Die Max lijkt verschrikkelijk veel op de Max van mijn moederquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:25 schreef computergirl het volgende:
Mijn Max, in de 'ik wil aandacht' houding
Inderdaad!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:32 schreef Lotjeb het volgende:
Die Max lijkt verschrikkelijk veel op de Max van mijn moeder![]()
haha wat lief!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
Of heb ik deze al eens gepost???
Haha, precies wat ik dacht! Geweldige fotoquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Die blik op de onderste foto :
'doe normaal zeg alsjeblieft, er kijken mensen'![]()
Xena in rustequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef Ticootje het volgende:
er straalt een beetje arrogantie van je kat af...
katten liggen graag op dingen, als ik mijn tas neerleg, dan zitten er gelijk 2 op. Maar sturen, dat wil toch niet. Ze doen het misschien een maand goed, maar besluiten dan dat ze ernaast willen zitten en dan krijg je het echt niet anders in die kop van ze...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Gaat ze zelf op haar theedoek liggen of moeten jullie haar een beetje 'sturen'?
Haha erg herkenbaar iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
katten liggen graag op dingen, als ik mijn tas neerleg, dan zitten er gelijk 2 op. Maar sturen, dat wil toch niet. Ze doen het misschien een maand goed, maar besluiten dan dat ze ernaast willen zitten en dan krijg je het echt niet anders in die kop van ze...
zou wel handig zijn ivm de haren op de bank, maarja....
Ik weet het, ik heb er ook 2 die graag op dingen zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
katten liggen graag op dingen, als ik mijn tas neerleg, dan zitten er gelijk 2 op. Maar sturen, dat wil toch niet. Ze doen het misschien een maand goed, maar besluiten dan dat ze ernaast willen zitten en dan krijg je het echt niet anders in die kop van ze...
zou wel handig zijn ivm de haren op de bank, maarja....
uit nood geboren. De heren hadden daar een stuk vloerbedekking losgemaakt en daar baalde ik flink van. Ik ben toen gaan kijken waarom ze dat deden en wat bleek: de brokjes vliegen er elke keer uit en komen dan tegen de muur te liggen en dan gaan ze met hun poot die brokjes pakken en trekken zo mijn vloerbedekking kapot.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Lotjeb het volgende:
broodje-poep, wat een slimme oplossing, dat opstaande randje in hoek bij het kattenvoer
Ik heb reeds een andere bak gekocht die omgooi-proof is. Scheelt een boel ellende. En ik heb er ook 2 die uit de kraan drinken (zelfs uit de wc, de stralen van de douche en uit de vaatwasmachinequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:46 schreef Pure-Poison het volgende:
Broodje_poep mischien is een stenen drinkbank een idee,hebben wij hier ook en die kunnen ze niet omgooien.
Onze poezen drinken trouwens liever uit de kraan dan uit de bak,de mafketels!
Heeft ie iets met water?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef -Eddow- het volgende:
Tjeck!! Mijn kat heb un! Hanuhkam!!
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc394/th_52097_hanekam_394lo.JPG]afbeelding][/URL]
Mooi beestje! De naam Harry waardigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:50 schreef QueenR het volgende:
ff.mijn.kerels.spammen.(sorry.spatiebalk.stuk)
Harry
[afbeelding]
Bob:
[afbeelding]
Gijs:
[afbeelding]
en.gijsje.nog.een.keer!
[afbeelding]
Lekkere rooie wollebollenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:52 schreef broodje_poep het volgende:
Nog wat nieuwe en dan houd ik het weer even voor gezien met foto's plaatsen:
We hebben wat andere dingetjes gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
Fa'ka, welke film heb je nou gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |