Ik nu net op mijn enkelquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er net weer een bult bij op mn vinger
Ook dat heb ikquote:
Oh, niks ergs gelukkigquote:
Dat zijn vrouwenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Bah, muggen. Ik mag ze niet. Uitzuigers zijn het, niets meer en niets minder. En maar aan je hoofd blijven zeuren. Én al je geld uitgeven aan schoenen en tassen, maar in ruil daarvoor niet aan haar orale verplichtingen voldoen.
Vrouwen en muggen, het is één pot nat. Als je ze een mep geeft zit je plafond onder het bloed.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vrouwen en muggen, het is één pot nat. Als je ze een mep geeft zit je plafond onder het bloed.
Ik ga et testen binnenkortquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vrouwen en muggen, het is één pot nat. Als je ze een mep geeft zit je plafond onder het bloed.
Ik ben zo tof.... dat kan niet goed zijnquote:
Litso, hoer!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
Nog een schop.
Tis laatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Litso, hoer!
Volgende keer gewoon "Sticky - Open" kiezen he.
Tja, kies dan gewoon een van je rechtenloze accounts na middernachtquote:
Dat vriendje van je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat mis ik? Waarom is BeF sticky?
En mijn postcount danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, kies dan gewoon een van je rechtenloze accounts na middernacht.
Dat heet gewoon "Sticky", de fout is dus snel gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat vriendje van je.
Daarnet stond'ie alleen Sticky/Gesloten.
Wat je wil.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
En wat ben jij van mij dan?
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ken ik niet?
Nou ja, één album dan.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wat ik wil, maar dat bedoelde ik niet.
Händigchique, hm? Ken deze plaat geloof ik als sinds middelbare school, maar had 'm echt lang niet meer gehoordquote:
Tof is dat ja. Ik heb gister Significant Other van Limp Bizkit weer gedraaid. Lekker nostaltischquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Händigchique, hm? Ken deze plaat geloof ik als sinds middelbare school, maar had 'm echt lang niet meer gehoord
Ik was net even op de Tilburgse Kermis (quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
Tof is dat ja. Ik heb gister Significant Other van Limp Bizkit weer gedraaid. Lekker nostaltisch
Over nostalgie gesproken, ik denk dat ik Americana even opzet
Och, NOFX is niet briljant maar gewoon dom vermaak, eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:07 schreef Litso het volgende:
NOFX heb ik nooit echt kunnen waarderen eigenlijk. En mijn vaders muziek heb ik altijd genegeerd, hij luistert vooral klassiek. Toch jammer, want ik ontdek net eigenlijk pas Pink Floyd en Genesis enzo, en dat blijkt hij ook al jaren te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |