Precies. ff 2,5 Bar erin blazen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef Adelante het volgende:
gewoon zelf je lippen aan het ventiel zetten en blazen maar
Je wordt uitgezogen door de regering met hun accijns kneus....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:59 schreef speenvarken het volgende:
Kut shell, wordt je al uitgezogen met die dure benzine van ze, kan je ook nog eens gaan betalen om je banden op te pompen!
Shell![]()
Hoi benzinepomp medewerkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:56 schreef Blue Thunder het volgende:
en onderhoud, omdat er ook van die aso's zijn die denken dat het niet stuk kan en lekker over de slang rijden, of met dat ding gooien enzo
Of je koopt gewoon zelf een fietspomp met dat ventiel of een ventiel adapterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef VonHinten het volgende:
Belachelijk inderdaad .. Ik pomp me band van de mountainbike daar regelmatig op (zit zo'n speciaal @#$@$^@% ventiel op), ben ik 1 minuut mee bezig en betaal ik ¤0,50 voor.
Ongeloveloos toch.. Een beetje service zou niet gek zijn.
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon zelf een fietspomp met dat ventiel of een ventiel adapterje kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil natuurlijk.
Daar bestaan gewoon fietspompen voor hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef VonHinten het volgende:
Belachelijk inderdaad .. Ik pomp me band van de mountainbike daar regelmatig op (zit zo'n speciaal @#$@$^@% ventiel op),
Ja, die heb je gewoonquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
Die bestaan dus wel en je pompt je niet de tering...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
= een autoventiel wat op mijn band zit. En die banden moeten (als ik op de weg ga rijden) vrij hard zijn. Oftewel: ik ga niet een speciale 2-punt-nogwat-Bar fietspomp met ventieladapter halen om me vervolgens de tering te pompen. Daarnaast vraag ik mij af of je wel ventieladapters heb voor het ventiel wat ik heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |