bij mij niet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:42 schreef stevengerrard het volgende:
het is te volgen op Eurosport
Ik kijk het toch liever op tv, nu moet ik steeds refresh doen. Of niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live text verslag Eurosport
Vorig loting was hilarisch met die vrouw die elke keer knockout ging![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef WeebI het volgende:
nu gaat die mafketel zeker eerst weer uitleggen dat die ene die ene niet kan loten want blabla en als die die loot dan kan die andere die ene niet meer loten ofzo
Het wordt ook niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Ricky_ het volgende:
Ik zie niks op Eurosport?
Waar ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef WeebI het volgende:
op uefa.com kun je een hendig popup schermpje openen
Ja, hier komt iedereen even heen voor de loting, na de loting is deze wel vol.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Heero87 het volgende:
En dit topic dan?
Of is dit enkel voor de loting?
linksboveninquote:
thanksquote:
hey beetje respect voor die bobo he... die moet toch ook wat doen om ze veel te hoge salaris te verdienenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:02 schreef Nega het volgende:
[..]Inderdaad, dat doen ze ook altijd he... zo saai.
alsof het voor Standard wat uitmaakt wie ze lotenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Heero87 het volgende:
Het Belgisch lotinggeluk kennende loot Standard vast weer Liverpool ofzo.
En Ajax Debrecen ofzo.
Steeds buffering hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Suijk het volgende:
UEFA.com heeft ook geluid.
Hij zei wel eventueel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als AC Milan niet geaccepteerd wordt als ploeg aan de CL, dan is het een bye voor de ploeg die AC Milan geloot heeft!
Mooi rijtje clubsquote:12:06 Not long before the draw starts now. We have 18 teams from the 2nd round, with a further 14 teams coming into the draw, including Arsenal, Liverpool, Milan (for the moment) and Ajax.
´Een bye´?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als AC Milan niet geaccepteerd wordt als ploeg aan de CL, dan is het een bye voor de ploeg die AC Milan geloot heeft!
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onderschat Standard niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:15 schreef Haruhi het volgende:
Fenerbahce zit er nog in Osasuna ook
Die praten meteen 4 minuten door over Arsenal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb BBC helemaal niet gehoord over Ajax
Wie onderschat er nu al dan? Niet gaan uitlokken alsjeblieftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Frutsel het volgende:
Ajax - Kopenhagen...
vooral onderschatten Ajax... vooral doen....![]()
Warme ballen, dat is het!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]Wij hebben ook altijd geluk he. Enorm balen voor de niet-Ajacieden
Helmen en kogelvrije vesten mee...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef borisz het volgende:
liverpool mag naar iseael
2-0 voor kopenhagenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef Haruhi het volgende:
Hoeveel was de 1e wedstrijd van Kopenhavn - MyPa?
Volgens mij spelen ze niet in Israel, maar werken ze hun thuiswedstrijden ergens anders af.quote:
Die wedstrijd gaat daar nooit gespeeld worden natuurlijk als het zo blijft, wedstrijd zal dan wel verhuizen naar Cyprus of zo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef borisz het volgende:
liverpool mag naar iseael
Daar is het wel vet veilig bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat daar nooit gespeeld worden natuurlijk als het zo blijft, wedstrijd zal dan wel verhuizen naar Cyprus of zo.
In Cyprus valt het wel mee hoor.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef davym het volgende:
AJAX speelt dus eerst uit?
Precies, wij hebben nu niet alleen maar kleine opdondertjes in het team.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef twi het volgende:
Ach, Brondby was vorig jaar al lastig genoeg. Zal nu dus wel weer dat oppertunistische fysieke voetbal worden. Maar daar weet Japie wel de oplossing voor
Mij kan het niet zoveel schelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]Wij hebben ook altijd geluk he. Enorm balen voor de niet-Ajacieden
Ik dacht al, waar blijft ie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Neusjes - Kopenhagen. in 2001 waren dat 2 leuke wedstrijden
Niclas Jensen
![]()
De kans is ook gewoon groter dat je een relatief kleine club loot hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen.
Maar als je de lotingen van de afgelopen jaren bekijkt, is het wel zo.
Toch fijn he, dat er iemand voor zorgt dat je niet teleurgesteld bentquote:
We hebben drie keer gemiddeld geloot, een keertje zwaar (Celtic). Maargoed, laten we eerst maar een keertje winnen tegen Kopenhagen, is ons de vorige twee keren niet gelukt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen.
Maar als je de lotingen van de afgelopen jaren bekijkt, is het wel zo.
Was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Heero87 het volgende:
Standard, goeie loting.
Het zijn ook weer twee wedstrijden an sich. Grazer AK had een eitje moeten zijn, Brondby had ook niet gek veel problemen op moeten leveren...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben drie keer gemiddeld geloot, een keertje zwaar (Celtic). Maargoed, laten we eerst maar een keertje winnen tegen Kopenhagen, is ons de vorige twee keren niet gelukt.
Als je bekijkt zaten er de afgelopen jaren toch vaak een hoop moeilijkere ploegen tussen: Fenerbahçe, Osasuna, Austria Wenen, Wisla Krakow, Slavia Praag, Udinese, Everton, FC Basel, Shaktar Donetsk, ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon groter dat je een relatief kleine club loot hoor.
Voor mij is Steaua favoriet (toch halve finalist in de Uefa-beker vorig seizoen), maar Standard is uiteraard niet kansloos. Het is iig een gunstige loting gezien de andere mogelijkheden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte.
2 Jaar geleden verloren ze bij Steau met 2-0 maar dat waren een eigen doelpunt en een buitenspel doelpunt terwijl je voetballend niets de mindere was.
Arsenal een aardige loting, niets om me zorgen over te maken.
Dat was onder Coquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat bij het merendeel van de Ajacieden het debacle Kopenhagen nog wel in het geheugen gegrift staat.
Mja, maar tegen die betere ploegen is het wel makkelijker voetballen, Ajax heeft in het verleden bewezen niet sterk te zijn tegen de zwakkere broeders die zich ingraven. Toch heb ik alle vertrouwen erin, ik bedoel Bergdolmo is daar basisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als je bekijkt zaten er de afgelopen jaren toch vaak een hoop moeilijkere ploegen tussen: Fenerbahçe, Osasuna, Austria Wenen, Wisla Krakow, Slavia Praag, Udinese, Everton, FC Basel, Shaktar Donetsk, ...
Dan vind ik dat je toch van geluk mag spreken als je Copenhagen, Brondby en Grazer AK loot, die teams zijn toch één tot veel trapjes lager.
Ja, wil niet zeggen dat ik dat zomaar uit mn geheugen gedelete krijg...quote:
De traumatische tijd onder Co Adriaanse is ook moeilijk om te vergetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, wil niet zeggen dat ik dat zomaar uit mn geheugen gedelete krijg...
Ook waar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mja, maar tegen die betere ploegen is het wel makkelijker voetballen, Ajax heeft in het verleden bewezen niet sterk te zijn tegen de zwakkere broeders die zich ingraven.
Jawel, ik. Ik was dolblij dat Celtic de neusjes eruit zou gaan gooien (en gooide - met die schitterende goal van Sutton)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar toen we Celtic kregen, daar hoor je weer niemand over....
"neusjes". Grow up man.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jawel, ik. Ik was dolblij dat Celtic de neusjes eruit zou gaan gooien (en gooide - met die schitterende goal van Sutton)
Ik weet er niks meer vanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De traumatische tijd onder Co Adriaanse is ook moeilijk om te vergeten![]()
Net zoals Kopenhagen dus geen probleem op moet leverenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zijn ook weer twee wedstrijden an sich. Grazer AK had een eitje moeten zijn, Brondby had ook niet gek veel problemen op moeten leveren...
Dat lijkt me logisch gezien vorig seizoen maar het is en blijft Standard....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Voor mij is Steaua favoriet (toch halve finalist in de Uefa-beker vorig seizoen), maar Standard is uiteraard niet kansloos. Het is iig een gunstige loting gezien de andere mogelijkheden.
5-2-3 opstelling van Co, met Cruz en VD Vaart op het middenveld. Wát een verschrikkingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax - Celtic
Nog steeds trauma's van.
Wat was de uitslag?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
5-2-3 opstelling van Co, met Cruz en VD Vaart op het middenveld. Wát een verschrikking![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |