Hee kut mongoolquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ok, ik weet dat het niet de bedoeling was maar joe really screwed up man [afbeelding]
Rest bespreken we wel @ MSN, als pimber thuis is vanaaf?![]()
bwt, heb jij nog zin om een weekje op vakantie te gaan?
9 t/m 13 augusts, meer info laterquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ikke wel
weet alleen niet wanneer ik kan - moet wel vrij kunnen krijgen op me werk
(was te laat meet vakantie aanvragen)
de drz had ik allang aanbetaald maar ik wil eigenlijk ook gewoon lekker supermotard blijven knallenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
9 t/m 13 augusts, meer info later
@Youp, je wou toch iets waarmee je meer kilometers kon vreten, waarom dan die DRZ?
@Pepijn, deze video staat momenteel bovenaan in de banner, iets voor jou
Jij bent echt de smiley master hehquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Hee tering lijer [afbeelding] Gaat geweldig hier [afbeelding][afbeelding]
Uiteraardquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij bent echt de smiley master heh![]()
Wanneer gaan we weer is rijden
Jammer van de saaie review, ben ik niet gewend van motorfreaksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
hehe die review op Motorfreaks over de ZZR1400...
Hoe hard gaat ie nou werkelijk? "Ongeveer tweehonderd kilometer per uur....... in z'n twee....."![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat word neuken![]()
[..]
[afbeelding]
Inderdaad een geniaal apparaat en een zeer lekker geluidje![]()
Hoe remt dat nou ?quote:
Ga's boodschappen doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoe remt dat nou ?
met zo'n schijf aan de velg ipv aan de as?
Heel goed, en gecontroleerd. (niet anderd dan "standaard montage"). Motor trekt wel behoorlijk rechtop bij gebruik in de bochten, maar wie doet dat nouquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoe remt dat nou ?
met zo'n schijf aan de velg ipv aan de as?
lelijk doch functioneel ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:05 schreef hicham het volgende:
Mooi make-up tasje achterop [afbeelding]
[..]
Ga's boodschappen doen [afbeelding]
quote:K, dit is het filmpje en let vooral op in het begin, zie je een scooter met 4 opzittenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Even verzekeringstechnisch regelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en anders kan ik vast wel ergens een motor huren
Ik denk dat je op zo'n 50 cc GP racer al zeven kleuren stront schijt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:04 schreef hollander172 het volgende:
Bedoelde meer de 125cc's en niet de Youssef's en Hicham's krantenbezorgers in deze wereld.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:23 schreef bvvt het volgende:
dit linkje?
die van jouw vakantie?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest denken aan jouw filmpje van al dat kruisend verkeer. Zo rijden ze daar dus ook. Een rijbewijs haal je op bij het gemeentehuis en als je nog nooit auto hebt gereden is er een plek achter het gemeentehuis![]()
Het is niet vreemd dat er gemiddeld 2 verkeersdoden per dag vallen.
Rondreis door een deel van Azie gemaakt met als afsluiting een paar dagen Baliquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:57 schreef hicham het volgende:
Whehe, das wel wat anders dan de mooie strandfoto's die je eerder had gepost
Maar weet nog steeds niet waar je bent geweest of lees ik er steeds overheen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:01 schreef bvvt het volgende:
Ik heb het ook nergens terug kunnen vinden
wat wel duidelijk is - azië - waarschijnlijk ergens op de scheiding pacific en indische ociaan gok ik zo
Waar en wanneer is dat ergens?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
De Rubberbutt 2006
De Rubberbutt 2006, een endurance tocht van 1000, 750, of 500 km. Na een succesvolle kick-off in 2004 en een verdubbeling van het aantal deelnemers in 2005 bieden we, dit jaar op 25 augustus 2006, wederom een minivakantie op 1 dag aan!
Ben je een ervaren motorrijder die een hele dag met bovengemiddeld toertempo geconcentreerd blijft dan ga je voor de 1000km. Wil je eerst eens de kat uit de boom kijken dan kun je ook kiezen voor een van de kortere trajecten.
Citaten deelnemers 2005:
"Super evenement, zeer gave eindeloze bochtenroutes,"
"Persoonlijk hoogtepunt: meer bochten in een trip dan in de afgelopen 6 jaar motorrijden"
"Hehe, hij was weer gaaf he? Ik heb me weer prima uitgeleefd"
"Vielen dank aan iedereen die heeft meegeholpen! volgend jaar 2000 km?"
"Heb in 1 dag leren motorrijden!Volgend jaar ben ik er weer bij"
gaan voor de 1000 ?
![]()
Chillquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rondreis door een deel van Azie gemaakt met als afsluiting een paar dagen Bali![]()
Whahahahahahahaha !!!quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar en wanneer is dat ergens?Wel jammer dat als je er even over nadenkt, dat je je dan realiseert dat het minstens 100 euro aan benzine alleen al kost
[..]
quote:Hele snelle rijders zijn zeer ervaren rijders op sportieve motoren, ze schuwen een circuitdag niet en hebben al veel buitenland km. Bulletcategorie: indien u de hele snelle groep te langzaam vindt schrijft u hier in.
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor het niet beantwoorden van mijn vraag![]()
waar blijft dan de info?quote:9 t/m 13 augusts, meer info later
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
ChillWil je voortaan niet zo lang weg blijven, denk ook aan ons jeweettog
Eerst moet de elite vergaderen, dan pas meer info. Bovendien vroeg je er niet omquote:
Wh0h0, ik voel me helemaal thuis ineensquote:
Vrij vertaald, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk maar ze is wel heel lief?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
Nee dus, daar ben je geen beste vrienden voor ..
En waar moet ik dan op antwoordenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerst moet de elite vergaderen, dan pas meer info. Bovendien vroeg je er niet om [afbeelding]
>>quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
En waar moet ik dan op antwoorden![]()
had al vermeld dat ik eerst op me werk moet kijken of ik vrij kan krijgen![]()
quote:
Nice.... very nice indeed........quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vrij vertaald, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk maar ze is wel heel lief rijk?![]()
deze?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef hicham het volgende:
[..]
>>
[..]
Van welke site komen die quotes enzo
Alhoewel, dat zou dan drempelverlagend werken, kratjuh wil binnen afzienbare tijd een huis kopen.quote:
Klopt, dat betrok jij er zomaar bijquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
deze?
Maar dat heeft niets van doen met 9-13 aug.
Lekker weertje, mooi wegdek, goede motorkleding. Alle factoren voor een perfecte motorritquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i in actie
[afbeelding]
Was de eerste en tevens laatste motorrit![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt, dat betrok jij er zomaar bij
Thx, die site zocht ik
[..]
Lekker weertje, mooi wegdek, goede motorkleding. Alle factoren voor een perfecte motorrit![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
deze?
Maar dat heeft niets van doen met 9-13 aug.
Aantrekkelijk ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vrij vertaald, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk maar ze is wel heel lief?![]()
Dat windschermquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:40 schreef dunc het volgende:
Leuk man, de lekdijk rijden.
[[url=http://ladnet.org/~dunc/pics/DSC03549.thumb.jpg]afbeelding][/url]
Maak eens een opmerking over BMW en betrouwbaarheid?
NB. Niet mijn motor dus![]()
Bleek uiteindelijk de startmotor te zijn die helemaal aan gruis was. Aanduwen ging niet vanwege de hoge compressie van die boxer
een Honda Magnumquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef ikookhier het volgende:terug
Neef heeft een honda magnum gekocht,we zijn gelijk een stukkie wezen rijden,daarna nog een terasje gepakt![]()
en nu weer thuis zoals blijkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |