Moet werken vandaag, anders had ik het wel in elkaar geflanst... Maar 31 Juli kan ook nog, als het maar voor die datum gebeurt, eigenlijk voor 1 augustus gebeurtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
Vind het toch wel tijd worden voor dat Saint's Row topic
Met pijn in mijn hart moet ik ook toegeven dat dit een erg goed initiatief is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit best cool gedaan is van Insidegamer![]()
De stukjes van IG zitten vol met stijlfouten, verkeerd gebruikte uitdrukkingen en kapitale spelfouten. Ik weet dat weinigen dat iets kan schelen, maar een semi-professionele website moet dat gewoon op orde hebben. Ik beweer niet dat ik het beter kan, maar ik twijfel ook ernstig aan hun kwaliteiten als schrijvers. De stukjes zijn inderdaad zo saai dat zelfs de krant van 4 weken geleden interessanter is om te lezen. De stukjes missen samenhang en zijn zo enorm vermoeiend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Met pijn in mijn hart moet ik ook toegeven dat dit een erg goed initiatief is.![]()
Die video-zooi zit erg puik in elkaar, dat zeker. Moeten wij (van Gamer.nl, weet niet hoe ver FOK!Games daar mee is) ook maar eens wat pogingen wagen. Voordeel van IG is wel dat ze er al veel ervaring mee hebben. Lijkt me overigens erg leuk om te doen, vidz. Denk dat ik er ook wel mee over weg kan.
Maar goed, qua reviews en geschreven teksten valt het tegenwoordig bij InsideGamer vaak toch wel wat tegen vind ik. Regelmatig korte stukjes, weinig tot geen humor (of niet de mijne) en soms een tikkeltje aan de saaie kant. Ze moeten het echt van de video's hebben, maar die zijn dan ook van een goeie kwaliteit. Goede (en zo'n beetje de enige) concurrentie in NL if you ask meh, maar das puur persoonlijk.
toch maar verkochtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:20 schreef Tain het volgende:
Zo maandag/dinsdag komen ze mijn 360 ophalen
To be honest lees ik hun geschreven stukjes niet tot in de puntjes nauwkeurig. eerder enorm globaal dus over de stijlfouten en dergelijke kan ik niet veel kwijt. Het inspreken van de teksten is wel beter geworden in de loop der maanden voor mijn gevoel, maar allicht kan het nog stukken beter, gotta admit that.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De stukjes van IG zitten vol met stijlfouten, verkeerd gebruikte uitdrukkingen en kapitale spelfouten. Ik weet dat weinigen dat iets kan schelen, maar een semi-professionele website moet dat gewoon op orde hebben. Ik beweer niet dat ik het beter kan, maar ik twijfel ook ernstig aan hun kwaliteiten als schrijvers. De stukjes zijn inderdaad zo saai dat zelfs de krant van 4 weken geleden interessanter is om te lezen. De stukjes missen samenhang en zijn zo enorm vermoeiend.
Ik vind de videorecensies ook niet tof. Ze hebben net zoveel gevoel voor het inspreken van tekst als voor schrijven. En dit is iets waar ik wél met deskundigheid over kan en mag sprekenMaar goed, die videorecensies zijn niet bepaald goed, objectief bekeken.
Hun andere videofeatures zijn vaak wel leuk gevonden, dat moet ik ze nageven.
Ik heb er eentje rechtstreeks van MS en die doet het nog steeds goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel mensen die regelmatig in dit topic posten hebben eig hun 360 nog niet een keer voor reparatie opgestuurd?
Als een zonnetje. Hier en daar wel een vastloper.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoeveel mensen die regelmatig in dit topic posten hebben eig hun 360 nog niet een keer voor reparatie opgestuurd?
Heb em meer dan een maand, no probs behalve een vastloper in Oblivion.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Geen problemen gehad nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nog geen enkel keer. Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit met een console (NES tot Xbox 360) problemen gehad (ff afkloppen).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dinsdag opgehaald, volgende dinsdag weer in huisquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef Wessiej het volgende:
Totdat je pech hebt en ipv de maximale 2 weken 4 weken erop moet wachten terwijl iedereen hem binnen 48 uur weer terug heeft.
* Meldt... (en klopt meteen af)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
En ik had dus nog de kans, dus ik had een memory card gekocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is extra kut als je ook nog eens je savegames kwijtraakt
Ik. Ook nog nooit een probleem mee gehad en heb 'm al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben te oud om t crysis filmpje te kijken?quote:We're sorry, but you are not eligible to view or download this video due to ESRB guidelines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |