Dapp're Strijdersquote:Ten Cate: "Ruimte voor nog een type Gabri"
Tegenover een verslaggever van de Amsterdamse zender AT5 liet Ajax' oefenmeester Henk ten Cate doorschemeren dat Ajax toch nog wellicht één aankoop zal doen voor komend seizoen. Tegen Emmen zei hij zijn ogen nog open te houden voor een middenvelder, type Gabri.
Vooralsnog is echter niet duidelijk wie Ten Cate precies op het oog heeft. Hij is zeer gecharmeerd van het Oost-Europese voetbal. Dat de namen Tymochuk, Radoi en Sivok worden genoemd wekt dan ook geen verbazing. Binnenkort ongetwijfeld meer....
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef F1Bas het volgende:
Kut titel zeg.
En dat zoek jij maar weer uit..quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef F1Bas het volgende:
Kut titel zeg.
Ja, heb even een onsmakelijk plaatje weggehaald. Waarschijnlijk wilde Erwtensoep een andere plaatsen, maar sommige sites vervangen een 'gejat' plaatje door iets anders.quote:
Dat werd even weggehaald gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, heb even een onsmakelijk plaatje weggehaald. Waarschijnlijk wilde Erwtensoep een andere plaatsen, maar sommige sites vervangen een 'gejat' plaatje door iets anders.
Goatse...quote:
Ik haal niet voor niets je nietszeggende TVP weg. Al een hele poos geleden is er door veel users aangegeven dat ze het vervelend vonden eerst door 2 pagina's 'AJAX!!' en 'TVP' te worstelen voordat er iets nuttigs stond.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Tsjek...
quote:Belgisch talent Vertonghen leert bij Ajax veel van Jaap Stam
AMSTERDAM, 27 juli 2006 21:55 - Ajax gaat dit seizoen weer aardig op de Belgische toer. Drie Belgen maken zich op voor de start van de Nederlandse competitie bij de Amsterdamse club: Thomas Vermaelen, Tom De Mul en jonkie Jan Vertonghen. Dit negentienjarig talent uit het Oost-Vlaamse Tielrode mag tijdens de voorbereiding van coach Ten Cate meetrainen met de grote jongens en heeft zelfs een plaats veroverd bij de A-kern.
Ajax plukte Vertonghen drie jaar geleden weg bij Germinal Beerschot, waarmee het toen een samenwerkingsakkoord had. Na Van Damme, De Mul, Vermaelen en Aborah is hij het vijfde jeugdproduct van de Antwerpse club die het tot de selectie van Ajax schopt.
"Ik dacht dat ik alleen tijdens de voorbereiding zou mogen meetrainen omdat er na het WK nog veel spelers met vakantie waren'', zegt Vertonghen in Het Laatste Nieuws. "Maar blijkbaar was de coach heel tevreden over mij.''
Vertonghen, die in zijn vaderland vrijwel onbekend is, speelde tijdens de voorbereiding als centrale verdediger en links op het middenveld. "Dat zijn twee posities die me even goed liggen. De meeste matchen stond ik centraal achterin naast Stam omdat Thomas Vermaelen geblesseerd was. Stam gaf me veel tips. In de afscheidsmatch van Bergkamp speelde ik op het middenveld. Dat ik op twee posities kan spelen, geeft me meer kansen op speelminuten.''
"Ik blijf meetrainen met de A-kern maar zal vaak met Jong Ajax spelen. Ik hoop wel op veel speelminuten bij de A-ploeg. En op langere termijn op een basisplaats.''
Kan je net zo goed Badabingdasaeaseae bannen, ben je daar ook meteen vanaf..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik haal niet voor niets je nietszeggende TVP weg. Al een hele poos geleden is er door veel users aangegeven dat ze het vervelend vonden eerst door 2 pagina's 'AJAX!!' en 'TVP' te worstelen voordat er iets nuttigs stond.
Wat was de TT net dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:32 schreef Nega het volgende:
Lekkere TT, stuk beter dan die van net.
Als Ajax maar iets loot wat te doen is, beetje tegenstand mag wel, we moeten wel bewijzen dat we thuishoren daar waar we gaan komen, de CL.
"Harry naar PSV"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat was de TT net dan?
Bovendien, ik denk dat we inderdaad beter zullen spelen tegen een tegenstander van formaat.
Rode Ster liever niet zegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:37 schreef Nega het volgende:
Je kan beter vragen: wie willen jullie als tegenstander...
Nou, ik wil dus: Rode Ster Belgrado, Kopenhagen of FH Hafnarfjördur (alleen al om de reden hoe deze club uitgeproken gaat worden in Studio Sport, door Evert Ten Napel..)
Goeie aankoopquote:Gentenaar blijft problemen houden
Doelman Gentenaar lijkt nog allesbehalve genezen van zijn rugproblemen. Hij ontbrak vandaag zelfs op de elftalfoto oomdat hij volgens Ajax door zijn rug is gegaan. Door een stand-in te plaatsen zou hij alsnog op de foto worden toegevoegd.
Tegenstander van formaat, die toch te verslaan is, wat PSV kan, kunnen wij ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rode Ster liever niet zegDoe mij maar Austria Wien ofzo
of Maccabi Haifa.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:39 schreef koningdavid het volgende:
Standard lijkt mij ook prima, Belgen zijn leuk!
Maccabi Haifa heb ik slechte herinneringen aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rode Ster liever niet zegDoe mij maar Austria Wien ofzo
of Maccabi Haifa.
Ik ook, en die Belgen mogen van mij dan ook wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maccabi Haifa heb ik slechte herinneringen aan
Dat enorm valt ook wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:44 schreef Jasza het volgende:
Rode Ster uit is lastig genoeg, Maccabi Haifa is een eitje want die spelen toch niet thuis in Israel danStandard is enorm verzwakt dus zou moeten lukke.
Gent in eigen huis met 6-0 afmakenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Doe maar gelijk een herhaling van 2000 dan
Ik had het over die vriendschappelijke wedstrijd + randzakenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gent in eigen huis met 6-0 afmaken![]()
Voor herhaling vatbaar.![]()
Oh ja?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maccabi Haifa heb ik slechte herinneringen aan
Sterker nog, die hebben nog nooit CL gespeeld...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Nega het volgende:
Rode Ster, kom op, waar praten we over, alsof dat de Europese top is, die hebben misschien 1x Cl gespeeld. Waar is jullie vertrouwen in Ajax, laat RSB bang voor ons zijn, niet wij voor hen.
Owuchi of hoe heet die knaapquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat enorm valt ook wel mee denk ik.
We winnen er wel van, maar toch dat uitduel is niet prettig. Daar ga ik sowieso niet heen dan iigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Nega het volgende:
Rode Ster, kom op, waar praten we over, alsof dat de Europese top is, die hebben misschien 1x Cl gespeeld. Waar is jullie vertrouwen in Ajax, laat RSB bang voor ons zijn, niet wij voor hen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maccabi Tel-Aviv,Hapoel Haifa, het is allemaal één pot nat....
Dacht ik al, maar ik dacht, nah, heel misschien wel 1 keer, maar alsnog.. lees die zin nog is: clubs zoals die moeten Ons Aller Ajax vrezen... niet andersom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben nog nooit CL gespeeld...
Onyewu? Die blijft zeer waarschijnlijk, die is iig (nog) niet weg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Owuchi of hoe heet die knaapTchite is ook weg natuurlijk, volgens mij nog wel een paar. Ze hebben dan wel wat spelers terug, maar het is toch een ploeg die niet echt ervaren is in de Champions League op Conceicao na dan.
Je hoeft toch ook niet naar elke wedstrijd, en uit, krappe winst of gelijk, thuis, Knallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen er wel van, maar toch dat uitduel is niet prettig. Daar ga ik sowieso niet heen dan iig![]()
Mag Sa Pinto meedoen aan de voorronde CL? Ik denk het wel toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Owuchi of hoe heet die knaapTchite is ook weg natuurlijk, volgens mij nog wel een paar. Ze hebben dan wel wat spelers terug, maar het is toch een ploeg die niet echt ervaren is in de Champions League op Conceicao na dan.
yup.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mag Sa Pinto meedoen aan de voorronde CL? Ik denk het wel toch?
Ik heb het even opgezocht:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Ik had het over die vriendschappelijke wedstrijd + randzaken
Ok, dus ik vat het even samen:quote:Rellen met Ajax supporters in Luik 30/07
Bron: www.nos.nl
Onder invloed van drank en drugs hebben honderden Nederlandse hooligans zaterdagavond in Luik rond de oefenwedstrijd Standard Luik - Ajax (0-4) een ware veldslag geleverd met de politie en aanhangers van de Belgische club. Er waren negentien gewonden, van wie een Nederlander ernstig gewond in een Luiks ziekenhuis ligt. De politie arresteerde geen Ajax-aanhangers, zo heeft een woordvoerder van de dienst DOCC van de Rijkswacht laten weten. Zij richtte zich vooral op de veiligheid in het stadion.
De meeste slachtoffers zijn Belgen. Tijdens de wedstrijd werden vier suppoosten ernstig mishandeld in het vak met de Ajax-aanhangers. Van de negentien gewonden moesten er tien voor behandeling naar het ziekenhuis. Zij konden zaterdagavond alweer naar huis. Acht slachtoffers werden rond het stadion verzorgd. Een Nederlandse man ligt met een zware hoofdfractuur in het universiteitsziekenhuis van Luik. Hij raakte in coma, maar was zondagmiddag buiten levensgevaar.
Verder zijn twee café's rond het stadion totaal vernield door de Nederlandse hooligans. Ze moeten voorlopig de deuren sluiten. Verder zijn talloze auto's vernield, terwijl in het centrum van Luik ook terrasstoelen en ruiten werden vernield. Volgens stadionmanager Blondieux is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. "Het was angstaanjagend wat er is gebeurd, de meeste hooligans waren onder invloed van drank en drugs en waren zo agressief."
De calamiteiten in en rond het stadion zijn vastgelegd door videocamera's. De banden worden opgestuurd naar het ministerie van Binnenlandse Zaken van zowel België als Nederland. In Luik waren zo'n 800 Nederlanders aanwezig, van wie een groot aantal hooligans. Doordat er vrije kaartverkoop was, konden 200 hooligans met een stadionverbod ook een kaartje kopen.
Portugese maffiaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onyewu? Die blijft zeer waarschijnlijk, die is iig (nog) niet weg.
Tchite is idd vertrokken maar daar hebben ze vandaag Sa Pinto voor terug gehaald, dat had beroerder gekunt.
Feit is idd wel dat ze op CL gebied niet echt ervaren zijn maar met Standard kan het alle kanten op.
We kunnen ze makkelijk hebben danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Ok, dus ik vat het even samen:
Ajax gaat naar België toe, is in de minderheid, en vecht tegen de aanhang van Luik EN tegen de politie.
Maar één Ajacied raakt gewond maar er zijn talloze Belgen die in het ziekenhuis liggen en de complete binnenstad wordt verbouwd, ondanks dat er politie op de been is
Toch worden er geen Ajacieden gearresteerd.
Zie ik een paar details over het hoofd of zijn die Belgen gewoon mietjes?![]()
Ik denk dat je een paar dingen over het hoofd ziet maar dat maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Ok, dus ik vat het even samen:
Ajax gaat naar België toe, is in de minderheid, en vecht tegen de aanhang van Luik EN tegen de politie.
Maar één Ajacied raakt gewond maar er zijn talloze Belgen die in het ziekenhuis liggen en de complete binnenstad wordt verbouwd, ondanks dat er politie op de been is
Toch worden er geen Ajacieden gearresteerd.
Zie ik een paar details over het hoofd of zijn die Belgen gewoon mietjes?![]()
Eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Nega het volgende:
Eigenlijk, we hebben het wel al over die clubs alsof er al geloot is, laten we morgen eigenlijk maar even afwachten, hoelaat was die nou morgen? Op NOS of Eurosport?
Welkequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar dingen over het hoofd ziet maar dat maakt verder niet uit.
12 uur iig, denk eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Nega het volgende:
Eigenlijk, we hebben het wel al over die clubs alsof er al geloot is, laten we morgen eigenlijk maar even afwachten, hoelaat was die nou morgen? Op NOS of Eurosport?
Het feit dat er op het moment dat de rellen begonnen er zeer weinig politie op de been was.quote:
Praatjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het feit dat er op het moment dat de rellen begonnen er zeer weinig politie op de been was.
Ajax-supporters eerst uit het bezoekersvak stormde om de confrontatie met Standard te zoeken om vervolgens uit eigen wil weer terug ging uit angst voor de Standard supporters.
De meeste gewonde ajax-supporters waren waarvan 1 zwaargewonde.
De 2 verbouwde cafes geen supporterscafes waren oid en zo waren er nog wel meer dingetjes.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
standaard veegt die amsterdamse gel-koppies van de mat...
en die laffe F-side wordt van alle kanten aangevallen door bruggelingen die erop af zullen komen
Weltrusten he... droom lekker verder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
en die laffe F-side wordt van alle kanten aangevallen door bruggelingen die erop af zullen komen
Held.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
Hou op, je maakt ons bangquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:59 schreef soccerbrain het volgende:
Dat krijg je he als je voor Brugge en ado bentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Meer dan soccer zit er niet in je brain of wel
Ach, hij gaat daar toch nooit aankomen.. Die is volgend jaar 100% weg. Tenzij hij supererg geblesseerd raakt ofzo. *Klopt af*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:04 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil best wel loten tegen een heel zwak team en dan 5-0 en 6-0 winnen. Goed voor de KJH/ PvR-meter.
ik ben en belg...opgegroeid in den haagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Haruhi het volgende:
Hoe kan je als Nederlander nou voor Brugge zijn.
Oh wacht, dat is een anti-Ajax club. Hoe triest kan je wezen.
Tuurlijk is die score bijna niet te doen, maar het gaat ook een beetje om de lol eromheen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ach, hij gaat daar toch nooit aankomen.. Die is volgend jaar 100% weg. Tenzij hij supererg geblesseerd raakt ofzo. *Klopt af*
Hopelijk blijft ie nog een seizoen, maar kans lijkt me klein.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ach, hij gaat daar toch nooit aankomen.. Die is volgend jaar 100% weg. Tenzij hij supererg geblesseerd raakt ofzo. *Klopt af*
NIet voor Vieriquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Anderhalf jaar is wel erg kort
En dan kunnen we daar mooi Charisteas mee terugkopen van PSVquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:10 schreef Haruhi het volgende:
Ach ja. Als hij er nog een seizoen 30 in schiet is hij weg hoor, 100%. Maar dan is hij international, CL-winner en heeft hij de Gouden Schoen gewonnen. Dus dan vangen we wel 25 miljoen of meer
Ja, daarom kwam hij met Ajax tot de CL-finale en beleefde hij daar zijn internationale doorbraak, hoi.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:23 schreef soccerbrain het volgende:
kluivert kan komen ..edje ook ...seedorf past beter in een Italiaans systeem...
Seedorf is veranderd sinds dien... net als Kluivert en Davids... voor alle 3 moet je niet teveel geld neer willen leggen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:29 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, daarom kwam hij met Ajax tot de CL-finale en beleefde hij daar zijn internationale doorbraak, hoi.
Het doet nog altijd pijn he.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Haruhi het volgende:
Hoe kan je als Nederlander nou voor Brugge zijn.
Het CL verlies in Brugge, waardoor we 4e en dus definitief uitgeschakeld werden.quote:
Maar daar was je uiteindelijk toch niks mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Daarentegen was die overwinning in Amsterdam heerlijk, 2 kools van Sonck
Och, was ik alweer vergeten. Alsof iemand zich daar nu nog druk om maakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het CL verlies in Brugge, waardoor we 4e en dus definitief uitgeschakeld werden.
Daarentegen was die overwinning in Amsterdam heerlijk, 2 kools van Sonck
Dat is waar, maar dan kan die overwinning nog wel heerlijk zijn. Op het moment zelf dan, zeg maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar daar was je uiteindelijk toch niks mee.
True.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan die overwinning nog wel heerlijk zijn. Op het moment zelf dan, zeg maar![]()
Precies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Och, was ik alweer vergeten. Alsof iemand zich daar nu nog druk om maakt.
Of Zlatan die een-op-een met de keeper over schiet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
True.
Kut Saeternes die die gigantische kans op 1-1 liet liggen. Open goal missen.
hehe dat doet mij denken aan Munchen uit. Ik liep na de rust naast het uitvak over die gekke omloop me te vervelen en natuurlijk vooral op te fokken. Staat daar ineens een wijsneus in Bayern shirt wat te schelden in het Nederlands richting een Ajax gast. Die Ajax gozer helemaal over de rooie, toen heb ik m daar maar ff weggehaald aangezien die turtles al klaarstonden om m mee te nemen.quote:Usericon van Haruhi
Hoe kan je als Nederlander nou voor Brugge zijn .
Wat was dat een kutwedstrijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hehe dat doet mij denken aan Munchen uit.
Zelden zo'n club mensen gezien die rechtstreeks uit de jaren '80 leken te komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Erwtensoep het volgende:
En zo gevaarlijk zijn die brugge pietjes ook weer niet. 3 jaar geleden moesten ze door de ME worden gered voordat ze begonnen te roepen om hun moeke.
Op het Marienplatze hehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat was dat een kutwedstrijd![]()
Wat was dat een geweldige dag![]()
*check*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Op het Marienplatze hehe![]()
'krieg nicht vergessen *hik*"
En daarvoor het afscheid van Hazes, fakkeltjes etc. gruwelijk.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die herrie voor het vak dan. Ik heb er een gehoorbeschadiging of 2 opgelopen
En iets met das fantom ofzo werd je ook helemaal gek van![]()
Das Fantom scoorde wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die herrie voor het vak dan. Ik heb er een gehoorbeschadiging of 2 opgelopen
En iets met das fantom ofzo werd je ook helemaal gek van![]()
Ik neem toch aan dat PLAE dat wel weet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Das Fantom = Roy Makaay.
Hihihiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat voelde ik me kut zeg![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat PLAE dat wel weet?
Edit: nee dus.
Oh, oh, weer een jood met humor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ga even naar je eigen CL topic wil je.....
Of wacht....
![]()
![]()
Ja, en ik gaf een serieus antwoord lees maar trug in het topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh, oh, weer een jood met humor.
Het houd ook niet op, hč.
Ik stelde gewoon een serieuze vraag.
Uhm, ververs mijn geheugen eensquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef PLAE@ het volgende:
Luik zou gruwelijk zijn.
Alhoewel de overheid dat allemaal ook niet vergeten is.
Doet me denken aan het boek Vak 127, daar wordt deze wedstrijd en het Oktoberfest ook helemaal in beschreven. Heb ik toevallig deze zomervakantie gelezen, best een aanrader.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
*check*
Met een erg vreemd gevoel naar München afreizen.......
Kom je daar en dan is het Oktoberfest, allemaal duitsers in lederhosen en dan staan er opeens allemaal groepjes Ajacieden in de tent JODUH JODUH te schreeuwen
Meeste mensen konden het wel waarderen was gezellig feessie![]()
Toch zal ik de volgende kreten nooit meer vergeten:
Bayeren VIERRRRRRRR
Ajax NULLLLLLLL
Danke schön
Biite Sehrrrrrrrrrr
![]()
Je kan toch ook in 1 zin uitleggen wat er gebeurt is?quote:
Klopt, boek leest heerlijk weg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het boek Vak 127, daar wordt deze wedstrijd en het Oktoberfest ook helemaal in beschreven. Heb ik toevallig deze zomervakantie gelezen, best een aanrader.
Oude rekening vereffenen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef PLAE@ het volgende:
Luik zou gruwelijk zijn.
Alhoewel de overheid dat allemaal ook niet vergeten is.
Stukje van de NOS?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker objectief stukje ook van de NOS daarover.
Over die rellen in 2000 in Luik.quote:
Ja, maar praten we nu over een recent stuk of al van in 2000?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Over die rellen in 2000 in Luik.
Die dag zijn er aardig wat steentjes gekopt![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, maar praten we nu over een recent stuk of al van in 2000?
Eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef SoA-Holic het volgende:
Maar misschien heb ik er overheen gelezen.
De loting, komt ie nog op tv of hoe zit dat?
12:00 uur.quote:
Inderdaad. Misschien doet VI ook wel weer mee met zo'n live pop-up schermpje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:25 schreef devv05 het volgende:
Anders is het wel te volgen via Ajax Netwerk of Uefa.com ofzo
Oh, ik ging er gewoon vanuit omdat ze dat al jaren doen. Het staat inderdaad niet op Eurosport.com, en blijkbaar ook niet in m'n programmagids.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
12:00 uur.
Edit: hoewel ik daar nu eigenlijk niet zo zeker meer van ben. Op Eurosport staat een andere programmering.
Het is wel eens geweest hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:39 schreef PyTh het volgende:
Het is ook maar de loting voor de voorronde CL natuurlijk![]()
Toch niet zo heel gek dat het niet live op TV komt?![]()
De afgelopen jaren zonden ze het iig steeds uit.quote:
Dat is gewoon die tabelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zie ik bij UEFA.com nu Ajax - FC Sheriff (MDA) / Spartak Moskou staan?
http://forum.fok.nl/topic/890561quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.eurosport.com/(...)page_mtc149845.shtml
Zie voorronde CL topic in VBL...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zie ik bij UEFA.com nu Ajax - FC Sheriff (MDA) / Spartak Moskou staan?
Jammer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:15 schreef Jasza het volgende:
Eerste duel kan dus ook thuis.
2-0 Kopenhagen, met een benutte pingel van Bergdolmoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef SoA-Holic het volgende:
wat was 1e wedstrijd Mypa - Kopenhagen geworden?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef koningdavid het volgende:
Henk heeft ook gereageerd:
[afbeelding]
Wat heeft Vermeer toch een mooie kopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef Nashje het volgende:
Schilder en Vermeer hebben ook gereageerd.
[afbeelding]
Ja dus? We hebben in het verleden ook wel eens van die schijt Israelische ploeg verloren. Totaal niet relevant dus, dikke winst partij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef egoTRON het volgende:
FC-Kopenhagen - Ajax (0-0) (18-10-01)
Ajax - FC-Kopenhagen (0-1) (01-11-01)
Helemaal kut dus...
Tsja, dat was onder Co hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef egoTRON het volgende:
FC-Kopenhagen - Ajax (0-0) (18-10-01)
Ajax - FC-Kopenhagen (0-1) (01-11-01)
Helemaal kut dus...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja dus? We hebben in het verleden ook wel eens van die schijt Israelische ploeg verloren. Totaal niet relevant dus, dikke winst partij.
Voor nu niet misschien, maar het was wel een KUT wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja dus? We hebben in het verleden ook wel eens van die schijt Israelische ploeg verloren. Totaal niet relevant dus, dikke winst partij.
Utrecht uit was ook een KUT wedstrijd. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Voor nu niet misschien, maar het was wel een KUT wedstrijd.
Niet onderschatten die gasten, dat is niet zo moeilijk te snappen toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:29 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Utrecht uit was ook een KUT wedstrijd. Wat is je punt?
Man onder Co wonnen we al niet eens van Lausanne Sportsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Voor nu niet misschien, maar het was wel een KUT wedstrijd.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef Haruhi het volgende:
Maar de rest is niveau Shew-Atjon, geen probleem dus.
quote:MyPa kwam in Europees verband een keer eerder uit tegen een Nederlandse club. PSV was in het kader van de UEFA Cup over twee wedstrijden te sterk in het seizoen 1995/96. In Finland werd het 1-1, thuis won PSV met liefst 7-1.
quote:'Denemarken gelukkigste land van de wereld'
Uitgegeven: 28 juli 2006 06:41
Laatst gewijzigd: 28 juli 2006 06:46
LEICESTER - Denemarken is het gelukkigste land van de wereld. Althans volgens onderzoek van de psycholoog Adrian White van de Britse Universiteit van Leicester. Hij publiceert zijn 'Wereldkaart van Geluk' vrijdag. Nederland staat op de vijftiende plaats.
Hij baseert zijn studie behalve op materiaal van onder meer de Verenigde Naties en de Amerikaanse inlichtingendienst CIA ook op een enquęte die wereldwijd door ruim 80.000 mensen werd ingevuld. Uit de gegevens komt naar voren dat gezondheid belangrijker is dan welvaart of onderwijs.
Burundi
Europa scoort goed op de lijst. De plaatsen twee en drie worden ingenomen door Zwitserland en Oostenrijk. De laatste plaatsen worden ingenomen door Moldavië, Oekraīne en Zimbabwe. Het land waar de mensen het minst gelukkig zijn is het Centraal-Afrikaanse land Burundi.
mwa, allback, linderoth spelen er ook, niet onderschatten lijkt me.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef Haruhi het volgende:
Maar de rest is niveau Shew-Atjon, geen probleem dus.
Nee, die speelde zķ goed op het WK.. Pleasequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
mwa, allback, linderoth spelen er ook, niet onderschatten lijkt me.
En is Ajax aanvallend beterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden wel net zulke hete potjes als tegen Brondby, alleen is Kopenhagen verdedigend stugger.
Jij houdt van moppen en geintjes?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat wordt de volgende oud-Feyenoorder die scoort tegen jullie in Europa![]()
helaas scoren er altijd weinig Oud-Ajacieden tegen jullie cluppie in Europa, omdat jullie nooit in Europa spelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Och, zolang Huntelaar er een paar meer maaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is dat zo? De laatsten waren iig niet erg succesvol in de Kuip.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
helaas scoren er altijd weinig Oud-Ajacieden tegen jullie cluppie in Europa, omdat jullie nooit in Europa spelen![]()
![]()
quote:Gentenaar ontbreekt op elftalfoto Ajax
28/7/2006 9 :08
Dennis Gentenaar ondervindt tegenspoed bij zijn kandidaatstelling voor de positie van eerste keeper bij Ajax. De dertigjarige doelman is door zijn rug gegaan en ontbrak daardoor ook op de fotodag bij de Amsterdammers.
Gentenaar is dit seizoen nieuw bij Ajax. Hij is de opvolger van Hans Vonk die naar het Zuid-Afrikaanse Ajax Cape Town vertrok. Gentenaar is afkomstig van Borussia Dortmund voor welke club hij afgelopen seizoen tien competitieduels keepte. Eerder stond hij tien seizoenen onder contract bij NEC.
Moet je nagaan hoeveel Europese wedstrijden wij moeten spelen om te zorgen dat er eens een keertje een ex-Feyenoorder tegen ons scoort. Zoveel spelen er niet op niveauquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
helaas scoren er altijd weinig Oud-Ajacieden tegen jullie cluppie in Europa, omdat jullie nooit in Europa spelen![]()
![]()
En wanneer is dat dan geweest?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is dat zo? De laatsten waren iig niet erg succesvol in de Kuip.
[..]
Tjezusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
![]()
Niiet overdrijven he, de laatste jaren toch al een stuk of 5.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel Europese wedstrijden wij moeten spelen om te zorgen dat er eens een keertje een ex-Feyenoorder tegen ons scoort. Zoveel spelen er niet op niveau
Dat zeg ik, ongehoord veel Europese wedstrijden gespeeldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niiet overdrijven he, de laatste jaren toch al een stuk of 5.
hehe, ik vond 'm wel grappig. Jij niet dan?quote:
Ze spelen natuurlijk niet bij Maccabi of Thunquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ongehoord veel Europese wedstrijden gespeeld
2-0 verlies in de eerste wedstrijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Speelkwartiertje weer klaar?
Heeft MyPa overigens nog kansen tegen Kopenhagen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze thuis met 3-0 winnen maken ze zeker een goede kans om door te gaan.
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:28 schreef daaaaan het volgende:
edit
Speelkwartiertje weer begonnen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:28 schreef daaaaan het volgende:
edit
zou meteen het Europese hoogtepunt voor jullie zijn of nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:28 schreef daaaaan het volgende:
edit
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef Nega het volgende:
Waarom links naar niet-Ajax dingen in dit topic.
ik snap er geen pepernoot van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef Nega het volgende:
Waarom links naar niet-Ajax dingen in dit topic.
Die 'Jaaaaaaaaaaa'-link ging naar het 010-topic.quote:
jaaaaaaa, dat had ik door ja. maar waarom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef Nega het volgende:
[..]
Die 'Jaaaaaaaaaaa'-link ging naar het 010-topic.
quote:28/7/2006 - Voorzitter FCK: laat Ajax maar komen
(Gepost door L)
BRON: Politiken
De voorzitter van FC Kopenhagen, Flemming Østergaard, is niet ontevreden met de loting tegen Ajax. "Wanneer we MyPa uitschakelen, dan nemen we de uitdaging aan. Ik wil niet beweren dat een loting Ajax onze voorkeur had," reageert hij tegen de Deense kwaliteitskrant Politiken, "maar we hebben absoluut een kans." Hij is in ieder geval blij om tegenstanders als AC Milan en Arsenal te ontlopen.
Østergaard: "Het zou me verbazen als de wedstrijd tegen Ajax niet uitverkocht is. We hebben immers eerder al laten zien, dat we Ajax kunnen verslaan."
De Deense krant BT geeft een opmerkelijke analyse van Ajax. "Ajax was slechts vierde in de eredivisie afgelopen jaar, maar heeft een enorm gevaarlijke Angelos Charisteas in de spits, die in de voorbereiding van dit seizoen al negen keer scoorde."
Ik hoop nog op een stuntje van MyPa!quote:
Als je als voorzitter al zo gaat praten, mag je van mij meteen op je bek gaan.quote:
ajax en arrogantie zullen we maar niet over beginnen danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je als voorzitter al zo gaat praten, mag je van mij meteen op je bek gaan.
Wij mogen dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax en arrogantie zullen we maar niet over beginnen dan![]()
Wij zijn immers de beste.quote:
Kon makkelijker, kon moeilijker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen gemakkelijke loting voor Ajax.
Nee, Ajax heeft de grootste uitstralingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Brabants Dagblad: Seizoenkaarthouders Ajax komen uit 171 verschillende gemeenten
Brabants Dagblad: Seizoenkaarthouders Feyenoord komen uit 121 verschillende gemeenten
Brabants Dagblad: Seizoenkaarthouders PSV komen uit 61 verschillende gemeenten
dus ajax heeft de meeste import ?
quote:...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Berglund net niet. Nee niks aan de hand. Vermaelen had er goed het oog op. Ajax... Ajax gaat in de Champions' League komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de Champions' League gaan komen! Met, eh... balbezit voor Vermaelen. Vermaelen... speelt de bal... heel goed... naar Klaas-Jan Huntelaar. Klaas-Jan Huntelaar... Klaas-Jan Huntelaar neemt de bal aan! Klaas-Jan Huntelaar! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! OOOOOOOOOH…VERMAELEN SPEELT DE BAL NAAR KLAAS-JAN HUNTELAAR, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN… EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN… KLAAS-JAN HUNTELAAR, 2-1!!!!!'
Fucker.quote:
Heeft het toch zes minuten geduurdquote:
Voor het eerst sinds 3 weken weer op fok, en dan krijg ik direct dat gezeik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft het toch zes minuten geduurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |