Portugese maffiaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onyewu? Die blijft zeer waarschijnlijk, die is iig (nog) niet weg.
Tchite is idd vertrokken maar daar hebben ze vandaag Sa Pinto voor terug gehaald, dat had beroerder gekunt.
Feit is idd wel dat ze op CL gebied niet echt ervaren zijn maar met Standard kan het alle kanten op.
We kunnen ze makkelijk hebben danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Ok, dus ik vat het even samen:
Ajax gaat naar België toe, is in de minderheid, en vecht tegen de aanhang van Luik EN tegen de politie.
Maar één Ajacied raakt gewond maar er zijn talloze Belgen die in het ziekenhuis liggen en de complete binnenstad wordt verbouwd, ondanks dat er politie op de been is
Toch worden er geen Ajacieden gearresteerd.
Zie ik een paar details over het hoofd of zijn die Belgen gewoon mietjes?![]()
Ik denk dat je een paar dingen over het hoofd ziet maar dat maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Ok, dus ik vat het even samen:
Ajax gaat naar België toe, is in de minderheid, en vecht tegen de aanhang van Luik EN tegen de politie.
Maar één Ajacied raakt gewond maar er zijn talloze Belgen die in het ziekenhuis liggen en de complete binnenstad wordt verbouwd, ondanks dat er politie op de been is
Toch worden er geen Ajacieden gearresteerd.
Zie ik een paar details over het hoofd of zijn die Belgen gewoon mietjes?![]()
Eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Nega het volgende:
Eigenlijk, we hebben het wel al over die clubs alsof er al geloot is, laten we morgen eigenlijk maar even afwachten, hoelaat was die nou morgen? Op NOS of Eurosport?
Welkequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar dingen over het hoofd ziet maar dat maakt verder niet uit.
12 uur iig, denk eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Nega het volgende:
Eigenlijk, we hebben het wel al over die clubs alsof er al geloot is, laten we morgen eigenlijk maar even afwachten, hoelaat was die nou morgen? Op NOS of Eurosport?
Het feit dat er op het moment dat de rellen begonnen er zeer weinig politie op de been was.quote:
Praatjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het feit dat er op het moment dat de rellen begonnen er zeer weinig politie op de been was.
Ajax-supporters eerst uit het bezoekersvak stormde om de confrontatie met Standard te zoeken om vervolgens uit eigen wil weer terug ging uit angst voor de Standard supporters.
De meeste gewonde ajax-supporters waren waarvan 1 zwaargewonde.
De 2 verbouwde cafes geen supporterscafes waren oid en zo waren er nog wel meer dingetjes.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
standaard veegt die amsterdamse gel-koppies van de mat...
en die laffe F-side wordt van alle kanten aangevallen door bruggelingen die erop af zullen komen
Weltrusten he... droom lekker verder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
en die laffe F-side wordt van alle kanten aangevallen door bruggelingen die erop af zullen komen
Held.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
Hou op, je maakt ons bangquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
Dat krijg je he als je voor Brugge en ado bentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Meer dan soccer zit er niet in je brain of wel
Ach, hij gaat daar toch nooit aankomen.. Die is volgend jaar 100% weg. Tenzij hij supererg geblesseerd raakt ofzo. *Klopt af*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:04 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil best wel loten tegen een heel zwak team en dan 5-0 en 6-0 winnen. Goed voor de KJH/ PvR-meter.
ik ben en belg...opgegroeid in den haagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Haruhi het volgende:
Hoe kan je als Nederlander nou voor Brugge zijn.
Oh wacht, dat is een anti-Ajax club. Hoe triest kan je wezen.
Tuurlijk is die score bijna niet te doen, maar het gaat ook een beetje om de lol eromheen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ach, hij gaat daar toch nooit aankomen.. Die is volgend jaar 100% weg. Tenzij hij supererg geblesseerd raakt ofzo. *Klopt af*
Hopelijk blijft ie nog een seizoen, maar kans lijkt me klein.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ach, hij gaat daar toch nooit aankomen.. Die is volgend jaar 100% weg. Tenzij hij supererg geblesseerd raakt ofzo. *Klopt af*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |