Inderdaad, ik vind het maar een matige speler.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef Sethje het volgende:
De Mul doet het wel aardig maar vorig jaar bij VItesse viel hij niet eens op, dus beetje raar dat hij nu wel zo kunnen presteren op Ajax niveau?
dat is nog maar tegen amateurclubjes laat hij zich maar bewijzen tegen psv de jc schaal en in de CL en de competitie .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef Sethje het volgende:
De Mul doet het wel aardig maar vorig jaar bij VItesse viel hij niet eens op, dus beetje raar dat hij nu wel zo kunnen presteren op Ajax niveau?
denk dat je het tegen ub40_bboy had.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:28 schreef Sethje het volgende:
Ja dat zeg ik toch...
Net zoveel als Soetaers en Sikora.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
De Mul krijgt nu al veel vertrouwen zie ik....
Ik heb ogen hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
De Mul krijgt nu al veel vertrouwen zie ik....
ja ik ooklquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
Tering, wat heb ik zin in komend seizoen.
Wie niet? Andy er nog even bij dan kan het seizoen nu al niet meer stuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
Tering, wat heb ik zin in komend seizoen.
Waarom staat er in het logo Bratislava, de hoofdstad van Slowakije?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, even het goeie voorbeeld:
[afbeelding]
Ik ben vanmiddag juist verslagen door FCKquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Kikiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:55 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd of er nog versterkingen bij komen komende maand.
Ik zeg: Musampa!
Ik zeg: liever op rechtsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:55 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd of er nog versterkingen bij komen komende maand.
Ik zeg: Musampa!
quote:
van mij was het ook maar een grapje , weet haast wel zeker dat het dit keer wel gaat lukken als het fc kopenhagen wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Was een grapje hoor mods, rustig maar.
Zitten nog een paar kinderziektes in, heb zo'n nieuwe option file met alle recente shirts enzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Waarom staat er in het logo Bratislava, de hoofdstad van Slowakije?
de actie waardoor we goed voor hem hebben gevangenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik moet bij Andy altijd aan zijn goal tegen AS Roma denken. Is die goal niet ergens op youtube ofzo?
Daar gaan we.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag juist verslagen door FCKHeel toevallig, eerste wedstrijd die ik speelde weer na m'n oude ML te hebben opgepakt
Waarom noemt iedereen Van der Meyde in godesnaam 'Mandy'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de actie waardoor we goed voor hem hebben gevangen.
Maar laat mandy maar lekker in engeland blijven.
Heb hem voor je op YouTube gezet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik moet bij Andy altijd aan zijn goal tegen AS Roma denken. Is die goal niet ergens op youtube ofzo?
Te erg, dankjewel. Zoiets zie ik Rosales of De Mul niet doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb hem voor je op YouTube gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQ
Vertrouwen in onze club!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Goeiezaak Wolfquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:39 schreef -Wolf- het volgende:
SCC binnen met Michels erop!
Whoohoooooooooooooooooooooo!![]()
M'n kater is gelijk een stuk minder.
Zoiets zag ik vd Meyde voor dit moment ook niet doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Te erg, dankjewel. Zoiets zie ik Rosales of De Mul niet doen.
ja, hij ziet er strak uit dit seizoenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:39 schreef -Wolf- het volgende:
SCC binnen met Michels erop!
Whoohoooooooooooooooooooooo!![]()
M'n kater is gelijk een stuk minder.
Jammerlijke muziekkeuze...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Warm-makertje:
http://www.youtube.com/watch?v=wYk2FH5iLa8&search=Ajax
Hopelijk dit seizoen gaat The Hunter door!
Paar mooie acties en goals van Rosenberg. Mensen die Harry beter dan Rosenberg vinden moeten dit nog maar even kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:54 schreef Badabingea het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Q9SmUv5NKz4&search=Ajax
Hoogtepunten van dit seizoen. Voor de mensen die nog aan Babel twijfelen? Goed opletten!![]()
Sikora deed het ook altijd aardig tegen FC Bal Op Het Dak 1.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Cheiron het volgende:
En de Mul doet het best aardig in de voorbereiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |