Moet werken vandaag, anders had ik het wel in elkaar geflanst... Maar 31 Juli kan ook nog, als het maar voor die datum gebeurt, eigenlijk voor 1 augustus gebeurtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
Vind het toch wel tijd worden voor dat Saint's Row topic
Met pijn in mijn hart moet ik ook toegeven dat dit een erg goed initiatief is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit best cool gedaan is van Insidegamer![]()
De stukjes van IG zitten vol met stijlfouten, verkeerd gebruikte uitdrukkingen en kapitale spelfouten. Ik weet dat weinigen dat iets kan schelen, maar een semi-professionele website moet dat gewoon op orde hebben. Ik beweer niet dat ik het beter kan, maar ik twijfel ook ernstig aan hun kwaliteiten als schrijvers. De stukjes zijn inderdaad zo saai dat zelfs de krant van 4 weken geleden interessanter is om te lezen. De stukjes missen samenhang en zijn zo enorm vermoeiend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Met pijn in mijn hart moet ik ook toegeven dat dit een erg goed initiatief is.![]()
Die video-zooi zit erg puik in elkaar, dat zeker. Moeten wij (van Gamer.nl, weet niet hoe ver FOK!Games daar mee is) ook maar eens wat pogingen wagen. Voordeel van IG is wel dat ze er al veel ervaring mee hebben. Lijkt me overigens erg leuk om te doen, vidz. Denk dat ik er ook wel mee over weg kan.
Maar goed, qua reviews en geschreven teksten valt het tegenwoordig bij InsideGamer vaak toch wel wat tegen vind ik. Regelmatig korte stukjes, weinig tot geen humor (of niet de mijne) en soms een tikkeltje aan de saaie kant. Ze moeten het echt van de video's hebben, maar die zijn dan ook van een goeie kwaliteit. Goede (en zo'n beetje de enige) concurrentie in NL if you ask meh, maar das puur persoonlijk.
toch maar verkochtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:20 schreef Tain het volgende:
Zo maandag/dinsdag komen ze mijn 360 ophalen
To be honest lees ik hun geschreven stukjes niet tot in de puntjes nauwkeurig. eerder enorm globaal dus over de stijlfouten en dergelijke kan ik niet veel kwijt. Het inspreken van de teksten is wel beter geworden in de loop der maanden voor mijn gevoel, maar allicht kan het nog stukken beter, gotta admit that.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De stukjes van IG zitten vol met stijlfouten, verkeerd gebruikte uitdrukkingen en kapitale spelfouten. Ik weet dat weinigen dat iets kan schelen, maar een semi-professionele website moet dat gewoon op orde hebben. Ik beweer niet dat ik het beter kan, maar ik twijfel ook ernstig aan hun kwaliteiten als schrijvers. De stukjes zijn inderdaad zo saai dat zelfs de krant van 4 weken geleden interessanter is om te lezen. De stukjes missen samenhang en zijn zo enorm vermoeiend.
Ik vind de videorecensies ook niet tof. Ze hebben net zoveel gevoel voor het inspreken van tekst als voor schrijven. En dit is iets waar ik wél met deskundigheid over kan en mag sprekenMaar goed, die videorecensies zijn niet bepaald goed, objectief bekeken.
Hun andere videofeatures zijn vaak wel leuk gevonden, dat moet ik ze nageven.
Ik heb er eentje rechtstreeks van MS en die doet het nog steeds goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel mensen die regelmatig in dit topic posten hebben eig hun 360 nog niet een keer voor reparatie opgestuurd?
Als een zonnetje. Hier en daar wel een vastloper.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel mensen die regelmatig in dit topic posten hebben eig hun 360 nog niet een keer voor reparatie opgestuurd?
Heb em meer dan een maand, no probs behalve een vastloper in Oblivion.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Geen problemen gehad nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nog geen enkel keer. Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit met een console (NES tot Xbox 360) problemen gehad (ff afkloppen).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dinsdag opgehaald, volgende dinsdag weer in huisquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef Wessiej het volgende:
Totdat je pech hebt en ipv de maximale 2 weken 4 weken erop moet wachten terwijl iedereen hem binnen 48 uur weer terug heeft.
* Meldt... (en klopt meteen af)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
En ik had dus nog de kans, dus ik had een memory card gekocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is extra kut als je ook nog eens je savegames kwijtraakt
Ik. Ook nog nooit een probleem mee gehad en heb 'm al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben te oud om t crysis filmpje te kijken?quote:We're sorry, but you are not eligible to view or download this video due to ESRB guidelines.
Mijn HD hoeft niet meequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En ik had dus nog de kans, dus ik had een memory card gekocht.
Alle savegames overgezet, blij natuurlijk.
Maand later mijn 360 terug, save games erop gezet.
Alleen toen had ik een probleem dat ze zelfs niet op de helpdesk snapte, dat mijn gamercard niet gerecoverd kon worden.
Dus toen verwijderde mijn nieuwe 360 automatisch alles van de memory card, echt leuk jóh!
Dus nu zit ik nog steeds weer in het riool in het begin van oblivion.
Nog geen last gehad.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Daarover gesproken, hoe krijg je je HD in godsnaam los? Ik heb al redelijk wat geweld uitgeoefend om hem los te weken van het apparaat, maar er komt geen beweging in. Meer geweld en ik ben de volgende die zijn 360 op mag sturen.quote:
er zit een knopje die je indrukt dan wip je em er zo afquote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe krijg je je HD in godsnaam los? Ik heb al redelijk wat geweld uitgeoefend om hem los te weken van het apparaat, maar er komt geen beweging in. Meer geweld en ik ben de volgende die zijn 360 op mag sturen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe krijg je je HD in godsnaam los? Ik heb al redelijk wat geweld uitgeoefend om hem los te weken van het apparaat, maar er komt geen beweging in. Meer geweld en ik ben de volgende die zijn 360 op mag sturen.
Kwam rond 01:00 uur terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zag je alleen niet meer terug komen
Hebben nog met Odebijer er bij flink lopen winnen
op de grens HDD/luchtrooster zit een knopje, druk die eens in.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoor wel als het topic open isquote:Op zondag 30 juli 2006 15:51 schreef NX het volgende:
MMARSU? Where art though?
Zullen we aan de slag gaan ?MSN?
Ik vind vechten wel cool gedaan.... NPC's vliegen echt weg als je ze goed trapt op de grond... en dat vluchten van die oma was pure humorquote:Op zondag 30 juli 2006 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=k61GhwxioIU&search=Saint%27s%20Row
weer een leuk filmpje van Saints Row
Ik ben kapotquote:Op zondag 30 juli 2006 15:51 schreef NX het volgende:
MMARSU? Where art though?
Zullen we aan de slag gaan ?MSN?
Ja, het was zeker gezellig, en het winnen wilde nog lukken ookquote:Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond 01:00 uur terug.
Toen ben jij gestopt zag je online, dacht ga je joinen was je al weg.
We ownde hier en daar behoorlijk moet ik zeggenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Ja, het was zeker gezellig, en het winnen wilde nog lukken ook.
Vanavond weer??
Ziet er echt goed uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef gijsje79 het volgende:
NHL 07
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja blijf niet wachtenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond 01:00 uur terug.
Toen ben jij gestopt zag je online, dacht ga je joinen was je al weg.
You will be the first to hear...quote:
Ja,... 1 tip,..... OPEN DAT TOPICquote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef NX het volgende:
[..]
You will be the first to hear...
// Ben al bezig met indeling van topic... heb je nog tips/aan/opmerkingen?
http://fokk.en-is.com/topic_contents/sr/SR_Head_SaintsRow_NEW.png
Kijk nog eens...quote:
Is best.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Ja, het was zeker gezellig, en het winnen wilde nog lukken ook.
Vanavond weer??
hoelaat ? mischien dat ik me dan ook even laat zien, kheb bloedlust enzoquote:
Wordt heftigquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef NX het volgende:
[..]
Kijk nog eens...(vergeet niet CTRL + F5)
// Ben nog niet klaar...
* NX is een perfectionist...
Hehe... Nu het grotendeels klaar is... effe nog indeling voor text maken... en wie weet, vandaag of morgen maken we een nieuwe geile SR topic aan...quote:
Dat was het eerste dat ik probeerde toen ik wou kijken hoe ik hem er ooit, in het voorkomende geval, vanaf kan krijgen. Geen beweging in te krijgen, hij komt niet uit zichzelf omhoog en ook als ik hem zelf omhoog probeer te wippen blijft 'ie vast. Omhoog trekken geeft ook geen resultaat.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
op de grens HDD/luchtrooster zit een knopje, druk die eens in.
Moet even terug komen op wat ik zeiquote:
Ja idd, normaal is een topic in 1 minuut gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een gedoe
MotoGp en je doet daar ook aan mee, echt waar!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef Armageddon het volgende:
Wat gaat er vanavond gebeuren en waar doe ik mee?
prey gaarna morgenavondquote:Op zondag 30 juli 2006 21:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MotoGp en je doet daar ook aan mee, echt waar!
Of Prey een keertje allemaal online?
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Armageddon het volgende:
MotoGP? Demo download neem ik aan?
Ben net aan het verhuizen geweest man. Ik heb het niet meer zo bijgehouden.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
[..]Waar heb je het over?
Die demo staat er al weken op en die volledige versie ligt ook al een tijdje in de winkel.
Hehe oke, maar dan loop je wel een demo of 8 achter denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben net aan het verhuizen geweest man. Ik heb het niet meer zo bijgehouden.
Update me men! Wat is hot and what not?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe oke, maar dan loop je wel een demo of 8 achter denk ik
LOLquote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxyde.com/stream_2842_en.html
Zeker dat beest die stroom afgeeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
kut Kameo. Heel het spel is super simpel, en dan ineens zo'n kut eindbaas (die inktvis)![]()
staat je NAT bij network options open?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef Jasza het volgende:
Waarom kan ik zovaak niet joinen bij on-line burnout, ligt zeker aan me router settings ofzo
Zeg dat wel ff kutten....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker dat beest die stroom afgeeft.
Ja ff kutten.
Morgenavond ben ik volgens mij thuis, dus ik zou ook wel mee willen doen. Weet het nog niet zeker.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Mij best.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxyde.com/stream_2842_en.html
Heerlijke layout hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 01:16 schreef NX het volgende:
[..]
You are the second one to hear it!
Xbox 360 | Saints Row #1 | Thug For Life...
Het lijkt zoooooooo extreeem op GTAquote:Op maandag 31 juli 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo ben je er nog?
http://xboxyde.com/stream_2844_en.html
Die is toffer
Godver... gun battlesquote:Op maandag 31 juli 2006 09:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het lijkt zoooooooo extreeem op GTAGeeft niet uiteraard zolang het goed lijkt.... het spel is wel een stuk mooier iig... en ik vind de binnen lokaties ook iets beter. Targetsysteem ziet er wel beter uit vind ik en je gaat wat minder snel dood.... nu krijg je echt gun battles
Ja maar echt lange.... vanuit de auto echt schieten... niet meteeen dood maar gewoon even op elkaar knallen..... er is zelfs tijd om te vluchten. Twee auto's stonden even stil... vol op elkaar te schieten.... 2 passagiers legde het loodje voordat de bestuurder wilde vluchten.... maar die werd door de ruit geraakt door een kogel...quote:
Naaaaaaakt zeg ik jequote:Op maandag 31 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar echt lange.... vanuit de auto echt schieten... niet meteeen dood maar gewoon even op elkaar knallen..... er is zelfs tijd om te vluchten. Twee auto's stonden even stil... vol op elkaar te schieten.... 2 passagiers legde het loodje voordat de bestuurder wilde vluchten.... maar die werd door de ruit geraakt door een kogel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |