Ik vind kittens schattig, maar grote katten zijn zoooo mooi. Met mijn twee jongsten was ik af en toe zo benieuwd hoe ze zouden worden, ik wilde dan gewoon dat ze opschoten !quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef ..zapper het volgende:
Lief hoor, kittens zijn altijd. Jammer dat ze groot worden.
OK...ik heb in SC lang naar die foto zitten staren wat er nu zo anders was aan deze bluepoint dan aan de andere bluepoints die ik kenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vandaag foto's gemaakt ( doe ik maar zelden ) dus deze ook maar hier ff
Jules is een lilacpoint siamees die net zo donker is als een bluepoint.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik nam hem mee van de fokker en 't was me totaal ontgaan dat de fokker had verteld dat hij een lilacpoint was. Ik zag het pas later, toen ik de stamboom voor het opbergen nog ff bekeek er op staan. Ik kon mijn ogen niet geloven want als kitten was hij al erg donker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
OK...ik heb in SC lang naar die foto zitten staren wat er nu zo anders was aan deze bluepoint dan aan de andere bluepoints die ik ken![]()
Maar zijn vader moest dus een chocdrager zijn dan, en wat was de kleur van zijn moeder ? En mensen met een abessijn variant beweren vaak dat ze iets langer van haar zijn dan een korthaar zonder langaar gen, is dat bij de jouwe ook ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik nam hem mee van de fokker en 't was me totaal ontgaan dat de fokker had verteld dat hij een lilacpoint was. Ik zag het pas later, toen ik de stamboom voor het opbergen nog ff bekeek er op staan. Ik kon mijn ogen niet geloven want als kitten was hij al erg donker.
Maar goed het verschil met de andere bluepoints is dus zoals je wellicht al weet, dat hij roze voetkussentjes heeft.Enkel dáárom is hij officieel een lilacpoint volgens de fokker.![]()
( variant want zijn vader is een blauwe balinees)
Wat een schatjequote:
Leuk!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Typmuts het volgende:
Over een week krijgen we een kitten: NELIS![]()
Foto's volgen over een week dus....![]()
Die 2 zijn toch een donderstenen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:53 schreef X-Naut het volgende:
Sinds vanmorgen onze 2 kittens:
Max:
[afbeelding]
![]()
Garfield:
[afbeelding]
![]()
Garfield ingepakt:
[afbeelding]
Klein filmpje van Max in actie
![]()
![]()
spannend!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:00 schreef So_Addictive het volgende:
Moby Spam!
[afbeelding]
Nog 3 weekjes!
Moshiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
spannend!![]()
moshi vond het wel mooi geweest met die camera;
[afbeelding]
Ze is 9 maandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Moshi
Hoe oud is Moshi nu eigenlijk?
Die blik!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
spannend!![]()
moshi vond het wel mooi geweest met die camera;
[afbeelding]
Jij hebt ook mooie katjes hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef Nilasha het volgende:
Mijn lieve ventjes!
Sam zag boven iets erg interessants..
[afbeelding]
[afbeelding]
Odin lag lekker relaxed op de nieuwe bank.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldige foto's!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bailey lui? Neeeee toch?
Ghehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Geweldige foto's!!![]()
![]()
En tja......die pens....het heeft wel wat!![]()
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Pens is niet van teveel eten maar van de prednison
[afbeelding]Diddle met zijn zielige oogje
Nee joh een superdeluxe wollige wintervachtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet![]()
Hehe, mijn kat heeft trouwens ook een behoorlijke pens, maar dat komt ook niet door het eten.
Hij heeft gewoon grote botten![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee joh een superdeluxe wollige wintervacht
Kittensssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Typmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zaterdag is dé dag........dan krijgen we een kitten: Nelis.....![]()
Heeeeeeeej! Leuk! Nog een poes die Baileys heet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bailey lui? Neeeee toch?
Duidelijk genoeg...sterktequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:07 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er nog maar één![]()
overgens niet mijn favo onderwerp want ik ben er nog niet echt overheen, dus ik laat 't maar -heel laf-hier liever bij![]()
THNX maar om een mogelijk misverstand recht te zetten :quote:
Ik mis hem nog iedere dag, met zijn boevenstreken en zijn koppige kuren, het was zo'n lieverd met zijn donkerbruine snoet. Zo lekker brutaal en altijd op avontuur uit. Maaja de ander had de oudste rechten en toen ik gedwongen werd om te kiezen..........quote:Ik heb zelf uiteindelijk nood gedwongen moeten kiezen tussen 2 katers omdat het domweg niet mogelijk was om allebei te houden. Na de eerste maand (dat nr 2 er bij kwam)leken ze langzaam aan elkaar te wennen en sliepen zelfs samen in één mand. Maar de problemen bleven terug komen vaak na maanden tussenpozen en op het laatst escaleerde het en kreeg de oudste het zo te kwaad dat hij letterlijk stond te trillen en te beven. Niets hielp de DA was ook uitgepraat na de feliway, toen het weer opnieuw begon, en raadde me aan om het maar te accepteren dat ik die 2 katten niet bij elkaar kon houden. Dat is niet leuk om te horen als je die lieverds al jaren hebt.
Wat een lieverd zeg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
Mijn poes 'Poes'
[afbeelding]
Shy lady:
[afbeelding]
Lekker arrogant:
[afbeelding]
Zoeentje heb ik ook gehad, helaas eind vorig jaar moeten laten inslapen,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
Mijn poes 'Poes'
[afbeelding]
Shy lady:
[afbeelding]
Lekker arrogant:
[afbeelding]
Psst...het is 'Bailey', zonder 'S'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeeeeeeej! Leuk! Nog een poes die Baileys heet!
(dacht ik ff origineel te zijn)
Ach poesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zoeentje heb ik ook gehad, helaas eind vorig jaar moeten laten inslapen,
tule:
[afbeelding]
Pjewww, toch origineel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Psst...het is 'Bailey', zonder 'S'
Is ze ook, ze was eerst heel angstig toen ik ze uit het asiel haalde maar nu is het een echte kroelpoesquote:
Hij/Zij kijkt zo lekker tevredenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
tule:
[afbeelding]
Dit is een dag voordat. Ze had een erfelijke nierziekte en moet ontzettend veel pijn hebben gehad, maar ze bleef maar doorsnorren en kopjes geven en lief kijken, ze is snorrend op mijn schouders ingeslapen, heel sweet. Ze kon amper meer lopen en viel om enzo. Was best zielig in een paar dagen tijd was ze ineens weg. Mijn andere twee katten hebben die ziekte ook, maar daar gaat het 'dankzij' haar goed mee omdat ze nu speciaal voer en pilletjes krijgen, maar ze zullen waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of acht worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:21 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Hij/Zij kijkt zo lekker tevreden![]()
Hij lag toevalig in de zon, X-naut zat ff met hem te spelen, en toevalig gaf garfielld een 'miauw'toen X-naut de foto maakte.quote:
Wat naar..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dit is een dag voordat. Ze had een erfelijke nierziekte en moet ontzettend veel pijn hebben gehad, maar ze bleef maar doorsnorren en kopjes geven en lief kijken, ze is snorrend op mijn schouders ingeslapen, heel sweet. Ze kon amper meer lopen en viel om enzo. Was best zielig in een paar dagen tijd was ze ineens weg. Mijn andere twee katten hebben die ziekte ook, maar daar gaat het 'dankzij' haar goed mee omdat ze nu speciaal voer en pilletjes krijgen, maar ze zullen waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of acht worden.
Wat een lieviequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
tule:
[afbeelding]
Vroeger hat ik ook een poes die iets had en die daarvoor pilletjes moeten geven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef _Nienna_ het volgende:
De wasmand met schone was is wel een erg lekker slaapplekje (ik was ze voor en heb er een handdoek overheen gelegd):
[afbeelding]
En Spock, ik vind het zo'n lieve foto:
[afbeelding]
Alleen probleempje nu. Het is weer ontwormtijd. De eerste keer hadden we het gedaan met pasta. Spock spuugde de helft weer uit toen en was iedere keer gigantisch over de zeik. Toen hebben we het met pilletjes gedaan. Ging al wat beter. Nu hebben we hem dus weer pilletjes gegeven. (Pyxel gewoon weer de pasta zonder problemen) De gewone kuur ging zonder problemen, maar die is niet tegen lintworm. Dus wij pilletjes gekocht tegen lintworm, hoeft ie maar 1 pilletje van. Maar echt niet dat meneer meewerkt
Krijsen en paniek weer, we krijgen het pilletje er niet in, hij spuugt m gewoon weer uit
We hebben het nu maar weer opgegeven, die pil was ook niet meer bruikbaar... Iemand nog tips?
Deze pillen (Mansonil) zijn ook behoorlijk groot (in kleine stukjes deden we dan ook, maar ook dat werkt niet) en ze stinken best, dus ze zullen ook wel afschuwelijk smaken. Daarom dus de paniek denken we...
Noujah, morgen maar weer eens op zoek naar iets tegen lintworm dus.
Spock eet alleen nog maar harde brokken, voor zacht natvoer haalt hij zijn neus op. Dus dat trucje gaat helaas niet lukken. Hij staat wel altijd vooraan als ze natvoer krijgen en is beledigd als ze samen maar 1 bakje krijgen. Maar opeten ho maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Vroeger hat ik ook een poes die iets had en die daarvoor pilletjes moeten geven.
wat deden wij, we kochten zo'n lekker zacht voer, en we verstopen daar de pil in. Het werkte altijd, ze ad hem altijd keurig op
Hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
Mijn poezebeestjes Rana en Mozart
[afbeelding]
[afbeelding]
en onze opa poes Minka
Ik zie vooral die smerige deurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:47 schreef Nilasha het volgende:
nu zie ik Xientje die graag naar buiten wil..![]()
Na inzoomen blijkt het ook de duivel te zijn!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:50 schreef Mokz het volgende:
[afbeelding]
Henk und gijs. Slechte foto. Maar wel liev
En Henk kijkt als een duivel.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef Mokz het volgende:
[..]
Na inzoomen blijkt het ook de duivel te zijn!
[afbeelding]
Sisjequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:19 schreef Behh het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06341/05-06-06_2211.jpg]afbeelding][/url]
Nog een keer : Onze lieve sisje van 11 jaar, uit het asiel gehaald toen ze 9 jaar oud (jong) was.
Angstig maar nu ontzettend brutaal en sociaal.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06341/15-05-06_1129.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |