Zegt iemand die post in [MEN]...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef Leandra het volgende:
Niet te filmen dit zeg, 6 topics openen over iemand die je niet kent
Leuk dit... Zo zouden alle topics moeten gaanquote:
ik kan haar wel iets vragen, maar ik ga haar niets verplichtenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat merken we. Al zes topics lang![]()
Nee. Pak het punniken weer op, leer alle Chinese verkeersborden uit je hoofd, ga graspollen verzamelen en verwijder alle dubbele exemplaren, tel de jaarringen van een stokoude beuk, verzin 10.000 nieuwe meisjesnamen, maar verdoe je tijd niet met deze topicreeks.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef thaleia het volgende:
Als ik me nou een keer verveel he, en niet naar het terras kan omdat die hoosbuien van gisteravond in Parijs naar hier gekomen zijn, is het dan de moeite waard om deze topicreeks te gaan lezen?
Welkom op FoK knulquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:56 schreef ThE_ED het volgende:
Mag dat niet? Dat is wat anders dan een topic volbaggeren
Ja hoor, dat is te merkenquote:ik heb ook cummunicatiemiddelen buiten een forum om hoor.
Volgens mij heb je haar niks gevraagd, en hou jij gewoon je muil tegen haar hierover.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik kan haar wel iets vragen, maar ik ga haar niets verplichten
Whahaha wat een gegeneraliseer? Nogmaals, wij hebben jou en je soepkip niet aangevallen puur op de fotos of posthistory, dat doe jij wel.quote:
Fotoboek en postgeschiedenis, is dat nou allemaal zo belangrijk? Kan je niet ingaan op wat iemand hier en nu zegt, ED?quote:
Jij bent ook niet te volgen, eerst maak je quasi-grapjes op serieuze aantijgingen aan jouw adres. Dan even later zeg je doodleuk dat je het fijn vind dat R&P wat losser is geworden en je misschien vaker komt (kan sarcasme geweest zijn)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef ThE_ED het volgende:
*plop*
Man? Verplichten? Waar heb je het over? Ik ben nu toch wel erg benieuwd hoe jullie relatie in mekaar steekt, het is op zijn minst opmerkelijk te noemen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik kan haar wel iets vragen, maar ik ga haar niets verplichten
12 is best een geil getalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef JoeyT het volgende:
12
Je verpest t aftellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te volgen, eerst maak je quasi-grapjes op serieuze aantijgingen aan jouw adres. Dan even later zeg je doodleuk dat je het fijn vind dat R&P wat losser is geworden en je misschien vaker komt (kan sarcasme geweest zijn)
dan later als het niet meer over jullie gaat kom je nog ineens gefrustreerd doen.. dan wordt je boos over het slowchatten ook nog en nu doe je leuk mee
Zei valt iemand aan op het feit dat ze 6 topic over hetzelfde opent, dus dan zeg ik "nee net alsof jouw posthistory zo boeiend is" , dat lijkt me wel geoorloofd. En sowieso, wat heb jij daar mee te maken, ik zeg het toch ook niet tegen jou?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whahaha wat een gegeneraliseer? Nogmaals, wij hebben jou en je soepkip niet aangevallen puur op de fotos of posthistory, dat doe jij wel.
wacht even hoor, ik moet nu van een brillerige troepnerd met een hork van een vriendin een foto op mijn FB plaatsen voordat ik op de belachelijke posts van die hork reageer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van die lutsers als deze bedoel ik dus, dat je echt denkt "waar kom jij nu ineens weer vandaan" ga eerst eens fotos in je "fotoboek" zetten voordat je denkt dat je kan gaan lopen zeuren hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |