abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:31:34 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40264913
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef optifree het volgende:

Meid meld jij je eens heel snel aan voor een psychiater. Het is niet gezond om Kasta obsessief te analyseren. Beter gezegt dat is gewoon ziekelijk.
Tevens heb jij hem niet geanalyseerd, want het gene wat ik hier in dit laatste deel zie staan is dezelfde mening als waar jij mee begon alleen nu doe je nog iets arroganter. Wat jij doet is niks meer en minder dan het doordrukken van je mening.

Ik heb de discussie vanaf de lijn gevolgt. Het viel mij op dat jij dingen persoonlijker opnam, vaak moest uitleggen wat je nou werkelijk bedoelde, je beschermde achter je opgeplakte labeltjes en dingen verdraaide. Stuk voor stuk slechte eigenschappen die het jou belemeren een goede discussie te voeren.

Kasta bleef standvast bij zijn mening, onthield goed wat hij zei, was zeer rationeel (af en toe misschien teveel), verdraaide geen woorden, wat hij zei bedoelde hij ook en gaf duidelijke vergelijkingen. De vergelijkingen waren misschien soms heel erg zwart/wit, maar ze gaven wel duidelijk het punt aan.

Oftewel zorg eerst even zelf dat je alles weer op een rijtje hebt B_T!
Helmeaal mee eens, vooral het dikgedrukte stuk. Het doordrukken van een mening, dat is wat dit geweest is, niets meer en niets minder. TS had deze mening al voordat ze ook maar 1 regel had gewisseld met Kasta.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40264919
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, laten we nu B_T gaan "analyseren" aan de hand van een 6tal bizarre topics.
Is wel zo eerlijk
pi_40264942
quote:
Hallo, ze vraagt erom, man, doe er dan eens wat aan, joh, ipv zo quasi jolig erop te reageren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:33:42 #54
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40264985
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef optifree het volgende:

[..]

Is wel zo eerlijk
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen, normaal gesproken, maar omdat ik nu geacht wordt de verstandige vriend te zijn moet ik natuurlijk zeggen dat het jusit niet erg eerlijk is om eerst te beweren dat iemand belachelijke overhaaste conclusies trekt en het daarna " terug" te doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
[KNE]-Mod
pi_40264993
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Hallo, ze vraagt erom, man, doe er dan eens wat aan, joh, ipv zo quasi jolig erop te reageren.
Zullen we nu inkoppertjes gaan maken over degene die bij hun thuis de broek aan heeft?

Verder sluit ik me 100% aan bij optifree en milagro.
pi_40265008
quote:
Ik denk dat niemand aar behoefte aan heeft.
Ik gok dat ze gewoon willen dat ze hier niiet meer gaat reageren of 'normaal' gaat reageren.
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:36:18 #57
16180 crew  CoolGuy
pi_40265058
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen, normaal gesproken, maar omdat ik nu geacht wordt de verstandige vriend te zijn moet ik natuurlijk zeggen dat het jusit niet erg eerlijk is om eerst te beweren dat iemand belachelijke overhaaste conclusies trekt en het daarna " terug" te doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Met alle respect, maar als jij wil doen wat verstandig is, dan had je d'r halverwege topic 1 al achter die pc uit moeten trekken.
pi_40265118
quote:

[..]

Of je zou de eerlijke vriend kunnen zijn en zeggen dat ze erg stom is bezig geweest. Het is goed dat je haar als vriend ondersteund, maar haar eerlijk op haar plaats wijzen is ook wel zo eerlijk....

Of ben je bang voor een zwaar krijsende niet rationeel zijnde ik-ben-vrouw-dus-ik-mag-het B_T waar jij niks tegen inbrengt...omdat je het over je heen moet laten komen zo als ze zelf aangeeft
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:38:18 #59
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265120
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als jij wil doen wat verstandig is, dan had je d'r halverwege topic 1 al achter die pc uit moeten trekken.
Dat had ik ook wellicht gedaan als ik samen zou wonen ofzo. Maar van de andere kant, wie ben ik om iemand te gaan verbieden wel of niet een zinloze discussie aan te gaan? Ik heb het zelf vroeger ook wel gedaan (doch niet zo erg, dat ik me kan herinneren.) volgens mij.
[KNE]-Mod
pi_40265179
Laat ik eens ff bij de active topics kijken kwam in me op, warempel, ik kwam in dit geweldige topic, inmiddels al een reeks *hoe gek heb je 't dan*.

Ongelooflijk, hoe bizar en te gek voor woorden. Hoe kan je nu dit soort conclusies trekken, zonder dat je de desbetreffende persoon ooit hebt ontmoet, laat staan dat je hem kent.

Jammer dat je jezelf ook zo geweldig vind, TS, wordt je vast nog meer gewaardeerd. Als de "heldin van Fok" zeker.

Tijd voor een goed slotje lijkt me zo.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_40265223
quote:

[..]

nee, dan begrijp jij het dus niet, we doen dit om iig JOU dan je ogen te laten openen dat dit niet gezond is meer, en dat je iets zou kunnen doen, opbellen , voor afleiding zorgen, verzin een list!

Kasta blijft reageren, hoor, en zolang een moderator zich niet geroepen voelt er wat aan te doen, doe jij dan wat, jij kent haar toch, het je vriendin nota bene.
pi_40265252
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat had ik ook wellicht gedaan als ik samen zou wonen ofzo. Maar van de andere kant, wie ben ik om iemand te gaan verbieden wel of niet een zinloze discussie aan te gaan? Ik heb het zelf vroeger ook wel gedaan (doch niet zo erg, dat ik me kan herinneren.) volgens mij.
Je had haar er zeker wel even goed op mogen wijzen, dat ze door haar mening door te drukken alleen maar bezig was om haar eigen graf te graven. Zeker als Fok! haar nu gaat analyseren...ik denk dat ze dan helemaal afgeschreven word, als een labiele, emotionele, niet rationeel zijnde persoon die zich het liefst in de slachtoffer rol houdt en denkt dat ze gelijk heeft.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:42:46 #63
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265260
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef optifree het volgende:

Of je zou de eerlijke vriend kunnen zijn en zeggen dat ze erg stom is bezig geweest. Het is goed dat je haar als vriend ondersteund, maar haar eerlijk op haar plaats wijzen is ook wel zo eerlijk....
Als ik dat al zou doen dan zouden jullie dat hier toch niet lezen, want zelfs ik ga daar geen posts op een forum meer over maken.
quote:
Of ben je bang voor een zwaar krijsende niet rationeel zijnde ik-ben-vrouw-dus-ik-mag-het B_T waar jij niks tegen inbrengt...omdat je het over je heen moet laten komen zo als ze zelf aangeeft
Ik heb haar eigenlijk nog nooit krijsend gezien, dus nee..
[KNE]-Mod
pi_40265269
wat een kansloze topicserie maar goed dat ik hem nú pas tegenkom
pi_40265282
quote:

[..]

Niemand heeft het over verbieden, er is je 2 keer gevraagd door MUUS waarom jij haar niet sust, afremd, in je armen neemt en zegt dat het wel genoeg is geweest (notabene 6 delen!!) Dat is toch wel iets wat ik van een vriend verwacht?
pi_40265296
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Henkmanz het volgende:
wat een kansloze topicserie maar goed dat ik hem nú pas tegenkom
Het was anders bijzonder vermakelijk
pi_40265301
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, dan begrijp jij het dus niet, we doen dit om iig JOU dan je ogen te laten openen dat dit niet gezond is meer, en dat je iets zou kunnen doen, opbellen , voor afleiding zorgen, verzin een list!

Kasta blijft reageren, hoor, en zolang een moderator zich niet geroepen voelt er wat aan te doen, doe jij dan wat, jij kent haar toch, het je vriendin nota bene.
Doet me denken aan doctor McCoy in Star Trek: "My God Jim, Do Something! Cant you see this is complete madness!? The woman is cleary insane!"
pi_40265367
quote:

[..]

Al met al heb ik gewoon medelijden met je met zo'n vriendin.....
pi_40265407
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doet me denken aan doctor McCoy in Star Trek: "My God Jim, Do Something! Cant you see this is complete madness!? The woman is cleary insane!"
It's life, Jim, but not as we know it
pi_40265423
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:06 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ging obsessief Kasta analyseren, omdat hij mij deed denken aan kerels uit mijn verleden die eveneens manipulatief zijn. Het is mijn doel om met deze mensen die mij vroeger over de toeren deden gaan een hoofdzakelijk rationele discussie te beginnen. Dat is gelukt. De analyse is nu voltooid en dus wordt het tijd dat deze reeks verdwijnt naar de bodem van R&P. Ik ben overigens gigantisch op Kasta afgeknapt en zal in de toekomst waarschijnlijk niet meer op hem reageren.
Manipulatief? Omdat hij het begrip of de tactvolheid niet kan opbrengen om labiele vrouwen te begrijpen? Huh?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:48:19 #71
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265452
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik dit zelf nog niet bedacht heb dan ken je me toch niet goed.
Maar ik ga ook weer niet oneindig moeite doen om iemand maar te bewegen iets wel of niet te doen, B_T is best een verstandige meid in veel opzichten dus ze moet natuurlijk ook wel zelf keuzes kunnen maken en daar weer reacties op krijgen.
[KNE]-Mod
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:48:48 #72
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265467
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Al met al heb ik gewoon medelijden met je met zo'n vriendin.....
IRL gaat het best goed hoor
[KNE]-Mod
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:49:12 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_40265475
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:42 schreef optifree het volgende:

[..]

ik denk dat ze dan helemaal afgeschreven word, als een labiele, emotionele, niet rationeel zijnde persoon die zich het liefst in de slachtoffer rol houdt en denkt dat ze gelijk heeft.
De 6 topics over B_T zijn met deze al niet meer nodig
pi_40265495
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Maar ik ga ook weer niet oneindig moeite doen om iemand maar te bewegen iets wel of niet te doen, B_T is best een verstandige meid in veel opzichten dus ze moet natuurlijk ook wel zelf keuzes kunnen maken en daar weer reacties op krijgen.
Ja en van keihard op je bek gaan leer je het snelste.....Alleen dan moet je wel door hebben dat je op je bek bent gegaan....
pi_40265510
quote:

[..]

Man, die verliefdheid van je vertroebeld je beeld op haar, als zij iemand te lijf gaat blijf je ook zeker toekijken, misschien stamel je nog wel: "Dat is mijn meisje!".
pi_40265513
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De 6 topics over B_T zijn met deze al niet meer nodig
Graag gedaan
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:50:35 #77
16180 crew  CoolGuy
pi_40265528
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, waarop Scotty, die zich dan aangesproken voelt, roept van "I can't do it Capt'n, I can't!!!"
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:51:27 #78
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265557
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

als zij iemand te lijf gaat blijf je ook zeker toekijken
Ik had niet het idee dat het nu al zo ver was.
[KNE]-Mod
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:53:06 #79
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265614
Ik denk dat verder niemand zin heeft in een " Waarom doet Ed, dit of dat (niet)" topic, dus ik denk dat ik me wel genoeg verklaard heb nu. Verder mag iedereen het zijne er van denken, net als ik al doe.
[KNE]-Mod
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:53:10 #80
16180 crew  CoolGuy
pi_40265618
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Mja goed, Ed, je snapt natuurlijk dat mensen nu even wat heftig reageren op je, maar je moet toch zelf ook wel inzien dat dit niet echt normaal is? Ik heb een beetje het gevoel, zonder flauwekul, dat als jullie een discussie hebben irl, dat zij dan compleet over je heen walst.

Ik ben het met Milagro eens dat jij hier wel een wat grotere rol in mag spelen. Als ze zo ook irl doet dan zullen mensen een zware dobber aan haar hebben.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:54:47 #81
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265680
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het gevoel, zonder flauwekul, dat als jullie een discussie hebben irl, dat zij dan compleet over je heen walst.
Je weet niet half hoe koppig IK wel niet ben
Ook een reden waarom ik vaak geen discussies op fok! aanga.
quote:
Als ze zo ook irl doet dan zullen mensen een zware dobber aan haar hebben.
Ik denk niet dat ze altijd even makkelijk is nee, maar ja, misschien wordt ze een goede manager bij een reorganisatie. Wie zal het zeggen.
[KNE]-Mod
pi_40265693
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

6 topicjes lang 1 persoon bekritiseren en waarbij enkele keren duidelijk is geworden dat ze heel boos was voelde je geen 1 keer geroepen haar af te remmen en alleem maar zegt "Ze is een verstandige meid "

pi_40265696
quote:

[..]

whatever, joh, dan laat je haar lekker doorratelen, prima, hoor.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:55:31 #84
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40265705
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Je weet niet half hoe koppig IK wel niet ben
Ook een reden waarom ik vaak geen discussies op fok! aanga.
Vertel!

Ik voel een nieuw topic over Ed aankomen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:56:05 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40265722
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef Alicey het volgende:

Vertel!

Ik voel een nieuw topic over Ed aankomen.
LOL.

Ik voel een protestmars aankomen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:57:31 #86
16180 crew  CoolGuy
pi_40265763
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

LOL.

Ik voel een protestmars aankomen .
Ik voel een stille tocht aankomen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:58:14 #87
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265789
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vertel!
Ik heb toch meestal gelijk.
[KNE]-Mod
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:58:49 #88
16180 crew  CoolGuy
pi_40265818
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

6 topicjes lang 1 persoon bekritiseren en waarbij enkele keren duidelijk is geworden dat ze heel boos was voelde je geen 1 keer geroepen haar af te remmen en alleem maar zegt "Ze is een verstandige meid "

Zoals ik aangaf, ik heb niet alle topics gelezen, en in de laatste topics is B_T dus een paar keer heel boos geworden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een linkje naar die posts te plaatsen, anders moet ik topics met ellenlange posts doorspitten, misschien dat iemand hier zo wel weet waar ze ongeveer staan, en dus gerichter kan zoeken..?
pi_40265833
Ik gok eerder een topic over "Mijn vriendin is verlieft op Kasta"....
pi_40265843
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf, ik heb niet alle topics gelezen, en in de laatste topics is B_T dus een paar keer heel boos geworden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een linkje naar die posts te plaatsen, anders moet ik topics met ellenlange posts doorspitten, misschien dat iemand hier zo wel weet waar ze ongeveer staan, en dus gerichter kan zoeken..?
Nou ja, vind je haar OP normaal dan?
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 11:59:28 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_40265845
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ow ja, das koppig inderdaad. Jammer genoeg ben je dan blind voor sommige dingen, en ik gok dat dat nu het geval is..
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:00:13 #92
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40265875
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze altijd even makkelijk is nee, maar ja, misschien wordt ze een goede manager bij een reorganisatie. Wie zal het zeggen.
Bij een reorganisatie is het juist belangrijk dat je mensen van het juiste van reorganiseren kan overtuigen... Deze autist schrikt juist iedereen af.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:00:21 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40265880
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Maar dat zegt niets, want gelijk krijgen is iets heel anders dan gelijk hebben.
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 12:00:34 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_40265887
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja, vind je haar OP normaal dan?
Welke OP ? Van haar eerste topic of van dit topic? In beide gevallen heb ik niet het gevoel dat dat is waar iemand anders nou net op doelde met de opmerking van "een paar x heel boos geworden", en die posts wil ik graag zien

nee, die vind ik niet normaal nee...maar dat was al duidelijk
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:01:01 #95
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40265900
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar dat zegt niets, want gelijk krijgen is iets heel anders dan gelijk hebben.
Ik hoef toch geen gelijk te krijgen, als iemand anders graag zijn of haar denkbeeld wil aanhangen moeten ze dat vooral doen.
[KNE]-Mod
pi_40265911
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ga niet zoeken maar weet nog wel dat SCH haar kalmeerde, ctrl+f op SCH en je hebt 1 van de boze reacties
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:01:55 #97
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40265940
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik hoef toch geen gelijk te krijgen, als iemand anders graag zijn of haar denkbeeld wil aanhangen moeten ze dat vooral doen.
Dat noem jij koppig?
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 12:02:07 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_40265948
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Bij een reorganisatie is het juist belangrijk dat je mensen van het juiste van reorganiseren kan overtuigen... Deze autist schrikt juist iedereen af.
B_T: ik vind X
Medewerker: Maar misschien is het wel Y, ik vind het Y..
B_T: Maar het is X, want ik vind dat het X is, dat hoef ik niet te onderbouwen, ik vind het gewoon. En ik vind jou een klootzak. Ow ja, ik ben autistisch.

Ja, dat gaat een succes zijn...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:02:19 #99
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40265958
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef optifree het volgende:
Ik gok eerder een topic over "Mijn vriendin is verlieft op Kasta"....

Oeeehhh, uiteraard met expliciete foto's geplaatst door kasta
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:03:40 #100
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40266013
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat noem jij koppig?
In zoverer dat ik dus wel mijn eigen denkbeeld blijf aanhangen, niet dat ik nooit mijn ongelijk toegeef hoor.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')