Marlo!! Ik ben er weer! Ik kom gezellig hier oud en nieuwvieren.
* Marlo geeft Dagobert een dikke knuffel en samen gaan ze gezellig beneden in de lounch tv zitten kijken. Totdat het 12 uur is.
Alexanderr kijkt even snel in de receptie of dat kleine monstertje van een Marlo nergens is en glipt dan met de kruiwagen naar binnen.
Ergens op één van de bovenste etages is al snel een schuilplaats gevonden, een plekje dat niemand zal vinden.
Hij trekt Craziest en Callista hardhandig uit de kruiwagen en bindt ze beiden vast aan het bed.
De nog altijd angstig piepende Callista krijgt een harde klap op haar hoofd en is dan eindelijk ook stil.
Dan gaat Alexander gaat op zoek naar een oude krant waar hij in flink de schaar inzet.
Evne later is de brief met de eis voor het losgeld klaar, in schots en scheve kapitalen bij elkaar geplakt, glipt hi nog één keer naar buiten onderweg naar de Tuinen van Fok.......
[Dit bericht is gewijzigd door Alexanderr op 06-01-2002 11:29]
Zo eens even denken wat ik alleemaal kan gaan doen met 10 miljoen fokeuro's
Haha misschien maak ik er wel 20 van, die Lurky-vrouw zit volgens mij wel goed in de slappe was, daar kan ze best wel wat van delen
Craziest en Callista slapen inmiddels hun alcoholroes uit en Alexanderr ligt te dromen over zijn nog te ontvangen fortuin.
Een mooi begin van deze druilerige zondag.....
Tranen biggelen over het kleine spruitjes wangen terwijl Alexanderr haar vervolgens stevig aan een stoel vastbind.
De kleine kan zich met geen mogelijkheid meer bewegen en ademen gaat ook uiterst moeizaam.
Tevreden bekijkt Alexanderr het resultaat. Dan besluit hij om beneden eens het ontbijtbuffet leeg te roven. Met zulke activiteiten moet een mens nu eenmaal goed eten.
Alexanderr trekt bruut een sok van Craziest uit en duwt die hardhandig in Callista's mond
Tjonge zeg, klote koter wat kan jij gillen zeg
Alexander besluit zijn 2 gevangen dan maar alleen te laten en gaat het dorp eens in om te kijken hoe de zaken ervoor staan
en wannere hij zijn geld in ontvangst zou kunnen nemen, wnat hij wil toch echt zo snel mogelijk van die 2 gekidnapte gekken af...
Goddamned!!! Ik kan ook nog niet een minuutje weggaan of het loopt hier alweer fout zeg
Met drie treden tegelijk rent Alexanderr de trappen op en smijt de deur van de kamer open...
Callista houdt van schrik haar mond en Alexanderr kijkt verbaasd naar de dikke bult die zij links in haar buik heeft.
Nee hè?! Gadverdamme, je hebt die stinksok van hém toch niet opgevroten?!
Nou ja, jullie zullen wel honger hebben, ik zal eens kijken of er wat in de minibar zit.
Alexanderr komt even later terug met een fles gin, een blikje cola en een paar zakjes nootjes
De cola en nootjes geeft hij aan Callista, en wees er zuinig op, daar moet je zeker tot eind van de week mee doen.
De fles gin kiept ie in een keer achterover in de keel van Craziest, die prompt verstikkende geluiden begint te maken, maar even daarna met een glimlach op zijn lippen naar het plafond staard
Zo jij red je ook voorlopig wel weer even, nou niet meer zeiken jullie allebei.
Ik ga even een tukkie doen, moet nadenken.......
Dat zal Kasper wel weer zijn geweest met zo'n meisje vannem. Die doen altidj van die rare spelletjes in hun kamer.
* Marlo staat op en gaat beneden in de lounch lekker eten.
Hij besluit een mes te pakken en loopt op Craziest af, terwijl deze luid begint te kermen snijdt Alexanderr in één keer zijn oor eraf.
Met de overgebleven stukken krant maakt Alexanderr een nieuw briefje:
ME VROU W LU RKY, U ZUL T N U TOG ECHT HEEL S NEL MET GELD OP D E PROPP EN MOET EN KO MEN VOOR DAT ER N IE T S MEER OVER I S VAN UW GELIE VDEN!!!
Dan pakt Alexanderr een envelop met stopt het briefje samen met het linkeroor van Craziest daarin en loopt naar beneden, Craziest hevig bloedend achterlatend.
Alexanderr beent rechtstreeks naar de Tuinen van Fok.....
Hij besluit dat het misschien maar beter is om Craziest even los te maken
Man, wat loop jij je aan te stellen zeg!!! Hier heb je een handdoek, beetje bloed en je loopt te kermen als een klein kind
Je bent echt geen haar beter dan die kleine wurm van je, tssssk en dat noemt zich Don
Boos trekt Alexanderr de minibar weer open en giet in één keer een nieuwe fles rum achterover...
De Don denkt niet na pakt een mes en snijdt het andere oor er ook af. Stuur die maar naar James toe Alexanderr.
Oh en je komt het hotel de komende tijd ook niet meer uit. Ik vind het veelste leuk hier met jou
Alexanderr gooit de lege fles rum opzij, waar die met een harde plof op Callista's hoofd terecht komt.
Met een woedende blik in zijn ogen kijkt hij Craziest aan, hoezo Ik kom de komende tijd het Hotel niet meer uit?!!!!!
Alexanderr loopt kwaad op Craziest af, maar vergeet dat die nog steeds het mes in zijn handen heeft en voelt plots een stekende pijn in zijn lies.
Verbaasd kijkt Alexanderr naar het heft van het mes dat uit zijn dijbeen steekt.
De Don maakt van dat ogenblik gebruik om Alexanderr onderuit te schoppen, maar die trekt Don Craziest in zijn val mee terwijl hij hem hard op de lege bloedende plekken van zijn hoofd slaat.
Misselijk van de pijn valt Don Craziest om en komt bovenop Alexanderr terecht
Wat doe je man?!! roept Alexanderr verontwaardigd uit en duwt Craziest van zich af.
Craziest kijkt hem slechts met een vage glimlach aan, tis net of die hem niet kan horen, denkt Alexanderr, komt zeker door die idiote gaten in zijn hoofd
Op handen en voeten kruipt Alexanderr over de vloer op zoek naar het rechteroor van de Don, dat hij notabene zelf heeft afgesneden
Als het oor gevonden is pakt Alexanderr het van de vloer en schreeuwt keihard in het oorschelpje:
HALLLLLLLLLOOOOOOOO, KUN JE ME HOREN?????!!!!!!!
Ja, ik ben nieuw hier en wil graag een kamer. Eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt.
* lost95 kijkt nog eens naar het plafond en vraagt zich af wat er daar allemaal gebeurd.
* gooit sleutel*
Prettig verblijf verder
Alsjeblieft, owja, mevrouw Wtje....
* Ze hoort niks meer, ze is al weg.
Zowel de airco als de verwarming zijn stuk van kamer drie, lees ik net
* kijkt Lost95 lief aan *
[Dit bericht is gewijzigd door Wtje op 12-01-2002 18:48]
He, ik begin het een beetje zat te worden. dat gezeur aan mijn hoofd allemaal
* Marlo gaat vandaag lekkerzitten luieren met een flinke bak chips en een grote bak ijs naast zich.
Hmm, een avondje lekker genieten.
quote:Alexanderr schrikt op als hij de luide bulderstem van Craziest ineens DORRSSSSTTTTT!!!!! hoort roepen
Op vrijdag 11 januari 2002 14:36 schreef Alexanderr het volgende:
......knip..........
Als het oor gevonden is pakt Alexanderr het van de vloer en schreeuwt keihard in het oorschelpje:
HALLLLLLLLLOOOOOOOO, KUN JE ME HOREN?????!!!!!!!
Bij Hercules!!, ik neem aan dat dat hetzelfde is als ja?!! Alexanderr loopt resoluut op zijn gereedschapkist af en pakt er een semi-automatische nietmachine met titanium nietjes uit.
Uit de minibar pakt ie de laatste fles wiskey en gooit die met een zwaai naar de Don, die hem behendig opvangt en direct aan zijn lippen zet.
Alexanderr houdt de Don stevig bij zijn haren vast, drukt het rechteroor op de juiste plek en richt dan de nietmachine.
* Pang , pang, pang Nah, nog ééntje dan, dan zit ie voorlopig wel weer even vast.* Pang !!
Alexanderr trekt tevreden even aan het oor van de Don, en leunt dan achterover.
Hij trekt het mes uit zijn dijbeen en deelt de laatste wiskey met Don Craziest, dan kijkt hij hem aan.
Beste kerel, we hebben een probleem, die vrouw van jou komt maar niet met geld over de brug, maar erger nog.....de drank is op
Ja, drie kratten Wiskey en twee kratten Wodka. ja, dat weet ik zeker. Doe nou maar.
* Marlo legt de hoorn weer neer en haalt een neiwue bakijs.
Dat is gelukkig nog niet op.
Zeg Alexanderr kunnen we niet wat bitches laten komen hier in de hotelkamer
Hahaha, denk jij dat je em nog omhoog krijgt na al dat bloedverlies
De aanblik van Odulla doet mijn hart zo snel pompen dat dat beetje bloedverlies niet meer relevant is.
Craziest loopt met het idee om het VTC te overvallen en zo de drankvoorraad weer aan te vullen en als hij en Alexanderr daar toch zijn kunnen ze net zo goed Odulla meenemen om haar voor elke fles gejatte drank passend te bedanken.
Het enige nadeel is dat Alexanderr zijn plannen zal afkeuren omdat hij het niet zelf heeft verzonnen.
Alexanderr, Don Craziest en Callista verlaten bewapend het Hotel en lopen richting het VTC waar ze voor de deur hun bivakmutsen opzetten...
Resoluut loopt Alexanderr terug met nog steeds de tegenstribbelende Odulla op zijn schouders en pakt hij Callista bij haar staart en zwiert haar over zijn andere schouder.
Binnengekomen gooit Alexanderr Odulla hardhandig op het bed en pakt vliegensvlug de wapens van Craziest en Callista af.
Ja jongens alles goed en wel, maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat jullie mijn gijzelaars zijn
Weliswaar gijzelaars in bezit van drank, ijs en een mooie vrouw, maar toch......
* Marlo pakt de sleutel van haakje zeven
Alstjebl...euh.....
Hoe kan dit, dit is sleutel 13.
* Marlo zoekt alle haakjes af en ziet dat er helemaal niks meer van klopt. Nou, dan krijg je kamer dertien, er is hier iemand heel vervelend bezig geweest.
* Marlo heeft zo'n flauw vermoeden wie en sluit de verwarming af van de kamer van die maffe man die alle wodka opdrinkt.
*tapt met haar vingers op het bed*
*kijkt verveelt uit het raam*
*probeert de deur te openen en merkt dat 'ie nog steeds op slot zit*
*gaat zich maar weer vervelen op het bed*
Wat een saaie ontvoerders zeg...
Boos springt Alexanderr op, bij Hercules wat is dit allemaal!!? En waarom lig jij niet vastgebonden?!!
Alexanderr pakt een grote oranje rol nylontouw en bindt Odulla met handen en voeten aan het bed vast.
Dan trekt hij de nog steeds slapende Craziest ook het bed op en bindt hem aan Odulla vast.
Wanneer hij ook Callista wil pakken glibbert die net sissend weg onder de rok van Odulla.
Met een geweldige graai tussen Odulla's benen heeft Alexanderr Callista ook te pakken en bindt haar links van Odulla aan de bedspijlen vast.
Potdomme, moppert Alexanderr, dit begint echt de meest vreemde ontvoering aller tijden te worden.
Craziest wilde zo graag een chickie en nu heeft hij er één en dan ligt ie daar laveloos zijn roes naast uit te slapen
Ik ga de deur eens uit en kijken of er nog iemand te vinden is die grof geld voor dat mokkeltje wil neertellen. Tis toch godsgeklaagd dat ik hier met 3 van die weirdo's op een kamer zit en dan geen piek zou verdienen
* Odulla zit nu met Craziest en Callista naast haar vastgebonden op het bed en ziet dat Alexanderr staat na te denken...
Hij staat vast een losprijs te bedenken...
Ha, zal hem nog zuur komen te staan, niemand op het eiland die mij voor een hoge prijs los wil krijgen!
Binnen de kortse keren sta ik weer in het VTC!
* Odulla bedenkt zich ineens dat dat eigenlijk best wel heel triest is en verzakt in een zware, hele zware dip...
Hé joh, blijf op je eigen terrein!
Snotneus.
Mannen.
ODULLAAAA!!!
Alexanderr smijt de deur hard open en walst naar binnen waar hij snel zijn reistassen pakt en alle spullen in flikkert.
Callista en Odulla kijken met grote angstige ogen naar wat hij allemaal doet.
Praten kunnen ze gelukkig niet meer, want er zit een groot stuk dik grijs tape over hun monden geplakt.
De Don heeft van dit alles niets door, want die ligt zijn zoveelste roes uit te slapen.
Alexanderr besluit de 2 dametjes een injectie van Dormicum en Valium te geven, opdat ze mak en slaperig veel beter te hanteren zijn.
Terwijl de barbituraten hun werk doen denkt Alexanderr na over een nieuwe schuilplaats.....
Eerst die kar maar eens even halen, dan kan ik daar mijn spullen en mijn gijzelaars mee vervoeren....
Helaas kon Alexanderr niet zo één, twee, drie een trekpaard vinden, maar Alexanderr is gelukkig zelf zo sterk als een paard en trekt de kar voor de achterdeur van het Hotel.
Binnen een kwartier liggen al zijn spullen en de 3 gevangenen op de kar.
Alexanderr loopt nog even terug naar de receptie waar hij de sleutel van zijn kamer achterlaat, maar de nieuw bestelde voorraad drank van Marlo wel stiekem meeneemt.
Na ook alle flessen in de kar gelegd te hebben verzamelt Alexanderr al zijn krachten en trekt de kar over de Boulevard.
Gelukkig is het nog vroeg en zijn er weinig mensen te bekennen, als de weg afbuigt en Alexanderr zich veilig waant tussen het groen en de bomen van het eiland zet hij voor het laatste stuk een sprintje in.
Hij is onderweg naar De oude watertoren.......
*ting ting*
"Waard? Waard? Bent u daar? Heeft u nog een kamer vrij voor me?"
* Marlo gooti een sleutel, U vind het wel denkik
quote:Bedankt!
Op woensdag 16 januari 2002 20:20 schreef Marlo het volgende:
Natuurlijk ka je hier slapen Faithy.* Marlo pakt de sleutel van haakje zeven
Alstjebl...euh.....
Hoe kan dit, dit is sleutel 13.* Marlo zoekt alle haakjes af en ziet dat er helemaal niks meer van klopt. Nou, dan krijg je kamer dertien, er is hier iemand heel vervelend bezig geweest.
* Marlo heeft zo'n flauw vermoeden wie en sluit de verwarming af van de kamer van die maffe man die alle wodka opdrinkt.
* Faithy is wat later terug dan verwacht.
Al die studieproblemen ook.. godzijdank heeft ze nu eindelijk eens wat rust....
Weet iemand hier of er al een Strand tent is op het eiland?
* Faithy is dol op strandtenten en zou er graag een openen... ze vindt een eiland zonder goeie gezellige strandtent maar niets....
Ik ga naar mn kamer!
Tot ziens!
* Faithy loopt naar haar kamer en ploft op het grote zachte bed neer...
Groeten Marlo
* Marlo loopt weer naar beneden en gaat een beetje eten.
Zoals algemeen bekend is Dr. Kasper niet vies van een poes en hij aait het beestje over z'n koppetje.
Hé, waar kom jij ineens vandaan?
Hallo? Kan ik mij hier ergens opfrissen?
* Marlo pakt een sluetel van het rekje en loopt met Imaculata naar haar kamer.
Langzaam peuzelt ze het hele stuk ham op, maar houdt ondertussen alle bewegingen in de kamer goed in de gaten.
Kan ik hier slapen?
* hij kijkt eens naar de muren en het valt hem op dat de het behang aan het bladderen is geslagen. Het monstertje ziet niet dat het hem is opgevallen. Als hij zijn hoofd naar beneden richt ziet hij bloedvlekken op het tapijt.
Hoeveel sterren heeft dit hotel?
Waar komt die bloedvlek dan vandaan?
Dank je wel.....ik ben Imaculata trouwens, aangenaam.
dat is geen bloed, het is bosbessensaus die ik altijd over mijn ijs doe. Ik denk dat ik daar wat van gemorst heb.
* Imaculata loopt weer naar buiten.
* Num loopt door de draaideur het hotel binnen. Rechts van de balie hangt het mededelingenbord.
* Num pakt een papiertje en schrijft:
code:Nou ik hoor het wel. Als dit niet lukt dan hang ik wel meer briefjes op. Zou er misschien iemand zijn die verstand van antiek heeft? Misschien is de ring wel geld waard...Gevonden: groene ring Af te halen bij Num
Korte Kade C
Fokdorp
* Num loopt het hotel weer uit
*ding dong*
Hij zegt: Goedenavond een kamer graag.
De Hotelmedewerker zegt: We hebben nog een klein kamertje op het noorden vrij. Het is niet veel, maar wel goedkoop.
De vreemdeling zegt: Dat is prima.
De vreemdeling tekend het gastenboek onder de naam GeaK
Welkom, ik wens jullie beiden een aangenaam verblijf.
ehm .. meneer de receptioniste weet u toevallig of je hier op dit mooie eiland een huis kan kopen of huren , liefst in het centrum??
In het centrum staat nog wel een slijterij leeg, misschien kun je daar wat mee* Zegt Marlo tegen de andere gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |