Precies. ff 2,5 Bar erin blazen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef Adelante het volgende:
gewoon zelf je lippen aan het ventiel zetten en blazen maar
Je wordt uitgezogen door de regering met hun accijns kneus....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:59 schreef speenvarken het volgende:
Kut shell, wordt je al uitgezogen met die dure benzine van ze, kan je ook nog eens gaan betalen om je banden op te pompen!
Shell![]()
Hoi benzinepomp medewerkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef Blue Thunder het volgende:
en onderhoud, omdat er ook van die aso's zijn die denken dat het niet stuk kan en lekker over de slang rijden, of met dat ding gooien enzo
Of je koopt gewoon zelf een fietspomp met dat ventiel of een ventiel adapterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef VonHinten het volgende:
Belachelijk inderdaad .. Ik pomp me band van de mountainbike daar regelmatig op (zit zo'n speciaal @#$@$^@% ventiel op), ben ik 1 minuut mee bezig en betaal ik ¤0,50 voor.
Ongeloveloos toch.. Een beetje service zou niet gek zijn.
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon zelf een fietspomp met dat ventiel of een ventiel adapterje kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil natuurlijk.
Daar bestaan gewoon fietspompen voor hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef VonHinten het volgende:
Belachelijk inderdaad .. Ik pomp me band van de mountainbike daar regelmatig op (zit zo'n speciaal @#$@$^@% ventiel op),
Ja, die heb je gewoonquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
Die bestaan dus wel en je pompt je niet de tering...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
Mwa, je kan ze ook nog wel voor minder hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
Zo'n ding kost 50 E...
Wow dank voor de info allemaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die bestaan dus wel en je pompt je niet de tering...
Zo'n ding kost 50 E... 100x pompen en je hebt hem eruit
Haal dan bij de fietsenboer een verloopje van 2 euroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:07 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wow dank voor de info allemaal
Maar 50 ee-tjes..![]()
![]()
Klopt, maar in dat geval mag je jezelf wel de tering pompenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, je kan ze ook nog wel voor minder hebben
Ja, die zijn er.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
* VonHinten neemt zich voor om deze week nog naar de fietsenboer te gaan om een nieuw ventieladaptertje te halen. Ownink to da bonequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, die zijn er.
http://www.fietspunt.nl/shop/showarticle.php/artid/166000 (autoventiel naar fietsventiel)
Er zijn trouwens ook heel wat mountainbikes met een frans ventiel, een lang dun ventiel daarvoor heb je deze nodig:
http://www.fietspunt.nl/shop/showarticle.php/artid/166001 (frans ventiel naar fietsventiel)
Ow ja want slopen is stoer en laat je mannelijkheid zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef koele het volgende:
dat is gedaan omdat die luchtpompen om de haverklap gesloopt werden, is nu uitbesteed aan een bedrijf... die vragen er idd 50 cent voor...
Dan tank/pomp je toch ergens andersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:59 schreef speenvarken het volgende:
Kut shell, wordt je al uitgezogen met die dure benzine van ze, kan je ook nog eens gaan betalen om je banden op te pompen!
Shell![]()
Ja want als het geld kost wordt het niet meer gesloopt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef koele het volgende:
dat is gedaan omdat die luchtpompen om de haverklap gesloopt werden, is nu uitbesteed aan een bedrijf... die vragen er idd 50 cent voor...
Gelukkig is 50 cent nog wel over heen te komen, maar het gaat natuurlijk om het principe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waar ik ook kom, het is overal 50 cent ..
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gelukkig is 50 cent nog wel over heen te komen, maar het gaat natuurlijk om het principe.
Aan de andere kant... ze moeten de apparatuur ook betalen he
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef speenvarken het volgende:
ik pomp mn banden gewoon niet meer op, dat zal ze leren!
Dan verdienen ze het toch terug, want op een gegeven moment sta je 2x zo vaak aan de benzinepompquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef speenvarken het volgende:
ik pomp mn banden gewoon niet meer op, dat zal ze leren!
uiteraard. maar ja, het is natuurlijk wel een bedrijf wat winst moet maken hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Maar er moet ook weer grof (!!) winst op gemaakt worden![]()
Breng ze ff op een ideequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
uiteraard. maar ja, het is natuurlijk wel een bedrijf wat winst moet maken he
ach ja, we zullen maar blij zijn dat ze er geen euro voor vragen...
Ja, ik vind dat ook maar vreemd klinken. Je zou anders verwachten, iemand werpt er 50 cent in en gaat erop stampen onder het motto van "jamaar ik heb hem toch gekocht hehehehehe"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ja want als het geld kost wordt het niet meer gesloopt...![]()
Het zal niet meer lang duren. Ik geef Shell nog een paar jaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Shell heeft de hoogste kwartaalwinst dat een NL bedrijf ooit heeft gemaakt bekend gemaakt: 6 miljard... misschien pompen we de bandjes net iets te vaak op
Hoi persoon die er naast zitquote:
Bij me vriendin ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:37 schreef bassieVL het volgende:
bij de anwb mag ik nog gratis pompen
Dat heb ik ook echt nog nooit gedaan, de stofzuiger gebruiken bij e pomp.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:57 schreef Sjummie het volgende:
Wel vreemd dat het volstrekt normaal gevonden wordt dat je voor de stofzuiger bij de pomp moet betalen, terwijl iedereen wel gratis zijn banden op wil pompen![]()
Tja, dat je voor zuigen moet betalen is wat gewoner natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:57 schreef Sjummie het volgende:
Wel vreemd dat het volstrekt normaal gevonden wordt dat je voor de stofzuiger bij de pomp moet betalen, terwijl iedereen wel gratis zijn banden op wil pompen![]()
De zakken moeten vervangen worden, al zullen die zuigers wel een recyclebaar systeem hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Tja, dat je voor zuigen moet betalen is wat gewoner natuurlijk![]()
Nee, die perslucht dingen gaan ook nooit stuk, de slang en nozzle hoeft nooit vervangen te worden, er hoeft ook niks aangelegd te worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De zakken moeten vervangen worden, al zullen die zuigers wel een recyclebaar systeem hebben.
50 cent (!) voor perslucht is idioot.
Ja. En weet je: dat zal me werkelijk een rotzorg zijn. Ze zien maar hoe ze het regelen. Ik wil gratis lucht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee, die perslucht dingen gaan ook nooit stuk, de slang en nozzle hoeft nooit vervangen te worden, er hoeft ook niks aangelegd te worden.
Dat heb ik dus met benzine. Als ze regelen dat de benzine gratis is ben ik best bereid te betalen voor die perslucht!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja. En weet je: dat zal me werkelijk een rotzorg zijn. Ze zien maar hoe ze het regelen. Ik wil gratis lucht.
Voor niks gaat de zon op..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja. En weet je: dat zal me werkelijk een rotzorg zijn. Ze zien maar hoe ze het regelen. Ik wil gratis lucht.
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Voor niks gaat de zon op..
Zet dan je bek maar op je ventiel..
Jochie, jij vreet wel van je klanten, hou je dat even in gedachten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je al jaren gratis je banden op mocht pompen. Het is/was een SERVICE van de benzinepompen.
Wil je niet betalen, dan flikker je maar op naar een andere pomp.
...en dan ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het zal niet meer lang duren. Ik geef Shell nog een paar jaar.
Euhm, knulletje, ik ben 2 jaar ouder als jij en zoals ik al eerder heb gepost werk ik niet bij een benzinestation...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Jochie, jij vreet wel van je klanten, hou je dat even in gedachten?
Ik zag het idd. Die persoonlijke opmerking neem ik terug, maar juist aangezien je de 16 ontgroeid bent zou je ondertussen beter moeten weten. Klanten "pesten" voor enkele euro's per dag is per definitie dom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Euhm, knulletje, ik ben 2 jaar ouder als jij en zoals ik al eerder heb gepost werk ik niet bij een benzinestation...
Als je enigzins de moeite had genomen om mijn profiel ff te checken had je dat geweten...
en sterker nog... ik heb geen klanten, alleen collega's
No offence takenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Die persoonlijke opmerking neem ik terug, maar juist aangezien je de 16 ontgroeid bent zou je ondertussen beter moeten weten. Klanten "pesten" voor enkele euro's per dag is per definitie dom.
BIj de Total waar ik werk welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:05 schreef WaSTeiL het volgende:
Bij onze Shell is het gratis en bij de Total weer niet.
VELDRAT, ZOEEN TOFFE NAAM. KUN JIJ MIJN CAPS NIET EVEN CHECKEN, SYSTEEMBEHEERDER?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef Blue Thunder het volgende:
Goed dan.. ik ben systeembeheerder op een school..
zeikerds![]()
en check je caps veldrat
Sure, zet de koffie maar vast klaar... help ik je wel ffquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
VELDRAT, ZOEEN TOFFE NAAM. KUN JIJ MIJN CAPS NIET EVEN CHECKEN, SYSTEEMBEHEERDER?
Die tv's in taxi's zijn sowieso idioot, maar als ze aan de lopende band kapotgemaakt zouden worden zou ik overwegen ze eruit te halen of ervoor zorgen dat degenen die ze slopen ervoor betalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
No offence taken
ja en nee.
Als je in je taxi (wat volgens mij ben je taxichauffeur) bijvoorbeeld een tv heb hangen zodat je passagiers tv kunnen kijken gratis, is dat service. Maar als nu elke zaterdag die tv wordt gesloopt waardoor je reparaties er aan hebt, dan wordt je er ook wel ziek van en ga je op een gegeven moment een kleine vergoeding vragen aan de passagiers die tv willen kijken.
Dit is namelijk de exacte reden waarom sommige bezinepompen geld vragen voor het GEBRUIK van het bandopblaasapparaat. Omdat de kosten te hoog werden doordat het elke keer gesloopt wordt.
En ja, de goeden moeten onder de kwaden lijden. Het is natuurlijk altijd gratis geweest en nu er voor betaald moet gaan worden wekt dat minder leuke reacties op. Dat is logisch. Maar een compressor heb je ook al voor geen 100 euro... en daar kan je ook nog een hoop andere dingen mee schoonblazen.
Daar heb je wel gelijk in en het is ook logisch dat het negatieve reacties geeft als iets eerst gratis is en vervolgens moet je er voor betalen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die tv's in taxi's zijn sowieso idioot, maar als ze aan de lopende band kapotgemaakt zouden worden zou ik overwegen ze eruit te halen of ervoor zorgen dat degenen die ze slopen ervoor betalen.
Ook moet je een beetje rekening houden met verwachtingen: mensen verwachten eigenlijk geen tv in een taxi en als die er wel inzit is het een aangename verrassing, maar het ontbreken ervan doet vrij weinig. Met perslucht is het precies andersom: mensen verwachten de gratis aanwezigheid ervan en worden daar verder niet extra tevreden van, maar als het ontbreekt worden ze wel ontevreden.
Je strijkt ze dus tegen de haren in. Dat kun je best doen, als de winst tegen de "kosten" opweegt.
Maar wat levert zo'n muntautomaatje nu op? Letterlijk enkele euro's per dag, en een hoop irritatie. Het kost meer aan marketing om die irritatie en negatieve associaties weer weg te poetsen dan dat muntdingetje opgeleverd heeft. Daarom: niet doen. En dit verhaal maakt dat ik als klant zijnde gewoon geen interesse heb in allerlei verdedigingen van de ondernemer, hoewel ze inhoudelijk op zich best redelijk zijn. Maar het is gewoon zijn probleem en niet het mijne.
Ja jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Je betaald niet voor lucht, maar voor het apparaat wat de lucht erin pompt. Dat kost namelijk energie, en energie kost weer geld evenals het apparaat.
Elke Esso in Nederland? Garandeer je dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
Bij Esso is dit gratis ?
Mag ik niet zeggen voor me moeder / ik weet het niet gek me vader pompt meestal de banden van me brommer opquote:
Letterlijk levert het enkele honderden euro's per maand op aan huur + een deel van de omzet. Die betaalpalen worden namelijk ge-exploiteerd door een extern bedrijf dat geld betaalt om het apparaat weg te zetten en een deel van de opbrengst afdraagt, hetzelfde idee als de frisdrank automaten op scholen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Maar wat levert zo'n muntautomaatje nu op? Letterlijk enkele euro's per dag, en een hoop irritatie. Het kost meer aan marketing om die irritatie en negatieve associaties weer weg te poetsen dan dat muntdingetje opgeleverd heeft. Daarom: niet doen. En dit verhaal maakt dat ik als klant zijnde gewoon geen interesse heb in allerlei verdedigingen van de ondernemer, hoewel ze inhoudelijk op zich best redelijk zijn. Maar het is gewoon zijn probleem en niet het mijne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |