Dank je dat kost me een kwartier van m'n levenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde tong.
Ja vroegerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
tong, kan jij nog tekenen? vroeger was je goed!
Nee, ik pak wel een ander koekjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:15 schreef pascalheister het volgende:
iemand een testostkoekje bij de koffie?
[afbeelding]
Hier is de bui al voorbij. Maar het was heerlijkquote:
ik zie regen hangen volgens mij, maar het blijft voorlopig ten oosten van mijquote:
Buienradarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef pascalheister het volgende:
ik ga bij de visite zitten (vaders is jarig), ik hoop dat het droog blijft vanavond
Ik blijf een sportman.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je had beter kunnen editten, dan had niet iedereen het kunnen zien.
Altijd geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent wel een weervolger AZ, valt me altijd op.
Paar dagen thuis. Volgende week weer weg. Leuk vakantie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef Bos81 het volgende:Beschouw
Ja hoor, het gaat hier wel goed![]()
En met jou?
OKee,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Paar dagen thuis. Volgende week weer weg. Leuk vakantie.
Eigen land. Fietsen. Elke dag een km of 60, 70.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk, ga je de grens nog over of blijf je in eigen land?
Jij durftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:22 schreef Beschouw het volgende:
Volgende week dinsdag vertrek ik weer. Naar Zaltbommel of daar in de buurt.
Ben ik net op vakantie. Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:22 schreef Beschouw het volgende:
Volgende week dinsdag vertrek ik weer. Naar Zaltbommel of daar in de buurt.
Kan ik wel in je huis logeren dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik net op vakantie. Wat jammer nou.
Dat mag maar je weet toch niet waar mijn huis woontquote:
Gezellig, waarnaar toe?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:54 schreef borisz het volgende:
ik ga zondag een paar dagies op vakantietot donderdag
oisterwijk (brabant),quote:
Okee gezelligquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
oisterwijk (brabant),
ik ga later nog een week met mijn vader weg deze maand naar de ardennen![]()
trusten zwartequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
SCH en ik hebben het net over neuken op MSN. Weinig verschil eigenlijk tussen homo's en heteros. Pakken wat je pakken kunt.
Ik ben een beetje schor van het schreeuwen en meezingen met alle liedjes.quote:
Kan jij zingen dan ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje schor van het schreeuwen en meezingen met alle liedjes.![]()
Bere-gezellig. We zaten met 10 man van de honkbalclub waar het Bluezzekind voor speelt bij elkaar de boel bij elkaar te schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan jij zingen dan ?
Maar het was gezellig vanavond?
Hehe dat lijkt me dus geweldig om te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Bere-gezellig. We zaten met 10 man van de honkbalclub waar het Bluezzekind voor speelt bij elkaar de boel bij elkaar te schreeuwen.
Bij het honkballen ben ik net een soort Doc, zoals hij is bij het voetballen.
Shandy ook niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Limonade is geen bier he boris.![]()
nee we hebben vanavond westmallequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Limonade is geen bier he boris.![]()
Appelsap met minder dan 1% alcohol. Kreeg je vroeger als klein kind van je pappie na de wedstrijd in de F'jesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klinkt als een nichtendrankje of een breezersoortig iets. Daar woen de niet aan.
De F'jesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Appelsap met minder dan 1% alcohol. Kreeg je vroeger als klein kind van je pappie na de wedstrijd in de F'jes.
Met z'n alle heen en weer rennen achter de bal aan. Kluitjesvoetbalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De F'jesWat een tijd was dat
Yups, niet alleen vanuit de auto is het mooi, ook lopend en per fiets blijft het erg mooi hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Noca het volgende:
Golfer en Bluezz, mooi plaatsje dat Bloemendaal. Vanuit de auto bekeken tenminste wel
dan bespaar je jezelf de rest nog gelukkigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Noca het volgende:
Golfer en Bluezz, mooi plaatsje dat Bloemendaal. Vanuit de auto bekeken tenminste wel
Maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef borisz het volgende:
bloemendaal is het op een na duurste gemeente om een huis te kopen![]()
Weekendje zandvoort zal nog wel gebeuren, dus dan zullen we er op die manier eens doorgaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, niet alleen vanuit de auto is het mooi, ook lopend en per fiets blijft het erg mooi hier.
Nee, dan moet ik Grolsch drinkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:33 schreef pascalheister het volgende:
volgende vakantie huur je maar eens een huisje in de achterhoek noca
je weet niet wat je mist zegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat
Achterhoek, pascal? Doe ff normaal zeg![]()
Ik ga pitten
ik pak er wel 5quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers
Pak er nog één of twee op mijn rekening.
Lekker is dat... mazzel dat er idd verder niks gebeurd is.. dus al die files komen niet door je oudersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:50 schreef Superheld het volgende:
Zo, werd net gebeld dat mijn ouders vanmorgen een klapband op de snelweg in Belgie hadden. Gelukkig verder geen schade omdat het nog rustig op de weg was.
Jeps, ben blij dat het vroeg was gebeurd en niet rond dit tijdstip.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker is dat... mazzel dat er idd verder niks gebeurd is.. dus al die files komen niet door je ouders
Hmmm dat klinkt goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
Het was wel druk met loopstertjes.
Je kan toch ook iets kiezen dat niet aan een vereniging gerelateerd is? Er wordt in Utrecht bijvoorbeeld genoeg in het park gevoetbald, inline-geskated, frisbee, fietsen etc?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:12 schreef SCH het volgende:
Dacht ik al.
Ik zit er over te denken misschien toch een andere sport te gaan doen want ik vind het echt ruk en mijn rug houdt het ook niet goed. Maar ja, dat verenigingsleven
Voor voetbal ben ik niet geschikt en ik vind eigenlijk vooral sporten met een netje leuk. Denk aan volleybal maar vooral aan tafeltennis. Dat kan ik tenminste ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan toch ook iets kiezen dat niet aan een vereniging gerelateerd is? Er wordt in Utrecht bijvoorbeeld genoeg in het park gevoetbald, inline-geskated, frisbee, fietsen etc?
Badmintonquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor voetbal ben ik niet geschikt en ik vind eigenlijk vooral sporten met een netje leuk. Denk aan volleybal maar vooral aan tafeltennis. Dat kan ik tenminste ook
Zonnig Amsterdam meldt zichquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:26 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier echt zwaar bewolkt.. maar kan vast wennen aan de koude dagen die eraan komen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:26 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier echt zwaar bewolkt.. maar kan vast wennen aan de koude dagen die eraan komen.
een afgang tegen mij moet je ook een keer durven danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:39 schreef SCH het volgende:
Bij badminton was ik al snel te goed
Ik zoek een uitdaging
tut tutquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een afgang tegen mij moet je ook een keer durven dan![]()
Heet die toevallig AUKJE?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga vanmiddag fijn poolen voor ik moet werken. Hopen dat ik eerder mag stoppen vanavond, een van mn beste vriendinnen heeft haar afscheidsfeestje vanavond, ze gaat een halfjaar naar Barcelona toe.
Zullen we weer gaan zwemmen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:12 schreef SCH het volgende:
Dacht ik al.
Ik zit er over te denken misschien toch een andere sport te gaan doen want ik vind het echt ruk en mijn rug houdt het ook niet goed. Maar ja, dat verenigingsleven
quote:
Heel vroeg wakker geworden, misselijk, hoofdpijn, buikkrampen mét... net wat gegeten, maar ook dat valt niet goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Hebbie Bluezzie? Sinds gisteren voel ik me ook niet honderd procent.
Wel toevallig, zussie van een maatje van me heeft vanavond ook afscheidsfeest, gaat ook een half jaar (of langer) naar Barcelona (en die heet dus Aukje)quote:
Da's inderdaad best toevalligquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wel toevallig, zussie van een maatje van me heeft vanavond ook afscheidsfeest, gaat ook een half jaar (of langer) naar Barcelona (en die heet dus Aukje)
True!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen het verschil Limburg-Zeeland komt natuurlijk niet overeen/
En waar gaat je vakantie naar toe?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
True!
* FrankyMcG gaat naar het outlet centrum in Roermond, ff kijken of daar nog iets leuks te vinden valt
Niet voor mij. Stuur mij maar naar een land waar een dikke pak sneeuw ligtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef borisz het volgende:
laten we in australie kerst vierenmet de kerstboom bij het strand
![]()
Klinkt gezellig. Ga je ook daar (proberen om) een wedstrijd te bezoeken van Barcelona of Espanyol ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:16 schreef dndiek het volgende:
Ik ga misschien aan het einde van de zomervakantie en anders in de herfstvakantie een lang weekend naar Barcelona
Misschien dat ik het wel ga proberen, maar eigenlijk ook gewoon voor de stad Barcelonaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Ga je ook daar (proberen om) een wedstrijd te bezoeken van Barcelona of Espanyol ?
Okeequote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wel ga proberen, maar eigenlijk ook gewoon voor de stad Barcelona
Olympisch Dorp en het Waterorgel niet vergeten te bezoekenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wel ga proberen, maar eigenlijk ook gewoon voor de stad Barcelona
Okquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Olympisch Dorp en het Waterorgel niet vergeten te bezoeken
ga je weer een 'normaal' leven leiden door om 3 uur je nest uit te komen ?quote:
hoelaat begint NL?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:05 schreef golfer het volgende:
Alweer terug uit het honkbalstadion.
Oer-saaie wedstrijd en veel te warm in de brandende zon op de tribune.
Vanavond is het hopelijk iets koeler daar.
18:30quote:
Ik zwaai dan wel even naar jullie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:14 schreef borisz het volgende:
okidoki, dan ga ik de stream bekijken vanavond![]()
Ja, ze moeten vanavond van de USA winnen om morgen de finale te halen, zo niet dan speelt de USA de finale tegen Cuba.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe is de stand moet Nederland winnen om de finale te halen ?
En tegen wie ?
en la sagrada familia en gaudi park enzquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Olympisch Dorp en het Waterorgel niet vergeten te bezoeken
Je meent hetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en la sagrada familia en gaudi park enz
Ga je ook mee dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:29 schreef tong80 het volgende:
Pascal ik hoorde dat voetbalvrienden van me naar de zwarte Cross waren geweest.Ze gaan volgend jaar weer ze hebben genoten.
De verhalen klonken iig goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ga je ook mee dan?
altijd beregezellig joh
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn ze het hele weekend geweest of zondag alleen?
en dan weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Er zou toch een meet komen op de zwarte cross, dan volgend jaar maar he...
met 1000x optische zoom en dan ook nog 20000x digitale zoom of nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
Digi fototoestel gekocht, kan ik eindelijk mijn piemel laten zien
Hij past amper op mijn flatscreen 38"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
met 1000x optische zoom en dan ook nog 20000x digitale zoom of niet?
Wat de digitale cameraquote:
zou dat nodig zijn bij die van schquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
met 1000x optische zoom en dan ook nog 20000x digitale zoom of niet?
* dndiek rent maar weg voor SCH en de SCHweepquote:
ssssssssssssst....quote:
Digitale camera niet? Wat nou weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou dat nodig zijn bij die van sch![]()
btw digitaal heb je niks aan![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
Digi fototoestel gekocht, kan ik eindelijk mijn piemel laten zien
Dat zeg ik toch.... LE-ZENquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:14 schreef Eilanden het volgende:
Jongens toch .... SCH heeft die zoom echt wel nodig om tot een aanvaardbare afmeting te komen
Wat is voor jou aanvaardbaar Eilandenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:14 schreef Eilanden het volgende:
Jongens toch .... SCH heeft die zoom echt wel nodig om tot een aanvaardbare afmeting te komen
Ik krijg al nachtmerries als ik er aan denkquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:16 schreef dndiek het volgende:
Ik ga misschien aan het einde van de zomervakantie en anders in de herfstvakantie een lang weekend naar Barcelona
We hebben zo gezellig samen gerukt op de webcam, nou niet flauw gaan doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg al nachtmerries als ik er aan denk
Rockbitch toevallig?quote:
Nee het was een exhibitionistisch stelletje dat te keer ging.quote:
Jij hebt gerukt ja. Ik was gewoon aan het posten in Pub.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben zo gezellig samen gerukt op de webcam, nou niet flauw gaan doen![]()
![]()
Maak me gekquote:
jam maak je toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
de jam was op sukkel
Dan had hij de ingrediënten moeten halenquote:
mijn oma die gaat nog verse bramenjam makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
de jam was op sukkel
Mijn oma was zo dement dat ze vier keer pindakaas per dag at als ze van de WC terugkwam.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn oma die gaat nog verse bramenjam maken![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn oma die gaat nog verse bramenjam makenmet verse bramen
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]afgelopen dagen is hier in huis een potje prabrikozenjam
gekocht en de aardbeienjam
van dit jaar staat al in de koelkast
Mooi die Hurricane Run, lag kort voor de streep nog wel redelijk achter maar kwam toch nog langszij.quote:
idd het zijn net buitenlanders die utregtersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niks aan te doen. Zal cultuurverschil zijn he.![]()
nee, maar vind paarderennen op Ascot altijd prachtigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi die Hurricane Run, lag kort voor de streep nog wel redelijk achter maar kwam toch nog langszij.
Heb je er nog op ingezet?
laat me gokken, daarmee cruise je door je zwembad?quote:
Het wordt steeds gekker hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:40 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen![]()
Zo heb nieuwe schoenen gekocht voor mijn pak
heheh fotoquote:
Ik gooi er dan nog een schepje boven op... ook nieuwe sokkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier.
Dolle boel.
Die staat in het Zonnebloem topic in F&F.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heheh foto
Trouwens heb je nog meer foto's van je zwembad?
pfffquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Die staat in het Zonnebloem topic in F&F.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef tong80 het volgende:
Net bevroren kipfilet uit de vrieskist gelegd.
dus ff een dagje in de open lucht laten liggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je maar wel zorgt dat de salmonella er goed bij kan!
Ja sorry. Maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit hoor.quote:
www.studentmobiel.nlquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
weet iemand hier nog een paar goede gsmsite's waar voordelig een gsm + abo te bestellen is
Je bent op de camping?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:58 schreef VoreG het volgende:
Verdomme denk ik weer helemaal hip te zijn met teenslippers loopt iedereen met badslippers met witte sokken.
Kom ik net vanafquote:
Da's meer hippie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:58 schreef VoreG het volgende:
Verdomme denk ik weer helemaal hip te zijn met teenslippers
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, morgen is SCH weer de eerste.
Telecom.nu ... zijn is nu aan het veranderen.. maar ik weet zeker daar ze daar het goedkoopst zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
weet iemand hier nog een paar goede gsmsite's waar voordelig een gsm + abo te bestellen is
je gaat niet voor de n93 ?? die is namelijk ook erg goed te doenquote:
Het is Radioheadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand Razorhead al?
(heb het idee dat ik het niet goed schrijf)
zeker ook lord of the strings 1,2, en 3quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb wel The privates of the caribbean.
Altijd leuk, die grappige kado's van vrienden
nope, hou niet van die klapdingenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je gaat niet voor de n93 ?? die is namelijk ook erg goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |