abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40881581
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
Mijn poes 'Poes'

[afbeelding]

Shy lady:
[afbeelding]

Lekker arrogant:
[afbeelding]
Wat een lieverd zeg!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_40881621
Weer even wat nieuw kijkvoer (klik voor grotere versie)

Max wil nog wel eens zittend slapen

Garfield ging er even lekker voor zitten

Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:38:29 #253
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40881704
Slapende Max

Wat lief
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40882463
DDT
pi_40882954
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
Mijn poes 'Poes'

[afbeelding]

Shy lady:
[afbeelding]

Lekker arrogant:
[afbeelding]
Zoeentje heb ik ook gehad, helaas eind vorig jaar moeten laten inslapen,
tule:

[ Bericht 5% gewijzigd door Rene op 30-12-2009 22:25:03 ]
pi_40883338
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Heeeeeeeej! Leuk! Nog een poes die Baileys heet!
(dacht ik ff origineel te zijn )
Psst...het is 'Bailey', zonder 'S'
#geen
pi_40883367
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:

[..]

tule:
[afbeelding]
Ach poes
#geen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:12:53 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_40883384
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Psst...het is 'Bailey', zonder 'S'
Pjewww, toch origineel!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_40884632
Eennalaatste foto van garfield!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:49:46 #260
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_40885135
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Nilasha het volgende:
Wat een lieverd zeg!
Is ze ook, ze was eerst heel angstig toen ik ze uit het asiel haalde maar nu is het een echte kroelpoes
pi_40895276
quote:

[..]

tule:
[afbeelding]
Hij/Zij kijkt zo lekker tevreden
pi_40896578
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:21 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Hij/Zij kijkt zo lekker tevreden
Dit is een dag voordat. Ze had een erfelijke nierziekte en moet ontzettend veel pijn hebben gehad, maar ze bleef maar doorsnorren en kopjes geven en lief kijken, ze is snorrend op mijn schouders ingeslapen, heel sweet. Ze kon amper meer lopen en viel om enzo. Was best zielig in een paar dagen tijd was ze ineens weg. Mijn andere twee katten hebben die ziekte ook, maar daar gaat het 'dankzij' haar goed mee omdat ze nu speciaal voer en pilletjes krijgen, maar ze zullen waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of acht worden.
pi_40896806
Wat erg!
pi_40896964
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Nilasha het volgende:
Eennalaatste foto van garfield!
Hij lag toevalig in de zon, X-naut zat ff met hem te spelen, en toevalig gaf garfielld een 'miauw'toen X-naut de foto maakte.

Gave foto he!!
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_40900893
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef ..zapper het volgende:

[..]

Dit is een dag voordat. Ze had een erfelijke nierziekte en moet ontzettend veel pijn hebben gehad, maar ze bleef maar doorsnorren en kopjes geven en lief kijken, ze is snorrend op mijn schouders ingeslapen, heel sweet. Ze kon amper meer lopen en viel om enzo. Was best zielig in een paar dagen tijd was ze ineens weg. Mijn andere twee katten hebben die ziekte ook, maar daar gaat het 'dankzij' haar goed mee omdat ze nu speciaal voer en pilletjes krijgen, maar ze zullen waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of acht worden.
Wat naar..
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:40:22 #266
78780 deedeetee
pi_40902905
quote:

[..]

tule:
[afbeelding]
Wat een lievie

Wat erg dat de anderen de ziekte óók hebben, ik hoop dat ze er toch nog oud mee mogen worden
pi_40948615
De wasmand met schone was is wel een erg lekker slaapplekje (ik was ze voor en heb er een handdoek overheen gelegd):

En Spock, ik vind het zo'n lieve foto :

Alleen probleempje nu. Het is weer ontwormtijd. De eerste keer hadden we het gedaan met pasta. Spock spuugde de helft weer uit toen en was iedere keer gigantisch over de zeik. Toen hebben we het met pilletjes gedaan. Ging al wat beter. Nu hebben we hem dus weer pilletjes gegeven. (Pyxel gewoon weer de pasta zonder problemen ) De gewone kuur ging zonder problemen, maar die is niet tegen lintworm. Dus wij pilletjes gekocht tegen lintworm, hoeft ie maar 1 pilletje van. Maar echt niet dat meneer meewerkt Krijsen en paniek weer, we krijgen het pilletje er niet in, hij spuugt m gewoon weer uit We hebben het nu maar weer opgegeven, die pil was ook niet meer bruikbaar... Iemand nog tips?
Deze pillen (Mansonil) zijn ook behoorlijk groot (in kleine stukjes deden we dan ook, maar ook dat werkt niet) en ze stinken best, dus ze zullen ook wel afschuwelijk smaken. Daarom dus de paniek denken we...
Noujah, morgen maar weer eens op zoek naar iets tegen lintworm dus.
pi_40950862
Wat een leuk zwart kinnetje heeft Spock! Schone was slaapt heerlijk, herkenbaar.
pi_40963214
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef _Nienna_ het volgende:
De wasmand met schone was is wel een erg lekker slaapplekje (ik was ze voor en heb er een handdoek overheen gelegd):

[afbeelding]

En Spock, ik vind het zo'n lieve foto :

[afbeelding]

Alleen probleempje nu. Het is weer ontwormtijd. De eerste keer hadden we het gedaan met pasta. Spock spuugde de helft weer uit toen en was iedere keer gigantisch over de zeik. Toen hebben we het met pilletjes gedaan. Ging al wat beter. Nu hebben we hem dus weer pilletjes gegeven. (Pyxel gewoon weer de pasta zonder problemen ) De gewone kuur ging zonder problemen, maar die is niet tegen lintworm. Dus wij pilletjes gekocht tegen lintworm, hoeft ie maar 1 pilletje van. Maar echt niet dat meneer meewerkt Krijsen en paniek weer, we krijgen het pilletje er niet in, hij spuugt m gewoon weer uit We hebben het nu maar weer opgegeven, die pil was ook niet meer bruikbaar... Iemand nog tips?
Deze pillen (Mansonil) zijn ook behoorlijk groot (in kleine stukjes deden we dan ook, maar ook dat werkt niet) en ze stinken best, dus ze zullen ook wel afschuwelijk smaken. Daarom dus de paniek denken we...
Noujah, morgen maar weer eens op zoek naar iets tegen lintworm dus.
Vroeger hat ik ook een poes die iets had en die daarvoor pilletjes moeten geven.

wat deden wij, we kochten zo'n lekker zacht voer, en we verstopen daar de pil in. Het werkte altijd, ze ad hem altijd keurig op
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_40963476
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Vroeger hat ik ook een poes die iets had en die daarvoor pilletjes moeten geven.

wat deden wij, we kochten zo'n lekker zacht voer, en we verstopen daar de pil in. Het werkte altijd, ze ad hem altijd keurig op
Spock eet alleen nog maar harde brokken, voor zacht natvoer haalt hij zijn neus op. Dus dat trucje gaat helaas niet lukken. Hij staat wel altijd vooraan als ze natvoer krijgen en is beledigd als ze samen maar 1 bakje krijgen. Maar opeten ho maar
pi_40963559
Kat tussen je benen, zodat ze niet weg kan..
Eventueel 2 de persoon opent de bek.
Mikt pilletje er in, doet bekje dicht.
En wrijft over het keeltje.
Hier door stimuleer je het slikken en hoppa weg is de pil.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:57:59 #272
78780 deedeetee
pi_40963824
Pasta die de kat lekker vind wil ook wel 'ns helepn. Eeerst een klein lijkje en dan nog wat en dan als hij erg gulzig word een lik mét pil in de bek
pi_40964001

Mijn poezebeestjes Rana en Mozart

en onze opa poes Minka
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_40964083
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]

Mijn poezebeestjes Rana en Mozart

[afbeelding]

[afbeelding]
en onze opa poes Minka
Hebben.
pi_40967855
Die slaapfoto is lief! Leuk dat de ene ook rood in het vachtje heeft, is mooi bij cypers!

Gaat het goed tussen hen en Minka?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')