Moshiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
spannend!![]()
moshi vond het wel mooi geweest met die camera;
[afbeelding]
Ze is 9 maandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Moshi
Hoe oud is Moshi nu eigenlijk?
Die blik!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
spannend!![]()
moshi vond het wel mooi geweest met die camera;
[afbeelding]
Jij hebt ook mooie katjes hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef Nilasha het volgende:
Mijn lieve ventjes!
Sam zag boven iets erg interessants..
[afbeelding]
[afbeelding]
Odin lag lekker relaxed op de nieuwe bank.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldige foto's!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bailey lui? Neeeee toch?
Ghehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Geweldige foto's!!![]()
![]()
En tja......die pens....het heeft wel wat!![]()
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Pens is niet van teveel eten maar van de prednison
[afbeelding]Diddle met zijn zielige oogje
Nee joh een superdeluxe wollige wintervachtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:43 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet![]()
Hehe, mijn kat heeft trouwens ook een behoorlijke pens, maar dat komt ook niet door het eten.
Hij heeft gewoon grote botten![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee joh een superdeluxe wollige wintervacht
Kittensssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Typmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zaterdag is dé dag........dan krijgen we een kitten: Nelis.....![]()
Heeeeeeeej! Leuk! Nog een poes die Baileys heet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bailey lui? Neeeee toch?
Duidelijk genoeg...sterktequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:07 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er nog maar één![]()
overgens niet mijn favo onderwerp want ik ben er nog niet echt overheen, dus ik laat 't maar -heel laf-hier liever bij![]()
THNX maar om een mogelijk misverstand recht te zetten :quote:
Ik mis hem nog iedere dag, met zijn boevenstreken en zijn koppige kuren, het was zo'n lieverd met zijn donkerbruine snoet. Zo lekker brutaal en altijd op avontuur uit. Maaja de ander had de oudste rechten en toen ik gedwongen werd om te kiezen..........quote:Ik heb zelf uiteindelijk nood gedwongen moeten kiezen tussen 2 katers omdat het domweg niet mogelijk was om allebei te houden. Na de eerste maand (dat nr 2 er bij kwam)leken ze langzaam aan elkaar te wennen en sliepen zelfs samen in één mand. Maar de problemen bleven terug komen vaak na maanden tussenpozen en op het laatst escaleerde het en kreeg de oudste het zo te kwaad dat hij letterlijk stond te trillen en te beven. Niets hielp de DA was ook uitgepraat na de feliway, toen het weer opnieuw begon, en raadde me aan om het maar te accepteren dat ik die 2 katten niet bij elkaar kon houden. Dat is niet leuk om te horen als je die lieverds al jaren hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |