Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik was wat je noemt een rasechte lurker
Dan ben je eigenlijk ook niet echt mod-waardigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
Selectief moddenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De post is nog niet verwijderd...
Niet tevreden, dan ga je maar naar mijn mamma en pappa. Die zijn veel ouderder dan jij bent en dus ook veel verstandigerder. Lekker puh, lekker puh. De zandbak blijft van mijhij... Want ze kiezen toch wel voor mij en niet voohoor jouhou..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebtquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
[..]
En ooit ook nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
Vaak eigenlijk nietquote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typischquote:
ik wachtte al op jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
We gaan een standbeeld voor je oprichten!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
Kwas gister laat teruggekomen uit Maastricht, dus moest ff uitslapen. Weet ik veel dat jullie s'ochtends vroeg de nieuwe MOD al gaan afzeikenquote:
Ik stel voor dat je een goede gipsen mal giet van het origineel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
Dat wilde ik ff horen... Thx babequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
ik toon gewoon interessequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
Hoi, het is mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |