkomen is ook wel lekker in zekere zin![]()
Even een stokbroodje beleggen en in de oven doen![]()
Heeft rechts daar geen voorrang?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik was deze bijna vergeten, een doorgaande weg bij een vliegveld. Ik weet niet meer waar het was.
[afbeelding]
Ik denk dat de neus van het vliegtuig er eerder was.quote:
Moet een naam niet aan elkaar geschreven worden trouwens?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
Sinds wanneer bestaat er een Kratjuh virus
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat de neus van het vliegtuig er eerder was.![]()
Sinds Kratjuhquote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
Sinds wanneer bestaat er een Kratjuh virus
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:05 schreef bvvt het volgende:
Jammer dat de motogp pas weer half augustus gaat rijden
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt nog héél ver weg.![]()
Die kan je monteur ook wel zelf maken.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, waar had je die tailrisers besteld en voor hoeveel?
vorige eigenaar (niet makkakiequote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
Die kan je monteur ook wel zelf maken.
kettingset met aangepaste verhouding is gemonteerdquote:En hoe staat het met de bike?
quote:Zoek eens bij Louis.de op tailristers, en je krijg een dame in een leren jasje.![]()
Ik vind die gozer serieus een lul... dus........quote:Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vorige eigenaar (niet makkakie) had dat zelf gedaan, maar niet van gehard staal..en dat is blijkbaar nodig dus die ga ik maar bestellen ergens.
Goede alternatieven voorhanden?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, beater: huren is niet meer nodig![]()
![]()
toch bedankt weer![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus neukvoer.![]()
Sorry.![]()
![]()
Je hebt een nieuwe vriendin, en nu mag je gelijk niet meer op vakantie?quote:
Ja, die blikquote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Kijkt ook alsof ze Serieus Genomen moet worden ..
Welke aanpassing tov origineel?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kettingset met aangepaste verhouding is gemonteerd![]()
HECK-TIEFERLEGUNGSKITquote:Op zondag 30 juli 2006 16:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, waar had je die tailrisers besteld en voor hoeveel?
Is lekker zacht tegen je ballenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje jammer die ingespoten lippen......
thx maar toch net duurder dan de set die ik eerder vondquote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
HECK-TIEFERLEGUNGSKIT![]()
oops hij moet hoger![]()
HECK-HOEHERLEGUNGSKIT![]()
wat kost dat setje dan ? kunnen we mee zoekenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx maar toch net duurder dan de set die ik eerder vond
65 euroquote:Op zondag 30 juli 2006 16:52 schreef Gawaine het volgende:
wat kost dat setje dan ? kunnen we mee zoeken![]()
En komt dat overeen met merk en type fiets ?
edit/ bij mdi kosten ze ook 70 euro
Racing-Bikesquote:
you the manquote:Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Racing-Bikes
Tailrisers verhogingsets
25-50 mm omhoog
stuggere vering door verandering linksysteem
gemakkelijker insturen van de motorfiets
Vanaf € 40,=
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke aanpassing tov origineel?Is een 750 toch? [afbeelding]
komt nog veel meer aanquote:Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef bvvt het volgende:
Hey, het regent - onvoorstelbaar
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |