Helmeaal mee eens, vooral het dikgedrukte stuk. Het doordrukken van een mening, dat is wat dit geweest is, niets meer en niets minder. TS had deze mening al voordat ze ook maar 1 regel had gewisseld met Kasta.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef optifree het volgende:
Meid meld jij je eens heel snel aan voor een psychiater. Het is niet gezond om Kasta obsessief te analyseren. Beter gezegt dat is gewoon ziekelijk.
Tevens heb jij hem niet geanalyseerd, want het gene wat ik hier in dit laatste deel zie staan is dezelfde mening als waar jij mee begon alleen nu doe je nog iets arroganter. Wat jij doet is niks meer en minder dan het doordrukken van je mening.
Ik heb de discussie vanaf de lijn gevolgt. Het viel mij op dat jij dingen persoonlijker opnam, vaak moest uitleggen wat je nou werkelijk bedoelde, je beschermde achter je opgeplakte labeltjes en dingen verdraaide. Stuk voor stuk slechte eigenschappen die het jou belemeren een goede discussie te voeren.
Kasta bleef standvast bij zijn mening, onthield goed wat hij zei, was zeer rationeel (af en toe misschien teveel), verdraaide geen woorden, wat hij zei bedoelde hij ook en gaf duidelijke vergelijkingen. De vergelijkingen waren misschien soms heel erg zwart/wit, maar ze gaven wel duidelijk het punt aan.
Oftewel zorg eerst even zelf dat je alles weer op een rijtje hebt B_T!
Is wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, laten we nu B_T gaan "analyseren" aan de hand van een 6tal bizarre topics.
Hallo, ze vraagt erom, man, doe er dan eens wat aan, joh, ipv zo quasi jolig erop te reageren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen, normaal gesproken, maar omdat ik nu geacht wordt de verstandige vriend te zijn moet ik natuurlijk zeggen dat het jusit niet erg eerlijk is om eerst te beweren dat iemand belachelijke overhaaste conclusies trekt en het daarna " terug" te doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Zullen we nu inkoppertjes gaan maken over degene die bij hun thuis de broek aan heeft?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Hallo, ze vraagt erom, man, doe er dan eens wat aan, joh, ipv zo quasi jolig erop te reageren.
Ik denk dat niemand aar behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef ThE_ED het volgende:
Met alle respect, maar als jij wil doen wat verstandig is, dan had je d'r halverwege topic 1 al achter die pc uit moeten trekken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen, normaal gesproken, maar omdat ik nu geacht wordt de verstandige vriend te zijn moet ik natuurlijk zeggen dat het jusit niet erg eerlijk is om eerst te beweren dat iemand belachelijke overhaaste conclusies trekt en het daarna " terug" te doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Of je zou de eerlijke vriend kunnen zijn en zeggen dat ze erg stom is bezig geweest. Het is goed dat je haar als vriend ondersteund, maar haar eerlijk op haar plaats wijzen is ook wel zo eerlijk....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen, normaal gesproken, maar omdat ik nu geacht wordt de verstandige vriend te zijn moet ik natuurlijk zeggen dat het jusit niet erg eerlijk is om eerst te beweren dat iemand belachelijke overhaaste conclusies trekt en het daarna " terug" te doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat had ik ook wellicht gedaan als ik samen zou wonen ofzo. Maar van de andere kant, wie ben ik om iemand te gaan verbieden wel of niet een zinloze discussie aan te gaan? Ik heb het zelf vroeger ook wel gedaan (doch niet zo erg, dat ik me kan herinneren.) volgens mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als jij wil doen wat verstandig is, dan had je d'r halverwege topic 1 al achter die pc uit moeten trekken.
nee, dan begrijp jij het dus niet, we doen dit om iig JOU dan je ogen te laten openen dat dit niet gezond is meer, en dat je iets zou kunnen doen, opbellen , voor afleiding zorgen, verzin een list!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je had haar er zeker wel even goed op mogen wijzen, dat ze door haar mening door te drukken alleen maar bezig was om haar eigen graf te graven. Zeker als Fok! haar nu gaat analyseren...ik denk dat ze dan helemaal afgeschreven word, als een labiele, emotionele, niet rationeel zijnde persoon die zich het liefst in de slachtoffer rol houdt en denkt dat ze gelijk heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat had ik ook wellicht gedaan als ik samen zou wonen ofzo. Maar van de andere kant, wie ben ik om iemand te gaan verbieden wel of niet een zinloze discussie aan te gaan? Ik heb het zelf vroeger ook wel gedaan (doch niet zo erg, dat ik me kan herinneren.) volgens mij.
Als ik dat al zou doen dan zouden jullie dat hier toch niet lezen, want zelfs ik ga daar geen posts op een forum meer over maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef optifree het volgende:
Of je zou de eerlijke vriend kunnen zijn en zeggen dat ze erg stom is bezig geweest. Het is goed dat je haar als vriend ondersteund, maar haar eerlijk op haar plaats wijzen is ook wel zo eerlijk....
Ik heb haar eigenlijk nog nooit krijsend gezien, dus nee..quote:Of ben je bang voor een zwaar krijsende niet rationeel zijnde ik-ben-vrouw-dus-ik-mag-het B_T waar jij niks tegen inbrengt...omdat je het over je heen moet laten komen zo als ze zelf aangeeft![]()
Niemand heeft het over verbieden, er is je 2 keer gevraagd door MUUS waarom jij haar niet sust, afremd, in je armen neemt en zegt dat het wel genoeg is geweest (notabene 6 delen!!) Dat is toch wel iets wat ik van een vriend verwacht?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat had ik ook wellicht gedaan als ik samen zou wonen ofzo. Maar van de andere kant, wie ben ik om iemand te gaan verbieden wel of niet een zinloze discussie aan te gaan? Ik heb het zelf vroeger ook wel gedaan (doch niet zo erg, dat ik me kan herinneren.) volgens mij.
Het was anders bijzonder vermakelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Henkmanz het volgende:
wat een kansloze topicseriemaar goed dat ik hem nú pas tegenkom
Doet me denken aan doctor McCoy in Star Trek: "My God Jim, Do Something! Cant you see this is complete madness!? The woman is cleary insane!"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dan begrijp jij het dus niet, we doen dit om iig JOU dan je ogen te laten openen dat dit niet gezond is meer, en dat je iets zou kunnen doen, opbellen , voor afleiding zorgen, verzin een list!
Kasta blijft reageren, hoor, en zolang een moderator zich niet geroepen voelt er wat aan te doen, doe jij dan wat, jij kent haar toch, het je vriendin nota bene.
Al met al heb ik gewoon medelijden met je met zo'n vriendin.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
It's life, Jim, but not as we know itquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doet me denken aan doctor McCoy in Star Trek: "My God Jim, Do Something! Cant you see this is complete madness!? The woman is cleary insane!"![]()
Manipulatief? Omdat hij het begrip of de tactvolheid niet kan opbrengen om labiele vrouwen te begrijpen? Huh?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:06 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ging obsessief Kasta analyseren, omdat hij mij deed denken aan kerels uit mijn verleden die eveneens manipulatief zijn. Het is mijn doel om met deze mensen die mij vroeger over de toeren deden gaan een hoofdzakelijk rationele discussie te beginnen. Dat is gelukt. De analyse is nu voltooid en dus wordt het tijd dat deze reeks verdwijnt naar de bodem van R&P. Ik ben overigens gigantisch op Kasta afgeknapt en zal in de toekomst waarschijnlijk niet meer op hem reageren.
Als je denkt dat ik dit zelf nog niet bedacht heb dan ken je me toch niet goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dan begrijp jij het dus niet, we doen dit om iig JOU dan je ogen te laten openen dat dit niet gezond is meer, en dat je iets zou kunnen doen, opbellen , voor afleiding zorgen, verzin een list!
Kasta blijft reageren, hoor, en zolang een moderator zich niet geroepen voelt er wat aan te doen, doe jij dan wat, jij kent haar toch, het je vriendin nota bene.
IRL gaat het best goed hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
Al met al heb ik gewoon medelijden met je met zo'n vriendin.....
De 6 topics over B_T zijn met deze al niet meer nodigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:42 schreef optifree het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan helemaal afgeschreven word, als een labiele, emotionele, niet rationeel zijnde persoon die zich het liefst in de slachtoffer rol houdt en denkt dat ze gelijk heeft.
Ja en van keihard op je bek gaan leer je het snelste.....Alleen dan moet je wel door hebben dat je op je bek bent gegaan....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dit zelf nog niet bedacht heb dan ken je me toch niet goed.
Maar ik ga ook weer niet oneindig moeite doen om iemand maar te bewegen iets wel of niet te doen, B_T is best een verstandige meid in veel opzichten dus ze moet natuurlijk ook wel zelf keuzes kunnen maken en daar weer reacties op krijgen.
Man, die verliefdheid van je vertroebeld je beeld op haar, als zij iemand te lijf gaat blijf je ook zeker toekijken, misschien stamel je nog wel: "Dat is mijn meisje!".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar ik ga ook weer niet oneindig moeite doen om iemand maar te bewegen iets wel of niet te doen, B_T is best een verstandige meid in veel opzichten dus ze moet natuurlijk ook wel zelf keuzes kunnen maken en daar weer reacties op krijgen.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De 6 topics over B_T zijn met deze al niet meer nodig![]()
Ja, waarop Scotty, die zich dan aangesproken voelt, roept van "I can't do it Capt'n, I can't!!!"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doet me denken aan doctor McCoy in Star Trek: "My God Jim, Do Something! Cant you see this is complete madness!? The woman is cleary insane!"![]()
Ik had niet het idee dat het nu al zo ver was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
als zij iemand te lijf gaat blijf je ook zeker toekijken
Mja goed, Ed, je snapt natuurlijk dat mensen nu even wat heftig reageren op je, maar je moet toch zelf ook wel inzien dat dit niet echt normaal is? Ik heb een beetje het gevoel, zonder flauwekul, dat als jullie een discussie hebben irl, dat zij dan compleet over je heen walst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het nu al zo ver was.
Je weet niet half hoe koppig IK wel niet benquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel, zonder flauwekul, dat als jullie een discussie hebben irl, dat zij dan compleet over je heen walst.
Ik denk niet dat ze altijd even makkelijk is nee, maar ja, misschien wordt ze een goede manager bij een reorganisatie. Wie zal het zeggen.quote:Als ze zo ook irl doet dan zullen mensen een zware dobber aan haar hebben.
6 topicjes lang 1 persoon bekritiseren en waarbij enkele keren duidelijk is geworden dat ze heel boos was voelde je geen 1 keer geroepen haar af te remmen en alleem maar zegt "Ze is een verstandige meidquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het nu al zo ver was.
whatever, joh, dan laat je haar lekker doorratelen, prima, hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe koppig IK wel niet ben
Ook een reden waarom ik vaak geen discussies op fok! aanga.
LOL.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef Alicey het volgende:
Vertel!
Ik voel een nieuw topic over Ed aankomen.
Ik voel een stille tocht aankomenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL.
Ik voel een protestmars aankomen.
Zoals ik aangaf, ik heb niet alle topics gelezen, en in de laatste topics is B_T dus een paar keer heel boos geworden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een linkje naar die posts te plaatsen, anders moet ik topics met ellenlange posts doorspitten, misschien dat iemand hier zo wel weet waar ze ongeveer staan, en dus gerichter kan zoeken..?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
6 topicjes lang 1 persoon bekritiseren en waarbij enkele keren duidelijk is geworden dat ze heel boos was voelde je geen 1 keer geroepen haar af te remmen en alleem maar zegt "Ze is een verstandige meid"
![]()
Nou ja, vind je haar OP normaal dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf, ik heb niet alle topics gelezen, en in de laatste topics is B_T dus een paar keer heel boos geworden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een linkje naar die posts te plaatsen, anders moet ik topics met ellenlange posts doorspitten, misschien dat iemand hier zo wel weet waar ze ongeveer staan, en dus gerichter kan zoeken..?
Ow ja, das koppig inderdaad. Jammer genoeg ben je dan blind voor sommige dingen, en ik gok dat dat nu het geval is..quote:
Bij een reorganisatie is het juist belangrijk dat je mensen van het juiste van reorganiseren kan overtuigen... Deze autist schrikt juist iedereen af.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze altijd even makkelijk is nee, maar ja, misschien wordt ze een goede manager bij een reorganisatie. Wie zal het zeggen.
Welke OP ? Van haar eerste topic of van dit topic? In beide gevallen heb ik niet het gevoel dat dat is waar iemand anders nou net op doelde met de opmerking van "een paar x heel boos geworden", en die posts wil ik graag zienquote:
Ik hoef toch geen gelijk te krijgen, als iemand anders graag zijn of haar denkbeeld wil aanhangen moeten ze dat vooral doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets, want gelijk krijgen is iets heel anders dan gelijk hebben.
Ik ga niet zoeken maar weet nog wel dat SCH haar kalmeerde, ctrl+f op SCH en je hebt 1 van de boze reactiesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf, ik heb niet alle topics gelezen, en in de laatste topics is B_T dus een paar keer heel boos geworden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een linkje naar die posts te plaatsen, anders moet ik topics met ellenlange posts doorspitten, misschien dat iemand hier zo wel weet waar ze ongeveer staan, en dus gerichter kan zoeken..?
Dat noem jij koppig?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen gelijk te krijgen, als iemand anders graag zijn of haar denkbeeld wil aanhangen moeten ze dat vooral doen.
B_T: ik vind Xquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij een reorganisatie is het juist belangrijk dat je mensen van het juiste van reorganiseren kan overtuigen... Deze autist schrikt juist iedereen af.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef optifree het volgende:
Ik gok eerder een topic over "Mijn vriendin is verlieft op Kasta"....
In zoverer dat ik dus wel mijn eigen denkbeeld blijf aanhangen, niet dat ik nooit mijn ongelijk toegeef hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |