abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40508147
Ik heb nog maar eén persoon nodig om de ultieme argumentatie te hebben, want ik heb al twee medestanders. Milagro en mijn vriendin.

Als drie mensen er zo over denken, moet er toch wel iets mis zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40509661
Ik denk dat Cc er eigenlijk al genoeg over heeft gezegd:
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: De uitsmijter was een ongepast scheldwoord dat door de smiley erachter enkel versterkt werd.
De huidige tendens is juist verre van kneuterig censureren, maar dat betekent niet dat dit soort uitspraken gedoogd worden. In ieder geval niet in R&P.
Daarbij: dat mijn medemods het ermee eens zijn is wél een argument. Het argument van consensus.
En daarnaast:
quote:
Dat het je al eerder is overkomen dat je sarcasme niet overkomt zoals je het bedoelde, geeft wellicht te denken ...
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:15:30 #183
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_40510389
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog maar eén persoon nodig om de ultieme argumentatie te hebben, want ik heb al twee medestanders. Milagro en mijn vriendin.

Als drie mensen er zo over denken, moet er toch wel iets mis zijn.
en dat is drie!

ik wist niet eens dat het hier doorging.
wat een bekrompen reactie zeg
Neerkomen wel!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:46:17 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40511131
Ik heb geen gevoel voor humor,geen gevoel voor communicatie en Hans Teeuwen vind ik blijkbaar óók al niet leuk .

Ik blijf bij mijn standpunt dat het een ongewenst, beledigend scheldwoord is dat niets toevoegt, jij bij het jouwe dat het een uiting van sarcasme is. Wil je er verder over doorgaan, adviseer ik je te mailen naar de FA's op forum @ fok . nl .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40511791
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen gevoel voor humor,geen gevoel voor communicatie en Hans Teeuwen vind ik blijkbaar óók al niet leuk .
Waarbij opgemerkt mag worden dat die eerste zeker niet te concluderen valt uit die laatste .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_40527963
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Mordreth het volgende:
Ik denk dat Cc er eigenlijk al genoeg over heeft gezegd:
[..]

En daarnaast:
[..]
Deze reactie had ik al verwacht - laat vooral de inhoud links liggen.
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:

Ik blijf bij mijn standpunt dat het een ongewenst, beledigend scheldwoord is dat niets toevoegt, jij bij het jouwe dat het een uiting van sarcasme is. Wil je er verder over doorgaan, adviseer ik je te mailen naar de FA's op forum @ fok . nl .
Of jij het iets toe vindt voegen is (alweer) niet relevant.

Dat het een uiting van sarcasme is is geen mening, maar een feit, ik heb het zelf opgeschreven dus daar is geen discussie over mogelijk.

Aangezien het blijkbaar niet gewaardeerd wordt dat ik om opheldering vraag van censuur zal ik de discussie maar staken. Er komt bij jullie toch geen zinnig woord online tot nu toe, ik ga ervan uit dat er niet beter op wordt naarmate jullie verder met je neus op argumentatieblunders worden gedrukt.

Feit is dat het sarcasme is, en geen racistische opmerking. Dat jouw mening een feit ontkent is een prestatie op zich, maar ondanks dat, volslagen belachelijk.

En ik ga helemaal niet mailen, waar denk je dat dit topic voor bedoeld is?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:32:09 #187
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596778
Kan die nieuwe powertrippende mod ook nog enigzins ruimte overhouden voor een dicussie zonder te vervallen in het stelselmatig reguleren en leiden van het gesprek. Er bestaat ook zoiets als zelfregulering .
En iemand die maatschappelijk werk doet zou moeten weten dat je door je op te stellen als autoritair persoon afbreuk doet aan de eigen integriteit van zichzelf .
pi_40596798
Er wordt echt te fanatiek gehakt in de inhoud van topics, in plaats van in goede banen leiden wordt het hele gebeuren aangestuurd.
pi_40596799
Ook hoi,

berichten om elkaar de grond in te stampen is gewoon not done. Ik heb al 3x in dat topic neergezet dat er normaal gepost moet worden. Lijkt me toch niet vreemd als ik dan het bagger gewoon verwijder?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:36:58 #190
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596838
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:33 schreef Mordreth het volgende:
Ook hoi,

berichten om elkaar de grond in te stampen is gewoon not done. Ik heb al 3x in dat topic neergezet dat er normaal gepost moet worden. Lijkt me toch niet vreemd als ik dan het bagger gewoon verwijder?
In de grond stampen....? Is je tere zieltje dan wel bestemd voor R&P. Want een paar opmerkingen over en weer of iemand nou een sneu persoon is met 47 chromosomen is verre van in de grond stampen..
Bagger verwijderen betekent nog niet dat je dan ook maar delen van een inhoudelijke discussie kunt verwijderen omdat men te persoonlijk gaat worden. Je hebt het hier over volwassenen. Niet over kwijlende imbicielen die continu de lijm opvreten !
pi_40596851
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:33 schreef Mordreth het volgende:
Ook hoi,

Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten en volgens mij heb je geen enkele feeling voor je users. Ik sta bijvoorbeeld niet bekend als slowchatter
pi_40596857
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

In de grond stampen....? Is je tere zieltje dan wel bestemd voor R&P. Want een paar opmerkingen over en weer of iemand nou een sneu persoon is met 47 chromosomen is verre van in de grond stampen..
Bagger verwijderen betekent nog niet dat je dan ook maar delen van een inhoudelijke discussie kunt verwijderen omdat men te persoonlijk gaat worden. Je hebt het hier over volwassenen. Niet over kwijlende imbicielen die continu de lijm opvreten !
Was het maar zo'n feest, ik heb de indruk dat er wel een paar lege tubes te vinden zijn bij sommige users.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:39:36 #193
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596879
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten en volgens mij heb je geen enkele feeling voor je users. Ik sta bijvoorbeeld niet bekend als slowchatter
Dat is wel ironisch... Een objectieve R&P mod die je gelijk al in een hokje stopt .
pi_40596908
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik heb zeer zeker geen inhoudelijke berichten verwijdert . En ik denk dat als je even dat topic doorleest er zat berichten zijn waar het wat persoonlijker word. Nogmaals: als ik al een aantal keer in dat topic heb moeten waarschuwen dan let ik inderdaad wat meer op bagger.
En dat "de grond in stampen" bedoelde ik jou ook niet mee . En true, de grond in stampen is beetje overdreven gezegd .
pi_40596928
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat is wel ironisch... Een objectieve R&P mod die je gelijk al in een hokje stopt .
Wie zegt dat ik Xennia een slowchatter vind?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:44:20 #196
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596947
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ik heb zeer zeker geen inhoudelijke berichten verwijdert .
Tja, er valt voor mij moeilijk iets te bewijzen als alle post idd verwijderd zijn. Dan kun je er inderdaad een guitige smiley achter plakken. Touché voor jou .
quote:
En ik denk dat als je even dat topic doorleest er zat berichten zijn waar het wat persoonlijker word. Nogmaals: als ik al een aantal keer in dat topic heb moeten waarschuwen dan let ik inderdaad wat meer op bagger.
En dat "de grond in stampen" bedoelde ik jou ook niet mee . En true, de grond in stampen is beetje overdreven gezegd .
Bagger? Het was een lichte afwijking van het heersende onderwerp. Dat noem ik geen bagger maar een zijweg. Maar goed, in jouw ogen is elke zijweg een doodlopende weg .
pi_40596985
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:44 schreef Xebrozius het volgende:
Bagger? Het was een lichte afwijking van het heersende onderwerp. Dat noem ik geen bagger maar een zijweg. Maar goed, in jouw ogen is elke zijweg een doodlopende weg .
Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
pi_40597008
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:42 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik Xennia een slowchatter vind?
Dit is natuurlijk een zijweg ende bagger
pi_40597022
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:
Ik was wat je noemt een rasechte lurker
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:50:25 #200
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40597025
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

De post is nog niet verwijderd...
pi_40597035
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ik was wat je noemt een rasechte lurker
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:51:11 #202
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40597037
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
Dan ben je eigenlijk ook niet echt mod-waardig . Want je koppelt zijwegen namelijk direct aan bagger. Ondanks het feit dat je zegt dat je er een verschil in ziet.
pi_40597049
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

De post is nog niet verwijderd...
Selectief modden
pi_40597075
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 03:04:03 #205
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40597207
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
Niet tevreden, dan ga je maar naar mijn mamma en pappa. Die zijn veel ouderder dan jij bent en dus ook veel verstandigerder. Lekker puh, lekker puh. De zandbak blijft van mijhij... Want ze kiezen toch wel voor mij en niet voohoor jouhou..
pi_40600849
weer een rel gemist
♥ K, N, R en F ♥
pi_40601493
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
weer een rel gemist
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40602592
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
pi_40602920
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
[..]

psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:25:50 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40602942
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:

modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
En ooit ook niet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')