quote:
Ikke doe mee!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op! Let's do the dance of joy!
Rest my casequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef ThE_ED het volgende:
Goed om te zien dat er weer gebaggerd mag worden in R&P, misschien ga ik hier toch vaker komen.
er is al wel genoeg gepost idd, wat om een reactie vraagt van de dame in kwestie... nu ja, vraagt, ongevraagd komt het ook welquote:
Bst spannend is dit...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef dawg het volgende:
Zo, nog een post, dan is dit gezanik over minder dan niets nog sneller afgelopen.
O Ja?quote:
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Is het misschien een idee om B_T en kasta te laten rusten?
Of willen we iedereen gaan bespreken die niet helemaal normaal over komt op FOK!?
Nog ff doorgaan en we hebben t vol. Enige die zich echt voor lul heeft gezet is BT en natuurlijk the_edquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.
Ja, en dus kasta, Coolguy en Scorpie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog ff doorgaan en we hebben t vol. Enige die zich echt voor lul heeft gezet is BT en natuurlijk the_ed
6 delen pipo. 6! Ennuh, het is me een raadsel waarom je die 2 heren triest noemt. Is het om een bruin arm te halen of zie jij iets wat ik niet zie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.
6 dan, typo. En dat laatste.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
6 delen pipo. 6! Ennuh, het is me een raadsel waarom je die 2 heren triest noemt. Is het om een bruin arm te halen of zie jij iets wat ik niet zie?
Er wordt zoveel afgezeken in dit topic dat ie eens origineel wou doen en er andere namen bijhaald.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
6 delen pipo. 6! Ennuh, het is me een raadsel waarom je die 2 heren triest noemt. Is het om een bruin arm te halen of zie jij iets wat ik niet zie?
Juist. Jij snapt het. 14.gifquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Er wordt zoveel afgezeken in dit topic dat ie eens origineel wou doen en er andere namen bijhaald.
Stoer doen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |