Inderdaad, b19zquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
b19z
gatver gastmoddenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Alex kun je even in US naar de TR's kijken?
praat duidelijke taalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Alex kun je even in US naar de TR's kijken?
maar... maar... jij bent net zo vaagquote:
ik snap hem!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor vlad dan de vertaling:
Hey, kutmod, er is geNSBt in het ruktopic....
je eigen .zipje met uitgeklede vrachtwagens?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goedzo
Kan ik nu weer verder met mn eigen foto's
Nee, wat foto's gemaakt bij het hond uitalten afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
je eigen .zipje met uitgeklede vrachtwagens?![]()
blaffen jullie katten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wat foto's gemaakt bij het hond uitalten afgelopen woensdag
Stressquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef vlad het volgende:
ruzie in de keet![]()
![]()
we hebben vandaag een deadline, de tekeningen van ons ontwerp zouden vandaag bevroren worden. Maar de tekenaar en mijn collega kregen net ruzie waardoor de tekenaar z'n werk heeft neergelegddus ik voorspel dat we de deadline niet gaan halen
![]()
zal me niets verbazen als er koppen gaan rollen binnenkort![]()
Hebben we niet. Wel een kat die denkt dat ie een hond is, maar dat terzijde. Mn moeder heeft een hond, en die laat ik voor haar uit als we bij mn ouders zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef vlad het volgende:
[..]
blaffen jullie katten?![]()
wist niet dat jullie een hond hadden![]()
en weer een mysterie opgelostquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben we niet. Wel een kat die denkt dat ie een hond is, maar dat terzijde. Mn moeder heeft een hond, en die laat ik voor haar uit als we bij mn ouders zijn
dat is de typische hippie manierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stresseven met zn allen yoga-oefeningen doen, wat groene thee drinken, en jullie halen de deadline wel
je zou de was toch bij je lief doen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
Grote wasjes, kleine wasjes, alles in de wasmachien
Ik zat me idd even te bedenken wat mn meest zweverieg vrienden zouden doen in deze situatiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is de typische hippie manier![]()
ik zou ze gewoon mekaar op de bek laten meppen en dan broek uit, bukken en er een potje goedmaak sex tegenaan gooien![]()
Ja als ik terugkom.quote:
relax dudequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat me idd even te bedenken wat mn meest zweverieg vrienden zouden doen in deze situatie
hoe vaak doe je de was?quote:
Nu wassen voor een week. Inpakken voor kamp. Dan naar mn lief, daar de rugtas van een week weer in de was, dan gelijk naar Vlieland voor mn sneue vakantiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:20 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe vaak doe je de was?je kan het wel gewoon rekken tot ie tijd toch?
![]()
woont ze eigenlijk nog bij haar ouders/zelfstandig/studentenflat/op straat/ of anders...*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu wassen voor een week. Inpakken voor kamp. Dan naar mn lief, daar de rugtas van een week weer in de was, dan gelijk naar Vlieland voor mn sneue vakantie
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef vlad het volgende:
[..]
woont ze eigenlijk nog bij haar ouders/zelfstandig/studentenflat/op straat/ of anders...*
*doorhalen wat niet van toepassing is
dus de charme van stiekem savonds over de gang lopen naar haar kamer en onderweg haar pa tegenkomen is er niet bij?quote:
Nee, en d'r van school halen in de grote pauze zit er ook niet inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
dus de charme van stiekem savonds over de gang lopen naar haar kamer en onderweg haar pa tegenkomen is er niet bij?![]()
niet eens het fietsenhokquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, en d'r van school halen in de grote pauze zit er ook niet in
lekker opstandig doen.quote:
ze weet van aanpakken dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
Ze heeft HBO pedagogiek gedaan, en werkt nu met moeilijk opvoedbare pubers in de dagopvang, en als invalkracht in leefgroepen.
Mja ik zit onder de plak hoorquote:
dat zijn de ergste opmerking idd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik mocht alles van mn ouders -o-
En als ik dan te ver ging een 'we zijn niet boos maar teleursteld'
hatelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |