Onderschat Standard niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:15 schreef Haruhi het volgende:
Fenerbahce zit er nog in Osasuna ook
Die praten meteen 4 minuten door over Arsenal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb BBC helemaal niet gehoord over Ajax
Wie onderschat er nu al dan? Niet gaan uitlokken alsjeblieftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Frutsel het volgende:
Ajax - Kopenhagen...
vooral onderschatten Ajax... vooral doen....![]()
Warme ballen, dat is het!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]Wij hebben ook altijd geluk he. Enorm balen voor de niet-Ajacieden
Helmen en kogelvrije vesten mee...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef borisz het volgende:
liverpool mag naar iseael
2-0 voor kopenhagenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef Haruhi het volgende:
Hoeveel was de 1e wedstrijd van Kopenhavn - MyPa?
Volgens mij spelen ze niet in Israel, maar werken ze hun thuiswedstrijden ergens anders af.quote:
Die wedstrijd gaat daar nooit gespeeld worden natuurlijk als het zo blijft, wedstrijd zal dan wel verhuizen naar Cyprus of zo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef borisz het volgende:
liverpool mag naar iseael
Daar is het wel vet veilig bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat daar nooit gespeeld worden natuurlijk als het zo blijft, wedstrijd zal dan wel verhuizen naar Cyprus of zo.
In Cyprus valt het wel mee hoor.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef davym het volgende:
AJAX speelt dus eerst uit?
Precies, wij hebben nu niet alleen maar kleine opdondertjes in het team.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef twi het volgende:
Ach, Brondby was vorig jaar al lastig genoeg. Zal nu dus wel weer dat oppertunistische fysieke voetbal worden. Maar daar weet Japie wel de oplossing voor
Mij kan het niet zoveel schelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]Wij hebben ook altijd geluk he. Enorm balen voor de niet-Ajacieden
Ik dacht al, waar blijft ie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Neusjes - Kopenhagen. in 2001 waren dat 2 leuke wedstrijden
Niclas Jensen
![]()
De kans is ook gewoon groter dat je een relatief kleine club loot hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen.
Maar als je de lotingen van de afgelopen jaren bekijkt, is het wel zo.
Toch fijn he, dat er iemand voor zorgt dat je niet teleurgesteld bentquote:
We hebben drie keer gemiddeld geloot, een keertje zwaar (Celtic). Maargoed, laten we eerst maar een keertje winnen tegen Kopenhagen, is ons de vorige twee keren niet gelukt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen.
Maar als je de lotingen van de afgelopen jaren bekijkt, is het wel zo.
Was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Heero87 het volgende:
Standard, goeie loting.
Het zijn ook weer twee wedstrijden an sich. Grazer AK had een eitje moeten zijn, Brondby had ook niet gek veel problemen op moeten leveren...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben drie keer gemiddeld geloot, een keertje zwaar (Celtic). Maargoed, laten we eerst maar een keertje winnen tegen Kopenhagen, is ons de vorige twee keren niet gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |