Mag ik voor deze ronde passen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:00 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Altijd al in de huid hebben willen kruipen van loensje types als Maikuuul of een of andere willekeurige kamper bij jou om de hoek? Altijd de br33z@hsletjes hebben willen imponeren met toffe geluidjes, terwijl je nonchalant met je vetkuif en je oorbelletje de boel bij de botsauto's in de gaten houdt? Grijp dan NU je kans en doe net alsof je een kermissjonnie bent!!
Doe HIERRRRRRR de kermis na!
[afbeelding]
![]()
Echo d'r bij en het is compleet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef Gluckskafer het volgende:
STAP NIET IN EN STAP NIET UIT.................DE HURLY GURLY GAAT........ACHTERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Zeg Danny, waar is je roflbroer gebleven??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:40 schreef Sjengdanny het volgende:
100 muntjes voor 10 euro!!!1111, kom schuiven bij de fruitautomaten van Jos!!!
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:14 schreef PeZu het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Kinderen altijd prijs![]()
blablabla wieeeee blabla, best kansloos..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:51 schreef Flyingdutchman het volgende:
A A A A A Alweer een winnaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Toe, toe toe maarrrrrrrrrrrrrrr 100 ton staal verticaallll whieeeeeeeeeeeeeeeeeee
Best mooi kansloos dit![]()
Hij is aan het fitnesse, vond je niet dat die hendig gespierd was op zijn rolfvakantiefoto's??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Zeg Danny, waar is je roflbroer gebleven??![]()
Vooraf opgenomen neem ik aan? Kermis is tot en met zondag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef dubidub het volgende:
Maandagochtend bij Kicken wordt wakker op Radio Veronica een compilatie van Arend Langenberg, de nieuwslezer, die gaat zaterdagmiddag voor het echie doen in Tilburg, wat wij hier doen
Dus: Luisteren!!
[afbeelding]Arend Langenberg
ooh nog een paar daagjes herrie en de straat vol kids....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Vooraf opgenomen neem ik aan? Kermis is tot en met zondag.
Maar wel puik! Ik ga luisteren.
zoekt de kermis?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Zeg Danny, waar is je roflbroer gebleven??![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1154079508quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef dubidub het volgende:
Maandagochtend bij Kicken wordt wakker op Radio Veronica een compilatie van Arend Langenberg, de nieuwslezer, die gaat zaterdagmiddag voor het echie doen in Tilburg, wat wij hier doen
Dus: Luisteren!!
[afbeelding]Arend Langenberg
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komtie-gaatie-komtie-gaatie-komtie-gaatie *sirene* woeiwoeiwoeiwoei!!!!!!!
Het is een compilatie, hij gaat over 2 en een half uur beginnen, leer lezenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Vooraf opgenomen neem ik aan? Kermis is tot en met zondag.
Maar wel puik! Ik ga luisteren.
Ah! Het Naastenliefde Vrijheid en Diversiteit spookhuis! Goede keus!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:32 schreef descendent1 het volgende:
- WIl je anders een suikerspin van mij; lief klein meisje? [afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:51 schreef Dirktator het volgende:
LOL! Met deze site kun je de kermis helemaal naspelen!!
Clicque hierrrrrrr
De kermis nadoen is niet een zeer beknopte beschrijving van een avondje kermis geven hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:15 schreef Noork het volgende:
piep pong piep paf poei, geld weg
t'is 40 ton staal , ruud de wild. enuh ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Moet u pppppppppppppproberen voorrrrrrrrrrrrrrr die poppen en die beren
40 meterrrrrrrrrr staal verticaal
wioe wioe wioe
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:55 schreef Reza-impreza het volgende:
EN STRAKS ZULLEN OOK WIJ WETENNNNNN , WAT DEZE MENSEN HEBBEN GEGETENNNN
haha met die avetor erbijquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef bmwm3e46smg het volgende:
DOODSE STILTE (S'NACHTS)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |