bij mij niet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:42 schreef stevengerrard het volgende:
het is te volgen op Eurosport
Ik kijk het toch liever op tv, nu moet ik steeds refresh doen. Of niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live text verslag Eurosport
Vorig loting was hilarisch met die vrouw die elke keer knockout ging![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef WeebI het volgende:
nu gaat die mafketel zeker eerst weer uitleggen dat die ene die ene niet kan loten want blabla en als die die loot dan kan die andere die ene niet meer loten ofzo
Het wordt ook niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Ricky_ het volgende:
Ik zie niks op Eurosport?
Waar ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef WeebI het volgende:
op uefa.com kun je een hendig popup schermpje openen
Ja, hier komt iedereen even heen voor de loting, na de loting is deze wel vol.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Heero87 het volgende:
En dit topic dan?
Of is dit enkel voor de loting?
linksboveninquote:
thanksquote:
hey beetje respect voor die bobo he... die moet toch ook wat doen om ze veel te hoge salaris te verdienenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:02 schreef Nega het volgende:
[..]Inderdaad, dat doen ze ook altijd he... zo saai.
alsof het voor Standard wat uitmaakt wie ze lotenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Heero87 het volgende:
Het Belgisch lotinggeluk kennende loot Standard vast weer Liverpool ofzo.
En Ajax Debrecen ofzo.
Steeds buffering hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Suijk het volgende:
UEFA.com heeft ook geluid.
Hij zei wel eventueel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als AC Milan niet geaccepteerd wordt als ploeg aan de CL, dan is het een bye voor de ploeg die AC Milan geloot heeft!
Mooi rijtje clubsquote:12:06 Not long before the draw starts now. We have 18 teams from the 2nd round, with a further 14 teams coming into the draw, including Arsenal, Liverpool, Milan (for the moment) and Ajax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |