Die is wel cool, hoe oud?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dit is dus de mijne.
Vlinder genaamd.![]()
Hier was ze 9 weken. Nu is ze inmiddels 16 weken ongeveer.quote:
hey het beroemde vodjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef M-I-L-F het volgende:
Dit is mijn poes vodje. We hebben haar gevonden in de composthoop.
[afbeelding]
Deze topic is als pro-katten topic bedoeld en dus ook om af te rekenen met die baggeraar in KLB met z'n 'mijn poesjes willen niet verzuipen'.
![]()
Post hier foto's van je poezen en katten! En schamel niet op deze beesten op te hemelen!
Práchtige uitdrukkingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:11 schreef bas-beest het volgende:
[afbeelding]
Haar favoriete slaapplek, een oude slaapzak
[afbeelding]
Een geweldige uitdrukking (al zeg ik 't zelf)
ooooohhhhh.wat.zijn.ze.al.groot!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef _Nienna_ het volgende:
Ik heb mijn camera ook weer eens gepakt...
[afbeelding]
Een luie Spock
[afbeelding]
Pyxel voor het raam
[afbeelding]
Op vliegen jagen
[afbeelding]
Spock kijkt mee vanaf de bank
[afbeelding]
Spock voor het raam
[afbeelding]
Stoeien, Spock is echt veel sterker
[afbeelding]
Pyxel probeert m terug te pakken...
[afbeelding]
...maar verliest het toch weer
[afbeelding]
Spock naast me op de bank, tv kijken
[afbeelding]
Een 'wat moet je?' kop
[afbeelding]
Samen in het mandje.
We hadden trouwens verwacht dat de oren niet meer zouden groeien, maar ze blijven 'te groot', dus ze groeien wel mee. Ach, t staat ze wel schattig.Ze groeien trouwens goed. Ze zijn nu zo'n 15 weken, Pyxel weegt zo'n anderhalve kilo, Spock zelfs bijna 2. Hij is ook een stuk groter. Hij heeft ook een behoorlijk uitstekend borstbeen (duidelijk op de foto voor het raam) en het lijkt soms alsof hij niet zo goed weet hoe ie om moet gaan met dat 'grote' lijf (ook op dezelfde foto zichtbaar, hij zit een beetje moeilijk). Maar dat komt denken wij vooral door de hoge achterpoten die hij heeft, hij moet er allemaal nog aan wennen ofzo...
Haha wat vet! en wat een lekker snoetjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef -Eddow- het volgende:
Tjeck!! Mijn kat heb un! Hanuhkam!!
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc394/th_52097_hanekam_394lo.JPG]afbeelding][/URL]
Lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dit is dus de mijne.
Vlinder genaamd.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef Rorata het volgende:
ik ben een kattenhater, ze blazen altijd tegen me dus nu wil ik ze verzuipen
Leuk! Nog een Spockquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef _Nienna_ het volgende:
Ik heb mijn camera ook weer eens gepakt...
[afbeelding]
Een luie Spock
[afbeelding]
Pyxel voor het raam
[afbeelding]
Op vliegen jagen
[afbeelding]
Spock kijkt mee vanaf de bank
[afbeelding]
Spock voor het raam
[afbeelding]
Stoeien, Spock is echt veel sterker
[afbeelding]
Pyxel probeert m terug te pakken...
[afbeelding]
...maar verliest het toch weer
[afbeelding]
Spock naast me op de bank, tv kijken
[afbeelding]
Een 'wat moet je?' kop
[afbeelding]
Samen in het mandje.
We hadden trouwens verwacht dat de oren niet meer zouden groeien, maar ze blijven 'te groot', dus ze groeien wel mee. Ach, t staat ze wel schattig.Ze groeien trouwens goed. Ze zijn nu zo'n 15 weken, Pyxel weegt zo'n anderhalve kilo, Spock zelfs bijna 2. Hij is ook een stuk groter. Hij heeft ook een behoorlijk uitstekend borstbeen (duidelijk op de foto voor het raam) en het lijkt soms alsof hij niet zo goed weet hoe ie om moet gaan met dat 'grote' lijf (ook op dezelfde foto zichtbaar, hij zit een beetje moeilijk). Maar dat komt denken wij vooral door de hoge achterpoten die hij heeft, hij moet er allemaal nog aan wennen ofzo...
ik vind katten stiekem toch wel lief, vooral vodje, ik heb ooit een lievere foto gezien van vodje ergens op http://forum.xiller.nl waar je je ook moet aanmeldenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:48 schreef Rio het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dan samen verzuipen, jij wat katten en ik een paar honden?
Een Britse korthaar, kleur Black shaded silver.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:59 schreef broodje_poep het volgende:
wat voor kat is Moby? Ziet er leuk uit!
Hij is echt leuk ! Mooie kleur ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Een Britse korthaar, kleur Black shaded silver.
Ow excuses. Dat browse is zodat ik ze zelf wat makkelijker terug kan vindenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:13 schreef Keiichi het volgende:
er zitten hier ergens foto's achter een password protected erea.
browse.ikhebjelief.nl ofzoiets. Wie bekend schuld![]()
[edit]
In de quote van ..zapper![]()
foto's zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef Graftak72 het volgende:
foto's zijn niet super mooi van kwaliteit om dat ze met mijn gsm zijn gemaakt.
zodra ik mijn echte camera er bij pak zijn ze zo verdwenen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar bij mijn ouders geschoten tijdens kerst.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |