jaaaaaaa, dat had ik door ja. maar waarom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef Nega het volgende:
[..]
Die 'Jaaaaaaaaaaa'-link ging naar het 010-topic.
quote:28/7/2006 - Voorzitter FCK: laat Ajax maar komen
(Gepost door L)
BRON: Politiken
De voorzitter van FC Kopenhagen, Flemming Østergaard, is niet ontevreden met de loting tegen Ajax. "Wanneer we MyPa uitschakelen, dan nemen we de uitdaging aan. Ik wil niet beweren dat een loting Ajax onze voorkeur had," reageert hij tegen de Deense kwaliteitskrant Politiken, "maar we hebben absoluut een kans." Hij is in ieder geval blij om tegenstanders als AC Milan en Arsenal te ontlopen.
Østergaard: "Het zou me verbazen als de wedstrijd tegen Ajax niet uitverkocht is. We hebben immers eerder al laten zien, dat we Ajax kunnen verslaan."
De Deense krant BT geeft een opmerkelijke analyse van Ajax. "Ajax was slechts vierde in de eredivisie afgelopen jaar, maar heeft een enorm gevaarlijke Angelos Charisteas in de spits, die in de voorbereiding van dit seizoen al negen keer scoorde."
Ik hoop nog op een stuntje van MyPa!quote:
Als je als voorzitter al zo gaat praten, mag je van mij meteen op je bek gaan.quote:
ajax en arrogantie zullen we maar niet over beginnen danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je als voorzitter al zo gaat praten, mag je van mij meteen op je bek gaan.
Wij mogen dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax en arrogantie zullen we maar niet over beginnen dan![]()
Wij zijn immers de beste.quote:
Kon makkelijker, kon moeilijker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen gemakkelijke loting voor Ajax.
Nee, Ajax heeft de grootste uitstralingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Brabants Dagblad: Seizoenkaarthouders Ajax komen uit 171 verschillende gemeenten
Brabants Dagblad: Seizoenkaarthouders Feyenoord komen uit 121 verschillende gemeenten
Brabants Dagblad: Seizoenkaarthouders PSV komen uit 61 verschillende gemeenten
dus ajax heeft de meeste import ?
quote:...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Berglund net niet. Nee niks aan de hand. Vermaelen had er goed het oog op. Ajax... Ajax gaat in de Champions' League komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de Champions' League gaan komen! Met, eh... balbezit voor Vermaelen. Vermaelen... speelt de bal... heel goed... naar Klaas-Jan Huntelaar. Klaas-Jan Huntelaar... Klaas-Jan Huntelaar neemt de bal aan! Klaas-Jan Huntelaar! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! OOOOOOOOOH…VERMAELEN SPEELT DE BAL NAAR KLAAS-JAN HUNTELAAR, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN… EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN… KLAAS-JAN HUNTELAAR, 2-1!!!!!'
Fucker.quote:
Heeft het toch zes minuten geduurdquote:
Voor het eerst sinds 3 weken weer op fok, en dan krijg ik direct dat gezeik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft het toch zes minuten geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |