abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:15:44 #101
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_40399139
verder schijnen er ook veel oud-Indië bewoners hun heil elders in de wereld te hebben gezocht
ook niet echt de meest progressieve groep natuurlijk
zonnig Brasil
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:16:20 #102
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40401647
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:15 schreef qwerty_x het volgende:
verder schijnen er ook veel oud-Indië bewoners hun heil elders in de wereld te hebben gezocht
ook niet echt de meest progressieve groep natuurlijk
Veel Oud-Indiers zijn naar California vertrokken. Ik ben een tijdje lid geweest van een Nederlandse vereniging hier, en de helft waren eigenlijk halve Indonesiers die tot de jaren 40 in Nederlandsch Indie hadden gewoond, en niet meer terug wilden naar Nederland toen Indonesie onafhankelijk werd. Ook de Nederlandse winkel in Artesia verkoopt erg veel Indonesische spullen enzo.

Of deze groep nou conservatief of progressief is weet ik niet.... Er zijn sowieso best veel Nederlanders naar California en de VS in het algemeen gekomen in de jaren 50 en 60.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 2 augustus 2006 @ 04:26:09 #103
57360 Appie_HK
I enjoy life
pi_40408041
In Hong Kong heb ik geen contact met andere Nederlanders, ja ok op mijn werk dan. De meeste Nederlanders die in Hong Kong wonen zitten in een hogere "klasse", volgens die mensen dan. Arrogantie en kakkers. Niet mijn ding. Ik geloof dat ik maar 2-3 Nederlanders ontmoet heb, die in Hong Kong wonen, die gewoontjes waren. Zeg maar nuchtere Hollanders.

Verder kom ik wel vaak Nederlandse toeristen tegen, maar laat die altijd gaan.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:00:56 #104
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_40408776
Hoewel het in Nieuw-Zeeland stikt van de Nederlanders, ben ik er nog nooit eentje tegengekomen Alleen een verdwaalde toerist bij de bushalte. Niets tegen gezegd trouwens
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:41:59 #105
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40411539
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 07:00 schreef poohy het volgende:
Hoewel het in Nieuw-Zeeland stikt van de Nederlanders, ben ik er nog nooit eentje tegengekomen Alleen een verdwaalde toerist bij de bushalte. Niets tegen gezegd trouwens
de vrouw die ik tegenkwam was ook een toeriste, en ze had een opmerking over hoe goedkoop de bananen wel niet waren Ze kwam net uit Australie en daar waren ze 12 dollar/kg en hier maar 1.50...

zo af en toe hoor ik ook Nederlanders, maar die probeer ik te 'vermijden'. Ik ben hier juist om geen NL's tegen te komen
The line is a dot to you!
pi_40548161
Ook geen Nederlandse namen en zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:04:57 #107
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40548468
Die heb je er wel. Een vriend van me had Kloeten als achternaam. Zijn ouders waren Nederlanders die jaren geleden naar NZ waren verhuisd.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40548495
Hij was dus ook Nederlander
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:10:36 #109
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40548627
Nee, ouders in NL geboren maar zelf was hij in NZ geboren.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40548774
Ja maar dan kan hij nog steeds Nederlander zijn of worden.
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:56:10 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40549900
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja maar dan kan hij nog steeds Nederlander zijn of worden.
Als hij meerderjarig is, dan is hij geen Nederlander meer. Zie de Rijkswet op het Nederlanderschap, Hoofdstuk 5, Artikel 15, eerste lid, onder c.

Verder weet je niet of de genoemde ouders nog hun Nederlandse nationaliteit hadden toen dit kind geboren werd, en of ze de moeite hebben genomen de Nederlandse nationaliteit aan te vragen.

Het terugkrijgen van het Nederlandschap is ook niet simpel trouwens, en in zijn geval kan dat niet zonder verlies van het Nieuw Zeelandse staatsburgerschap. Zie Artikel 6, alle leden and subsecties van de Rijkswet op het Nederlanderschap.

Kortom, te weinig informatie is gegeven, en eigenlijk is dat ook niet intressant.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_40549952
Canadezen kunnen het in elk geval wel na hun 18e en zonder verlies van hun eerste nationaliteit
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:10:43 #113
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40550339
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Canadezen kunnen het in elk geval wel na hun 18e en zonder verlies van hun eerste nationaliteit
De wetgeving omtrend dergelijke zaken is in 2003 aangepast. Mijn vrouw is namelijk afkomstig uit Canadese ouders, en heeft het in het verleden al eens onderzocht.
-
pi_40561752
Kan nog steeds, dus je bent niet goed geinformeerd

maandag 7 augustus 2006 @ 04:14:28 #115
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_40562807
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook geen Nederlandse namen en zo?
Het stikt hier van de Nederlandse namen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 04:44:18 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40562918
Lang weekend Canada gehad: In Hamilton, Ontario, vlakbij Toronto. Mooi en beetje ruig gebied, lijkt erg op Michigan.

Eindelijk weer even genieten van het metrische systeem.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 7 augustus 2006 @ 07:02:52 #117
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40563296
Woensdag is het hier National Day (onafhankelijkheidsdag), Singapore wordt alweer 41 jaar our

Een collega vroeg me of ik zin had om naar het National Stadium te gaan waar de Parade en het feest is. Echt super, vooral omdat er bijna geen kaarten te krijgen zijn. Heb er zin in.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:22:26 #118
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40568547
Van het weekend (veel zon en hitte) ben ik gaan kanovaren en wildkamperen in Oxfordshire met een aantal jesters. Ik heb maar 1 keer onder water die kano uit moeten zwemmen. Sigaretten zijn niet waterproof trouwens...

Fire chains:
reset
pi_40575009
Vandaag dramatische ontwikkelingen hier in Indonesie. Mijn drie maanden geleden opgestuurde pakket is compleet aangekomen in Indonesië en ik heb vandaag voor het belachelijke bedrag van 16 (gebakken mie) + 9 (ijsthee) = 25 eurocent gelunched Normaal betaal ik wel iets meer, want dan ben ik te lam om het zelf te halen. Aangezien er hier veel vreten langs de deur komt, koop ik dat meestal, da's maar 20 meter lopen, dit was toch zeker 200...

tevens TVP dus.
pi_40575078
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef kepler het volgende:

[..]

de vrouw die ik tegenkwam was ook een toeriste, en ze had een opmerking over hoe goedkoop de bananen wel niet waren Ze kwam net uit Australie en daar waren ze 12 dollar/kg en hier maar 1.50...

zo af en toe hoor ik ook Nederlanders, maar die probeer ik te 'vermijden'. Ik ben hier juist om geen NL's tegen te komen
haha.. ik ben net terug van een paar dagen Bali (uurtje vliegen voor me), maar wat ik daar toch allemaal opvang. Ik praat zoveel mogelijk Indonesisch en soms wat Engels, dan wek ik in ieder geval zo min mogelijk te schijn Nederlander te zijn.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:03:58 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40579704
Mijn zus heeft 4 weken op Bali gezeten toen er ellende was in Dili, Oost Timor in Mei/Juni, etc....zij verbleef een paar dagen in een hotel ergens in het toeristische deel van Bali, en is toen heel snel naar een hotel een half uur verderop verhuisd, want al die toeristische drukte begon op haar zenuwen te werken.

Maar ja, als je het toeristisch gezien rustige Dili gewend bent.... Ze is trouwens weer terug in Oost Timor, en haar appartement en auto stonden er nog. En ze is alweer aan het werk. Afgelopen 2 weken bezig geweest met een irigatieproject op een eilandje voor de kust van Dili.

Hier in California kom je zo heel af en toe ook wel de "Sjaan en Hans" type Nederlanders tegen..... de Sjonnies, die voor het eerst naar de VS gaan. Toen ik een jaar of wat geleden eens terugkwam uit Nederland en bij de douane in de rij stond op LAX, kwam er ook zo'n luidruchtige familie aan die al zat te klagen over de warmte in het vliegveld (een ouder deel, AC werkte niet goed), en vervolgens erachter kwamen dat ze hun I-94i formuliertjes (visa waiver) in het vliegtuig hadden gelaten en ze ze dus opnieuw moesten invullen. En dan hoor je dus die "Sjaan" (ik weet niet of dat de echte naam was) ineens van de ene kant van de hal naar de andere schreeuwen: "Haaaans! Heb jij de paspoorten??".

Ik sloot maar snel aan bij de rij voor US Citizens & US Legal Residents, want ik had toen een Green Card.... en schaamde me eigenlijk dood voor dat soort volk. Deed me meteen weer denken aan de Familie Flodder in Amerika!

In Anaheim (rondom Disneyland) kom ik ze nauwelijks tegen. Vorig jaar was ik bij een autoverhuurbedrijf om een auto te halen voor een Canadese vriendin die een week zou blijven, en daar waren ook een paar net aangekomen Nederlanders die ik nog even heb kunnen helpen met hun autohuur. Die snapten het niet helemaal geloof ik, maar waren verder hele aardige (en niet luidruchtige sjonnies) mensen die tevens voor het eerst in de VS waren.

Ik heb wel een NL stikker op mijn auto, en een paar maanden terug liep ik naar mijn auto terug nadat ik even naar Staples was geweest (een kantoorhandel) en toen kwam ik een Amerikaan tegen die een jaar in Utrecht had gestudeerd! Even mee staan praten, was wel leuk
-
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:01:11 #122
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40633402

Ik ga naar het National Stadium voor de National Day Parade

Voorproefje:
pi_40633745
Interessant Kruis
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:43:12 #124
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40650481
Oeps, het was een mooie foto...

Meer Nederlanders emigreren voor zon en huis
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:43:55 #125
19840 Libris
Live from Singapore
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:53:30 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40650788
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef Libris het volgende:
Anders even linkje volgen: http://i1.trekearth.com/photos/7317/ndp_2004.jpg
403 - Forbidden

-
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:08:38 #127
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40651209
ok, host hem zelf wel even

woensdag 9 augustus 2006 @ 18:13:47 #128
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40651375

Ik zie dat ze in Singapore hun helicopters uit de VS halen.
-
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:16:20 #129
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40651458
Ben bezig met mijn eigen foto's op het moment. Het was een leuke ervaring. Soms een beetje erg propaganda en vaderlandslievend, maar dat mag wel op zo'n dag.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:24:35 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40651720
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:16 schreef Libris het volgende:
Ben bezig met mijn eigen foto's op het moment. Het was een leuke ervaring. Soms een beetje erg propaganda en vaderlandslievend, maar dat mag wel op zo'n dag.
Nederland is dan ook een land waar we daar heel nuchter naar kijken. Ik bedoel, de VS en China zijn niet de enige landen die graag hun vlaggen laten zien etc.... in Europa zijn ook de Fransen behoorlijk nationalistisch (een van de weinige Europese landen met nog een flinke jaarlijkse militaire parade), en zelfs in Duitsland is het normaal om met een Duits vlaggetje op je mouw rond te lopen. In Nederland ben je dan meteen extreem-rechts op een of andere manier.

Ik weet niet of Nederlanders nou niet trots zijn op het land, of dat het een andere reden heeft.... Af en toe is er niets mis met nationalisme vind ik. Maar ja, ik woon dan ook in een land waar ik de afgelopen 4 jaar vaker het Amerikaanse volkslied heb gehoord dan in de 28 jaar daarvoor het Nederlandse in Nederland.
-
pi_40653097
Ik zal vooral buitenlanders(voor de Duitsers dan) met een Duitse vlag. Lijkt wel een modeverschijnsel
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:10:27 #132
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_40653111
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef maartena het volgende:

[..]
Ik weet niet of Nederlanders nou niet trots zijn op het land, of dat het een andere reden heeft.... Af en toe is er niets mis met nationalisme vind ik. Maar ja, ik woon dan ook in een land waar ik de afgelopen 4 jaar vaker het Amerikaanse volkslied heb gehoord dan in de 28 jaar daarvoor het Nederlandse in Nederland.
Nederland is veel te politiek correct. Alles waar iemand ook maar aanstoot aan kan nemen, wordt verboden. Stel dat iemand op zijn teentjes getrapt wordt!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:48:21 #133
57360 Appie_HK
I enjoy life
pi_40703803
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:01 schreef Libris het volgende:

Ik ga naar het National Stadium voor de National Day Parade

Voorproefje:
[afbeelding]
Eh Libris, tijdje niet gezien op MSN. ;-) Ik zat deze week 5 dagen in Malaysia in Cyberjaya, vlakbij KL. Ik heb echt nada gehoord in Malay over Singapore. Klopt het dat Malay en Singapore niet echt vriendjes zijn?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:20:18 #134
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_40704650
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:48 schreef Appie_HK het volgende:
Eh Libris, tijdje niet gezien op MSN. ;-) Ik zat deze week 5 dagen in Malaysia in Cyberjaya, vlakbij KL. Ik heb echt nada gehoord in Malay over Singapore. Klopt het dat Malay en Singapore niet echt vriendjes zijn?
Het is meer een vorm van vriendelijke rivaliteit.

Jikpunth fok!t overigens uit Adelaide ivm werk en opleiding.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:12:24 #135
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_40733342
Nog twee dagen in NZ en dan is het voorbij
Wens me succes met de cultuurshock
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:39:14 #136
71919 wonderer
pi_40733953
Veel sterkte, geluk en wijsheid, poohy.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:57:19 #137
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40734261
Overigens....
quote:
Geachte mevrouw/heer,

Hierbij geven wij u kennis van het genomen besluit dat uw registratie als kiezer voor de verkiezing van de leden van de Tweede Kamer (22 november 2006), is ingewilligd.

Uw gegevens staan geregistreerd onder nummer (nummer stond hier).

U heeft te kennen gegeven dat u per internet aan de stemming wilt deelnemen.

Uw gegevens zullen worden doorgezonden aan de minister voor Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties. De stembescheiden voor het stemmen per internet worden u te zijner tijd, vanaf eind oktober 2006 door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties toegezonden.

Als u nog opmerkingen of vragen heeft, wilt u dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met het Bureau Verkiezingen. U kunt ons bereiken op 0031-70-3534400, per fax: 0031-70-3537062 of per e-mail: verkiezingen@dbz.denhaag.nl.

Met vriendelijke groet,
Burgemeester en wethouders van Den Haag, Namens dezen,

(naam persoon stond hier, heb ik ook maar even weggehaald)
Hoofd bureau verkiezingen
Ik heb dus mijn gestemsel geregeld. Mijn vrouw ontving ook al zo'n e-mail vanmorgen
-
pi_40734438
Hoe wordt er gecontrolleerd wie stemt?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:17:31 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40734583
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef StefanP het volgende:
^^^ What he said. Behoudens familiezaken wil ik er eigenlijk ook nooit meer heen.
DITO!!! Heel erg zelfs!!

Sinds ik hier woon heb ik geen stress meer, voel me een stuk gezonder, ben nog niet één keer verkouden geweest terwijl dat in NL om de drie maanden was, en verdien veel meer met veel minder werken. Plus ik woon nu vrijstaand in een villa, en ik heb een leuke kennissenkring opgebouwd hier.

Van mij mogen ze NL nuken
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:34:34 #140
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40734825
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 02:57 schreef maartena het volgende:
Overigens....
[..]

Ik heb dus mijn gestemsel geregeld. Mijn vrouw ontving ook al zo'n e-mail vanmorgen
Jemig wat een moeite heb je daarvoor moeten doen. Ik niet hoor. Voor mijn part zetten ze notoire imbecielen als Gerard Joling of Conny Breukhoven in de stoel van de premier. What´s the difference met een politicus?? Het kan me werkelijk niet meer interesseren. Het is en blijft toch een rotzooi in Nederland.
pi_40734894
En wel stemmen natuurlijk?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:43:15 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40734944
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wel stemmen natuurlijk?
Wie? Ik?

Nee, ik spendeer daar geen enkele postzegel meer aan.
pi_40734980
Goed zo.

Misschien een meet met Vampier en Stefan?

zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:51:55 #144
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40735059
@Gaoxing (als die hier nog komt):
Vertel eens wat over het leven in Bangkok !
Ik kreeg deze week het maffe idee dat Thailand misschien wel leuk is voor 1 of 2 jaar (als ik volgend jaar klaar ben in Taiwan)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:54:16 #145
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40735081
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed zo.

Misschien een meet met Vampier en Stefan?

Het laatste land waar je mij vrijwiliig zult aantreffen is de USA
pi_40735092
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:51 schreef SeLang het volgende:
@Gaoxing (als die hier nog komt):
Vertel eens wat over het leven in Bangkok !
Ik kreeg deze week het maffe idee dat Thailand misschien wel leuk is voor 1 of 2 jaar (als ik volgend jaar klaar ben in Taiwan)
Vrouwen zijn jonger en goedkoper in elk geval
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:57:10 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40735116
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef ElizabethR het volgende:

Van mij mogen ze NL nuken
Ik begrijp dat niet zo hoor.

Heb 't hier meer dan prima naar m'n zin hier, denk er ook niet over na om terug te gaan naar Nederland maar waarom zulke uitspraken?

Ik denk dat dat meer met persoonlijke zaken te maken heeft.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:00:19 #148
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40735161
Ik snap dat soort negatieve uitspraken ook niet.
NL, daar liggen toch je roots en veel van je oude vrienden/ kennissen/ familie woont daar...
Daarnaast is er gewoon niet zoveel mis met NL (vergeleken met de meeste andere landen)
Mijn reisverslagen
pi_40735230
Mexico stad lijkt me wel wat.

Mooi paar keer in de maand naar Cuba vliegen om daar wijven te neuken voor een stuk chocola of een beetje lippestift
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:08:44 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40735244
Klinkt als een foute Duitse bierbuik op vakantie in Thailand.

Dat lijkt je dus wel wat?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:13:31 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40735279
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meer met persoonlijke zaken te maken heeft.
Yep

En niet alleen familiegerelateerd, maar vooral ook instantiegericht en dergelijke.

Ik wil het je wel een keer uitleggen maar niet hier.

En nee, ik ben géén crimineel of anderzijds dubieus persoon in NL. Heb geen schulden, heb geen strafblad, heb hooguit een parkeerboete, dat is mijn grootste zonde.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:20:45 #152
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40735304
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 04:00 schreef SeLang het volgende:
Ik snap dat soort negatieve uitspraken ook niet.
Dat hoef je ook niet te snappen
quote:
NL, daar liggen toch je roots
Voor mij niet meer, ik heb me de laatste 8 jaar in NL dood- en doodongelukkig gevoeld door allerlei samenlopen van omstandigheden, instanties, gemeentes en nog een hoop zooi
quote:
en veel van je oude vrienden/ kennissen/ familie woont daar...
En familie is niet altijd zaligmakend, laat staan vrienden en kennissen.
quote:
Daarnaast is er gewoon niet zoveel mis met NL (vergeleken met de meeste andere landen)
Ik heb een andere mening, mag toch?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:23:00 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40735311
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Yep

En niet alleen familiegerelateerd, maar vooral ook instantiegericht en dergelijke.

Ik wil het je wel een keer uitleggen maar niet hier.

En nee, ik ben géén crimineel of anderzijds dubieus persoon in NL. Heb geen schulden, heb geen strafblad, heb hooguit een parkeerboete, dat is mijn grootste zonde.
Nou goed, ik hoef dat ook niet te weten maar ik vind het nogal een uitspraak.

Van SteefP ken ik ze ondertussen wel alhoewel ik meer het gevoel heb dat ie 't juist doe om te provoceren.
pi_40735326
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 04:08 schreef popolon het volgende:
Klinkt als een foute Duitse bierbuik op vakantie in Thailand.

Dat lijkt je dus wel wat?

Gaat allemaal maar moeilijk in Argentinie en zo
pi_40735333
De enige keer dat ik in mijn leven met een instantie in aanraking kwam was toen ik mijn paspoort moest verlengen en dat ging ook prima
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:31:34 #156
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40735342
Even een beetje vaderlandsliefde

Denkend aan Holland zie ik brede rivieren
traag door oneindig laagland gaan
rijen ondenkbaar ijle populieren
als hoge pluimen aan de einder staan
en in de geweldige ruimte verzonken
de boerderijen verspreid door het land
boomgroepen, dorpen, geknotte torens
kerken en olmen in een groots verband,
de lucht hangt er laag en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige dampen gesmoord,
en in alle gewesten wordt de stem van het water
met zijn eeuwige rampen gevreesd en gehoord.

Hendrik Marsman (1936)

pi_40735356
Ik denk inmiddels aan kut wouten, files, gejaagde levensstijl en aan avonden waar geen fuck te beleven is.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 05:05:16 #158
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40735430
Broodje haring met uitjes
Dubbel zoute drop
Fietspaden
>4 weken op vakantie is doodnormaal
Hoge levensstandaard
Stabiele munt, betrouwbaar financieel systeem
Burocratie in NL is efficient vergeleken met de meeste landen
Relatief prettig klimaat
Geen typhoons/ aardbevingen/ vulkaanuitbarstingen/ tsunamis
Ongeevenaarde sociale zekerheid
Politieke stabiliteit. De 3 grootste partijen willen bijna hetzelfde
Weinig corruptie
Mensenrechten
Relatief weinig milieu vervuiling
etc
Mijn reisverslagen
pi_40735445
Supertje sate
Portie bitterballen
Shoarma
PSV
Iedereen die Nederlands buurt
schoon
netjes
veilige wegen
Alles goed onderhouden
Iedereen een beetje fatsoenlijk ontwikkeld
Geen hoeren in iedere kroeg
Gebakken aardappelen
Fatsoenlijk vlees
Gewoon portomonee in de achterzak
VI

[ Bericht 8% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 12-08-2006 05:26:59 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 05:14:40 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40735446
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 04:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat hoef je ook niet te snappen
[..]

Voor mij niet meer, ik heb me de laatste 8 jaar in NL dood- en doodongelukkig gevoeld door allerlei samenlopen van omstandigheden, instanties, gemeentes en nog een hoop zooi
[..]

En familie is niet altijd zaligmakend, laat staan vrienden en kennissen.
[..]

Ik heb een andere mening, mag toch?
Als ik dit zo lees dan druipt het er vanaf dat jouw ongelukkig zijn meer te maken heeft met jouw eigen persoonlijke problemen dan met Nederland....

Anyway, ik ben blij voor je dat je je gelukkiger voelt in een nieuwe omgeving
Mijn reisverslagen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 08:20:05 #161
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40735651
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 03:54 schreef ElizabethR het volgende:
Het laatste land waar je mij vrijwiliig zult aantreffen is de USA
En het land heeft zo'n mooie natuur! Of ben jij er zo een die om politeke redenen een land niet bezoekt? (Kom je nog wel in Frankrijk dan? )
-
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:25:51 #162
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40742889
Diego, kun je ook andere dingen posten dan one-liners, waar niemand wat aan heeft? Post mee in dit topic, maar dan constructief, of blijf weg. Zoals je nu post roep je alleen maar irritatie op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:19:35 #163
71919 wonderer
pi_40744573
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 08:20 schreef maartena het volgende:

[..]

En het land heeft zo'n mooie natuur! Of ben jij er zo een die om politeke redenen een land niet bezoekt? (Kom je nog wel in Frankrijk dan? )
Ben afgelopen zondag wezen hiken. Ik bedoel, wow... het uitzicht, over bergen, bossen en het grootste meer...

Ik kan niet wachten op de herfst hier!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:30:25 #164
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40746551
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ben afgelopen zondag wezen hiken. Ik bedoel, wow... het uitzicht, over bergen, bossen en het grootste meer...

Ik kan niet wachten op de herfst hier!
Ik ben een maand geleden naar Oregon en Washington (state) geweest..... Daar zie je dus nog uitgestrekte bossen, bergen met sneeuwtoppen, en een helder uitzicht wat ik hier in Los Angeles alleen in de winter zie, wanneer er geen smog is

Maar ik ga ook af en toe de woestijn in, en de parken in de buurt zoals Anza Borego en Joshua Tree, zijn echt fantastisch.... ik heb mijn ouders en zus er ook al eens mee naar toe genomen, hele mooie gebieden. De Verenigde Staten begonnen al in de 19e eeuw, toen veel nog niet gekoloniseerd was met het toewijzen van gebieden als National Park, en daardoor heb je dus overal in de VS enorme uitgestrekte, ongerepte natuur.
-
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:41:22 #165
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_40752272
tvp

Net terug uit Geneve, even 2 weken in zwitserland geweest, vakantie. Volgende week maandag weer terug naar Shanghai en weer aan de slag helaas....
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  zondag 13 augustus 2006 @ 02:00:42 #166
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40755729
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 05:14 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees dan druipt het er vanaf dat jouw ongelukkig zijn meer te maken heeft met jouw eigen persoonlijke problemen dan met Nederland....
Je hebt het mis
Die problemen ontstonden sowieso door de politiek, instanties, gemeentes, zorginsteliingen en de mentaliteit in het algemeen in nederland
quote:
Anyway, ik ben blij voor je dat je je gelukkiger voelt in een nieuwe omgeving
Ik ook
Nog 4 jaar en ik ben geen nederlandse meer!!
  zondag 13 augustus 2006 @ 02:03:18 #167
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40755787
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 08:20 schreef maartena het volgende:

[..]

En het land heeft zo'n mooie natuur!
DIe heb ik gezien, en dat is inderdaad het enige positieve aan USA
quote:
Of ben jij er zo een die om politeke redenen een land niet bezoekt?
Nee, meer om de mentaliteit van de mensen. Ik hou niet van fake.
quote:
(Kom je nog wel in Frankrijk dan? )
Ja hoor, aanstaande woensdag ben ik weer in Frankrijk.
  zondag 13 augustus 2006 @ 06:02:36 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40758152
vandaag voor het eerst aan de linkerkant van de weg gereden En ook voor het eerst in een automaat, alles is goed gegaan
pi_40758282
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt het mis
Die problemen ontstonden sowieso door de politiek, instanties, gemeentes, zorginsteliingen en de mentaliteit in het algemeen in nederland
Zou er uitzien als iedereen(van onder de 70) er afhankelijk van zou zijn.
pi_40758288
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 06:02 schreef kepler het volgende:
vandaag voor het eerst aan de linkerkant van de weg gereden En ook voor het eerst in een automaat, alles is goed gegaan
Automaat is makkelijk, met een Nederlandse auto gaat ook nog wel maar met een Engelse auto is wachten op ongelukken
  zondag 13 augustus 2006 @ 07:13:04 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40758297
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 07:10 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:

[..]

Automaat is makkelijk, met een Nederlandse auto gaat ook nog wel maar met een Engelse auto is wachten op ongelukken
automaat is ook wel makkelijk, maar af en toe probeer ik toch die koppeling in te drukken
pi_40758299
Is leuk voor diegene die achter je rijdt of langs je zit
  zondag 13 augustus 2006 @ 07:15:35 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40758305
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 07:13 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Is leuk voor diegene die achter je rijdt of langs je zit
moeten ze maar afstand houden
pi_40758307
En diegene die langs je zit moet het leuk vinden dat jij in een keer vol op de rem trapt?
  zondag 13 augustus 2006 @ 07:19:02 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40758315
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 07:16 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
En diegene die langs je zit moet het leuk vinden dat jij in een keer vol op de rem trapt?
tis niet alsof ik het express doe
Gebeurt ook alleen maar als ik van zn achteruit naar zijn vooruit wil 'schakelen'
pi_40758324
Nee, maar ik zou toch een keer goed schelden als ik het dashbord een kusje gegeven heb
  zondag 13 augustus 2006 @ 08:15:35 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40758441
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:30 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben een maand geleden naar Oregon en Washington (state) geweest..... Daar zie je dus nog uitgestrekte bossen, bergen met sneeuwtoppen, en een helder uitzicht wat ik hier in Los Angeles alleen in de winter zie, wanneer er geen smog is
Welkom in het andere Amerika.
  zondag 13 augustus 2006 @ 08:38:27 #178
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40758494
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Leg eens uit waarom mijn vrouw "fake" zou zijn?
-
  zondag 13 augustus 2006 @ 08:46:39 #179
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40758533
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 08:38 schreef maartena het volgende:

[..]

omdat iedereen uit de US lijkt op al die mensen uit de films op TV
  zondag 13 augustus 2006 @ 10:22:04 #180
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40759057
Diego, ik waarschuw niet nog een keer. Post constructief of blijf uit dit topic weg.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:59:43 #181
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40761721
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef ElizabethR het volgende:

De media doet haar werk...

Ik vertel mijn vienden en familie in de US wel eens hoe de meeste Europeanen over ze denken en ze snappen er helemaal niets van en ik ook niet om eerlijk te zijn.

@ L_V bedankt! Houd dit topic schoon!
reset
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:05:21 #182
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40761834
ach als ik hoor hoe de meeste buitenlanders denken over de Nederlanders
We gebruiken allemaal drugs, gaan naar de hoeren en alles wordt hier getolereerd (homo-huwelijk, arbortus, enz)
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:06:52 #183
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_40773880
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef kepler het volgende:
ach als ik hoor hoe de meeste buitenlanders denken over de Nederlanders
We gebruiken allemaal drugs, gaan naar de hoeren en alles wordt hier getolereerd (homo-huwelijk, arbortus, enz)
Ik heb er hier weinig moeite mee (hier is blowen overigens ook semi-legaal). De meeste dingen zijn aan redelijk denkenden ook wel te verklaren. Euthanasie daarentegen is een punt waar ze hier nog behoorlijk moeite mee hebben.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_40774092
Maar dat komt door Amsterdam denk ik. Want Amsterdam is geen Nederland, dat is een commercieel plaatje
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:49:20 #185
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40785755
Zoals sommigen weten uit dit topic, woont mijn zusje op Oost Timor, in de hoofdstad Dili. Hen die de laatste maanden het nieuws hebben gevolgt weten dat er flinke onlusten waren die bijna uitmondden in een burgeroorlog. Momenteel zijn er Australische, Portugese, en Maleisische VN troepen om de boel in de gaten te houden.

Mijn zusje houdt ook een website bij, en deze is voor het eerst in 5 maanden weer eens geupdate, en ik wilde haar laatste posting even met julie delen..... Het doet je toch even realiseren dat wonen in het buitenland niet altijd betekend dat het goed kan gaan. Mischien dat het bij mij meer indruk gewekt heeft dan bij julie (want famlie), maar oordeel zelf:

http://www.megonderweg.nl/
-
pi_40785859
Nog fokkers in India? Ik moet in september voor 2 weken naar India nl.
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:56:29 #187
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40785892
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef Jikpunth het volgende:
Ik heb er hier weinig moeite mee (hier is blowen overigens ook semi-legaal). De meeste dingen zijn aan redelijk denkenden ook wel te verklaren. Euthanasie daarentegen is een punt waar ze hier nog behoorlijk moeite mee hebben.
Hier in de VS is het per staat anders geregeld.... zo is het bezit van wiet/marijuna in California "decriminilized", wat in principe inhoudt dat als je minder dan 1 ounce (28 gram) op zak hebt dat je een boete krijgt van $100, maar geen aanteking op je strafblad, en ook geen gevangenisstraf. De verkoop is uiteraard nog wel illegaal, ook als je minder dan 28 gram aan iemand anders "geeft".

Euthenasie is in Oregon weer legaal, mits er minimaal 3 artsen toestemming geven door een verklaring te ondertekenen, en nog wat legale rompslomp. Er gaan dus nogal wat mensen met een ongeneeslijke ziekte naar Portland, Oregon om daar het leven te beeindigen. Maar zo simpel is het voor een out-of-state ook niet, want je moet eerst legaal in Oregon wonen namelijk. (Nu kun je natuurlijk een huis huren, de huur van 1 maand betalen, je rijbewijs even omzetten voor $25, en voila, je bent inwoner).

Het homohuwelijk mag weer in de staat Massachussets, en in Vermont kun je een homopartnerschap laten registreren.

Altijd lastig in de VS, 50 staten, en 50 wetgevingen..... sommige staten zijn net zo liberaal als Nederland, sommige staten zijn flink conservatief.
-
  maandag 14 augustus 2006 @ 02:16:27 #188
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40786249
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 08:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Jij hebt je aangepast aan de mentaliteit daar. Je bent er gelukkig. Houden zo!!

Ik vind de Amerikanen fake ja. Ten eerste horen de blanken niet in de USA, geschiedkundig gezien. Maar ze gedragen zich allemaal alsof ze zelf het land uit de grond hebben gestampt. Ik heb nog nooit zulke patriotten meegemaakt. Niets deugt, alleen de USA. Neem alleen al Amerikaanse films Armageddon ofzo. Chauvinisme ten top.

Ten tweede, de algemene groet is : How are you (doing)

Moet je eens serieus antwoord op geven. Je lacht je dood, want ze willen helemaal niet weten hoe het met je gaat. Iedereen is namelijk alleen maar met zichzelf bezig. Zelden een egoistischer land gezien.

Ten derde: De politiek.

Moet ik dat nu echt uitleggen???
  maandag 14 augustus 2006 @ 02:20:39 #189
71919 wonderer
pi_40786287
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik daar nog steeds niet aan heb kunnen wennen, maar ik vind het wel leuker dan in Nederland, waar niemand zijn bek opentrekt tenzij het moet.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:07:41 #190
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40786734
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:

Ik vind de Amerikanen fake ja. Ten eerste horen de blanken niet in de USA, geschiedkundig gezien.
Wat een onzin. Het land bestaat al ruim 230 jaar.... Ik kan me niet voorstellen dat je ook vind dat al die Spanjaarden en Portugezen weer uit Brazilie en Argentinie moeten vetrekken, en dat we Zuid Afrika en Australie ook maar weer moeten ontruimen. En hoe ver terug moeten we gaan? Er zijn in Europa ook gigantische volksverhuizingen geweest in de afgelopen 1000 jaar, ook in Nederland. Of moeten we met de hele 6 miljard terug naar Afrika, want daar kwamen we historisch allemaal vandaan natuurlijk. Onzin.

Noord Amerika en Zuid Amerika barsten van de landen met elk een eigen cultuur, elk een eigen opmaak. En ga niet komen met "Amerika heeft geen cultuur", want dan ben je duidelijk nooit vaak hier geweest, en daar kan ik hele verhalen over schrijven. De Verenigde Staten hebben net zoveel cultuur als Canada, Brazilie, Argentinie, Australie, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika en ander gebieden die door blanken zijn gekonoliseerd.
quote:
Maar ze gedragen zich allemaal alsof ze zelf het land uit de grond hebben gestampt. Ik heb nog nooit zulke patriotten meegemaakt. Niets deugt, alleen de USA. Neem alleen al Amerikaanse films Armageddon ofzo. Chauvinisme ten top.
Tja, hier vergelijk je Hollywood films met de algemene tendens, wat dus echt niet zo is. Frankrijk is verder minstens net zo chauvinistisch als het aankomt op een trots voor het land. Sterker nog, Frankrijk is het enige land in de EU dat nog met trots een miltaire parade houdt door de hoofdstad. Dat heeft de VS al decennia niet meer gedaan.... alleen als er astronauten enzo terug kwamen zoals bij de maanlanding enzo. En een staatsbegrafenis natuurlijk.

En om nou een film als Armegeddon als voorbeeld aan te halen van Chauvinisme kan ik echt niet serieus nemen.
quote:

Moet je eens serieus antwoord op geven. Je lacht je dood, want ze willen helemaal niet weten hoe het met je gaat. Iedereen is namelijk alleen maar met zichzelf bezig. Zelden een egoistischer land gezien.
Je begrijpt het dus gewoon niet. De gemiddelde Nederlander vertaald dat naar "Hoe gaat het", maar de term "How are you" is eigenlijk niets meer dan een poging tot beleefd doen. En zeg nou zelf.... ik vind het toch een heel stuk prettiger dan in Nederland, waar als je om 17:55 het lef hebt een Blokker binnen te stappen en wat te vragen.... je een lang gezicht krijgt waaruit blijkt dat ze erg ontstemd zijn dat ze nu niet om 18:00 maar om 18:10 naar huis kunnen. Dan kom ik toch liever in een land als de USA, waar ze tenminste nog enigszins service gericht zijn. En oppervlakkig of niet, je verlaat in ieder geval niet een winkel met een rothumeur.

En verder zeg ik regelmatig hoe ik me voel in zo'n gesprek, en 9 van de 10 keer gaat het gesprek gewoon verder hoor!
quote:
Ten derde: De politiek.

Moet ik dat nu echt uitleggen???
Frankrijk is de laatste jaren ook niet echt leker bezig geweest met haar kernproeven, en de legeracties van het Vreemdelingen legioen in de hoorn van Afrika. En als er 1 land chauvinistisch is, dan is het wel Frankrijk.

Ik vind politiek geen reden om weg te blijven uit een land. Ik ben het ook niet eens met Bush hoor, verre van dat. Vind je dat wel, dan moet je ook niet meer naar Groot Brittanie, Frankrijk, of Duitsland gaan. De Duitsers staan bijna nog vierkanter achter Israel dan de VS zelf bijvoorbeeld, en de Engelsen doen vrolijk mee in Irak bijvoorbeeld. En de Fransen? Die veranderen van partij al naar gelang het hun uitkomt.

Ik krijg in ieder geval duidelijk het idee dat jij alleen als toerist in de VS bent geweest, en nooit bij een Amerikaanse familie thuis aan de etenstafel hebt gezeten. Je haalt een heel volk over 1 kam, en dat vind ik wel een beetje kortzichtig verder.
-
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:14:21 #191
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40786778
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik krijg in ieder geval duidelijk het idee dat jij alleen als toerist in de VS bent geweest, en nooit bij een Amerikaanse familie thuis aan de etenstafel hebt gezeten. Je haalt een heel volk over 1 kam, en dat vind ik wel een beetje kortzichtig verder.
Dat mag

Ik heb familie in de USA wonen, en heb, afgezien van bij hen, ook bij hun buren en vrienden aan de etenstafel gezeten. (In de kerk ook trouwens) En ook nog bij een bekende Amerikaan.. Een heel bekende Amerikaan zelfs. Die is ook fake.

Mijn familie is ook op bezoek geweest daar waar wij nu wonen. Ze hebben spijt dat ze daar wonen en niet hier,bij mij.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:22:14 #192
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40786823
Maarten, prima posts.
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 07:13 schreef kepler het volgende:

[..]

automaat is ook wel makkelijk, maar af en toe probeer ik toch die koppeling in te drukken
Ik vind het heerlijk zo'n automaat, was toch al niet zo'n fan van schakelen. En op weg naar m'n werk is het een stuk recht vooruit dus cruise control aan en gaan.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:24:35 #193
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40786832
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:22 schreef popolon het volgende:
Maarten, prima posts.
[..]
Keej, ik zal jullie niet meer lastig vallen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:26:19 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40786846
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Keej, ik zal jullie niet meer lastig vallen.
Het is actie reactie op een hele keurige manier.

Wie zegt dat je weg moet ofzo. Jeetje, je bent wel erg snel op je teentjes getrapt zeg.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:33:34 #195
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40786921
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:26 schreef popolon het volgende:

Jeetje, je bent wel erg snel op je teentjes getrapt zeg.
Ik reageer toch keurig?

Deze discussie ben ik IRL al menigmaal aangegaan, en alleen de mensen die vanuit Europa naar de USA zijn geëmigreerd snappen mijn relaas. De natives (voor zover je de blanken daar als natives kunt beschouwen dan) niet, want die zijn allemaal geindoctrineerd en volgen het Amerikaanse model. Op een enkeling na

En nou krijg ik weer een bende zeik over me heen, dus ik zeg tabeeh.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:35:45 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40786934
Nou ja zeg, ik weet niet met wat voor soort rednecks jij in aanraking bent gekomen maar zo zwart-wit is het echt niet hoor.

Maar je mag dat best vinden voor de rest.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:39:19 #197
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40786966
Lies, je komt een beetje gefrustreerd over...

OT: Hopelijk over twee weekjes naar Singapore

nou ja, misschien duurt het wat langer, maar komen zullen we er
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:40:28 #198
71919 wonderer
pi_40786973
Als ik Elisabeth zo hoor, ben ik geloof ik in het enige normale hoekje VS terechtgekomen...
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:41:18 #199
19840 Libris
Live from Singapore
pi_40786979
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:39 schreef D1 het volgende:
Lies, je komt een beetje gefrustreerd over...

OT: Hopelijk over twee weekjes naar Singapore

nou ja, misschien duurt het wat langer, maar komen zullen we er
Welkom alvast
  maandag 14 augustus 2006 @ 03:45:05 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40787000
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Libris het volgende:

[..]

Welkom alvast
Ja dat wordt mini meeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')