Hey, als je zes topics vol mag blaten met bagger over een andere vent en je vriend grijpt niet in, dan zal het tussen de lakens net zo zijn !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat Ed dat niet doet he...![]()
Ik zal het eens rechtuit zeggen, ik denk dat BT de dominante is in bed en dat Ed haar slaafje is in een latexpak en dat zij de zweep nogal laat knallen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat Ed dat niet doet he...![]()
Lijkt me een behoorlijke afknapper... :quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
ja heerlijk een in quotes opgedeelde neukpartij
met na ieder standje of stoot een uitgebreide analyse en conclusie
En nou zitten jij en ik op 1 lijn. Goh, is zo een topic ook ergens goed voor, dat we met bijna iedereen op 1 lijn zitten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, als je zes topics vol mag blaten met bagger over een andere vent en je vriend grijpt niet in, dan zal het tussen de lakens net zo zijn !
"En nou wordt ik emotioneel"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lijkt me een behoorlijke afknapper... :
"feiten, feiten, jij altijd met je feiten, ik voel het gewoon anders!!"
ik moet ineens aan anale sex denken, weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lijkt me een behoorlijke afknapper... :
"feiten, feiten, jij altijd met je feiten, ik voel het gewoon anders!!"
Vertel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Kreator het volgende:
Oh en ontopic: Kasta, ik weet nog wel iemand..
Zeg, je gaat nu toch niet proberen mijn-op-1-lijn-met-elkaar-zitten-maatje af te pakken hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En nou zitten jij en ik op 1 lijn. Goh, is zo een topic ook ergens goed voor, dat we met bijna iedereen op 1 lijn zitten...![]()
Kasta: "Huh?"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"En nou wordt ik emotioneel"
"jij begrijpt mij niet"
Prrrrrtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zeg, je gaat nu toch niet proberen mijn-op-1-lijn-met-elkaar-zitten-maatje af te pakken he![]()
*jaloers is
Daar denk ik zo vaak aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet ineens aan anale sex denken, weet ook niet waarom
Fetish, fetish ... jij altijd met je fetish!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:44 schreef milagro het volgende:
ik moet ineens aan anale sex denken, weet ook niet waarom
Toevallig, ik ook!! Hebben we nou een duplo-op-1-lijn zitten verbinding?quote:
Truequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef Scorpie het volgende:
We zitten met zijn 3-en op 1 lijn, dat is ook bijzonder genoeg![]()
Daar lijkt het wel op! Let's do the dance of joy!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook!! Hebben we nou een duplo-op-1-lijn zitten verbinding?
Prrrrtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef ThE_ED het volgende:
Goed om te zien dat er weer gebaggerd mag worden in R&P, misschien ga ik hier toch vaker komen.
quote:
Ikke doe mee!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op! Let's do the dance of joy!
Rest my casequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef ThE_ED het volgende:
Goed om te zien dat er weer gebaggerd mag worden in R&P, misschien ga ik hier toch vaker komen.
er is al wel genoeg gepost idd, wat om een reactie vraagt van de dame in kwestie... nu ja, vraagt, ongevraagd komt het ook welquote:
Bst spannend is dit...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef dawg het volgende:
Zo, nog een post, dan is dit gezanik over minder dan niets nog sneller afgelopen.
O Ja?quote:
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Is het misschien een idee om B_T en kasta te laten rusten?
Of willen we iedereen gaan bespreken die niet helemaal normaal over komt op FOK!?
Nog ff doorgaan en we hebben t vol. Enige die zich echt voor lul heeft gezet is BT en natuurlijk the_edquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.
Ja, en dus kasta, Coolguy en Scorpie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog ff doorgaan en we hebben t vol. Enige die zich echt voor lul heeft gezet is BT en natuurlijk the_ed
6 delen pipo. 6! Ennuh, het is me een raadsel waarom je die 2 heren triest noemt. Is het om een bruin arm te halen of zie jij iets wat ik niet zie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.
6 dan, typo. En dat laatste.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
6 delen pipo. 6! Ennuh, het is me een raadsel waarom je die 2 heren triest noemt. Is het om een bruin arm te halen of zie jij iets wat ik niet zie?
Er wordt zoveel afgezeken in dit topic dat ie eens origineel wou doen en er andere namen bijhaald.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
6 delen pipo. 6! Ennuh, het is me een raadsel waarom je die 2 heren triest noemt. Is het om een bruin arm te halen of zie jij iets wat ik niet zie?
Juist. Jij snapt het. 14.gifquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Er wordt zoveel afgezeken in dit topic dat ie eens origineel wou doen en er andere namen bijhaald.
Stoer doen enzo.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we dan Danny of Yvonne afzeiken, die 2 worden nooit afgezeken!!
Waarom terecht?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zat.
terecht overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |