Mijn HD hoeft niet meequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En ik had dus nog de kans, dus ik had een memory card gekocht.
Alle savegames overgezet, blij natuurlijk.
Maand later mijn 360 terug, save games erop gezet.
Alleen toen had ik een probleem dat ze zelfs niet op de helpdesk snapte, dat mijn gamercard niet gerecoverd kon worden.
Dus toen verwijderde mijn nieuwe 360 automatisch alles van de memory card, echt leuk jóh!
Dus nu zit ik nog steeds weer in het riool in het begin van oblivion.
Nog geen last gehad.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel mensen die regelmatig in dit topic posten hebben eig hun 360 nog niet een keer voor reparatie opgestuurd?
Daarover gesproken, hoe krijg je je HD in godsnaam los? Ik heb al redelijk wat geweld uitgeoefend om hem los te weken van het apparaat, maar er komt geen beweging in. Meer geweld en ik ben de volgende die zijn 360 op mag sturen.quote:
er zit een knopje die je indrukt dan wip je em er zo afquote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe krijg je je HD in godsnaam los? Ik heb al redelijk wat geweld uitgeoefend om hem los te weken van het apparaat, maar er komt geen beweging in. Meer geweld en ik ben de volgende die zijn 360 op mag sturen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe krijg je je HD in godsnaam los? Ik heb al redelijk wat geweld uitgeoefend om hem los te weken van het apparaat, maar er komt geen beweging in. Meer geweld en ik ben de volgende die zijn 360 op mag sturen.
Kwam rond 01:00 uur terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zag je alleen niet meer terug komen
Hebben nog met Odebijer er bij flink lopen winnen
op de grens HDD/luchtrooster zit een knopje, druk die eens in.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoor wel als het topic open isquote:Op zondag 30 juli 2006 15:51 schreef NX het volgende:
MMARSU? Where art though?
Zullen we aan de slag gaan ?MSN?
Ik vind vechten wel cool gedaan.... NPC's vliegen echt weg als je ze goed trapt op de grond... en dat vluchten van die oma was pure humorquote:Op zondag 30 juli 2006 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=k61GhwxioIU&search=Saint%27s%20Row
weer een leuk filmpje van Saints Row
Ik ben kapotquote:Op zondag 30 juli 2006 15:51 schreef NX het volgende:
MMARSU? Where art though?
Zullen we aan de slag gaan ?MSN?
Ja, het was zeker gezellig, en het winnen wilde nog lukken ookquote:Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond 01:00 uur terug.
Toen ben jij gestopt zag je online, dacht ga je joinen was je al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |