quote:c) je neemt alles wat ik zeg serieus;
d) je heet Erik. Waardoor je sowieso ook tot categorie c) behoort.
Mocht je tot categorie d) behoren, dan heb ik de volgende twee opmerkingen voor je:
e) Grapje, doerak!
f) Zie e.
Dan is de taak aan jou om deze reeks te beschermen alsof het je eigen kind is, of je eigen leven, of je eigen alles.quote:
Naar het schrale Tsjechië.quote:
Jep.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ben ik nooit geweest. Met familie zeker?
Ja, en ik heb de extra puzzel al opgelost, er staat:quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan komt het dus op ons aan om SC leuk te houden, de komende weken!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de extra puzzel al opgelost, er staat:
Niet kijken als je hem zelf wilt oplossen!!!!De puzzel in de OP klopt toch niet... ik heb er zo al 2 fouten uitgehaald, dus ik los hem ook niet verder op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom er in voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puzzel in de OP klopt toch niet... ik heb er zo al 2 fouten uitgehaald, dus ik los hem ook niet verder op!
Ik ook, alleen heeft Bupa een vakje te weinig zwart gemaakt, en komen de andere letters niet uit.quote:
Daag Erik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaarwel allemaal, ik ga op vakantie morgen, en nu naar bed.. Hou't heel.
Erik, ik wens jou een hele fijne vakantie, en kan ik ook van jou smsjes tegemoet zien vanaf je vakantie-adres?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaarwel allemaal, ik ga op vakantie morgen, en nu naar bed.. Hou't heel.
Kristen Bell.quote:
Aha, ik dacht wel dat jij dat zou weten op een of andere manier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kristen Bell.
Speelt de hoofdrol in Veronica Mars
Wat wil je betuigen dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
We kunnen wel een betuigenis topic maken voor Bup.![]()
Is dat nog nodig dan? Hij heeft toch standaard al de uitstraling van een gepimpte kerstboom?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:06 schreef Skaai het volgende:
Ik wil Bupatih ook wel optuigen hoor.
Aftuigen dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat nog nodig dan? Hij heeft toch standaard al de uitstraling van een gepimpte kerstboom?
Ja, nu weet ik wie jij bent. Duidelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik dacht wel dat jij dat zou weten op een of andere manier.![]()
Wie?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wie jij bent. Duidelijk.
Wie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wie jij bent. Duidelijk.
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
Ik vertel het wel een andere dag. Ik ga nu slapen
Ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
* DaMart zet Snow Patrol met 'Run' keihard aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, jij ook nog opbokkendan is het hier weer stil.
![]()
Meer daarvan. (voor de liefhebber natuurlijk.) Ik ken het eigenlijk niet echt geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet Snow Patrol met 'Run' keihard aan.
Zo, dat zal ze wel wakker houden!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Ze maken best goede muziek!
Maar uhm, ik ga ook eens mijn bed opzoeken. De moeheid slaat toe, dus tijd om die weg te gaan slapen.![]()
Waarom koop jij eigenlijk boeken voor heel ShowChatquote:
Omdat ik jullie sugar daddy ben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom koop jij eigenlijk boeken voor heel ShowChat?
Serrieus, dudequote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik jullie sugar daddy ben?
[afbeelding]
1. Bupa die wou dat boek, ging hem bijna ergens bestellen voor 20 euro of zo...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serrieus, dude
Ik snap niks meer van jullie..
Serrieus?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serrieus, dude
Ik snap niks meer van jullie..
Ga je bed in, nacht én ochtendbraker!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:50 schreef Duiveltja het volgende:
dus.
Ik zit nu op m'n bed. Is dat ook goed?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je bed in, nacht én ochtendbraker!
Ik sta ook in de puzzel. Maar ik verzin het heul wel zelf. Gisteravond nog: ruim 50 (!!!) namen voor jeans.
Zo.
Jij hebt je naaste lief!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Bupa die wou dat boek, ging hem bijna ergens bestellen voor 20 euro of zo...
2. Ik zeg, kijk eens op ABC.nl
3. Staat dat boek daar voor 2 euro
4. Maar dat is in Amsterdam
5. Bupa wou hem online gaan bestellen
6. Dat duurt minimaal een week bij ABC
7. Bupa zou dat niet redden
8. Dizer schiet te hulp door te zeggen: Hé! Ik loop morgen langs de ABC, dan haal ik er een voor je en ook tegelijk voor Copycat omdat ze ook dat boek wil hebben.
9. Bupa en Copycat blij
10. Dizer heeft weer een goede daad verricht
11. God blij met Dizer
12. God zet Dizer op de lijst: "welkom in de Hemel".
Je werkt weer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:37 schreef babette21 het volgende:
als dat boek maar 2 euro kost, bevestigt dat wel weer 't beeld wat ik heb van Andy Kaufman
goeiemorgen trouwenshet wordt 'n lange, lange dag
Ik heb je gemaild.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[GRATIS] Vader en Moeder
Functioneren nog goed maar vanwege schoonmaakdrift en ander gezeik ben ik genoodzaakt ze weg te doen..
GRATIS AF TE HALEN
Ik heb misschien wel interesse. Hoe ziet je moeder eruit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[GRATIS] Vader en Moeder
Functioneren nog goed maar vanwege schoonmaakdrift en ander gezeik ben ik genoodzaakt ze weg te doen..
GRATIS AF TE HALEN
Zit er ook garantie op?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[GRATIS] Vader en Moeder
GRATIS AF TE HALEN
Nou, ik heb gewoon niet kunnen slapen D.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
Sorry, ik heb al een paar wat wel goed functioneert.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[GRATIS] Vader en Moeder
GRATIS AF TE HALEN
Voor mij is het toch al te laat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[GRATIS] Vader en Moeder
GRATIS AF TE HALEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |