Precies. ff 2,5 Bar erin blazen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef Adelante het volgende:
gewoon zelf je lippen aan het ventiel zetten en blazen maar
Je wordt uitgezogen door de regering met hun accijns kneus....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:59 schreef speenvarken het volgende:
Kut shell, wordt je al uitgezogen met die dure benzine van ze, kan je ook nog eens gaan betalen om je banden op te pompen!
Shell![]()
Hoi benzinepomp medewerkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef Blue Thunder het volgende:
en onderhoud, omdat er ook van die aso's zijn die denken dat het niet stuk kan en lekker over de slang rijden, of met dat ding gooien enzo
Of je koopt gewoon zelf een fietspomp met dat ventiel of een ventiel adapterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef VonHinten het volgende:
Belachelijk inderdaad .. Ik pomp me band van de mountainbike daar regelmatig op (zit zo'n speciaal @#$@$^@% ventiel op), ben ik 1 minuut mee bezig en betaal ik ¤0,50 voor.
Ongeloveloos toch.. Een beetje service zou niet gek zijn.
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon zelf een fietspomp met dat ventiel of een ventiel adapterje kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil natuurlijk.
Daar bestaan gewoon fietspompen voor hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef VonHinten het volgende:
Belachelijk inderdaad .. Ik pomp me band van de mountainbike daar regelmatig op (zit zo'n speciaal @#$@$^@% ventiel op),
Ja, die heb je gewoonquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
Die bestaan dus wel en je pompt je niet de tering...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
Mwa, je kan ze ook nog wel voor minder hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
Zo'n ding kost 50 E...
Wow dank voor de info allemaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die bestaan dus wel en je pompt je niet de tering...
Zo'n ding kost 50 E... 100x pompen en je hebt hem eruit
Haal dan bij de fietsenboer een verloopje van 2 euroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:07 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wow dank voor de info allemaal
Maar 50 ee-tjes..![]()
![]()
Klopt, maar in dat geval mag je jezelf wel de tering pompenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, je kan ze ook nog wel voor minder hebben
Ja, die zijn er.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
* VonHinten neemt zich voor om deze week nog naar de fietsenboer te gaan om een nieuw ventieladaptertje te halen. Ownink to da bonequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, die zijn er.
http://www.fietspunt.nl/shop/showarticle.php/artid/166000 (autoventiel naar fietsventiel)
Er zijn trouwens ook heel wat mountainbikes met een frans ventiel, een lang dun ventiel daarvoor heb je deze nodig:
http://www.fietspunt.nl/shop/showarticle.php/artid/166001 (frans ventiel naar fietsventiel)
Ow ja want slopen is stoer en laat je mannelijkheid zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef koele het volgende:
dat is gedaan omdat die luchtpompen om de haverklap gesloopt werden, is nu uitbesteed aan een bedrijf... die vragen er idd 50 cent voor...
Dan tank/pomp je toch ergens andersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:59 schreef speenvarken het volgende:
Kut shell, wordt je al uitgezogen met die dure benzine van ze, kan je ook nog eens gaan betalen om je banden op te pompen!
Shell![]()
Ja want als het geld kost wordt het niet meer gesloopt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef koele het volgende:
dat is gedaan omdat die luchtpompen om de haverklap gesloopt werden, is nu uitbesteed aan een bedrijf... die vragen er idd 50 cent voor...
Gelukkig is 50 cent nog wel over heen te komen, maar het gaat natuurlijk om het principe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waar ik ook kom, het is overal 50 cent ..
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gelukkig is 50 cent nog wel over heen te komen, maar het gaat natuurlijk om het principe.
Aan de andere kant... ze moeten de apparatuur ook betalen he
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef speenvarken het volgende:
ik pomp mn banden gewoon niet meer op, dat zal ze leren!
Dan verdienen ze het toch terug, want op een gegeven moment sta je 2x zo vaak aan de benzinepompquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef speenvarken het volgende:
ik pomp mn banden gewoon niet meer op, dat zal ze leren!
uiteraard. maar ja, het is natuurlijk wel een bedrijf wat winst moet maken hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Maar er moet ook weer grof (!!) winst op gemaakt worden![]()
Breng ze ff op een ideequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
uiteraard. maar ja, het is natuurlijk wel een bedrijf wat winst moet maken he
ach ja, we zullen maar blij zijn dat ze er geen euro voor vragen...
Ja, ik vind dat ook maar vreemd klinken. Je zou anders verwachten, iemand werpt er 50 cent in en gaat erop stampen onder het motto van "jamaar ik heb hem toch gekocht hehehehehe"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ja want als het geld kost wordt het niet meer gesloopt...![]()
Het zal niet meer lang duren. Ik geef Shell nog een paar jaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Shell heeft de hoogste kwartaalwinst dat een NL bedrijf ooit heeft gemaakt bekend gemaakt: 6 miljard... misschien pompen we de bandjes net iets te vaak op
Hoi persoon die er naast zitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |