Dat heet dus over je heen laten lopen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen gelijk te krijgen, als iemand anders graag zijn of haar denkbeeld wil aanhangen moeten ze dat vooral doen.
Zolang ik degene ben die bepaald wat er gebeurd zal het me echt een rotzorg zijn wat iemand anders denkt. Je mag me best overtuigen, dat kan ook best, maar ben ik het niet met je eens dan ga ik ook geen moeite meer doen, zeker niet hier op fok, en dara ging het me speciaal om in dit geval.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat heet dus over je heen laten lopen...![]()
Dat kan niet. Want als je ongelijk hebt dan zou daarmee ook je denkbeeld veranderen. Dus je zegt dat iemand anders gelijk heeft en ondertussen denk je van "Maar ik heb toch gelijk, wnat ik blijf het toch op mijn manier zien".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In zoverer dat ik dus wel mijn eigen denkbeeld blijf aanhangen, niet dat ik nooit mijn ongelijk toegeef hoor.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
Enkele voorbeelden:
BT opent 6 topicjes achter mekaar om 1 persoon te bekritiseren
Ed reactie: "Ze is een verstandige meid" en doet verder niks
BT vermoord in een woedevlaag iemand
BT maakt ruzie met iemand op straat om iets zinloos of zo
BT besluit in een opwelling met haar school te stoppen
BT besluit haar hoofd kaal te scheren
![]()
Nieuwe variant van handjes op de oren en heel hard NANANANANANA roepen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zolang ik degene ben die bepaald wat er gebeurd zal het me echt een rotzorg zijn wat iemand anders denkt. Je mag me best overtuigen, dat kan ook best, maar ben ik het niet met je eens dan ga ik ook geen moeite meer doen, zeker niet hier op fok, en dara ging het me speciaal om in dit geval.
Wat vind je in dit licht van BT?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In zoverer dat ik dus wel mijn eigen denkbeeld blijf aanhangen, niet dat ik nooit mijn ongelijk toegeef hoor.
Nee, ik bedoelde dit als: ik geef heus weleens mijn ongelijk toe en stel dan mijn beeld bij, maar verder heb ik vaak geen zin in en discussie als iemand mijn idee niet wil accepteren maar er ook niets tegen in weet te brengen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want als je ongelijk hebt dan zou daarmee ook je denkbeeld blijven veranderen. Dus je zegt dat iemand anders gelijk heeft en ondertussen denk je van "Maar ik heb toch gelijk, wnat ik blijf het toch op mijn manier zien".
Dit lijkt me niet de plaats om mijn volledige mening over mijn eigen vriendin te ventileren.quote:
Anders krijg je klappen van haar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet de plaats om mijn mening over mijn eigen vriendin te ventileren.
Zoals Alicey al zei, dit getuigt niet echt van koppigheid. Koppig wil zeggen dat je er juist wel tegenin gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dit als: ik geef heus weleens mijn ongelijk toe en stel dan mijn beeld bij, maar verder heb ik vaak geen zin in en discussie als iemand mijn idee niet wil accepteren maar er ook niets tegen in weet te brengen.
Elke user zijn eigen reeks?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Of willen we iedereen gaan bespreken die niet helemaal normaal over komt op FOK!?
Dat heb ik geprobeerd maar hij keurde ze stuk voor stuk af...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Misschien is het leuker als we aan het einde van dit topic een nieuw neukertje voor Kasta hebben!![]()
Daarom werd er ook niet gevraagd naar je volledige mening. Die zal uiteraard positief zijn. Maar in dit licht?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet de plaats om mijn volledige mening over mijn eigen vriendin te ventileren.
Want die heeft ie al gehad?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar hij keurde ze stuk voor stuk af...
Heb jij nog suggesties? Milagro, Xennia, MUUS, ijsmeis vallen iig af...
Ik vind reeksen als deze in general een beetje nutteloos, internet, en zeker een forum is geen plaats om provocerend te discussieren. Maar dat is mijn mening, als iemand het toch wil proberen mag dat ook van mij hoor, ik heb het ook wel gedaan, maar na een tijdje heb je dat wel gehad. Blijkbaar zijn zowel kasta als B_T nog niet op zo'n punt, en dat vind ik wel best.quote:
ze namen het mee naar achteren?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat Sub-Forum heb ik al eens aangedragen als idee.![]()
DAT is dan weer niet waarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef Ciscus het volgende:
dan heb ik dus iets in haar losgemaakt dat nooit iemand eerder is gelukt
Niet? Wat is dan haar drang om zes topics erover te openen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
DAT is dan weer niet waar, maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat het tijd is om weer eens aan het werk te gaan.
Jammer. Wat zou je van mij vinden als ik 6 topics zou openen om te bewijzen dat ik erg stabiel ben en niet zo lang over alles door zeur?quote:
Ik denk dat bijna iedereen hier het idee heeft dat BT meer dan normaal geinteresseerd is in Kasta...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
DAT is dan weer niet waar, maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat het tijd is om weer eens aan het werk te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |