Ik nu net op mijn enkelquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er net weer een bult bij op mn vinger
Ook dat heb ikquote:
Oh, niks ergs gelukkigquote:
Dat zijn vrouwenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Bah, muggen. Ik mag ze niet. Uitzuigers zijn het, niets meer en niets minder. En maar aan je hoofd blijven zeuren. Én al je geld uitgeven aan schoenen en tassen, maar in ruil daarvoor niet aan haar orale verplichtingen voldoen.
Vrouwen en muggen, het is één pot nat. Als je ze een mep geeft zit je plafond onder het bloed.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vrouwen en muggen, het is één pot nat. Als je ze een mep geeft zit je plafond onder het bloed.
Ik ga et testen binnenkortquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vrouwen en muggen, het is één pot nat. Als je ze een mep geeft zit je plafond onder het bloed.
Ik ben zo tof.... dat kan niet goed zijnquote:
Litso, hoer!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
Nog een schop.
Tis laatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Litso, hoer!
Volgende keer gewoon "Sticky - Open" kiezen he.
Tja, kies dan gewoon een van je rechtenloze accounts na middernachtquote:
Dat vriendje van je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat mis ik? Waarom is BeF sticky?
En mijn postcount danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, kies dan gewoon een van je rechtenloze accounts na middernacht.
Dat heet gewoon "Sticky", de fout is dus snel gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat vriendje van je.
Daarnet stond'ie alleen Sticky/Gesloten.
Wat je wil.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
En wat ben jij van mij dan?
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ken ik niet?
Nou ja, één album dan.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wat ik wil, maar dat bedoelde ik niet.
Händigchique, hm? Ken deze plaat geloof ik als sinds middelbare school, maar had 'm echt lang niet meer gehoordquote:
Tof is dat ja. Ik heb gister Significant Other van Limp Bizkit weer gedraaid. Lekker nostaltischquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Händigchique, hm? Ken deze plaat geloof ik als sinds middelbare school, maar had 'm echt lang niet meer gehoord
Ik was net even op de Tilburgse Kermis (quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
Tof is dat ja. Ik heb gister Significant Other van Limp Bizkit weer gedraaid. Lekker nostaltisch
Over nostalgie gesproken, ik denk dat ik Americana even opzet
Och, NOFX is niet briljant maar gewoon dom vermaak, eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:07 schreef Litso het volgende:
NOFX heb ik nooit echt kunnen waarderen eigenlijk. En mijn vaders muziek heb ik altijd genegeerd, hij luistert vooral klassiek. Toch jammer, want ik ontdek net eigenlijk pas Pink Floyd en Genesis enzo, en dat blijkt hij ook al jaren te luisteren
Absoluut doen! Valt er misschien nog wat jeugd te redden op muzikaal gebiedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:13 schreef Litso het volgende:
Dat moet inderdaad wel immens indrukwekkend zijn.
Zodra ik mijn vader kan overhalen neem ik mijn broertje (nu 9) ook mee naar concerten.
Kinderen van drie zijn irritant. Maar jij bent wel schattig hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben echt zó schattig hè. Net een kind van 3.
Je zou me moeten zien zitten. Ik krijg de neiging om hartjessnoepjes maar mezelf te gooien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Kinderen van drie zijn irritant. Maar jij bent wel schattig hoor.
Dat gaat dan weer vrij verquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou me moeten zien zitten. Ik krijg de neiging om hartjessnoepjes maar mezelf te gooien.
Meid, ik zit hier ook bijna nakend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht. Je zou me niet moeten zien in m'n huidige outfit, ik neem m'n woorden terug.
Jij hebt tenminste nog HJ!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:34 schreef Litso het volgende:
Ik zit ook aan mijn laatste Hertog Jan, maar dat is omdat ze op zijn
Pas op hoor, straks komen bepaalde users weer zeuren dat je het ook eens écht moet drinken.quote:
Ja, drink het dan ook.quote:
Mwhehehe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks komen bepaalde users weer zeuren dat je het ook eens écht moet drinken.
Godver, elke keer als jij post blijf ik een hele tijd van je sig naar je ondertitel en terug kijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:43 schreef Mr-Z het volgende:
hoorde ik bier?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Godver, elke keer als jij post blijf ik een hele tijd van je sig naar je ondertitel en terug kijken.
bier natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:50 schreef JDude het volgende:
Jongens, Mer, help me. Nog een pilsje, of gaan slapen?
Ja, da's de enige die ik (origineel) op CD heb. Maar P.O.C. heeft bij mij dan weer meer nostalgische waarde.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:54 schreef Litso het volgende:
Doe mij maar Stoosh. Om nostalgische redenen, wederom.
Hm, die moet ik eerst even zoeken voor ik 'm (eventueel) herinner.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:57 schreef Litso het volgende:
Hmm. Toevallig ook nog nostalgische gevoelens bij Travelling Without Moving van Jamiroquai?
Nostalgie is okay. Al ben ik pas 24quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nostalgie schmostalgie.
Jonge kut.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouwe lullen.
Een beetje rrrrrrrespect graag!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouwe lullen.
quote:
Dat is het eerste nummer dat ik van ze kende. Kwam een keer langs op MTV, ik was een jaar of 14. Volgende dag meteen het album gekochtgquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:08 schreef JDude het volgende:
Just because you feel good, doesn't make it right.
Ik word daar altijd een beetje emo van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:08 schreef JDude het volgende:
Just because you feel good, doesn't make it right.
Maar het is wel een érg mooie plaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word daar altijd een beetje emo van.
Goed zo.quote:
Ik neig tot dat te gaan geloven.quote:
WIl ik dit weten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Steph steph steph!
How 'bout 'teefje'?
Oeh, die heeft wel wat jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Steph steph steph!
How 'bout 'teefje'?
Flikker op man, dit topic ging net over góeie muziek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Allemaal!
205_dj_tyson_vs._village_people_-_ymca_2005_(royal_gigolos_remix_edit).mp3
Dit beter: 01 - The Beach Boys - 20 Golden Greats (Beach Boys) - Surfin' U.S.A.wav ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Flikker op man, dit topic ging net over góeie muziek.
Overdag luister ik totaal andere muziekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:43 schreef Litso het volgende:
Truste JD.
En je hebt een kutsmaak sebasser.
Dat mokkel van Krezip heeft hem gecoverd, ik zoek eigenlijk die versie. Om het maar even een tikje erger te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:14 schreef Litso het volgende:
Blof.
Zo ben ik, Q. Hoe staat het leven in relatie tot je humeur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:05 schreef Q. het volgende:
Bedankt voor het bericht, Joog.
Inderdaad! Vrij en zo naar Hoorn!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:36 schreef jogy het volgende:
Wat een feest. Het is dat het vrijdag is.
Hallo, dame. Hallo, iedereen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:29 schreef Chowi het volgende:
Tof.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:07 schreef jogy het volgende:
Ik zet wel weer een kruisje onder mijn naam uit ReSp3cT
Zo makkelijk kom je niet van me af, heur.quote:
Goed om te horen, ik was al bang.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet van me af, heur.
Een goedemiddag. Ik geloof niet dat ik u hier eerder heb gezien?quote:
Ik was hier gisteravond even en verder klopt t wel, ben hier nog niet eerder geweestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Een goedemiddag. Ik geloof niet dat ik u hier eerder heb gezien?
Nou ben ik er de laatste tijd zelf ook niet zo vaak, dat moet gezegd.
Puik.quote:
Welkom dan, alsnog.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was hier gisteravond even en verder klopt t wel, ben hier nog niet eerder geweest
Mietjes zijn het, allemaal!quote:
Je bent raar, nieuw en onbekend, je gebruikt ook geen Post Icoontjes en je verstoord het equilibrium van deze gesloten groep. Wees niet bang, het komt wel goed maar dit zijn maar enkele redenen waarom men bang voor je is.quote:
Maar Q. kent me wel eeen beetjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent raar, nieuw en onbekend, je gebruikt ook geen Post Icoontjes en je verstoord het equilibrium van deze gesloten groep. Wees niet bang, het komt wel goed maar dit zijn maar enkele redenen waarom men bang voor je is.
Ik ben bang voor alle mensen, by the way.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent raar, nieuw en onbekend, je gebruikt ook geen Post Icoontjes en je verstoord het equilibrium van deze gesloten groep. Wees niet bang, het komt wel goed maar dit zijn maar enkele redenen waarom men bang voor je is.
Maar jij bent dan ook een typisch geval van iemand met straatvrees.quote:
Enigszins, Q.quote:
Je bent een vrouw en vrouwen zijn eng en daar moet je hard voor wegrennen.quote:
Komt wel goed. Ons integratiebeleid is niet geschreven door ene Rita.quote:
Als ik mijn wijsheid in boekvorm zou uitbrengen dan ben ik na 1 bladzijde klaar hoor, lits.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Litso het volgende:
Wat ben je toch wijs, jogy.
Is het Tarzan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef Litso het volgende:
A-huuuuuuuuuuuuuuuu-a!
Oh.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent een vrouw en vrouwen zijn eng en daar moet je hard voor wegrennen.
Dat doet Stofje beter dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef jogy het volgende:
Als ik mijn wijsheid in boekvorm zou uitbrengen dan ben ik na 1 bladzijde klaar hoor, lits.
ren dan ik haal je toch wel inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent een vrouw en vrouwen zijn eng en daar moet je hard voor wegrennen.
Ligt eraan of je van andermans wijsheden wilt leven.quote:
Ik schreef dit eerst perongelijk altijd als 'enigszixs', puur omdat ik de laatste 4 letters zo vaak in die combinatie gebruiktequote:
Dat lijkt me in mijn geval zeer verstandig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef jogy het volgende:
Ligt eraan of je van andermans wijsheden wilt leven.
Voor mij is het ook wel verstandig, helaas ben ik stronteigenwijs dus lukt het me nooit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me in mijn geval zeer verstandig.
iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak mijn hoge leeftijd maar weer belachelijk.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk woorden met daarin de letter 'Q' te gebruiken. Gelukkig voor mij is mijn woordenschat dusdanig beperkt dat ik geen woorden ken die deze letter hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik schreef dit eerst perongelijk altijd als 'enigszixs', puur omdat ik de laatste 4 letters zo vaak in die combinatie gebruikte
Toen werd het tijd voor een andere nickname.
Koop een klamboequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
En jawel dames en heren! Er zijn toch minstens 3 nieuwe bulten bij gekomen!
Om de 2 uur wakker worden ik zó niet tof.
Hoe nobel van je.quote:
Ja, dat verschilt per persoon ofzo. Als mijn zus en ik in één kamer lagen fungeerde ik als muggenbloedbank terwijl zij niet gestoken werd. Het leven is oneerlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef JDude het volgende:
Hm, ik heb 24/7 de ramen open en de lampen aan als het donker wordt (en dat begint hier vrij vroeg met ramen op het zuidoosten). Heb geloof ik maar liefst één mug hoeven meppen, de afgelopen 2 maanden. En als ze er al zijn, dan hoeven ze m'n bloed blijkbaar niet.
Dat zou zó niets voor mij zijn. Ik zou drie keer per dag de hele buurt bij elkaar schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik woon in een bosachtig gebied en durf mn raam en balkondeur niet meer zo goed open te hebben , woon hier sinds zaterdag, heb al een dikke spin op mn kamer gehad, een krekel (ofzo) , wesp, muggen, veel kleine rotvliegjes
Oeh, een mental image.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou zó niets voor mij zijn. Ik zou drie keer per dag de hele buurt bij elkaar schreeuwen.
Regel een slaaf die ze voor je wegjaagt, verbrandt, plattrapt, net wat de dag brengt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik woon in een bosachtig gebied en durf mn raam en balkondeur niet meer zo goed open te hebben , woon hier sinds zaterdag, heb al een dikke spin op mn kamer gehad, een krekel (ofzo) , wesp, muggen, veel kleine rotvliegjes
Ik schreeuw niet maar vind het ook maar niks die krekel had ik gevangen in een glas en naar buiten gegooid dacht ik, ik binnen voel iets kriebelen in mn haar en ja hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou zó niets voor mij zijn. Ik zou drie keer per dag de hele buurt bij elkaar schreeuwen.
Afronden stage, ellende.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, JD. Wat ik me afvroeg. Waarom is jouw tour eigenlijk verschoven naar september?
Ah, ok. Zoiets vermoedde ik al.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Afronden stage, ellende.
Het leek uiteindelijk toch een betere beslissing om éérst de presentatie en alles achter de rug te hebben en dan pas weg te gaan. Dan zit ik ook niet constant met het idee dat ik bij terugkomst in NL meteen weer aan de bak moet.
Wapperende armpjes, wapperend hoofdoekje, een hoge schrille stem en wijdopen paniekerige oogjes rood van de angst-traantjes. Dat allemaal terwijl je zo'n 30 kilometer per uur rent in een kamertje van 4 bij 4.quote:
Ziet er goed uit ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Wapperende armpjes, wapperend hoofdoekje, een hoge schrille stem en wijdopen paniekerige oogjes rood van de angst-traantjes. Dat allemaal terwijl je zo'n 30 kilometer per uur rent in een kamertje van 4 bij 4.
Zit je niet in Rotterdam? Het is hier heerlijk namelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef JDude het volgende:
Verdomme. Regen! Onweer! Hagel! Rampspoed! Het einde der dagen!
Maar alles beter dan die ranzige, plakkerige, warmte hier.
Neen, Breda vandaag. Ik had dus beter naar R'dam kunnen gaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit je niet in Rotterdam? Het is hier heerlijk namelijk.
Whehehe. Maar daar ben ik ook nog 's naakt! En de verhoudingen kloppen nog steeds niet helemaal.quote:
Jep. Het heeft vannacht flink geregend dus het is afgekoeld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, Breda vandaag. Ik had dus beter naar R'dam kunnen gaan?
Het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe. Maar daar ben ik ook nog 's naakt! En de verhoudingen kloppen nog steeds niet helemaal.
Paint. Het blijft een meesterlijck stukje software.quote:
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Het heeft vannacht flink geregend dus het is afgekoeld.
Tering, ik moet werkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen is het ook koel. Het kan zelfs gaan regenen.
Ik neem een plu en laarzen mee!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen is het ook koel. Het kan zelfs gaan regenen.
Het leuke is, als je eenmaal in Klein Profijt bent, dus het echt dichtgegroeide stuk, sta je onder zoveel bomen dat zelfs stortregen geen probleem isquote:
Is er natúúr in Rotterdam?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leuke is, als je eenmaal in Klein Profijt bent, dus het echt dichtgegroeide stuk, sta je onder zoveel bomen dat zelfs stortregen geen probleem is.
Romantisch hoorquote:
Nee, ik ga met alleen maar toffe en hippe mensen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:04 schreef Litso het volgende:
Tof, mag ik mee?
Whehehehehehe, ik ben nét klaar voor het weekend. Tuintje, biertje, fatboy en boekje; here i come.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:27 schreef Litso het volgende:
Ik moet zo werken.
Há, wraak is goed. En zoet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:18 schreef Q. het volgende:
Ik verveel mij momenteel de schomepleuris op het werk hier momenteel, al mijn collega's zijn verdwenen en ik moet eigenlijk nog wel tot 16:30 hier zitten, maar om 16:00 ga ik gewoon weg. Zo. Dat zal ze leren.
Tof nummer!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef Litso het volgende:
Shes got a silk dress
And healthy breasts
That bounce on his italian leather sofa.
"Italian Leather Sofa".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Welk nummer is dat?
Kenners genoeg in deze reeksch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
fashion nugget
Ik trapte er mooi inquote:
Nou ja. Relatief. Vergeleken met water. Of goud.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
Bier is tof.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja. Relatief. Vergeleken met water. Of goud.
Moet je eens over menstruatie beginnen, dat helpt de "mood" ook niet echt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Goeie topickill.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben doorgelekt mn hele witte rokje rood
En je hebt het voor elkander.quote:
Ja OoAstridoO en daarvoor AmyLeequote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:24 schreef cerror het volgende:
[..]
En je hebt het voor elkander.
Heeeey, jij heette eerst anders!
Waarom blijf je niet bij 1 account en gebruikt de rest voor klonen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja OoAstridoO en daarvoor AmyLee
Ik genbruik die 2 ouden helemaal niet meerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet bij 1 account en gebruikt de rest voor klonen?
Doe ik athans.
Deze houden en klonen als een hondsdol kadaver.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik genbruik die 2 ouden helemaal niet meer
hehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Deze houden en klonen als een hondsdol kadaver.
Eerlijk gezegd vind ik 'm iets té poëtisch....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hehehemaar deze houd ik ook, deze vind ik mooi
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik 'm iets té poëtisch....
Maar hey, ben je een optimist dan ben je een optimist.
Je maakt geen muziek hé?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
OoAstridoO was te Br33zah vonden sommigen
en Amy Lee ach evanescence vind ik niet meer zo tof
Nouja, tenminste niet zo enorm suf als klarinet of triangel...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neevroegah speelde ik wel keyboard
ik vond keyboard ook geen hout aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouja, tenminste niet zo enorm suf als klarinet of triangel...
Ik speel drums, dat wordt gelukkig nog "stoer" bevonden, mazzelaar dat ik ben.
Dat doet m'n broer nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vond keyboard ook geen hout aan.ik oefende nooit
ik wilde elektrische gitaar maar dat vonden mn ouders geen goed plan
Tof voor je broerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat doet m'n broer nu.
Hij speelt in de wereldberoemde band (in Zwolle dan): Carnal Leftovers (We put the Fun back in Funeral! )
Gaat hem goed af.
Oh. Okay. Bier?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow mensen ik ben dus niet echt ongesteld he dus kom maar tevoorschijn
Oh, halloquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow mensen ik ben dus niet echt ongesteld he dus kom maar tevoorschijn
Wie trekt er dan ook witte rokjes aan tijdens de menstruatie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben doorgelekt mn hele witte rokje rood
KKK-leden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wie trekt er dan ook witte rokjes aan tijdens de menstruatie?
Ik ken ze niet hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat doet m'n broer nu.
Hij speelt in de wereldberoemde band (in Zwolle dan): Carnal Leftovers (We put the Fun back in Funeral! )
Gaat hem goed af.
Goed punt.quote:
Het (witte)was een inkoppertje.quote:
Tof. Zuip ze.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Het (witte)was een inkoppertje.
Anyway, ik ga naar het park toe bier zuipen, toedels.
Geen idee, vertel het eens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Verdulle, waarom kan ik niet gewoon de hele avond op de bank hangen?
Ik moet nog naar de supermarkt.quote:
Rete vet icoon zegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Het (witte)was een inkoppertje.
Anyway, ik ga naar het park toe bier zuipen, toedels.
Drie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:16 schreef Q. het volgende:
Okee, dat is een goeie. Hoeveel supermarkten zijn er in dat dorp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |