Wat een lieverd zeg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
Mijn poes 'Poes'
[afbeelding]
Shy lady:
[afbeelding]
Lekker arrogant:
[afbeelding]
Zoeentje heb ik ook gehad, helaas eind vorig jaar moeten laten inslapen,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
Mijn poes 'Poes'
[afbeelding]
Shy lady:
[afbeelding]
Lekker arrogant:
[afbeelding]
Psst...het is 'Bailey', zonder 'S'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeeeeeeej! Leuk! Nog een poes die Baileys heet!
(dacht ik ff origineel te zijn)
Ach poesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zoeentje heb ik ook gehad, helaas eind vorig jaar moeten laten inslapen,
tule:
[afbeelding]
Pjewww, toch origineel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Psst...het is 'Bailey', zonder 'S'
Is ze ook, ze was eerst heel angstig toen ik ze uit het asiel haalde maar nu is het een echte kroelpoesquote:
Hij/Zij kijkt zo lekker tevredenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
tule:
[afbeelding]
Dit is een dag voordat. Ze had een erfelijke nierziekte en moet ontzettend veel pijn hebben gehad, maar ze bleef maar doorsnorren en kopjes geven en lief kijken, ze is snorrend op mijn schouders ingeslapen, heel sweet. Ze kon amper meer lopen en viel om enzo. Was best zielig in een paar dagen tijd was ze ineens weg. Mijn andere twee katten hebben die ziekte ook, maar daar gaat het 'dankzij' haar goed mee omdat ze nu speciaal voer en pilletjes krijgen, maar ze zullen waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of acht worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:21 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Hij/Zij kijkt zo lekker tevreden![]()
Hij lag toevalig in de zon, X-naut zat ff met hem te spelen, en toevalig gaf garfielld een 'miauw'toen X-naut de foto maakte.quote:
Wat naar..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dit is een dag voordat. Ze had een erfelijke nierziekte en moet ontzettend veel pijn hebben gehad, maar ze bleef maar doorsnorren en kopjes geven en lief kijken, ze is snorrend op mijn schouders ingeslapen, heel sweet. Ze kon amper meer lopen en viel om enzo. Was best zielig in een paar dagen tijd was ze ineens weg. Mijn andere twee katten hebben die ziekte ook, maar daar gaat het 'dankzij' haar goed mee omdat ze nu speciaal voer en pilletjes krijgen, maar ze zullen waarschijnlijk niet ouder dan een jaar of acht worden.
Wat een lieviequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
tule:
[afbeelding]
Vroeger hat ik ook een poes die iets had en die daarvoor pilletjes moeten geven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef _Nienna_ het volgende:
De wasmand met schone was is wel een erg lekker slaapplekje (ik was ze voor en heb er een handdoek overheen gelegd):
[afbeelding]
En Spock, ik vind het zo'n lieve foto:
[afbeelding]
Alleen probleempje nu. Het is weer ontwormtijd. De eerste keer hadden we het gedaan met pasta. Spock spuugde de helft weer uit toen en was iedere keer gigantisch over de zeik. Toen hebben we het met pilletjes gedaan. Ging al wat beter. Nu hebben we hem dus weer pilletjes gegeven. (Pyxel gewoon weer de pasta zonder problemen) De gewone kuur ging zonder problemen, maar die is niet tegen lintworm. Dus wij pilletjes gekocht tegen lintworm, hoeft ie maar 1 pilletje van. Maar echt niet dat meneer meewerkt
Krijsen en paniek weer, we krijgen het pilletje er niet in, hij spuugt m gewoon weer uit
We hebben het nu maar weer opgegeven, die pil was ook niet meer bruikbaar... Iemand nog tips?
Deze pillen (Mansonil) zijn ook behoorlijk groot (in kleine stukjes deden we dan ook, maar ook dat werkt niet) en ze stinken best, dus ze zullen ook wel afschuwelijk smaken. Daarom dus de paniek denken we...
Noujah, morgen maar weer eens op zoek naar iets tegen lintworm dus.
Spock eet alleen nog maar harde brokken, voor zacht natvoer haalt hij zijn neus op. Dus dat trucje gaat helaas niet lukken. Hij staat wel altijd vooraan als ze natvoer krijgen en is beledigd als ze samen maar 1 bakje krijgen. Maar opeten ho maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Vroeger hat ik ook een poes die iets had en die daarvoor pilletjes moeten geven.
wat deden wij, we kochten zo'n lekker zacht voer, en we verstopen daar de pil in. Het werkte altijd, ze ad hem altijd keurig op
Hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
Mijn poezebeestjes Rana en Mozart
[afbeelding]
[afbeelding]
en onze opa poes Minka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |